mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 6
Dołączył(a): 10.01.2009
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 17:54 
Cytuj  
Jedna sprawa: zakup gry 25 lutego NIE gwarantuje mozliwosci zagrania w nia. To jest dopiero prawdziwy uber fail :) Pachnie porazka juz z daleka niestety.


_________________
You are not your post count. You are not your signature. You are not your rig specs.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 18:51 
Cytuj  
Rogoo napisał(a):
Jedna sprawa: zakup gry 25 lutego NIE gwarantuje mozliwosci zagrania w nia. To jest dopiero prawdziwy uber fail :) Pachnie porazka juz z daleka niestety.

a gdzie tak jest napisane?
czy cos przeoczylem?

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 20:25 
Cytuj  
Cytuj:
The date of the Darkfall European commercial release has been pushed back to February 25th, 2009. A pre-order will be made available mid-February. The pre-orders will get priority for early access to the game. The pre-orders will also get priority for the game launch if we have to go to a staged release. We’ll go to a staged release only in the case we have more demand than we can handle properly, and until we can upgrade our capacity.


_________________
Psst.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 20:26 
Cytuj  
Dobrze napisał, nie gwarantuje możliwości, tylko daje możliwość grania :)
Jak zagrasz jeśli po zainstalowaniu wywali korki i jedyne na czym pograsz to spalone kondensatory ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 20:44 
Cytuj  
Cos jak kolejki. Kolejki sa obence praktycznie w kazdym MMO, ktory ostatnio wyszedl i cieszyl sie spora popularnoscia. Nie widze tutaj zadnego uber faila. Padajace, zlagowane serwery wypadlyby znacznie gorzej niz serwery, na dostep do ktorych trzeba troche poczekac. Grunt, zeby gra byla gotowa i grywalna dla tej liczby osob, ktora zamierzaja wpuscic.

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 23:36 
Cytuj  
A czy ktos zna kogos kto gra w becie, albo snil o tym ze zna kogos w becie, i moze przekazac jakies ogolne wrazenia? Czy warto czekac?


_________________
Psst.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 23:56 
Cytuj  
jest kilka wycieków z bety, niektóre wyglądają na autentyczne. większość z nich ocenia grę pozytywnie (choć 1 czy 2 bardzo negatywnie)

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2009, 23:56 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
capri jak rozumiem pracujesz na stanowisku, gdzie jestes odpowiedzialny za inwestycje ;-)
sorry mate, 'robie' w tym od 10 lat :)
wszystko ladnie wyglada na papierze...
ale w sumie ciekawi mnie jedna rzecz... czy dialog i netia korzystaja z wlasnej infrastruktury pomiedzy miastami w Polsce?
siedze tak blisko inwetycji, ze czasem czuja moj smierdzacy od fajek ryj - dostatecznie blisko? co do drugiej czesci pytania: dialog tak, netia nie wiem (na 95% tak, bo troche znam budowe ich sieci)

ja robie w tym 9 lat

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nie wiem czy Dialog i Netia maja wlasna siec szkieletowa, ale znaczna czesc uslug ofeuja na laczach tpsa. capri ma chyba zle informacje. Po miedzy miastami na 90% biora tez od tepsy, nie sadze zeby te firmy stac bylo na takie inwestycje.

mylisz sie - patrz wyzej. o usludze na laczach tepsy i jej procentowym udziale nie bede nawet wspominal - wystarczy powiedziec, ze projekt okazal sie byc kompletna porazka.

za pozno na tlumaczenie i o kilka drinkow za daleko - w sumie w dÓpie mam co na ten temat sadzicie, jak dla mnie to jedna i druga firma moze byc z bangladeszu i miec net komutowany, a najsmieszniejsze w tym jest to, ze ani jeden, ani drugi nie ma wiedzy na ten temat, ale bryluja, oj bryluja ;-)

peace, sry za OT, juz wiecej nie bede :f


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 00:47 
Cytuj  
10lat vs 9lat (w branzy)
Pare tysiecy bezproduktywnych postow vs ~100

Mamy zwyciezce, won z tym OT


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 00:56 
Cytuj  
e nuda.
dfo nie wyjdzie, trzeba o czyms porozmawiac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 01:04 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Mamy zwyciezce, won z tym OT

Nic tylko sie zastosowac. Nie mam ochoty dyskutowac z jakims przypadkowym internetowym "znawca tematu".
@Mendol Tematow zastepczych dla mmorpg jest na tym forum pod dostatkiem. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 01:08 
Cytuj  
kazdy zna sie na czyms.
kazdy ma swoje racje.
i tak wiekszosc ma to w dupie :)
tomu jak rozumiem pare tysiecy postow w twoim przypadku to co...?

