MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DFO beta https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934 |
Strona 116 z 120 |
Autor: | Isengrim [ 18 lut 2009, 23:46 ] |
Tytuł: | |
ouzo fajniejszy |
Autor: | bloob [ 18 lut 2009, 23:59 ] |
Tytuł: | |
ja zawsze bylem fanem slowa "kubrak" |
Autor: | coldzik [ 19 lut 2009, 00:02 ] |
Tytuł: | |
NDA zniesione, a my tu o ortografii/gramatyce/slowotwortswie bedziemy rozmawiac? |
Autor: | bloob [ 19 lut 2009, 00:06 ] |
Tytuł: | |
Hmm "pacha" tez lubie. "slowotwortswie" mniej. |
Autor: | coldzik [ 19 lut 2009, 00:10 ] |
Tytuł: | |
a ja lubie "Kszyk" (to poprawna pisownia) - jednak to nazwa ptaka |
Autor: | Isengrim [ 19 lut 2009, 00:15 ] |
Tytuł: | |
A ja lubie " DFO przypierdoli o internet z sila 45% gorzaly." |
Autor: | Havok [ 19 lut 2009, 00:19 ] |
Tytuł: | |
Jak wygląda gra magiem? Głównie mam na myśli pvp, czyli prędkość castu zadawany dmg, można rzucać czary w biegu? Jak w ogóle sprawdza się system rzucania czarów, tzn. celowanie itp. |
Autor: | coldzik [ 19 lut 2009, 00:20 ] |
Tytuł: | |
http://www.mogulus.com/darkfall streaming na zywo z darkfalla |
Autor: | tomugeen [ 19 lut 2009, 00:47 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): Jak wygląda gra magiem? Głównie mam na myśli pvp, czyli prędkość castu zadawany dmg, można rzucać czary w biegu? Jak w ogóle sprawdza się system rzucania czarów, tzn. celowanie itp.
To juz zalezy, jakich czarow uzywasz, jakiego staffa i ile masz roznych skilli dodatkowych. Generalnie na poczatku magia jest slaba, bardzo slaba w porownaniu z melee - ale to dlatego ze do dyspozycji masz tylko reagent free mana missile. Castowac w biegu mozna, celowanie polega na ustawieniu srodka ekranu w miejsce, gdzie chcemy poslac czar. Ogolnie, duzo reagentow, powolne skillupy, spelli nie ma 500, ale jest ich wystarczajaca ilosc zeby nie bylo nudno. Tyle ze malo kto doszedl do elemental spelli - nie mowiac o ich wyskillowaniu to niezenujacego poziomu. |
Autor: | Mendol [ 19 lut 2009, 00:48 ] |
Tytuł: | |
w sumie moglibysmy zalozyc, ze na dzien dzisiejszy magia jest malym dodatkiem, ktory niewiele zmienia ![]() |
Autor: | konrador [ 19 lut 2009, 02:35 ] |
Tytuł: | |
O DFO moge powiedziec to samo, co moglem powiedziec po pierwszym zalogowaniu sie do gry pare miesiecy temu - ma potencjal i jest fajna. Gdybym zaczal wymieniac, czego grze brakuje, co nalezy poprawic i co nalezy dodac, to sporo osob mogloby sie zniechecic. Moge odpowiedziec na konkretnie pytania. |
Autor: | grey_cinnamon [ 19 lut 2009, 07:53 ] |
Tytuł: | |
Heja, Co można powiedzieć o stronie technicznej darkfalla? Dla przykładu za wzór stawiałbym wowa, który od strony programistycznej miażdy konkurencję. Wspaniale korzysta z pamięci, nie zostawia śmieci itede. Antyprzykład to war który jest bublem. Jakie macie odczucia co do pingów? Czy w ogóle jest jego wskaźnik? No i następna sprawa, jakiego sprzętu potrzeba żeby to uciągnąć, w miarę płynnie. Pozdro. |
Autor: | Gerhardt [ 19 lut 2009, 07:57 ] |
Tytuł: | |
coldzik napisał(a): NDA zniesione, a my tu o ortografii/gramatyce/slowotwortswie bedziemy rozmawiac?
