MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Darkfall: Unholy Wars https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675 |
Strona 2 z 150 |
Autor: | tashunca [ 18 wrz 2012, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): Zmęczony, bo bica robił. hehe, tez zauważyłem to |
Autor: | smeagollum [ 18 wrz 2012, 22:39 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
lamoon napisał(a): Czym to się będzie różnić poza grafą? Mniej szkół magii do zabawy (niektóre szkoły magii będą się wykluczać). Wprowadzają coś na kształt klas - role (zmiana klasy możliwa raz na 24h). Będziesz mógł z mapy w grze wyczytać, kto jest właścicielem miasta, już nie będziesz się musiał alt tabować, żeby rzucić okiem na mapę stworzoną przez graczy. Podsumowując: Trochę odjęli, co zostało popsuli ale dodali nową funkcję do mapy. |
Autor: | ShadeKnight [ 18 wrz 2012, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): Podsumowując: Hejtuję Darkfalla, bo teraz gram w WURMa. Fixed for you. |
Autor: | lamoon [ 18 wrz 2012, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ale nadal będzie można być "wszystkim" = brak skillcapa |
Autor: | smeagollum [ 18 wrz 2012, 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
ShadeKnight napisał(a): Ty hejtujesz Wurma, bo grasz w GW2. Wygrałem. A poza tym, na czym niby to moje hejtowanie polega? Coś chciałbyś dodać a propos zmian w dfo? |
Autor: | kamilus [ 19 wrz 2012, 01:48 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Trzeba będzie sobie przypomnieć jaki login miał SvD, bo od Niego konto kupiłem |
Autor: | Aenima [ 19 wrz 2012, 07:10 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): lamoon napisał(a): Czym to się będzie różnić poza grafą? Mniej szkół magii do zabawy (niektóre szkoły magii będą się wykluczać). Wprowadzają coś na kształt klas - role (zmiana klasy możliwa raz na 24h). Będziesz mógł z mapy w grze wyczytać, kto jest właścicielem miasta, już nie będziesz się musiał alt tabować, żeby rzucić okiem na mapę stworzoną przez graczy. Podsumowując: Trochę odjęli, co zostało popsuli ale dodali nową funkcję do mapy. naprawde tylko tyle? |
Autor: | gosti [ 19 wrz 2012, 07:24 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Nie uwierze, zanim nie zobacze. |
Autor: | Ultr4 [ 19 wrz 2012, 09:37 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): Mniej szkół magii do zabawy (niektóre szkoły magii będą się wykluczać). Wprowadzają coś na kształt klas - role (zmiana klasy możliwa raz na 24h). Będziesz mógł z mapy w grze wyczytać, kto jest właścicielem miasta, już nie będziesz się musiał alt tabować, żeby rzucić okiem na mapę stworzoną przez graczy. Podsumowując: Trochę odjęli, co zostało popsuli ale dodali nową funkcję do mapy. Mniej szkół magi ? Zmiana klas co 24h ? Chyba dostajesz te info za pomocą przekazu myślowego bezpośrednio od tasosa. Ale jak to prawda to wklej proszę linka do info. Z tego co ja wiem to całkiem sporo nowych rzeczy mają dodać: - nowa mapa - nowe rasy - zmieniony siege system - to samo z craftingiem - nowe gui - podział na role które mają mieć jakieś cd na zmianę, ale smeagollum zaraz wklei nam linka, że 24h xD - jakieś ułatwienia dla noobów etc |
Autor: | gosti [ 19 wrz 2012, 10:08 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ultr4 napisał(a): - nowe rasy What? |
Autor: | Havok [ 19 wrz 2012, 10:09 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Nowa mapa to de facto nic nowego, nieco poprawili grafikę. Zresztą to nie mapa stanowiła problem w grze. Nowe rasy a na ch***, obecnych jest wystarczająco dużo. Wszystko to kosmetyczne zmiany, które powinny być zrobione w trakcie pierwszego miesiąca po wypuszczeniu gry jakieś 2 (?) lata temu. Wygląda na to, że AV wymyśliło sobie restart gry z nadzieją, że ludzie znowu masowo sypną $ . Jeśli nie trzeba będzie kupować klienta (w przypadku gdy kupiło się dfo1) to pewnie spróbuję. Jeśli zażyczą sobie $, raczej niekoniecznie. |
