MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dlaczego Darkfall umiera? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=36034 |
Strona 4 z 25 |
Autor: | Highlander [ 26 mar 2010, 15:28 ] |
Tytuł: | |
ktos kogo nicka widze po raz 1 daje mi ignore? huh az tak dobry jestem? same chamy i prostaki... Dopiero teraz przegladnalem posty leto, masakra. Myslalem, ze tylko pierwszy tak wyglada. Co do bety MO to ja w to gralem za free, a raczej nie dalo sie grac. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2010, 15:30 ] |
Tytuł: | |
ja kupilem w wakacje mo. nawet blaszane pudelko dostalem... ale juz chyba nawet joshe odpuscil ;p |
Autor: | Enderhawk [ 26 mar 2010, 16:20 ] |
Tytuł: | |
Przyczepiacie się do błędów w jego wypowiedzi podczas gdy 3/4 użytkowników tego forum nadal pisze "muwie" .. nonsens Cytuj: Aby stać się koksem trzeba być w grze miecznikow-mago-lucznikiem
W 100% się z tym zgadzam. Nie zastanawiał bym się nawet chwili nad reaktywacją konta gdyby wprowadzili jakiegoś rodzaju skill cap. |
Autor: | marcoos [ 26 mar 2010, 16:23 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): ktos kogo nicka widze po raz 1 daje mi ignore?
Akurat tu nie chodziło o Ciebie |
Autor: | leto [ 26 mar 2010, 17:39 ] |
Tytuł: | |
marcoos napisał(a): Highlander napisał(a): ktos kogo nicka widze po raz 1 daje mi ignore? Akurat tu nie chodziło o Ciebie Dokładnie ale w ramach darmowego bonusu tez dostał Proszę moda o usuniecie całego tego offtopicu. |
Autor: | Isengrim [ 26 mar 2010, 17:41 ] |
Tytuł: | |
Mieczniko-mago-lucznik jest ok, w koncu to mmorpg. Tylko niech nie bedzie na raz tym wszystkim (niech zmiany miedzy "klasami" wymagaja troche czasu). Ale i tak cala ta dyskusja tyczy gry ktora ma rok. Jest jakiekolwiek MMORPG ktore bylo "wykonczone i bez bledow" po roku? Druga sprawa to odplyw ludzi. Moze znudzili sie po roku? MMO to nie dozywocie. Trzecia - kryzys. AV moze miec spore problemy z dostatniem kredytow,bo Grecja raczej nie jest w komfortowej sytuacji. No i ludzie moga byc mniej sklonni do kupowania retaila czy abonamentu. Po czwarte - koksanie jest w kazdym MMORPG. To ze w EvE mozna PvP pykac spoko po miesiacu jest mitem. Mozna - robic za mieso armatnie w taklowaniu, bo nawet w pol roku dobrego BSa sie nie wyskiluje. Po piate - pustki. O ile sie nie myle end game w sandboxach opiera sie glownie na strategi walki o terytoria klanow i aliansow. To chyba dobrze ze na starcie nie kreca sie setki cwaniakow ktorzy tylko czekaja zeby zgarnac zarobiony gold? Im mniej potencjalnych przeciwnikow na starcie tym lepiej,nie? Cytuj: Ach, ostatnio wyczuliłem się na takie "smaczki". Sam "okres", bo "okres czasu" to "masło maślane" ; ))
Biorac pod uwage wszechobecne na rynku masmixy maslane mixy i inne maselka to " maslo maslane" nie jest tautologia. Co jest oczywista oczywistoscia. |
Autor: | lamoon [ 26 mar 2010, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Leto nikt tego offtopa tutaj nie usunie To esencja tego forum żeby po 2 stronach "na temat" zacząć pierdolić "3 po 3" |
Autor: | Highlander [ 26 mar 2010, 18:00 ] |
Tytuł: | |
haha. I ta bede sie czepial ortow i brakow interpunkcji - kazdego. A co jak wszyscy tak zaczna pisac? Ae, wez usun posty leto ;d |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2010, 18:29 ] |
Tytuł: | |