Jak tak to prosilbym o info (lub linka do infa) o tym jak faktycznie wyglada rzemioslo i houseing w DFO |
Autor: | Dana [ 19 lut 2009, 08:07 ] |
Tytuł: | |
Jak ma się sprawa zapowiadanego "stealth". Chodzi mi o ukrywanie się w cieniu, za nierównościami, odblask zbroi, nasłuchiwanie kroków, kamuflaż i takie tam. Czy system ten jest efektywny i czy jest sens grania postacią "skrytobójczą" ? |
Autor: | Mendol [ 19 lut 2009, 08:28 ] |
Tytuł: | |
Dana: ten system jest jak najbardziej efektywny i jeden z najlepszych jakie moga byc. Znajdujesz ludzi nasluchujac krokow, odglosow walki, uzycia magii. Jednoczesnie mozesz schowac sie za drzewkiem i wskoczyc na plecy przebiegajacej osobie. Biegajac w full plate armor sloneczko ladnie sie od ciebie odbija, latwo cie znalezc w ruinkach, domkach. Z drugiej strony w ciemnym leather armor jestes w stanie ukryc sie w zakamarkach open city tak, ze praktycznie jestes 'niewidzialny'. Wedlug mnie w dfo nie ma pojecia postac 'skrytobojcza'. Tu nie ma archetypow klas jakie znamy z obecnych mmo. Grasz tak jak ci podpowiada rozum i amerykanskie kino ![]() grey w skrocie - klient dfo jest stabilny i wedlug mnie dziala jak najbardziej poprawnie. jesli chodzi o wydajnosc tez pod tym wzgledem jest bardzo fajnie. sprzet? ja gram na c2d 2.8, 4gb ramu, vista 64, ati 3870 - windowed mode, shadows, aa x4 i mam 70-110 fps'ow. nie zauwazylem rowniez spadkow w przypadku wiekszej liczy osob poruszajacych sie w tej samej lokacji. |
Autor: | tomugeen [ 19 lut 2009, 08:43 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Jak ma się sprawa zapowiadanego "stealth". Chodzi mi o ukrywanie się w cieniu, za nierównościami, odblask zbroi, nasłuchiwanie kroków, kamuflaż i takie tam.
Czy system ten jest efektywny i czy jest sens grania postacią "skrytobójczą" ? Po zmroku refleksy broni/armoru sa widoczne z bardzo daleka, wyglada to jak iskierki w ciemnosci. Skradajac sie chowam bron kompletnie, i chodze na palcach. Dzwieki biegania slychac z daleka, czary z drugiego wojewodztwa (co na poczatku irytowalo, ale po tygodniu czlowiek sie przyzwyczaja i docenia). W sumie mozna biegac w szaroburym robe i bez broni po krzakach a przed samym atakiem zalozyc wszystkie czesci armora praktycznie instant. Powinni to imho zmienic, spowolnic proces jakos. W skrocie, mozna sie swietnie skradac. Z drugiej strony trzeba miec oczy i uszy otwarte. |
Autor: | Gerhardt [ 19 lut 2009, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Czyli bez dzwieku nie bedzie mozna sobie pograc bo np nie uslysze, ze ktos czaruje / walczy w poblizu? |
Autor: | Mendol [ 19 lut 2009, 10:01 ] |
Tytuł: | |
mozna. pytanie po co i dlaczego. |
Autor: | Kabu [ 19 lut 2009, 10:05 ] |
Tytuł: | |
bo w robocie lepiej grac bez glosu ;D |
Autor: | Shadhun [ 19 lut 2009, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Czy za 1k zł można będzie złożyć sobie sprzęcior do w miare komfortowego grania ? ![]() |
Strona 116 z 120 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |