mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 18:50 
Cytuj  
Atakowales w hisec? Podziel sie wrazeniami?

Ps zakladam ze nie bylo to w ramach faction warfare ani wardecow

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 19:05 
Cytuj  
są jeszcze ataki samobójcze w hisecu żeby okradać kupców


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 09:07 
Cytuj  
tia, nawet spoko to bylo, skanowanie barki szybki rozpierdol, zebranie shitu i ewakuacja.

Nie obrazilbym sie jak by zrobili DFO na podobienstwo eve, tylko zeby bardziej oplacalo sie byc w tym 0.0 lepsze moby lepsze dropy? materiały do craftingu dunno.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 10:17 
Cytuj  
musieliby wprowadzić strażników na podobieństwo concordu

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 19:27 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
musieliby wprowadzić strażników na podobieństwo concordu


Wystarczy coś na wzór magów którzy pilnowali magicznego porządku - wychodzili po wyjściu z Lochu Irenicusa w BG2.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 19:49 
Cytuj  
Problemem dfo jest to, że liczy się tylko ilość i jakoś skryptów. Jak dla mnie to odbierało fun z gry.


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 19:55 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
tia, nawet spoko to bylo, skanowanie barki szybki rozpierdol, zebranie shitu i ewakuacja.

Nie obrazilbym sie jak by zrobili DFO na podobienstwo eve, tylko zeby bardziej oplacalo sie byc w tym 0.0 lepsze moby lepsze dropy? materiały do craftingu dunno.

+1.
I lokalne banki, transport, ekonomia..
Marzenia. :/

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 20:59 
Cytuj  
Na szczęście nie zrobią czegoś takiego.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 08:57 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Niestety nie zrobią czegoś takiego.


fixed

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 19:42 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Nie obrazilbym sie jak by zrobili DFO na podobienstwo eve, tylko zeby bardziej oplacalo sie byc w tym 0.0 lepsze moby lepsze dropy? materiały do craftingu dunno.

Cytuj:
The world is divided in areas that we internally call danger zones. The higher the danger level of an area, the better the chance for special and rare resources to drop. Of course, protected areas are set to the lowest setting, meaning they will be dropping next to no rare resources. Additionally we expect these areas to be quite populated because of their safety so the nodes in them will probably be empty most of the time.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 19:57 
Cytuj  
Fajnie ;p Czekając na respawn devila, przy okazji można będzie pokopać skałki xD
Jak dla mnie świetna sprawa z tym podziałem na danger level ... Większość gry i tak biegałem po centrum albo yssam.
Przy okazji poszła plota na forum, że w tym radiowym wywiadzie powiedzieli "no chaos city's anymore".
Więc wartość holdingów koło centru jeszcze bardziej się zwiększa ... Mam nadzieję, że nie jebną jakiejś pedalskiej safe zony koło centrum.


_________________
Ultrah/Dzikun

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 20:29 
Cytuj  
pisali że to mają być miasta startowe z małą okolicą...


http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost5593233

praz możliwe jest opóźnienie wydania... grecy...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 09:54 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Fajnie ;p

W pierwszej chwili też myślałem, że fajnie. Ale w sumie ma się to nijak do tego, co napisał Aenima.
Nie ma lepszych materiałów w centrum. Jest tylko większa szansa, że wypadnie to samo co w safe zonach. Darkfall wciąż pozostaje piaskownicą bez piasku, shooterem, który zmusza do tracenia czasu na jakieś pierdoły (skille, gear, składniki), żebyś w ogóle mógł pobiegać i postrzelać.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 11:55 
Cytuj  
Ostatnio pograłem trochę w wurma online i muszę stwierdzić z niechęcią że faktycznie darkfallowi brakuje piasku,
ale nie dlatego większość ludzi gra w dfo. I zmiany na większą sandboxowość w większość zaszkodziły by darkfallowi,
jedyna rzecz którą z bomby bym zmienił w dfo to crafting - niech crafterzy też mają frajdę z gry i eternal grind żeby dobić coś do 100 xD
AV moim zdaniem strzela sobie samobója zmniejszając drastycznie grind postaci ... Najlepsze emocje w dfo przeżywało się na obleganych spotach, walcząc o nie -
a po co je oblegać jak ma się już zmaxowaną postać i full bank ? Ludzie zaczną logować się tylko na siege jak było to pod koniec dfo 1.0 ...
Ale i tak uważam, że nie będzie na rynku przez przynajmniej rok lepszej gry niż dfo:uw.