enderhawk to nie wiem czyje posty czytasz, bo ja uwazam, ze nadal 3/4 uzytkownikow tego forum potrafi pisac poprawnie. i co wiecej 'przyklada sie' do tego. poza tym serio nie sadzilem, ze ktos kto jest w 'warcry' potrafi pisac takie glupoty. widze, ze po odejsciu embe do 'glosu' doszly jakies skrzywdzone w dfo dzieci. kto ci kaze zostac 'koksem'? to raz. w ktorej grze od pierwszego dnia masz szanse stanac do walki z kims kto gra pol roku? to dwa. jak pisalem, w dfo masz szanse 1-2 dniowa postacia zabic kolesia, ktory gra miesiac. albo nawet i dwa. trzeba to tylko robic z glowa. nie trzeba byc 'mieczniko-mago-lucznikiem' (co to kurwa w ogole za wyrazenie ;0). mozna powoli sobie robic magie, ktora w tej chwili na mobach robi sie chwila moment. podszkolic sobie heale, troche buffow. potem archery i melee. a do easy mode - 1h + mount. archery i melee oczywiscie, ze zajmuje troche czasu. ale bez przesady. mysle, ze w 2 tygodnie na pve mozna je do 50 mastery dociagnac. i juz cos mozesz zrobic. oczywiscie nadal nie zabijesz KOKSA, ale po raz 10 pytam, w ktorej grze jest to mozliwe? zawsze trzeba wlozyc troche w rozwoj postaci. natomiast dfo jest w tej chwili (wedle mojej wiedzy) gra, gdzie mimo wszystko jak bedziesz o dobrym czasie, w dobrym miejscu to i 2 dniowa postacia 'dokonczysz' koksa. czy to bedzie na mobach, czy po walce pvp. na skill cap juz jest raczej za pozno. zjebali to nie da sie ukryc - ale da sie z tym zyc. zapytajcie Daktora - ktory super sobie radzi, a jakos magii wymaxowanej nie ma. no ale rozumiem, ze oczywiscie zamiast zachecac nowych graczy (ktorzy, tez juz po raz 5 sie powtorze, jak probuja to nawet im sie podoba), lepiej wypisywac bzdury z bledami jak 8 latek. po czym na koniec (to mnie najbardziej rozbawilo) okazuje sie, ze leto 'przeprowadzil' badania wsrod kolegow (nowych i starych), a tu wpada taki SvD i pisze zupelnie co innego. a obaj sa z tej samej gildii. |
Autor: | tomugeen [ 26 mar 2010, 18:45 ] |
Tytuł: | |
Nokiu$ napisał(a): Ach, ostatnio wyczuliłem się na takie "smaczki". Sam "okres", bo "okres czasu" to "masło maślane" ; ))
Ty nokiuś nie badz taki czepliwy, bo jeszcze ktos sie do ciebie przyczepi. http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=3443 Pewnie pleonazmu od tautologii tez nie odrozniasz, wiec piszesz "maslo maslane" dla bezpieczenstwa. A o czym byl temat? ;'] |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2010, 18:54 ] |
Tytuł: | |
o tym, ze nie grasz leniuszku. |
Autor: | marcoos [ 26 mar 2010, 19:26 ] |
Tytuł: | |
Mendol płacze nad problemami DFO o których nikt specjalnie się nie rozpisywał. To, że koksa nie można zabić przez nubka to norma i jasna sprawa. Także grind i dochodzenie do czegoś jest normą. Akurat swoje rozważania na temat gry już wypisałem na innym forum i nie będę się zbytnio rozpisywał ponownie - dlatego wypunktuje: 1) Zbytni chaos w grupie podczas walki (i nie chodzi tutaj o tabowanie i inne zbytnie ulepszenia) po prostu majdanie non stop kursorem jest dla mnie mało zabawne (taka walka w eve - bez overview) 2) Walki w trybie kołowrotka (zwana inaczej walką z krokodylem) - czyli non stop kręcioły to 80-90% walk - oczywiście zanim się dobiegnie to parę strzałów z magii lub archery... 3) Zbytnia różnica między koksami i nubkami - rozumieć to należy tak, że nubek zwykle nie ma nawet szans uciec przed takim graczem. 2-3 strzały i widzimy się od góry. 4) Ciężko ogarnąć co się dzieje - gra nawet nie podpowiada z jakiej strony dostało się strzała. Ja rozumiem, że taka mechanika - ale mnie to wkurzało - bo w realu mamy jednak trochę więcej zmysłów niż w to co można wykorzystać grze komputerowej (w innym wątku tego forum było o widzeniu 3d w życiu) 5) Problemy z rosnącym pingiem przy siegach czy walkach na okrętach. Tutaj jest link do przykładowego mojego zwykłego pinga podczas takich walk 6) Powód najważniejszy - nie po to (przynajmniej ja) wydaje kasę na grę, żebym się miał stresować i denerwować. Można poświęcać czas, żeby wirtualnie ulepszać swoją postać - ale wewnętrznie trzeba tego chcieć... mnie tej