MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 36 z 120

Autor:  Aenima [ 14 gru 2008, 10:03 ]
Tytuł: 

mookee napisał(a):
omg my bad, ciekawe gdzie to uslyszalem

HKO, chyba ze sobie juz odpusciles.



Obrazek

Autor:  Gilrad [ 14 gru 2008, 10:31 ]
Tytuł: 

Ktoś się orientuje jak to w praktyce wszystko wygląda? Na forach za wiele o wrażeniach z bety nie piszą poza tym, że gra jest ok.
Z informacji jakie pojawiły się do tej pory widac, że DF delikatnie mówiąc, nie będzie dla wszystkich, dla mnie to brzmi ok, tylko czy wydawca okaże się takim altruistą, i robi grę dla kilkunastu tysięcy ,,niszowców'' to już mam wątpliwości.

Autor:  konrador [ 14 gru 2008, 10:36 ]
Tytuł: 

(...) beda koksac na zadupiu skile.

Oh teh irony.

Smiesznie sie to czyta - troskliwe misiaczki z wow/levelowek wyjatkowo pocieszne i fajniusie sa - ale moze nie okladajcie sie lapkami na tak dlugo przed premiera, bo za szybko zmechaca wam sie futerka i nie starczy wam pary na popremierowy whine i pyskowki, gdy rzeczywiscie ktos kogos zbije.

Od zawsze pojawiaja sie glosy za tym, zeby otworzyc serwery PVE, ale Aventurine raczej na to nie zareaguje. Tu nie chodzi o altruizm i trzymanie sie kurczowo swoich idealow, ktore doprowadza do upadku... Taka gra jest potrzebna, bo takiej gry nie ma - proste. Nie ma sensu na sile imitowac czolowego MMORPG-a i powielac jego features w nieskonczonosc.

Autor:  brazz [ 14 gru 2008, 10:38 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Ktoś się orientuje jak to w praktyce wszystko wygląda? Na forach za wiele o wrażeniach z bety nie piszą poza tym, że gra jest ok.
Z informacji jakie pojawiły się do tej pory widac, że DF delikatnie mówiąc, nie będzie dla wszystkich, dla mnie to brzmi ok, tylko czy wydawca okaże się takim altruistą, i robi grę dla kilkunastu tysięcy ,,niszowców'' to już mam wątpliwości.


niewiemy. poczekaj do 22 stycznia, będzie wiadomo.

poza tym to nie altruizm kieruje AV, tylko wyczucie rynku, który jest przesiąknięty wowo-podobnymi grami. jeśli spełnią obietnicę i dostarczą to w zgrabnej formie na 200k+ abonentów mogą liczyć.

Autor:  Gilrad [ 14 gru 2008, 10:58 ]
Tytuł: 

No oby ten 22 był dniem zwycięstwa ;)
Tak z drugiej strony, zastanawiam się dlaczego, do tej pory, nikt nie zdecydował się na zrobienie czegoś zupełnie nowatorskiego, to znaczy opartego na innych zasadach niż WoW i naśladowcy. Może wbrew pozorom przytłaczająca większośc w gruncie rzeczy woli właśnie, takie WoWowskie podejscie do zabawy a szukanie czegoś ,,innego,, to tylko objaw chwilowego kryzysu.

Autor:  konrador [ 14 gru 2008, 11:12 ]
Tytuł: 

Prosta levelowka jest latwiejsza do zrealizowania raczej. Ale poza tym, to tez trudno jest mi zrozumiec, dlaczego z uporem maniaka od wielu lat topi sie pieniadze w produktach bez pomyslu, bez przyszlosci, bez jaj i bez jakiejs indywidualnosci. Kazdy sandboxik, wszystkie odwazne produkty realizowane sa przez jakies nowe firemki z krajow trzeciego swiata, gdzie zyja smoki, o ktorych nikt w US nie slyszal - EVE, DFO, Mortal Online, Earthrise...

Autor:  Quetzacotl [ 14 gru 2008, 11:25 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
No oby ten 22 był dniem zwycięstwa ;)
spodziewam sie masakrycznych lagow tego dnia, pare dni pozniej da sie grac

Autor:  Gilrad [ 14 gru 2008, 11:52 ]
Tytuł: 

To że Amerykanie masowo do DF nie napłyną akurat mnie nie martwi, choc ich towarzystwo z Vanguarda bardzo dobrze wspominam.
Problem w tym, że młodziutkie pokolenie zwykle nie zada sobie nawet trudu, żeby poszukac czegoś innego, niż to co stoi koło masła na półce w hipermarkecie. Prawda jest taka, że ludzie lubiący różne ,,smaki,, to pokolenie wymierające i to bardzo smutne :(

Tak dla uzmysłowienia, dzisiejszy 13 latek był płodzony kiedy świat zagrywał się w diablo. Dla niego to prehistoria, a gra warta uwagi to taka, w którą wpakowano kilkadziesiąt miln. usd.

