MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 116 z 120

Autor:  Isengrim [ 18 lut 2009, 23:46 ]
Tytuł: 

ouzo fajniejszy

Autor:  bloob [ 18 lut 2009, 23:59 ]
Tytuł: 

ja zawsze bylem fanem slowa "kubrak"

Autor:  coldzik [ 19 lut 2009, 00:02 ]
Tytuł: 

NDA zniesione, a my tu o ortografii/gramatyce/slowotwortswie bedziemy rozmawiac?

Autor:  bloob [ 19 lut 2009, 00:06 ]
Tytuł: 

Hmm "pacha" tez lubie.

"slowotwortswie" mniej.

Autor:  coldzik [ 19 lut 2009, 00:10 ]
Tytuł: 

a ja lubie "Kszyk" (to poprawna pisownia) - jednak to nazwa ptaka

Autor:  Isengrim [ 19 lut 2009, 00:15 ]
Tytuł: 

A ja lubie " DFO przypierdoli o internet z sila 45% gorzaly."

Autor:  Havok [ 19 lut 2009, 00:19 ]
Tytuł: 

Jak wygląda gra magiem? Głównie mam na myśli pvp, czyli prędkość castu zadawany dmg, można rzucać czary w biegu? Jak w ogóle sprawdza się system rzucania czarów, tzn. celowanie itp.

Autor:  coldzik [ 19 lut 2009, 00:20 ]
Tytuł: 

http://www.mogulus.com/darkfall

streaming na zywo z darkfalla

Autor:  tomugeen [ 19 lut 2009, 00:47 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Jak wygląda gra magiem? Głównie mam na myśli pvp, czyli prędkość castu zadawany dmg, można rzucać czary w biegu? Jak w ogóle sprawdza się system rzucania czarów, tzn. celowanie itp.

To juz zalezy, jakich czarow uzywasz, jakiego staffa i ile masz roznych skilli dodatkowych.
Generalnie na poczatku magia jest slaba, bardzo slaba w porownaniu z melee - ale to dlatego ze do dyspozycji masz tylko reagent free mana missile.
Castowac w biegu mozna, celowanie polega na ustawieniu srodka ekranu w miejsce, gdzie chcemy poslac czar.

Ogolnie, duzo reagentow, powolne skillupy, spelli nie ma 500, ale jest ich wystarczajaca ilosc zeby nie bylo nudno.
Tyle ze malo kto doszedl do elemental spelli - nie mowiac o ich wyskillowaniu to niezenujacego poziomu.

Autor:  Mendol [ 19 lut 2009, 00:48 ]
Tytuł: 

w sumie moglibysmy zalozyc, ze na dzien dzisiejszy magia jest malym dodatkiem, ktory niewiele zmienia :)

Autor:  konrador [ 19 lut 2009, 02:35 ]
Tytuł: 

O DFO moge powiedziec to samo, co moglem powiedziec po pierwszym zalogowaniu sie do gry pare miesiecy temu - ma potencjal i jest fajna. Gdybym zaczal wymieniac, czego grze brakuje, co nalezy poprawic i co nalezy dodac, to sporo osob mogloby sie zniechecic. Moge odpowiedziec na konkretnie pytania.

Autor:  grey_cinnamon [ 19 lut 2009, 07:53 ]
Tytuł: 

Heja,

Co można powiedzieć o stronie technicznej darkfalla? Dla przykładu za wzór stawiałbym wowa, który od strony programistycznej miażdy konkurencję. Wspaniale korzysta z pamięci, nie zostawia śmieci itede. Antyprzykład to war który jest bublem. Jakie macie odczucia co do pingów? Czy w ogóle jest jego wskaźnik? No i następna sprawa, jakiego sprzętu potrzeba żeby to uciągnąć, w miarę płynnie.

Pozdro.

Autor:  Gerhardt [ 19 lut 2009, 07:57 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
NDA zniesione, a my tu o ortografii/gramatyce/slowotwortswie bedziemy rozmawiac?