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 01:48 
Cytuj  
Jemu chodzilo o to ze ten pierwszy wygral.
Ktokolwiek nim tam byl.
Nie bylo wjazdu po produktywnosci posta.


ps: produktywnosc posta++
X X X X

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 10:27 
Cytuj  
btw. ktos jeszcze tutaj wierzy, ze gra bedzie miala premiere do konca lutego? ze, bedzie mozna sciagnac klienta i grac?

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 10:31 
Cytuj  
ee zredliwy dziadek sie z Ciebie robi... :)
nie ma co sie martwic o wyjscie gry-narazie wazniejszym pytaniem jest czy 22 dadza tego "triala" i ile to bedzie kont...

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 15:50 
Cytuj  
brazz napisał(a):
jest kilka wycieków z bety, niektóre wyglądają na autentyczne. większość z nich ocenia grę pozytywnie (choć 1 czy 2 bardzo negatywnie)


Te pozytywne znam. Chodzi mi o negatywne. Czy ktos kto slyszal te negatywne opinie moglby sie, przynajmniej w bardzo ogolnym sensie, nt. wypowiedziec? Nie chce naruszac nda, wystarczy np. zwykle wrazenie z gameplayu.

Any1?

kabu napisał(a):
nie ma co sie martwic o wyjscie gry-narazie wazniejszym pytaniem jest czy 22 dadza tego "triala" i ile to bedzie kont...


Nie spodziewalbym sie wiecej niz 2 000. Mam jakies dziwne przeczucie ze nadal chca utrzymac NDA jako zabezpieczenie na nasatepne ewentualne opoznienia releasu.


_________________
Psst.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 15.10.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 16:09 
Cytuj  
y3l33t4 napisał(a):
Nie spodziewalbym sie wiecej niz 2 000. Mam jakies dziwne przeczucie ze nadal chca utrzymac NDA jako zabezpieczenie na nasatepne ewentualne opoznienia releasu.
To nie ty jeden masz takie wrażenie :wink:

Co do liczby to się zobaczy, ale czemu od razu wykluczać, że nie będzie to w okolicy 10tys co by przeprowadzić prawdziwe stress testy ?
Ewentualnie po prostu będą stopniowo wysyłać coraz więcej kluczy i dochodzić do granic możliwości serwera :)


_________________
WoW BL, PS2: Woodman [NC], ESO AD -> Aludan, FE:D -> Aludan


Posty: 44
Dołączył(a): 5.03.2006
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 16:42 
Cytuj  
Moze faktycznie zrobia tak ze sypna tysiacami kluczy zeby ludzie zapchali serwer, zeby byly kolejki i faktyczny stress test ?
Jednak oznacza to automatycznie tysiace informacji w necie, wiec nda musza sciagnac i juz wymeczyc ta druga date premiery bo inaczej bye bye.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 16:57 
Cytuj  
kwestia z przesunięciem premiery jest tak oczywista, że dziwię się wszystkim tym, którzy doszukują się dziury w całym.

po pierwsze sprawa zainteresowania grą. jeśli wydaje się wam dziwne, że indie developer nie radzi sobie ze zbyt dużym zainteresowaniem grą (wzrost ilość konto na oficjalnym forum o ponad 500% w ciągu pół roku), to wyobraźcie sobie, że organizujecie imieniny, zapraszacie 20 osób, ale każdy z nich przyprowadza jedną dodatkową osobę, o której wy nie wiedzieliście. co zrobić w takiej sytuacji? jeśli wpuścimy wszystkich do domu, to będzie tłoczno, żarcie i picie skończą się za szybko. a będzie jeszcze gorzej, gdy ich nie wpuścicie...

a wracając do realiów developingu gier. taki wzrost potencjalnych klientów to niełątwa kwestia zwiększenia możliwości dystrybucji, ilości serwerów, pomocy technicznej etc. tego wszystkiego nie da się tak łatwo zrobić mając do dyspozycji bardzo ograniczone środki.

kolejną kwestią dotyczącą tak dużej ilości nowych userów jest sprawa ich rzeczywistego zainteresowania grą. ilu zgłosiło się tylko do bety bez zamiaru zakupienia gry (w okolicach premiery), ilu ma złudne wyobrażenie o mechanice i realiach DFO i nie pogra nawet jednego miesiąca?

