Ultr4 napisał(a):
Ostatnio pograłem trochę w wurma online i muszę stwierdzić z niechęcią że faktycznie darkfallowi brakuje piasku,
ale nie dlatego większość ludzi gra w dfo. I zmiany na większą sandboxowość w większość zaszkodziły by darkfallowi,
jedyna rzecz którą z bomby bym zmienił w dfo to crafting - niech crafterzy też mają frajdę z gry i eternal grind żeby dobić coś do 100 xD
AV moim zdaniem strzela sobie samobója zmniejszając drastycznie grind postaci ... Najlepsze emocje w dfo przeżywało się na obleganych spotach, walcząc o nie -
a po co je oblegać jak ma się już zmaxowaną postać i full bank ? Ludzie zaczną logować się tylko na siege jak było to pod koniec dfo 1.0 ...
Ale i tak uważam, że nie będzie na rynku przez przynajmniej rok lepszej gry niż dfo:uw.
Bzdury.
Gra powinna być tak skonstruowana aby mieć gotową postać i nadal mieć chęci do gry
Pokolenie gimbazjalne zmieniło gry online w neverending grind, którego nagrodą jest jakaś liczna na końcu drogi.
Dodatkowo gra powinna być tak skonstruowana aby móc tą postać przekształcać w dowolny build w ramach owej postaci.
Crafting i eternal grind "coś do 100" w grze open pvp? You mad?