Co do lagów, to one mi niestraszne, grałem w pierwszym dniu premiery w Warhammera :)

Autor:  Bloodleaf [ 14 gru 2008, 11:53 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Tak z drugiej strony, zastanawiam się dlaczego, do tej pory, nikt nie zdecydował się na zrobienie czegoś zupełnie nowatorskiego, to znaczy opartego na innych zasadach niż WoW


Bo wszyscy na siłę starają się zabrać kawałek tortu Blizzardowi zamiast zaryzykować i upiec własny.

Autor:  WithnesS [ 14 gru 2008, 19:37 ]
Tytuł: 

39 days to go...

Autor:  iniside [ 14 gru 2008, 23:13 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Prosta levelowka jest latwiejsza do zrealizowania raczej. Ale poza tym, to tez trudno jest mi zrozumiec, dlaczego z uporem maniaka od wielu lat topi sie pieniadze w produktach bez pomyslu, bez przyszlosci, bez jaj i bez jakiejs indywidualnosci. Kazdy sandboxik, wszystkie odwazne produkty realizowane sa przez jakies nowe firemki z krajow trzeciego swiata, gdzie zyja smoki, o ktorych nikt w US nie slyszal - EVE, DFO, Mortal Online, Earthrise...

Słowo wydawcy jest święte. Tyle w tym temacie.

Autor:  Oyci3C [ 14 gru 2008, 23:54 ]
Tytuł: 

Jako, ze leniwy z natury jestem to bardzo lubilem w UO zamiast farmowac pojsc pod wieczor na spocik, poczekac w invis nawet az farmerzy cos naskrobia, zamordowac i zlootowac = success i sporo fun.

Tak, w DFO tez beda farmowali nawet najbardziej rasowi killerzy zeby miec resources i tu bedzie smaczek. Albo zorganizowana grupa bedzie to robic majac w zanadrzu kilku m8s, ktorze w razie ataku wyruchaja smialka co chce ukrasc nafarmowany loocik, albo szalency beda myslec ze dadza rade i nie dadza :(

Autor:  Motopompa [ 15 gru 2008, 01:04 ]
Tytuł: 

http://dfo.blogsite.org/?q=node/57

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 07:04 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Jako, ze leniwy z natury jestem to bardzo lubilem w UO zamiast farmowac pojsc pod wieczor na spocik, poczekac w invis nawet az farmerzy cos naskrobia, zamordowac i zlootowac = success i sporo fun.

Tak, w DFO tez beda farmowali nawet najbardziej rasowi killerzy zeby miec resources i tu bedzie smaczek. Albo zorganizowana grupa bedzie to robic majac w zanadrzu kilku m8s, ktorze w razie ataku wyruchaja smialka co chce ukrasc nafarmowany loocik, albo szalency beda myslec ze dadza rade i nie dadza :(


wiele rzeczy ma swoje plusy i minusy.
w tym przypadku pojedynczy 'szaleniec' moze ujsc Twojej uwadze, podczas gdy grupa bedzie widziana i slyszana z daleka. to nie UO, tu mozes kogos nie zauwazyc gdy kucnie sie zesrac za krzakiem.

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 08:40 ]
Tytuł: 

jak jestes slepy to nie zauwazysz.

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jak jestes slepy to nie zauwazysz.


tak jest.
dodalbym jeszcze jedna zasade:
a jak jestes tumanem to nie przyznasz, ze w grze fps mozna kogos nie zauwazyc za drzewem/krzakiem.

Autor:  Sou [ 15 gru 2008, 09:19 ]
Tytuł: 

No w uo nie widzialo sie typa jak stal 15m od ciebie bo sie pole widzenia konczylo :D

Autor:  Kabu [ 15 gru 2008, 09:23 ]
Tytuł: 

a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 09:24 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
No w uo nie widzialo sie typa jak stal 15m od ciebie bo sie pole widzenia konczylo :D


heh, a w DFO nie zobaczysz goscia i metr od siebie, jak bedzie za rogiem budynku. albo za drzewem! :)
albo za toba.

DFO to nie UO, gdzie widziales wszystkich, ktorzy i ciebie widzieli.
ciagle to UO i UO.

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 09:42 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji


nie bedzie serwerow dedykowanych rpg.
przynajmniej na starcie.
o ile start nastapi.

Strona 36 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team