Autor: | Arturnik [ 19 wrz 2012, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
gosti napisał(a): Ultr4 napisał(a): - nowe rasy What? asury z guild wars 2 dodaja |
Autor: | Mendol [ 19 wrz 2012, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
zdaja sobie sprawe, ze mimo wszystko dfo bylo calkiem mila odmiana na rynku. i jak znam zycie to na pewno wiele osob wroci po to, zeby rzucic okiem co sie zmienilo. ale podejscie mam takie samo. suba moge wykupic, klienta na pewno nie kupie. szkoda tylko, ze tasos jakos nie wypadl nad wyraz przekonywujaco w tej swojej wypowiedzi. |
Autor: | Ultr4 [ 19 wrz 2012, 10:23 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Typ w filmiku powiedział coś o nowych rasach, ale może chodziło mu o nowe rasy mobów idk. Ale w lorze jest coś o zniszczeniu rasy alfarów i dwarfów więc ... Dla mnie wystarczy, że uporali się z cheatami i exploitami i populacja będzie 3k+ ppl. Rasy, duży-mały grind, idk, puki będą ludzie których można zabijać gra będzie mi się podobała ;] Podział na role sam w sobie zmniejsza grind bo zamiast wbijać wszystko można teraz rozwijać jedna z 4 ról (warrior, skirmisher, elementalista, priest). |
Autor: | Mendol [ 19 wrz 2012, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
no ten podzial jakis sztuczny mi sie wydaje. ale jesli bedzie na poczatku w uj ludzi to nie ma nad czym sie zastanawiac. |
Autor: | smeagollum [ 19 wrz 2012, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ultr4 napisał(a): Mniej szkół magi ? Zmiana klas co 24h ? Chyba dostajesz te info za pomocą przekazu myślowego bezpośrednio od tasosa. Ale jak to prawda to wklej proszę linka do info. Z tego co ja wiem to całkiem sporo nowych rzeczy mają dodać: - nowa mapa - nowe rasy - zmieniony siege system - to samo z craftingiem - nowe gui - podział na role które mają mieć jakieś cd na zmianę, ale smeagollum zaraz wklei nam linka, że 24h xD - jakieś ułatwienia dla noobów etc Nie chce mi się, sam sobie poszukaj. A zacznij od zmienionego siege systemu, bo pierwsze o tym słyszę. Chyba chodzi Ci o system, który działa już od roku w dfo. |
Autor: | Mendol [ 19 wrz 2012, 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
i co zmienili w systemie rok temu? |
Autor: | smeagollum [ 19 wrz 2012, 11:27 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Aenima napisał(a): naprawde tylko tyle? Prawie. Jeszcze jakieś Limbo mi się przypomniało - kolejna zmiana na minus moim zdaniem - teraz będziesz się mógł pojawić w miejscu w którym zginąłeś/zostałeś zgankowany (wrócić do walki) i to z jakimś gearem, zamiast nagi pod bindstonem. No i to GUI, o którym napisał Ultra, ale moim zdaniem to zmiana kosmetyczna, podobnie jak ta związana z craftingiem. To ta sama gra, tylko założenia coraz gorsze. Mendol napisał(a): i co zmienili w systemie rok temu? Poradzili sobie z selfsiegami. Teraz można się dołączać do siegy - dowolna liczba klanów może siegować ten sam holding. Można też siegować dowolną liczbę holdingów jednego klanu w tym samym/dowolnym czasie (wcześniej było to niemożliwe). |
Autor: | tashunca [ 19 wrz 2012, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
gosti napisał(a): Ultr4 napisał(a): - nowe rasy What? teraz każda nowa gra musi mieć pandy, w koncu robią tez df na rynek azjatycki |
Autor: | Highlander [ 19 wrz 2012, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
lachony z wielkimi cycami albo asury. |
Strona 2 z 150 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |