mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:18 
Cytuj  
Postal napisał(a):
wole wina z nda do premeiry niz faila ze zdjeta nda w trakcie bety (hail aoc i war)

ano

ale tak czy siak argumenty ludzi twierdzacych ze to fail sa podobne do argumentow ludzi porwanych przez UFO

argumenty ludzi przekonanych ze to bedzie pelny sukces sa podone do argumentow ludzi wierzacych w boga

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:21 
Cytuj  
Kwestia pudełek w usa i europie. Stary temat. To zupelnie dwa różne rynki zbytu.
Zaoszczędzenie na produkcji to masa pieniążków, a jeżeli chodzi o pudełka, to wersje europejskie zawsze mają większe opakowania :) A dodatkowo w grę może wchodzić jakaś idiotyczna zasada Unijna.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:23 
Cytuj  
yh. Lufanga wyjdz ;o

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:24 
Cytuj  
ja tez tak wole ;-) ale w cuda wierzylem (aoc,war) teraz juz nie

EDIT:lufanga dobrze gada ;-)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:34 
Cytuj  
w sumie ja bym zrobil tak samo. po co wydawac kase na tloczenie plyt + pudelko? przeciez to sa koszty

lepiej chyba(dla producenta oc) jak gra np kosztuje 50$ i jest digital dl
niz jakby gra pudelkowa miala kosztowac 50$ a z tego koszty tloczenia opakowania transportu to dajmy na to 15$.

wiec albo 50$ albo 35$. odpowiedz jest oczywista

mamy w koncu XXI wiek! niektorzy muzycy tez przez neta rozporowadzaja swoje nowe albumy. np radiohead (wersja pudelkowa byla kilka miesiecy po premierze intenrtowej)


Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 14:36 przez Postal, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 83
Dołączył(a): 6.12.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:35 
Cytuj  
Nie rozumiem czemu większość tu uważa , że DFO powinno mieć taki sam cykl wprowadzenia na rynek jak inne MMORPG. Przecież od paru lat wiadomo, że ma to być gra innowacyjna, INNA niż wszystkie obecne na rynku, żeby nie powiedzieć rewolucyjna...czemu więc marketing ma taki nie być :P

Targetem DFO są entuzjaści idei sandbox mmo oraz gracze, którzy w innych tytułach się nie odnaleźli i wciąż poszukują czegoś dla siebie. Oczywiście jest też cała masa osob, które chcą jedynie zobaczyć, spróbować, odinstalować, a potem na forach udowadniać wyższość WoWa, Eve, czy L2 nad DFO. Dlatego mam nadzieję, że nie będzie żadnych triali, ew. krótka OB/stresstest.

Porównywanie do ostatnio wydanych WYSOKOBUDŻETOWYCH tytułów (na świetnych licencjach!) jest mało poważne. Nie od dziś wiadomo, że AV ma mały budżet, a największy % budżetu to właśnie marketing.


Aha. Przecież devsi między wierszami dali do zrozumienia, że release gry jest niezbędny do kontynuowania dalszych prac nad nią. Inspiracja sukcesem Eve jest ewidentna. Także wszyscy którzy oczekują w pełni gotowego, wypucowanego i mega roziwniętego contentu moga sobie już darować lub zacząć narzekać. IMO dobra mechanika combatu + eksploracja świata na początek powinna dostarczyć sporo funu, a dalej wszystko w rękach Tasosa i spółki.


_________________
. . .


Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 14:44 przez Lokti, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:35 
Cytuj  
Cytuj:
Moze nie maja wydawcy bo nikt tego wydac nie chce?


na rynku ukazuje się masa crapu, więc nie sądzę by trudno było znaleźć wydawcę dla dość popularnego tytułu, nawet jeśli faktycznie zasysa.

Cytuj:
Nie to ze sie czepiam, bo ladnie napisales, ale taki argument moze przytoczyc strona mowiaca o failu, bo moze czuja crap, i szkoda im na tloczenie plyt


Cytuj:
Kwestia pudełek w usa i europie. Stary temat. To zupelnie dwa różne rynki zbytu.
Zaoszczędzenie na produkcji to masa pieniążków, a jeżeli chodzi o pudełka, to wersje europejskie zawsze mają większe opakowania


wytłoczenie gry i wyprodukowanie pudełka to niewielki koszt, a przyciągnie znacznie wiekszą liczbę nieświadomych, że właśnie nabywają słabą grę klientów.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:46 
Cytuj  
QFC napisał(a):
zastanawia mnie z kad u was ten optymizm do tej gry , imo ta gra nie moze byc hitem (za 10mln eu to sie nieda) ,max to sredniak


Tor-Bled-Nam napisał(a):
juz sam okres robienia gry swiadczy ze szykuje sie fail


Ja myslalem ze 8,5 mln euro to granica ktora wystarczy zeby ominac granice sredniaka, widocznie mam za niska wiedze.

