konrador napisał(a):
Tak jak powyzej napisal brazz, walki z zywymi przeciwnikami nie sa monotonne, o ile combat system nie zasysa. Open PVP, wielki teren, walki 1v1, group vs group, zergowanie i uciekanie przed zergiem, przeciwnicy slabsi (ktorych mordowanie moze znudzic), przeciwnicy lepsi, z ktorymi walczy sie dlugo (oby) - jesli ktos jest z gory negatywnie nastawiony do jakiejkolwiek formy wspolzawodnictwa, to moze mu sie nie podobac, a innym moze sie po jakims czasie znudzic, ale na pewno znacznie pozniej niz zabijanie tego samego mobka ograniczonego kawalkiem kodu.
Rzecz gustu
Gralem w pare MMO (najwiecej w UO i EVE) i jeszcze nie znalazlem takiego w ktorym pvp by jakos szczegolnie zachwycalo. Jak chce sobie pomordowac to wole CSa czy UT.
W grach MMO wole handel i rzemioslo, ktore dla mnie osobiscie sa wielokrotnie ciekawsze niz pvp ktore w MMO jest po prostu nudne jak flaki z olejem i nie kumam czym ludzie sie tak zachwycaja.