Przypuśćmy jednak, że AV stać na zainwestowanie wystarczających środków by pokryć zwiększone zainteresowanie. masowe odejście graczy kopnęłoby wtedy nie tylko AV, ale także tych z nas, którzy zdecydowaliby się zostać (problem wyludnionych serwerów). a takie masowe odejście jest IMO niemalże pewne.

to, że AV nie chciała tak dużej ilości potencjalnych klientów na ich pierwszy produkt wynika jasno choćby z ostatniej wypowiedzi.

"Our hope for Darkfall is to have a good game with a tight player base that we can nurture and steadily build up. Hype surrounding Darkfall is huge right now, despite our best efforts. We’re not sure how this will translate on launch day but we have to make allowances for the possibility that demand could be more than we anticipate."

moim zdaniem AV zawiodła tylko pod jednym względem - nie przewidzieli ogromnego hype i cały czas przygotowywali się na przyjęcie plus minus graczy na 1, może 2 serwery. 1 serwer działa, to chyba nie podlega dyskusji. teraz przyszedł czas na stress test, który na pewno chcą przeprowadzić przy udziale co najmniej 10k userów. jak w takim wypadku można mówić o 1-2k invitów na 22 stycznia? to już nie brak wiary w AV i DFO, to zarzucanie im kłamstwa w kwestii jednego z głównych założeń gry (10k+ userów online jednocześnie / serwer), a to z kolei rodzi pytanie co wy tu jeszcze robicie? co skłania was do śledzenia i dyskutowania nt. informacji o grze, którą uważacie za fail? przecież to marnotrawstwo czasu!

a co do NDA, to faktyczna ciekawa sprawa. z jednej strony mogą chcieć ograniczyć whine rozczarowanych graczy (co jak na razie idzie im całkiem nieźle), ale przy znacznym zwiększeniu betatesterów ilość wycieków zwiększy się proporcjonalnie, a to już będzie oznaczało ich całkiem sporą liczbę, choć oczywiście skupioną poza największymi serwisami, która nie dopuszczają do publikacji wypowiedzi łamiących NDA.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 17 sty 2009, 21:00 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Cos jak kolejki. Kolejki sa obence praktycznie w kazdym MMO, ktory ostatnio wyszedl i cieszyl sie spora popularnoscia. Nie widze tutaj zadnego uber faila. Padajace, zlagowane serwery wypadlyby znacznie gorzej niz serwery, na dostep do ktorych trzeba troche poczekac. Grunt, zeby gra byla gotowa i grywalna dla tej liczby osob, ktora zamierzaja wpuscic.

ogolnie kolejki na poczatku sa porzadane
wystarczy popatrzec na calkiem niedawny przyklad jakim byl WAR
jak odplyneli ludzie to najlepszymi serwerami sa teraz te ktore mialy duze kolejki
podobnie bedzie zapewne w DFO (jak brazz pisal)
nawet jesli gra bedzie zajebiscie zrobiona to masa ludzi odplynie zawiedziona ze to nie gra typu np WoW glupia bez "end game" raidow a na dodatek mozna stracic itemzory
ja wogole na miejscu AV zablokowal bym na miesiac/dwa mozliwosc tworzenia miast - ogolnie wszelkich elementow zwiazanych z posiadaniem terytorium
to ulatwiloby pozniej zrobienie szybkich merge serwerow
no i nalezy pamietac o odplywie graczy NA jak postawia im serwery

(imo powinni zrobic ze 2 serwery z dopiskiem NA aby tam juz sie osiedlali Ci ktorzy beda sie pozniej przenosic - co ulatwilo by pozniej AV przeprowadzenie migracji na nowe serwery)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.