Fakt, w lutym 2007 nie wydali, wiec to juz na pewno smiec nie gra, nie ma opcji!

Niezle panowie, na prawde niezle, dawac wiecej!

Ciekawe tez jest to ze niektorzy czuja sie urazeni dzialaniem Grekow, brawo!


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.


Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 14:47 przez sqall, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:46 
Cytuj  
Wygląda na to, żę większość na wersję do zasysu z netu patrzy przez pryzmat polskich łącz. W normalnych krajach te 18 giga gracz ściągnie sobie szybciej niż zajęłoby mu wpakowanie sie do samochodu i jechanie do sklepu, w którym może będzie, może nie będzie pudełka.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 14:56 
Cytuj  
Lokti napisał(a):
Nie rozumiem czemu większość tu uważa , że DFO powinno mieć taki sam cykl wprowadzenia na rynek jak inne MMORPG. Przecież od paru lat wiadomo, że ma to być gra innowacyjna, INNA niż wszystkie obecne na rynku, żeby nie powiedzieć rewolucyjna...czemu więc marketing ma taki nie być :P


:roll: Wybrakowany marketing to nie "rewolucyjny marketing"


_________________
O.o

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:00 
Cytuj  
toll jesli wystawia clienta na torrentach to byc moze. ale to zawsze wielka niewiadoma.

reklama? wystarczy popatrzec (znowu) na eve online.
co jakis czas na popularnych stronach w internecie widac reklame zachecajaca do pogrania w eve online.
nie trzeba robic reklamy telewizyjnej, radiowej. zawsze jest jakis sposob.
a w przypadku DFO troche kuleje ten element.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:01 
Cytuj  
Zgodze sie, ze obie strony sporu spekuluja tylko nie opierajac sie na zadnych konkrentych argumentach. Patrzac na statystyki z ostanich lat, to jesli by mieli dobra gre to by sie chwalili, a peany beta testerow bez nda same by wypromowaly gre. Niedlugo sie dowiemy, nie chyba sensu spierac sie dalej.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:04 
Cytuj  
Toll napisał(a):
Wygląda na to, żę większość na wersję do zasysu z netu patrzy przez pryzmat polskich łącz. W normalnych krajach te 18 giga gracz ściągnie sobie szybciej niż zajęłoby mu wpakowanie sie do samochodu i jechanie do sklepu, w którym może będzie, może nie będzie pudełka.


No dokladnie tak. Ostatnio beczal ze mnie Slowieniec (Slowianin, wtf?), ze ma za 20EUR miesiecznie 20mb/2mb. GG.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:07 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Slowieniec (Slowianin, wtf?)

To jakas metoda? hehe A tak powaznie to n/c z polskimi laczami i ich oferta w najwiekszych miastach. Jak ktos nie ma jakiejs sieci osiedlowej to skazny jest na samo gowno.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:10 
Cytuj  
Słoweniec. No Słowenia wbrew pozorom jedna z najlepszych sieci w europie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
toll jesli wystawia clienta na torrentach to byc moze. ale to zawsze wielka niewiadoma.

reklama? wystarczy popatrzec (znowu) na eve online.
co jakis czas na popularnych stronach w internecie widac reklame zachecajaca do pogrania w eve online.
nie trzeba robic reklamy telewizyjnej, radiowej. zawsze jest jakis sposob.
a w przypadku DFO troche kuleje ten element.


Tak, ale to jest po latach od premiery gdzie maja juz obeznany rynek, stala grupe graczy, zmienili sprzet na lepszy wiedza ze moga spokojnie przyciagac wiecej.
W przypadku DFO duzo klientow na starcie to duze straty dla nich kasy na sprzet, problemy z wydajnoscia i potem wielki whine ze serwery puste jak wiekszosc odejdzie.
Nie ma co brac Aventurine miara EA, Blizza czy SOE, przykladem niech bedzie CCP i tym sie warto sugerowac.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:15 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Slowieniec (Slowianin, wtf?)