Jak tak to prosilbym o info (lub linka do infa) o tym jak faktycznie wyglada rzemioslo i houseing w DFO

Autor:  Dana [ 19 lut 2009, 08:07 ]
Tytuł: 

Jak ma się sprawa zapowiadanego "stealth". Chodzi mi o ukrywanie się w cieniu, za nierównościami, odblask zbroi, nasłuchiwanie kroków, kamuflaż i takie tam.
Czy system ten jest efektywny i czy jest sens grania postacią "skrytobójczą" ?

Autor:  Mendol [ 19 lut 2009, 08:28 ]
Tytuł: 

Dana: ten system jest jak najbardziej efektywny i jeden z najlepszych jakie moga byc.
Znajdujesz ludzi nasluchujac krokow, odglosow walki, uzycia magii.
Jednoczesnie mozesz schowac sie za drzewkiem i wskoczyc na plecy przebiegajacej osobie.
Biegajac w full plate armor sloneczko ladnie sie od ciebie odbija, latwo cie znalezc w ruinkach, domkach. Z drugiej strony w ciemnym leather armor jestes w stanie ukryc sie w zakamarkach open city tak, ze praktycznie jestes 'niewidzialny'.
Wedlug mnie w dfo nie ma pojecia postac 'skrytobojcza'. Tu nie ma archetypow klas jakie znamy z obecnych mmo.
Grasz tak jak ci podpowiada rozum i amerykanskie kino ;-) Biegnac przez las slyszysz w oddali, ze ktos skilluje sobie magie - zamiast biec zaczynasz isc tak aby nie wydawac odglosow, chowasz sie za skalkami - drzewami i atakujesz wykorzystujac element zaskoczenia.

grey w skrocie - klient dfo jest stabilny i wedlug mnie dziala jak najbardziej poprawnie. jesli chodzi o wydajnosc tez pod tym wzgledem jest bardzo fajnie.
sprzet? ja gram na c2d 2.8, 4gb ramu, vista 64, ati 3870 - windowed mode, shadows, aa x4 i mam 70-110 fps'ow.
nie zauwazylem rowniez spadkow w przypadku wiekszej liczy osob poruszajacych sie w tej samej lokacji.

Autor:  tomugeen [ 19 lut 2009, 08:43 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Jak ma się sprawa zapowiadanego "stealth". Chodzi mi o ukrywanie się w cieniu, za nierównościami, odblask zbroi, nasłuchiwanie kroków, kamuflaż i takie tam.
Czy system ten jest efektywny i czy jest sens grania postacią "skrytobójczą" ?

Po zmroku refleksy broni/armoru sa widoczne z bardzo daleka, wyglada to jak iskierki w ciemnosci. Skradajac sie chowam bron kompletnie, i chodze na palcach.
Dzwieki biegania slychac z daleka, czary z drugiego wojewodztwa (co na poczatku irytowalo, ale po tygodniu czlowiek sie przyzwyczaja i docenia).
W sumie mozna biegac w szaroburym robe i bez broni po krzakach a przed samym atakiem zalozyc wszystkie czesci armora praktycznie instant. Powinni to imho zmienic, spowolnic proces jakos.

W skrocie, mozna sie swietnie skradac. Z drugiej strony trzeba miec oczy i uszy otwarte.

Autor:  Gerhardt [ 19 lut 2009, 09:44 ]
Tytuł: 

Czyli bez dzwieku nie bedzie mozna sobie pograc bo np nie uslysze, ze ktos czaruje / walczy w poblizu?

Autor:  Mendol [ 19 lut 2009, 10:01 ]
Tytuł: 

mozna. pytanie po co i dlaczego.

Autor:  Kabu [ 19 lut 2009, 10:05 ]
Tytuł: 

bo w robocie lepiej grac bez glosu ;D

Autor:  Shadhun [ 19 lut 2009, 10:08 ]
Tytuł: 

Czy za 1k zł można będzie złożyć sobie sprzęcior do w miare komfortowego grania ? :)

Strona 116 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team