chęci zabrakło do DFO i jest to subiektywne odczucie - bez żadnych żali do samej gry czy developerów. A co do twierdzenia, że bycie taklerem w EVE nie jest takie różowe - to śmiem się nie zgodzić. Takler wbrew pozorom ginie rzadko - chyba, że próbuje taklować anty-frytkę. Zwykle BS nie ma czasu zająć się takim przeszkadzaczem - a nawet jak taki takler zginie, to shipa zwykle i tak funduje corp a klony na tym poziomie są śmiesznie tanie i też często refundowane. Ja w EVE zaczynałem już dawno temu, gdy nubek zaczynał z 16k punktami SP i było ogólnie o wiele trudniej - ale jak już na początku denerwowało mnie pvp to nie było problemu, żeby coś innego porobić... W DFO tego nie ma, bo nawet w mieście klanowym często można dostać w pytę jak się biegło np. kupić skille od vendora Można zakochać się w grze, można ją znienawidzieć - jednak są obiektywne wskaźniki czy dana gra jest dobra czy nie (chociażby wspomniane przez Leto frekwencja graczy). Jakkby nie patrzeć więcej z gry ludzi odchodzi niż przychodzi - i mimo "piku" jakim było wprowadzenie triala za 1E to śmiem twierdzić, że nie przybyło znacznie ludzi po skończeniu się tego triala... A wracając do EVE gra ma też wiele wad ale poziom ludzi zalogowanych raczej stale wzrasta (zresztą jest to jedyna gra, która podaje ilość zalogowanych ludzi co do sztuki). |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2010, 19:33 ] |
Tytuł: | |
no ok. wypunktowales ladnie, bez bledow, z zaznaczeniem, dlaczego dfo tobie nie odpowiada. i to jest si i tak jak tobie bardziej odpowiada eve, tak mi bardziej odpowiada dfo. wlasnie ze wzgledu na combat (ktorego w sumie nie ogarniam ale i tak jest fajnie). ze wzgledu na punkt 4 u ciebie - to mi sie wlasnie bardzo podoba. hm nie bardzo wiem o co ci biega w realu, bo generalnie masz uszy i oczy - tak jak w dfo no wlasnie. szkoda, ze w eve wzrasta a w dfo nie. chyba juz troche za 'pozno' na taka gre - ludzie przywyczaili sie do innych standardow. dokladnie tak jak piszesz - nie daje rady w pvp, ide sobie do safe zony porobic pve. i nikt mi nic nie zrobi. w dfo tak nie ma |
Autor: | noasz [ 26 mar 2010, 19:37 ] |
Tytuł: | |
W rl jak dostaniesz strzala to ci zadne zmysly nie pomoga, lezysz i kwiczysz , lub nawet na kwik nie masz sily |
Autor: | Arturnik [ 26 mar 2010, 19:43 ] |
Tytuł: | |
marcoos napisał(a): 5) Problemy z rosnącym pingiem przy siegach czy walkach na okrętach. Tutaj jest link do przykładowego mojego zwykłego pinga podczas takich walk :)
Offtop. Kiedy Lys Noir stracilo Ymennek? :< |
Autor: | kamilus [ 26 mar 2010, 19:46 ] |
Tytuł: | |
marcoos napisał(a): zresztą jest to jedyna gra, która podaje ilość zalogowanych ludzi co do sztuki
Gwoli ścisłości nie jedyna Ja po graniu w SWG i FFXI nie mogłem pojąć i przyzwyczaić się do tego, że nie mogę sprawdzić ile osób jest na serwerze/danym obszarze w danej chwili. |
Autor: | Highlander [ 26 mar 2010, 19:46 ] |
Tytuł: | |
bo w zyciu nie masz zbroi plytowej ani statow +60 do armora, przynajmniej ja tak sie nie woże ;p . Mi z kolei w Eve przeszkadza combat. W DFO caly czas sie cos dzieje, nawet z mobami jako tako trzeba uwazac. Podoba mi sie aspekt MMOFPS, ale rozumiem, ze komus moze nie odpowiadac i szkoda, ze gra, po prostu inna nie wzrasta. Obecnie mamy na rynku wszystko na jedno kopyto. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2010, 19:51 ] |
Tytuł: | |
a to tez. wszedzie ladnie wciskaj tabulator, potem 1,2,3,4,5 i jest git. |
Autor: | Enderhawk [ 26 mar 2010, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): enderhawk to nie wiem czyje posty czytasz, bo ja uwazam, ze nadal 3/4 uzytkownikow tego forum potrafi pisac poprawnie. i co wiecej 'przyklada sie' do tego.
