mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 07:15 
Cytuj  
bo 95% gier obecnie jest f2p, mortal niby przeszedl chociaz chyba to endless trial, ale w sumie to nie wiem czy MO to konkurent czy co innego jednak ;p


_________________
.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 07:48 
Cytuj  
Liczylem na jakis argument, a nie "bo 95% jest f2p" :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 09:24 
Cytuj  
To masz argument, ze naplyneloby wiecej ludzi pewnie. Tylko, ze srednio widze aspekt pay2win :/
Zreszta chyba wspominali o takeij mozliwosci? dfo:uw musialoby byc bardzo dobre samo w sobie by rządzić i dzielić jak takie EvE. A tak po 1 miesiacu moze sie okazac, ze beda zmuszeni do f2p. Czesto z tych f2p gier jest wieksza kasa zreszta.


_________________
.

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 09:28 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
bo 95% gier obecnie jest f2p, mortal niby przeszedl chociaz chyba to endless trial, ale w sumie to nie wiem czy MO to konkurent czy co innego jednak ;p


Przejście na F2P to dobry biznes plan tylko w porównaniu do zamknięcia serwerów. Główny koszt MMO to pensje developerów - jak się wywali 90% ekipy, to można przez kilka lat nie dopłacać do interesu.

Ekipa MO to obecnie 5 osób - i po przejściu na F2P nadal przynoszą straty, mniej więcej takie same jak przed. Nowy development jest finansowany z datków http://www.mortalonline.com/donations.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 13:45 
Cytuj  
Patching, 3h.

Forumfall lezy, patch noty trzeba bedzie pewnie z fusow wrozyc. :P

***

Posty: 506
Dołączył(a): 27.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 16:32 
Cytuj  
Zauwazyliscie ze skirmisher nie robi wogole dmg'u warriorowi?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 16:43 
Cytuj  
ano napisał(a):
Zauwazyliscie ze skirmisher nie robi wogole dmg'u warriorowi?


Mag tez nie ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 17:59 
Cytuj  
Zasłyszane na vencie, że koleżka bił sobie warriorka, ten sobie poszedł stacknąć wszystko do banku w międzyczasie i potem padł.
gg.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 19:13 
Cytuj  
ano napisał(a):
Zauwazyliscie ze skirmisher nie robi wogole dmg'u warriorowi?

Robi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 20:29 
Cytuj  
Azdul napisał(a):
Ekipa MO to obecnie 5 osób - i po przejściu na F2P nadal przynoszą straty, mniej więcej takie same jak przed. Nowy development jest finansowany z datków http://www.mortalonline.com/donations.

Czyli z DFO pewnie byloby podobnie, tylko jeszcze wieksze straty ;p


_________________
.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 21:18 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
ano napisał(a):
Zauwazyliscie ze skirmisher nie robi wogole dmg'u warriorowi?


Mag tez nie ;-)

Jak nie trafiacie, to nie dziwota... :-?

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 22:10 
Cytuj  
Naprawde wam sie ta gra tak podoba ? Powaznie pytam bo ja nie mam ochoty sie wogole logowac, mam nadzieje ze wylaczenie debug moda cos zmieni. Pewnie jakbym nigdy nie gral w jedynke, to bym stwierdzil ze fajna gra z potencjalem, ale po jedynce to sie strasznie zawiodlem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 22:42 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Naprawde wam sie ta gra tak podoba ?

Naprawdę.

***

Posty: 506
Dołączył(a): 27.03.2007
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 00:59 
Cytuj  
Potwierdzam slowa ojca, jednego kolesia bilem w safe area, mialem buga on tez, gosciu biegl przez pol miasta ladowalem mu wszystkie skille + z luku a gosc poprostu podszedl do banku sobie odlozyl itemy i mnie prawie dorwal, naszczescie ucieklem.

polecam warka z one handem i shielda, kopie skirmishera jak chce, a na maga poprostu wsiada na mounta i z mounta go klepie, gg. Mam nadzieje ze cos z tym zrobia :) Wiec, naprawde skirm jest slaby.. -,-

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 09:13 
Cytuj  
ano napisał(a):
polecam warka z one handem i shielda

:lol:

ano napisał(a):
kopie skirmishera jak chce, a na maga poprostu wsiada na mounta i z mounta go klepie, gg. Mam nadzieje ze cos z tym zrobia :) Wiec, naprawde skirm jest slaby.. -,-

:lol: :lol:

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 09:29 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Zasłyszane na vencie, że koleżka bił sobie warriorka, ten sobie poszedł stacknąć wszystko do banku w międzyczasie i potem padł.


W "nowym" DF po kilku dniach warrior ma prawie zmaksowane HP. Dochodzi jeszcze bug, dzięki któremu można łatwo dostać dobrą zbroję.

Mam nadzieję, że nie zaczną zmieniać balansu dlatego, że po 3 dniach od wipe noob-warrior rządzi.

***

Posty: 506
Dołączył(a): 27.03.2007
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 11:39 
Cytuj  
Smigul trolku, przedstaw mi chociaz jeden argument na to ze skirm jest mocny

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 12:04 
Cytuj  
ano napisał(a):
Smigul trolku, przedstaw mi chociaz jeden argument na to ze skirm jest mocny

Ponieważ jedyne, co wydaje się do was trafiać, to wartości obrażeń, jakie zadajecie, to proszę:
40+ dmg z łuku w lecącego na ciebie warriora w banded, który blokuje (ponoć super sposób na skirmishera (facepalm)). Chciałeś jeden to masz. Jak dla mnie plusów skirmishera jest mnóstwo (spory dmg jest gdzieś w połowie listy zalet). Tylko trzeba się zastanowić i wykombinować jak grać. Nie masz pomysłu, albo dany sposób gry tobie nie odpowiada - graj czymś innym.

EDIT: Wczoraj testowałem dmg z łuku r40 na warriorze w banded - 60+ w plecy (to r40 łuk vs r20 zbroja ale jak odejmiesz parę punktów dmg wynikających z lepszych resistów lepszej zbroi, to mniej więcej zorientujesz się, jakiego rzędu dmg jest w stanie wygenerować skirmisher po 2-3 dniu normalnej gry).

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 12:34 
Cytuj  
Nie troluj, przeciez to niemozliwe, aby z luku trafiac. :<

*

Posty: 108
Dołączył(a): 13.09.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2013, 13:20 
Cytuj  
Dobra, kupić to czy nie? Dre mówi, że lipa, jakieś inne opinie? Noia fanboyuje więc jego opinię pominę z przyczyn oczywistych ;)... Reszcie jak się podoba?
Vehr.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.