mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 14:41 
Cytuj  
spoko, ale jak im sie nie uda to wy wszyscy ucinacie sobie tez ruki.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 16:30 
Cytuj  
Postal napisał(a):
Aenima napisał(a):
dfo jest ostatnia nadzieja bialych, jezeli okaze sie failem koncze z tym shitem bo na horyzonacie i tak nie ma nic ciekawego przez nastepne kilka lat i kupuje konsole \o/


Dziś prezes EA zdobył się na głęboką refleksję i powiedział dziennikarzom, że gry powstające obecnie są zbyt trudne!
Patrząc na pozycję EA na rynku zastanawiam się czy w ogóle jest sens jeszcze na coś czekac i nie ograniczyc się do starych, sprawdzonych tytułów. (jest jeszcze nadzieja w Empire Totalwar jak ktoś strategię lubi)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 16:32 
Cytuj  
oszukujesz to nie cytat ze mnie:<


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 17:52 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Dziś prezes EA zdobył się na głęboką refleksję i powiedział dziennikarzom, że gry powstające obecnie są zbyt trudne!
Ja pierd....


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 21:18 
Cytuj  
http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part6.html

Speed of combat and twitch factor are more Oblivion than FPS


:/


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 21:24 
Cytuj  
Z wymaxowany sprintem, stamina i powiedzmy archery na pewno szybkosc bedzie sie zblizala do FPS

np. spojrz tutaj http://pl.youtube.com/watch?v=XX4jLw5oM1c
Goblin jest sporo szybszy od playera i imo taka predkosc bylaby wystarczajaca


_________________
Psst.


Ostatnio edytowano 19 gru 2008, 21:27 przez y3l33t4, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2008, 21:26 
Cytuj  
sqall napisał(a):
Speed of combat and twitch factor are more Oblivion than FPS


lawl. spodziewałeś się quakea? w m&b też walka to najszybszych nie nalezy, a nie ma chyna lepszego systemu walki mieczem.

poza tym do giana, giana ze słabo rozwiniętym charem.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 02:55 
Cytuj  
brazz napisał(a):
lawl. spodziewałeś się quakea? w m&b też walka to najszybszych nie nalezy, a nie ma chyna lepszego systemu walki mieczem.

poza tym do giana, giana ze słabo rozwiniętym charem.


W M&B grałeś na normal speed czy 1/2-1/4(default)?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 590
Dołączył(a): 18.03.2002
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 03:25 
Cytuj  
W M&B grałeś na normal speed czy 1/2-1/4(default)?

chyba ci sie combat speed z dmg pomylilo.
Bez wzgledu na to, czy bedzie to dynamika ala Quake, czy tez Oblivion i tak wiele bedzie zalezalo od czasu reakcji i improwizacji gracza, a nie tego czy ma na sobie tehswordofoneshoting i czy czasem nie zapomnial epic socks of invulnerability zalozyc.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 03:49 
Cytuj  
mookee napisał(a):
chyba ci sie combat speed z dmg pomylilo.


W każdym bądź razie fighting speed można zmienić.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 07:43 
Cytuj  
W M&B speed zalezy od
-wartosci skilla athletics [przy max 10 i bez zbroi postac smiga naprawde ladnie]
- oraz wagi elementow pancerza ktore sie ma na sobie , kazdy item ma wyszczegolnione ile wazy.

1/2 1/4 itp to ustawienia dmg jakieotrzymuje gracz. Inne niz 100% dmg = noob


Poruszanie poruszaniem , ale w M&B moge wyparowac [no dmg] dowolny atak , w DFO i tak sie dostaje dmg - to nawet dobrze byle to byla wartosc % od pelnego dmg i nie za duza np od 10 do 25%. Inaczej trudno bedzie nawet skilled player poradzic sobie z wiecej niz 1 przeciwnikiem. dobrze ze jest choc sprint to mozna probowac spierdolic.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 10:37 
Cytuj  
gianna dopisala sporo do szostej odslony relacji z bety DFO.
gdyby ktos przeoczyl ten fakt ---> http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part6.html

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 11:31 
Cytuj  
Mam nadzieje, ze to "relatively slow pace" bedzie jednak troche szybsze niz w WARze.

Powolne walki sa troche smutne.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 13:35 
Cytuj  
No, kolejny update na ktory czekalem.
Wyglada to na wiecej kombinowania niz wyscigu, kto trafi drugiego srodkiem ekranu. Sweet.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 14:10 
Cytuj  
Obejrzałem ten filmik z YT tak się zastanawiam czy łucznik w ogóle będzie w stanie trafic w kogokolwiek. Wystarczy, ze przeciwnik będzie biegł slalomem i strzały go ominą. Będzie jakiś skil naprowadzający ??

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 14:25 
Cytuj  
Gdzie go omina? ;]
Jasne ze moze spudlowac kiedy ktos slalomem biegnie. Ale pamietaj tez ze bieg slalomem = strafe (wolniej) lub ciagle skrecanie (czyli tracisz troche z widoku lucznika), a to daje wiecej czasu na strzelanie.
No i nie bedzie to tak, ze nie mozna przewidziec czyjego uniku. Zwlaszcza, ze sam mozesz biegac z napieta cieciwa i tylko release strzaly w najlepszym momencie.

Nikt nie mowil ze archery ma byc latwe, ani ze jesli przeciwnik z polowa Hp do ciebie dobienie to juz przegrales.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 14:32 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Obejrzałem ten filmik z YT[...]


filmik z YT? co masz na mysli?

EDIT: aj, link byl strone wczesniej. :)

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 15:21 
Cytuj  
To ,że łucznikowanie łatwe nie będzie mnie akurat bardzo cieszy.
Zastanawiam się, jak to będzie w praktyce. Na oficjalnym forum czytałem, że jest skil odpowiadający właśnie za uniki, ciekawe jak będzie się go rozwijało i jak sama umiejętnośc będzie działac działac.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 16:10 
Cytuj  
mimo, że będe grał alfarkiem (bonus to magii) to zastanawiam się nad łucznictwem. strzały poruszają się szybciej niż czary, więc trudniej ich uniknąć.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 gru 2008, 16:17 
Cytuj  
brazz napisał(a):
mimo, że będe grał alfarkiem (bonus to magii) to zastanawiam się nad łucznictwem. strzały poruszają się szybciej niż czary, więc trudniej ich uniknąć.


ja mam na odwrot. bede gral prawdopodobnie rasa mirdain, ale zastanawiam sie nad magia.
to nie moze byc przypadek, ze rasa bez zadnych sojusznikow, ma wlasnie bonus do magii.
magia musi byc potezna w DFO.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.