MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 102 z 120

Autor:  mrynar [ 25 sty 2009, 11:26 ]
Tytuł: 

Nie ma to jak se pogadac na poziomie.

Autor:  S@mael [ 25 sty 2009, 13:26 ]
Tytuł: 

Mnie bawia te tutoriale zamieszczone na beta sajcie przez devsow.

1- naciskac lkm i starac sie utrzymac przeciwnika na kursorze (lul pro)
2- melee faq to zachodzic przeciwnika od tylu i nei dac sie zajsc od tylu ;p
itp.
fajne sa:D
play tasos style!

Autor:  brazz [ 25 sty 2009, 13:50 ]
Tytuł: 

pierwszy raz w życiu widzisz instrukcję obsługi do gry?

Autor:  bloob [ 25 sty 2009, 13:54 ]
Tytuł: 

Hyhy wszystkie takie sa ;]
WSAD tez napewno wytlumacza.
Nie wszyscy wiedza co i jak, heh.
('',) \o/ -_- ~~ >< ;;

Autor:  Rogoo [ 25 sty 2009, 17:26 ]
Tytuł: 

Za duzo wymagamy ? Ja chcialbym na przyklad odwiedzic dzis forum Darfkfall online albo zagrac w dniu premiery razem ze wszystkimi. Obie rzeczy sa poki co niewykonalne. Rzeczywiszcie... straaaaszne wymagania ;)

Autor:  Atherius [ 25 sty 2009, 21:38 ]
Tytuł: 

bloob napisał(a):
('',) \o/ -_- ~~ >< ;;


moar

Autor:  brazz [ 25 sty 2009, 21:38 ]
Tytuł: 

forumfall wstało, news.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=112662

miło wiedzieć, że pracują w niedziele.

Autor:  Zychoo [ 25 sty 2009, 21:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Forums had been down due to several DDOS attacks.

hehe, ktos sie wkurwil na tyle, ze mu nie wystarczy niekupowanie gry

Autor:  brazz [ 25 sty 2009, 21:48 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Cytuj:
Forums had been down due to several DDOS attacks.

hehe, ktos sie wkurwil na tyle, ze mu nie wystarczy niekupowanie gry


atak nie był skierowany bezpośrednio przeciw AV:

http://tech.slashdot.org/article.pl?sid ... 24/0113210

Autor:  Zarri [ 25 sty 2009, 21:53 ]
Tytuł: 

w wywiadzie dla jednej greckiej gazety Tasos powiedzial, ze: the target player-base for a server is 50k people

50 tys ludzi na jednym serverze ! WOW (przepraszam za to przeklenstwo), niezla jazda bedzie

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=112683

Autor:  brazz [ 25 sty 2009, 21:57 ]
Tytuł: 

maksimum to ok 10k graczy zalogowanych jednocześnie, być może nieco więcej. 50k to zapewne liczba charów utworzonych na serwerze.

Autor:  Zarri [ 25 sty 2009, 22:01 ]
Tytuł: 

Wyraznie napisane, ze player-base a nie char-base.
Czemu w to watpisz ? Server Eve Online miesci duzo wiecej graczy na raz, wiec mozna jak widac.

Autor:  Asmax [ 25 sty 2009, 22:20 ]
Tytuł: 

Tyle, ze Eve Online to tysiace malych zon, ktore to latwo mozna porownac do instancji z brakiem limitu graczy .
Struktura DFO jest zupelnie inna i nie trzeba chyba tego tlumaczyc.

Autor:  brazz [ 25 sty 2009, 22:22 ]
Tytuł: 

player base czy char base, nie ma różnicy. na każdym koncie będzie można założyć tylko 1 postać.

Autor:  Motopompa [ 25 sty 2009, 22:23 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
w wywiadzie dla jednej greckiej gazety Tasos powiedzial, ze: the target player-base for a server is 50k people

50 tys ludzi na jednym serverze ! WOW (przepraszam za to przeklenstwo), niezla jazda bedzie

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=112683
To jest ich marketing, ktorego nie zauwazacie ;)

Autor:  Teo [ 25 sty 2009, 22:32 ]
Tytuł: 

Na serwerze eve online jest 250 tysiecy graczy, oczywiscie online w granicach 40 tysiecy, w WoW na jeden serwer podobno przypada srednio 15 tysiecy i max 3 tysiace online, czyli ameryki nie odkryli z tymi proporcjami w DFO i sa typowe.

Autor:  Aludan [ 26 sty 2009, 14:17 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Tyle, ze Eve Online to tysiace malych zon, ktore to latwo mozna porownac do instancji z brakiem limitu graczy .
Struktura DFO jest zupelnie inna i nie trzeba chyba tego tlumaczyc.

No wlasnie ciekawi mnie jak rozwiazali DFO technicznie, bo nawet 10tys. graczy jak na nieinstancjonowany swiat to duzo ...

Pamietajcie tez ze te liczby to "wizja" Tasos'a, a ja nawet nie widzialem filmiku/screenów z 1 tys. graczy online :wink:

Autor:  Dana [ 26 sty 2009, 14:30 ]
Tytuł: 

Plus Eve to gra rozgrywająca się w przestrzeni kosmicznej, co też rozwiązuje parę problemów.

Autor:  Pinki [ 26 sty 2009, 14:30 ]
Tytuł: 

Hmmm... Nad dziwnymi sprawami się głowicie. Nikt nie pamięta jak rozwiązali to w UO? Tam był też jeden wielki świat. Przy czym podzielony na mniejsze sektory, a każdy sektor = osobny serwer. Te sektory były widoczne na mapie (UOAM), gdy przechodziło się z jednego na sąsiedni - czasem dało się zauważyć minimalne zacięcie/lag - które powstawało przy procesie "przeskoku" na inny server. Można to też było wykorzystywać przy PvP, głównie w czasie ucieczki ;P 1-2 sekundy czasem zbawienne. HeHe :)

Edit: Przykład bardziej doczesny: LoTRO :) (tu patrząc na świat, nie na dungeony->instancje)

Autor:  Quetzacotl [ 26 sty 2009, 17:30 ]
Tytuł: 

Pinki napisał(a):
Hmmm... Nad dziwnymi sprawami się głowicie. Nikt nie pamięta jak rozwiązali to w UO? Tam był też jeden wielki świat. Przy czym podzielony na mniejsze sektory, a każdy sektor = osobny serwer. Te sektory były widoczne na mapie (UOAM), gdy przechodziło się z jednego na sąsiedni - czasem dało się zauważyć minimalne zacięcie/lag - które powstawało przy procesie "przeskoku" na inny server. Można to też było wykorzystywać przy PvP, głównie w czasie ucieczki ;P 1-2 sekundy czasem zbawienne. HeHe :)

Edit: Przykład bardziej doczesny: LoTRO :) (tu patrząc na świat, nie na dungeony->instancje)

to nie były osobne servery, podzielenie na sektory jest zastosowane praktycznie w każdej grze, z tym, że w niektórych to widać w postaci "Loading level" a w innych nie. Ten "lag" podczas przechodzenia z sektora na sektor, to wgrywanie danych do pamięci, nie można załadować na raz całego świata, bo żaden komputer tego nie udźwignie.

Strona 102 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team