To jakas metoda? hehe A tak powaznie to n/c z polskimi laczami i ich oferta w najwiekszych miastach. Jak ktos nie ma jakiejs sieci osiedlowej to skazny jest na samo gowno.


a sieci osiedlowe od "gowna" to niby czym sie roznia??
ze masz napis "connected with 100Mb/s" ??

osiedlowki maja lacza z tepsy lub innego "duzego" providera, a ze rozprowadzaja to po "lanie" to inna sprawa (a jeszcze inna ze 99% ludzi nie widzi roznicy w predkosci polaczenia karty a predkoscia na swiat)

zeby w polsce sie ruszylo ludzie musza ruszyc glowa i nie robic sieci na teraz tylko na przyszlosc, ktorą w przypadku sieci wyznacza tylko i wylacznie jedno medium - swiatlowody

niestety dzieki UKE tpsa nigdy w zyciu nie polozy swiatla, bo im sie po prostu nie opyla (musza swoja infrastrukture udostepniac innym operatorom), a firmy typu netia, dialog itp tylko zeruje poki co na tpsa
a osiedlowki to juz wogole, zyja w czasach miedzi jeszcze i w 99% nie widza potrzeby zmiany medium a szkoda, bo komu jak komu, ale osiedlowkom swiatlo zwrociloby sie najszybciej

szkoda ze nie mieszkam na gornym slasku - ten region wyprzedza reszte polski o kilka lat jesli chodzi o rozwoj sieci


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:20 
Cytuj  
Heh dzięki UKE opłaty za net spadły średnio o połowę plus pojawili się dostawcy alternatywni ale widać można mieć to za zła UKE.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:31 
Cytuj  
Strezynska to chyba jedyny plus, choć duży, wygrania wyborów przez pis


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2009, 15:31 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Heh dzięki UKE opłaty za net spadły średnio o połowę plus pojawili się dostawcy alternatywni ale widać można mieć to za zła UKE.

V.


dostawcy alternatywni byli zawsze, jedynie ich zasieg sie zwiekszyl deczko

niskie ceny internetu maja plusy i minusy: plus jest taki ze "kowalski" ma tani net, minus jest taki, ze zarobek na kliencie dla providera jest minimalny (przykladowo netia za klienta na laczach tpsa zarabia 5 zl)
jako efekt otrzymujemy malo kasy na inwestycje, bo niby z czego ma sie kasa pojawic jak jest 5 zeta od lebka
brak kasy na inwestycje utrzymuje nas w stanie jaki mamy

dodatkowo uke itd mialy zwiekszyc konkurencyjnosc - i super, zwikeszyli konkurencyjnosc - 4 firm - bo niestety male sieci (do 100 osob lub cos w ten desen) po prostu sie zwijaja, bo lacze na sprzedaz kosztuje dosyc sporo, a dodatkowo niestety trzeba utrzymac siec, co tez pochlania kase

uke zrobilo sporo dobrego, ale niestety w tej chwili robi sporo zlego, zamiast konkurencji dostajemy 2 firmy do wyboru lub zadnej, male osiedlowki beda znikac, rozwoj sieci zwolnil

zreszta, nie trzeba daleko szukac - tpsa, najwiekszy provider, wlasnosc france telekom, wstrzymuje 90% swoich inwestycji w kable
w zamian kasa ktora miala isc w kable, idzie w radio, czyli niejaka Orange (tez wlasnosc france telekom) stawia nadajniki radiowe na swoich masztach od komorek bo NIE MUSI SIE NIMI DZIELIC, decyzja wymuszona przez uke a wystarczylo poprawic ustawe (np. ze tpsa musi udostepnic dotychczasowa infrastrukture, ale na nowa ma np 3 lata wylacznosci)

jako koncowy kowalski skonczymy w gownie, bo ci co maja pecha i nie maja wyboru zadnego, wiele lat nie dostana go nadal lub dostana 512k od Orange za 60 zl miesiecznie z limitem danych

//edit
dodam jeszcze ze w swoim czasie tpsa poszla do UKE z projektem wybudowania sieci nowej generacji dla uzytkownikow - 50 milionow zakonczen swiatlowodowych, w sumie niewiele chciala w zamian, bo chcieli 5 lat wylacznosci, UKE sie nie zgodzilo, efekt: nie zrobia nwet jednego zakonczenie fiber dla uzytkownika koncowego

ok, koniec offtopa, to nie temat o sieciach tylko o darkfail ;P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON


Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 15:36 przez Robus, łącznie edytowano 3 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.