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 12:36 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Ostatnio pograłem trochę w wurma online i muszę stwierdzić z niechęcią że faktycznie darkfallowi brakuje piasku,
ale nie dlatego większość ludzi gra w dfo. I zmiany na większą sandboxowość w większość zaszkodziły by darkfallowi,
jedyna rzecz którą z bomby bym zmienił w dfo to crafting - niech crafterzy też mają frajdę z gry i eternal grind żeby dobić coś do 100 xD
AV moim zdaniem strzela sobie samobója zmniejszając drastycznie grind postaci ... Najlepsze emocje w dfo przeżywało się na obleganych spotach, walcząc o nie -
a po co je oblegać jak ma się już zmaxowaną postać i full bank ? Ludzie zaczną logować się tylko na siege jak było to pod koniec dfo 1.0 ...
Ale i tak uważam, że nie będzie na rynku przez przynajmniej rok lepszej gry niż dfo:uw.


Bzdury.
Gra powinna być tak skonstruowana aby mieć gotową postać i nadal mieć chęci do gry
Pokolenie gimbazjalne zmieniło gry online w neverending grind, którego nagrodą jest jakaś liczna na końcu drogi.
Dodatkowo gra powinna być tak skonstruowana aby móc tą postać przekształcać w dowolny build w ramach owej postaci.
Crafting i eternal grind "coś do 100" w grze open pvp? You mad?

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 12:45 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
AV moim zdaniem strzela sobie samobója zmniejszając drastycznie grind postaci ... Najlepsze emocje w dfo przeżywało się na obleganych spotach, walcząc o nie -
(...)

Co ty wygadujesz, fun z tego może był przez tydzień. Większość graczy olała dfo właśnie z powodu grindu a nie dla tego że postać robiło się za krótko. To, że poza pvp gra nie oferowała w zasadzie nic to inna sprawa. Zresztą warunkiem istnienia czegokolwiek poza pvp jest trzymanie pvperów z daleka. Ale wtedy będzie narzekanie że nie można gankować crafterów itp.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 13:28 
Cytuj  
Wypowiedzi ludzi którzy w pierwszym miesiącu gry zostali zbici i przestali grać ... W sumie się nie dziwie co to za fun być dawcą loota.
A czy grind będzie trwał tydzień czy rok i tak takie płaczki jak wy nie wytrzymają długo w tej grze.
Zresztą po co w ogóle wdaje się w dyskusje z ludźmi którzy grali chwilę w jakąś grę ale wiedzą lepiej niż devsi co jej potrzeba xD
Ludzie odchodzili z powodu hacków, exploitów, tego że nie dali rady trudnemu combat systemowi, a nie z powodu grindu ...
Pod koniec gry grind był już tak mały, że postać robiło się w 3 dni i nic to nie zmieniło, ale skąd macie o tym wiedzieć jak w tą grę nie graliście.


_________________
Ultrah/Dzikun

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 13:37 
Cytuj  
dokładnie te czynniki które wymienił kolega ultr4 spowodowały odpływ graczy a nie grind statów

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 13:49 
Cytuj  
Ludzie odchodzili z różnych powodów.

Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 15:33 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
(...)
Zresztą po co w ogóle wdaje się w dyskusje z ludźmi którzy grali chwilę w jakąś grę ale wiedzą lepiej niż devsi co jej potrzeba xD

Ostro pojechałeś z ta wiedzą devsów ;) i może faktycznie już nie trolluj.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.