mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 14:48 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
ja tam cały czas widzę offline


bastardy juz sie nagraly :(


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 15:05 
Cytuj  
Open

edit:
Brak mojej postaci :(


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 16:26 
Cytuj  
brak możliwości edit:

Nie gram dzisiaj... jutro ma być znów wipe :(


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2012, 23:49 
Cytuj  
w koncu beta :P


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2012, 00:58 
Cytuj  
Kto urwa wymyslil ten interface ? Na trzezwego nawet ciezko mi jest sie przyzwyczaic. Czy nawet tak prosta rzecz musi byc w dfo tak zagmatwana i malo wyrazista ?


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 gru 2012, 01:49 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
Kto urwa wymyslil ten interface ? Na trzezwego nawet ciezko mi jest sie przyzwyczaic. Czy nawet tak prosta rzecz musi byc w dfo tak zagmatwana i malo wyrazista ?


Uważaj bo zaraz obrońcy krzyża zaczną krzyczeć, że przecież jest zajebisty.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 gru 2012, 09:18 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
eagleeyes napisał(a):
Kto urwa wymyslil ten interface ? Na trzezwego nawet ciezko mi jest sie przyzwyczaic. Czy nawet tak prosta rzecz musi byc w dfo tak zagmatwana i malo wyrazista ?


Uważaj bo zaraz obrońcy krzyża zaczną krzyczeć, że przecież jest zajebisty.

Interfejs posysa na maksa, zwłaszcza bank i plecak. Mieli dobry interfejs w DF1 to musieli spierdolić.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 gru 2012, 12:34 
Cytuj  
Oczywiście, że jest spierdolony do granic możliwości.
Do tego typu gry z taką rzekomo dynamiką nadaje się on jak Aero do Win95.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 29 gru 2012, 23:58 
Cytuj  
Backpack lipa, reszta lepsza niż w dfo1. Całkiem fajny pomysł na te kółka a jak się komuś nie podoba, to jest możliwość przebindowania wszystkiego na klawisze, żeby było tak, jak po staremu (ja tak gram i nie widzę wielkiej różnicy). Na dodatek wiele rzeczy usprawnili - niby drobne zmiany, a gra się o wiele bardziej komfortowo. Dodaliby tylko więcej slotów na broń i potki i byłoby git.

Obrońca krzyża.

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 30 gru 2012, 00:26 
Cytuj  
A ja mam problemy z performance - do momento, az nikt nie walczy to 40+ klatek, walcze z goblinem i nawet na low mam ściny do 4-5 klatek.

Komp dosyć nowy, inne gry w ultra chodza.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2012, 01:51 
Cytuj  
Problem z klatkami mam w miescie. Ogolnie poki co gra chodzi stabilnie. Dzis troche pogralem i jest nie zle. Do grafiki idzie sie przyzwyczaic ( i tak jest duzo lepsza niz w dfo). Mysle, ze bedzie fajna zabawa. Jedyne minusy tO poki co ten obsrany interface, zdupiony ( ulatwiony do granic mozliwosci) combat lukiem - w dfo bylo to plynniejsze i bardziej realistyczne tu wystarczy wycelowac duzym kolkiem by trafic. Nie podoba mi sie jeszcze to, ze mozna zmieniac archetypy postaci co 30 min. Imo wybor powinien byc raz i ostatecznie. Skille na plus, widac ze beda mialy wplyw na przebieg potyczki. Reszta ok.


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2012, 11:21 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
Problem z klatkami mam w miescie.


Może chodzi o to, że tam jest najwięcej ludzi i radar-hack zjada najwięcej zasobów ? :roll:


_________________
@polygamia


Posty: 47
Dołączył(a): 23.01.2012
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 19:08 
Cytuj  
Siema darkfejlowcy!
Jak wygląda kwestia grindu w najnowszej, okrojonej starej wersji darkfola?
Skilowanie, czas potrzebny na gromadzenie giru zmalał o drobinę?
Pograliście trochę... Będzie coś z tej gry?
Pozdrawiam.
Heil Keneb ! ; p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 19:37 
Cytuj  
krajec napisał(a):
Siema darkfejlowcy!
Jak wygląda kwestia grindu w najnowszej, okrojonej starej wersji darkfola?
Skilowanie, czas potrzebny na gromadzenie giru zmalał o drobinę?
Pograliście trochę... Będzie coś z tej gry?
Pozdrawiam.
Heil Keneb ! ; p

Grind jest jak przy starcie w 2009, tylko że jest mniej skilli.
Nic nie zmalałow tej kwestii, a porównując z końcem DF1 to się nawet zwiększyło.
Na razie bryndza i nyndza, ale fanboje powiedzą że super extra. :wink:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 11:26 
Cytuj  
Grindu skilli nie ma prawie w wcale a staty koksa sie mnie więcej 24h ingame. W DFO1 nie bylo to nawet mozliwe z tym boostem x20 na koniec gry.

Jedyne co jest to grind matsów na sprzęt i punkty ^^


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 15:06 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
staty koksa sie


Obrazek


Posty: 47
Dołączył(a): 23.01.2012
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 15:14 
Cytuj  
A idźcie w pizdu...
Nic się nie zmieniło. Dalej nie wiadomo który mówi prawdę a który troluje x d

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 16:37 
Cytuj  
Staty wbija się z 20 razy szybciej niż na starcie dfo, skille to samo. Crafty chyba zostawili w spokoju bo dosyć wolno się wbijają.
Ogólnie jest dużo łatwiej - z boosterem można mieć jedna statystykę na 70 w jeden dzień.


_________________
Ultrah/Dzikun

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 19:40 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Staty wbija się z 20 razy szybciej niż na starcie dfo, skille to samo. Crafty chyba zostawili w spokoju bo dosyć wolno się wbijają.
Ogólnie jest dużo łatwiej - z boosterem można mieć jedna statystykę na 70 w jeden dzień.


Dokładne idzie to tak szybko jakby "koksało się samo"


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sty 2013, 21:10 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Na razie bryndza i nyndza, ale fanboje powiedzą że super extra. :wink:


Wait, wut? Zawsze myslalem, ze to Ty jestes najwiekszym fanbojem. Rozumisz, zmienianie daty startu darkfola w sygnaturze forumowej z kazdym newsem na blogu, itp. :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.