Cytuj:
Naval battles were described as being a very important feature. A guild would have to build a shipyard, gather all the materials needed, and build the ship. Someone with the skill in navigating the ship gets behind the wheel and steers it around. Speed of movement and turning is affected by the skill of the driver and current weather conditions. Cannons are mounted on the side of the ship and players need to attend to each cannon, turning them, aiming, and firing. Ships can be boarded by players either scaling up the side or if two ships come close enough for someone to jump over. If everyone on the boat is killed and the ship is still intact anyone can get behind the wheel and drive it away. Ships can also be used to siege a city that's along the coastline.
Wzięte z:
Jakieś forum, ale czytałem to też w oryginale i jest to cytat chyba w Warcry
Tłumaczenie, dla tych co trochę gorzej z angielszczyzną (moja też raczej średnia):
Bitwy morskie zostały opisane jako bardzo ważna właściwość gry Darkfall. Gildia będzie musiała zbudować stocznię, zebrać potrzebne materiały i zbudować statek. Ktoś z umiejętnością nawigacji stanie za kołem sterowym i poprowadzi okręt. Prędkość statku i jego zwrotność będą zależne od umiejętności sternika i pogody. Działa montowane są na burtach statku i gracze muszą stać przy nich by strzelać, ustawiając je, celując i strzelając. Statki mogą podlegać abordażowi, gdy zetkną się burtami, jak również gdy znajdą się tak blisko, by załoga mogła przeskoczyć z jednego na drugi. Jeśli wszyscy na atakowanym statku zginęli, a okręt jest wciąż zdolny do żeglugi, ktoś może stanąć za jego sterem i odpłynąc. Statki mogą być też użyte do oblegania nadmorskich miast.
Brzmi pięknie, a jak będzie to czas pokaże.