mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 19:28 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pewnie stad, ze smiem wyrazac swoje zdanie na temat dfo :)


Problem z tobą nie dotyczy tego, że masz własne zdanie, ale masz się za wyrocznie która jest tak samo jak ty enigmatyczna i kategoryczna. hłehłehłe


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 19:32 
Cytuj  
no, a co ja poradze, ze prawie zawsze mam racje :)
a jesli nie mam i ktos uzyje sensownych argumentow, to potrafie przyznac sie do bledu.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 21:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no, a co ja poradze, ze prawie zawsze mam racje :)
a jesli nie mam i ktos uzyje sensownych argumentow, to potrafie przyznac sie do bledu.

poka poka


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 21:14 
Cytuj  
bartus ci powie, co ci moge pokazac :)

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 21:49 
Cytuj  
https://forums.darkfallonline.com/showthread.php?369139-Update-May-15th-Scheduled-Content-Updates

Do końca czerwca:

* 3 specjalizacja dla każdej roli
* wszystkie dungeony
* statki
* sea fortress
* market
* nowe moby

Ciekawe, czy się wyrobią :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 21:53 
Cytuj  
a napisali, ktorego roku?

Clan holding improved crafting: The purpose is implementing crafting operations in clan holdings that also more efficient, costing less gold, and having a higher success rate. This is one of the measures to be taken to increase clan holding worth.

zajebiscie

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 15 maja 2013, 22:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Clan holding improved crafting: The purpose is implementing crafting operations in clan holdings that also more efficient, costing less gold, and having a higher success rate. This is one of the measures to be taken to increase clan holding worth.

zajebiscie


https://forums.darkfallonline.com/showthread.php?367180-No-Point-For-Safe-Zones-Anymore&p=6022547&viewfull=1#post6022547

To co byście jeszcze chcieli ? Przekonam Tasosa :P

A tak serio - to duża część zmian odnośnie ekonomii i craftingu w DF:UW to pomysły Shivy Firewinga. Mówił, że z designerami AV można się dogadać.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 06:46 
Cytuj  
A między wierszami - zapłaćcie za kolejny miesiąc.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 07:04 
Cytuj  
to jest oczywista oczywistość...

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 10:37 
Cytuj  
Jakiekolwiek info jest lepsze od żadnego więc cieszy fakt, że taki update się pojawił. Martwi mnie, że jest to mocno rozciągnięte w czasie a i same patchnotes'y nie zachwycają. Z perspektywy casualowego gracza jakim niewątpliwie jestem (~17k pp) wygląda to całkiem w porządku natomiast ci bardziej zaangażowani mogą czuć się rozczarowani.

Bardzo się cieszę ze mian dotyczących craftingu w holdingach i kosztów budowy samych holdingów (pomimo tego, że gram sam). Oczywiście zobaczymy jakiego rzędu będzie to redukcja- wg mnie powinno to być minimum 30% jak nie więcej.

Nie rozumiem tylko dlaczego nowe szkoły nie zostaną dodane w tym samym momencie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 10:43 
Cytuj  
no w koncu ludzie rusza sie z safe zone, wiec to jak najbardziej na plus.

nowe szkoly pewnie nie sa do konca dopracowane/zbalansowane - a tak daja sobie czas na ewentualne fixy.

podoba mi sie o tyle, ze podali konkretnie co i kiedy. albo sa wiec gotowi i faktycznie COS sie powoli zmienia w podejsciu av, albo bedziemy mieli
czarne na bialym, ze jednak nie ma co wierzyc, iz cos sie zmieni :)

bre: pobiegaj z nami :)

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 10:48 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
Nefastus napisał(a):

Pierdolisz smuty, gram w DF z przerwami od pierwszej Clan Beta, i byłem w niezliczonych siegach i innych eventach. Widać musiałem ci ukraść trochę zielska z pod domku i dzięki temu nadal masz zniszczoną psychikę. Teraz idź spać bo nie obudzisz się o 4am na te wasze hardcorowe PvB.


Taaa Nefastus to się ze swojego domu nie ruszał gdzie pielił ogródek xD
Na nie zliczonych siege byleś, a to dobre, uśmiałem się jak... chyba ja Siegowali Ci trawnik.

Jak to powiedział pewien polityk do polityka.... "Pierdolisz nie było Cię tam"


Następnego boli cipka bo gram od samego początku gry i nie siedzę tu żeby się wzajemnie masturbować z innymi polaczkami.


_________________
Obrazek

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 10:56 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nowe szkoly pewnie nie sa do konca dopracowane/zbalansowane - a tak daja sobie czas na ewentualne fixy.


Tym bardziej powinni zawrzeć je w jednym patchu w momencie gdy wszystkie będą gotowe.

Z Wami to znaczy z kim ? Póki co przeniosłem się do jakiegoś chaos stone'a.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 11:46 
Cytuj  
bre napisał(a):
Mendol napisał(a):
nowe szkoly pewnie nie sa do konca dopracowane/zbalansowane - a tak daja sobie czas na ewentualne fixy.


Tym bardziej powinni zawrzeć je w jednym patchu w momencie gdy wszystkie będą gotowe.


Tyle ze latwiej zbalansowac, gdy dodaje sie po jednej szkole. Imo lepiej, anizeli mieliby dodac wszystko naraz.
Po prostu smutno Ci, ze primalista bedzie ostatni, przyznaj sie. :p

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 12:16 
Cytuj  
Ja tam wole zeby nie dodawali za szybko. Nie mam punkcikow :-(


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 12:47 
Cytuj  
Z Wami to znaczy z kim ? Póki co przeniosłem się do jakiegoś chaos stone'a. z mua.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 12:58 
Cytuj  
gosti napisał(a):
Tyle ze latwiej zbalansowac, gdy dodaje sie po jednej szkole. Imo lepiej, anizeli mieliby dodac wszystko naraz.


Nie uważam, żeby było łatwiej. Rozkładanie tego na raty wydłuży tylko burdel z tym związany.
Oczywiście zakładam, że designerzy mają chociaż podstawowe pojęcie o grze, którą tworzą.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 13:26 
Cytuj  
niech dodaja jak chca byle cos robili i przynajmniej raz w miechu jakies content update zapodali.

ps: kto to kurw.. Nefarius :wink:


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 14:18 
Cytuj  
bre napisał(a):
Nie uważam, żeby było łatwiej. Rozkładanie tego na raty wydłuży tylko burdel z tym związany.
Oczywiście zakładam, że designerzy mają chociaż podstawowe pojęcie o grze, którą tworzą.

Nie do końca...
Od strony developmentu dużo łatwiej wprowadzać małe pacze niż duży na raz.
Regularne, chodź drobne aktualizacje pozwalają dużo wcześniej wykryć błędy, potencjalne problem i łatwiej ich uniknąć przed wprowadzeniem kolejnych zmian.
Dodatkowo to plus, bo community widzi, że coś się dzieje i zmienia w grze - a nie jak to było do tej pory: obietnica co tydzień - realizacja raz na pół roku.

Oczywiście ten plan wygląda czysto marketingowo, bo jeżeli co tydzień ma być paczyk to to co opisali wymaga dużo więcej niż 5 Greckich dni pracy :-) , ale może może coś ruszyło w AV poza lekkim piórem. Kto wie, kto wie :lol:

Mormo Blastbeat napisał(a):
ps: kto to kurw.. Nefarius :wink:


Legendarny ogrodnik z Elf-landów ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2013, 21:50 
Cytuj  
a tu cos dla warriora:
https://www.youtube.com/watch?v=NQjS6bWvsI4&fmt=22

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.