poza tym serio nie sadzilem, ze ktos kto jest w 'warcry' potrafi pisac takie glupoty. widze, ze po odejsciu embe do 'glosu' doszly jakies skrzywdzone w dfo dzieci. kto ci kaze zostac 'koksem'? to raz. w ktorej grze od pierwszego dnia masz szanse stanac do walki z kims kto gra pol roku? to dwa. jak pisalem, w dfo masz szanse 1-2 dniowa postacia zabic kolesia, ktory gra miesiac. albo nawet i dwa. trzeba to tylko robic z glowa. nie trzeba byc 'mieczniko-mago-lucznikiem' (co to kurwa w ogole za wyrazenie ;0). mozna powoli sobie robic magie, ktora w tej chwili na mobach robi sie chwila moment. podszkolic sobie heale, troche buffow. potem archery i melee. a do easy mode - 1h + mount. archery i melee oczywiscie, ze zajmuje troche czasu. ale bez przesady. mysle, ze w 2 tygodnie na pve mozna je do 50 mastery dociagnac. i juz cos mozesz zrobic. oczywiscie nadal nie zabijesz KOKSA, ale po raz 10 pytam, w ktorej grze jest to mozliwe? zawsze trzeba wlozyc troche w rozwoj postaci. natomiast dfo jest w tej chwili (wedle mojej wiedzy) gra, gdzie mimo wszystko jak bedziesz o dobrym czasie, w dobrym miejscu to i 2 dniowa postacia 'dokonczysz' koksa. czy to bedzie na mobach, czy po walce pvp. na skill cap juz jest raczej za pozno. zjebali to nie da sie ukryc - ale da sie z tym zyc. zapytajcie Daktora - ktory super sobie radzi, a jakos magii wymaxowanej nie ma. no ale rozumiem, ze oczywiscie zamiast zachecac nowych graczy (ktorzy, tez juz po raz 5 sie powtorze, jak probuja to nawet im sie podoba), lepiej wypisywac bzdury z bledami jak 8 latek. po czym na koniec (to mnie najbardziej rozbawilo) okazuje sie, ze leto 'przeprowadzil' badania wsrod kolegow (nowych i starych), a tu wpada taki SvD i pisze zupelnie co innego. a obaj sa z tej samej gildii. Nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Każdy z nas chce być conajmniej "dobry", natomiast nie każdy preferuje grę przy użyciu czarów. Osobiście jeżeli mam grać to albo stricte łucznikiem albo wojownikiem. ew. z pewnymi odsępstwami, nie jestem aż tak wybredny. Tutaj natomiast, żeby mieć jakieś szanse z "koxem" muszę mieć i łucznictwo i wojowanie... i magię. To prawda, jest wybór - można nie koxać magii. Wybór ten nie zmienia faktu że tylko-wojownik nie ma najmniejszych szans z taką "versitile" klasą, a nikt nie chce grać klasą która mu odpowiada ale jest dużo gorsza od całej reszty (wszystkie awantury o balans postaci). |
Autor: | Isengrim [ 26 mar 2010, 20:52 ] |
Tytuł: | |
Skad ludzie maja wiedziec ze jest taka gra? Z mmorpg.com? tam ma ocene 6/10. Gubi sie w gaszczu f2p. Nie ma na glownej stronie info " tu trial, wez mnie, za piataka, wez,wez!". Poczatek tez nie pomaga - musialem helpa sprawdzic dlaczego nie moge atakowac. Bo UI jest delikatnie mowiac przecietne. OK, skaczemy na gleboka wode i uczymy sie plywac. Tylko ze AV powstawiala pod lustrem wody betonowe slupki z napisem "obycie z mmorpg" i czesc ludzi (ktorzy do tej pory grali tylko w WoW, bo kolega im powiedzial ze jest taka fajna gra jak WoW) ktorzy by mogli wyrosnac na rasowych graczy odpadaja. Bo poczatek DFO jest brzydki i trudny jak cholera dla kogos kto rajdowal w WoW i nic wiecej.Tylko jak sie zniecheci takim przywitaniem, to nie bedzie nowego. W tej chwili widze tylko dwie gry na horyzoncie - Perpetuum i secret world. Za soba widze cale mnostwo z WAR na czele, a obok jest tylko Evka ( w ktorej ograniczam sie powoli do zmiany skili.... nuda panie) i DFO. Nie mam wielkiej mozliwosci manewru. Istota metammorpg jest szeptana propaganda - ktos uslyszy, ktos przeczyta na forum powie - plotka rox. Grajacy w DFO nie robia tego. Nie ma sigow, fansajtow,dyskusji z wykorzystaniem argumentu - "W DFO to jest". Na oficjalu widzialem dzial Cytuj: International Forums These forums are for our customers who wish to write in languages other than English. This area is available to non-subscribers. ale poza grekami nikt nie zalozyl swojego dzialu. Gildia i ally nic wiecej sie nie liczy? Blad.
|
Strona 4 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |