mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 21:22 
Cytuj  
Te dwa ostatnie to Alfary?


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 21:29 
Cytuj  
humany - towary (dw x hum) - alfary - elfy - mahrimy - orce


_________________
Ultrah/Dzikun

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 lis 2012, 18:24 
Cytuj  
http://www.darkfallonline.com/blog/?p=3376 - Darkfall Unholy Wars: Elementalist Role / Fire School

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 14:44 
Cytuj  
Edit: Było już :x

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 14:47 
Cytuj  
Czyli to co bylo, tylko mniej ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 14:53 
Cytuj  
Poza odpornością na fire to w zasadzie nic nowego. Może słabo się przyglądałem ale na tym demo postać z rezistem i bez dostają (prawie?) takie same obrażenia? Przynajmniej takie odniosłem wrażenie. Pytanie czy mag będzie miał czym się bronic na krótkim dystansie?

@tomu, może to nie taka wielka wada. Gra dalej będzie wymagała umiejętności, zwłaszcza jeśli mag będzie ssał na krótkim dystansie. Odpadnie jednak konieczność posiadania dobrych makr ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 14:56 
Cytuj  
Nie, w koncu jest magiem. Fire to standardowo szkoła do nukowania z daleka w grach, do combat mage/bunnyhopper pewnie co innego bedzie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 14:58 
Cytuj  
Znaczy mag będzie mógł korzystać z 10 szkół na raz?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 15:01 
Cytuj  
Raczej nie, chodzilo mi o to ze jak chcesz sie bić to nie robisz sie na fire, tylko cos innego wybierasz.

Chyba ze nie rozumiem systemu i nie bedzie innych szkół. Podejrzewam ice do konroli, dark magix z leechowanie i debuffami etc, lightning mobilnosc. Taki standard ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 15:08 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Raczej nie, chodzilo mi o to ze jak chcesz sie bić to nie robisz sie na fire, tylko cos innego wybierasz.
Chyba ze nie rozumiem systemu i nie bedzie innych szkół. Podejrzewam ice do konroli, dark magix z leechowanie i debuffami etc, lightning mobilnosc. Taki standard ;]

No właśnie też tak mi się wydaje. Nie wiem jakie będą cooldowny pomiędzy skilami ale fire ma 2 spele z knockback więc będzie się dobrze nadawać do bicia ;). Pytanie co w nowym dfo taki mag zrobi na close? Do tej pory w razie czego wyciągał 2h i jazda :p.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 19 lis 2012, 15:20 
Cytuj  
Chyba nawet 3, fireball magma i ulti. Moze dalej bedzie dalo sie kaitowac ? w sumie te knockbacki nawet takie male nie sa, tylko jakies jakby opoznienie jest. Mam nadzieje ze inne szkoly tez dostana specjalne efekty - inaczej wszyscy beda z fire biegac.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 21 lis 2012, 16:00 
Cytuj  
Warrior - Battle Brand

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CZ448qRLRQ


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2012, 17:24 
Cytuj  
Lol pasjonujące: Selfheal, dmg reduction buff, dmg reflect, immunity i aoe pull in.

Pomyslalbym ze to najnudniejszy jak dotychczas sposob na budowe klasy, gdyby nie informacja przy kazdym skillu, ze: "this could make the difference in any confrontation", "something we've wanted to give our players who prefer warrior tactics for a while", "can turn the tide of a battle" itd ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 47
Dołączył(a): 4.06.2012
Offline
PostNapisane: 22 lis 2012, 14:49 
Cytuj  
No cóż to bedzie chyba pierwsza gra w której nie wybiore maga. :wink:

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 00:29 
Cytuj  
Nowy Interface:

https://www.youtube.com/watch?v=tGfEF0b ... re=g-all-u


_________________
Ultrah/Dzikun

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 15:11 
Cytuj  
wow wyglada swietnieeee


_________________
Psst.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 21:19 
Cytuj  
y3l33t4 napisał(a):
wow wyglada swietnieeee

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 00:02 
Cytuj  
^^

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 21:39 
Cytuj  
Abonament? F2P? :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 21:57 
Cytuj  
abo


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.