mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 13
Dołączył(a): 12.08.2007
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:26 
Cytuj  
Szkoda jednak, ze mimo skladanaych obietnic, nie bedzie triala.
Osobiscie poczekam az gra bedzie troche bardziej rozwinieta, bo jakos nie chce mi sie placic za bete. :-?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:26 
Cytuj  
1) ile wynosi skillcap?

100 ale podobno ma nie byc.


2) Czy statystyki postaci wybiera się dowolnie, czy może są zależności od rasy? Jakie mają znaczenie w grze?


od rasy, znaczenie jak w kazdej grze,

Jak wyglądają miasta? Są straże czy jakieś wieżyczki?

wieze

4) Jak wygląda system wskrzeszania? Coś jak w UO gdzie mamy uzdrowicieli czy może "odradzamy" się w jakimś konkretnym miejscu?


odradzasz sie nagi brzy bindstonie przy ktorym byles zbindowany.

5) jak wygląda podróżowanie, tylko pieszo i monty czy może są jakieś portale itp?

Na ta chwile tylko pieszo ew lodka, nie wiem co to monty.
Widzialem na lokalu kolesi sprzedajacych jakies teleport stone, ale co to jest i czy dziala nikt nie wie. Ma byc system portali.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:30 
Cytuj  
Kto przy priemierze gry wypuszcza triala?? to nie działalnośc charytatywna, włożyli w projekt kase i chca ją odzyskać conajmniej.

Przyłaczam sie do pytań Havoka.
Jak ktos może to mała odpowiedź mile widziana.


Ostatnio edytowano 19 lut 2009, 23:34 przez artvries, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:31 
Cytuj  
1) chyba 100 skillcap na pojedynczego skilla i globalny soft cap. Dodatkowo skille maja swoja wage i skille typu run/sprit/rest/swimming/breathing mniej wyplywaja na cap niz te bardziej praktyczne.

2) Startowe staty zaleza od rasy, nie dodajesz ich w zaden sposob recznie, tylko przez uzywanie skilli z danym statem powiazanych. Wplyw wiekszosci statow na odpowiadajace im skille nie jest jeszcze w pelni zaimplementowany.

3) Miasta sa duze, ladne i puste. Guardow nie ma "bo zabieraja miejsce dla graczy", sa wiezyczki w stolicach, noobtowns i po jednej przy banku kolo noobtowns (co wywolalo sporo kontrowersji).
Dodatkowo mozna postawic wiezyczki w players city, ale dopiero po jego rozbudowie.

4) Respawn w miejscu, do ktorego jestesmy zbindowani (clan stone, chaos stone). Przed smiercia padamy na ziemie i przez pewien czas jest mozliwosc wskrzeszenia przez kumpla.

5) Pieszo, mounty, lodzie, w planach jakies teleportacje (maja byc, ale nie wiadomo jak ma to do konca dzialac).

EDIT: znow drugi ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:36 
Cytuj  
Ad. skilli. Skoro ma nie być skillcapa ma to wyglądać jak w eve? Bo słyszałem jakieś plotki o zapominaniu nieużywanych skiki.
Przy okazji pojawia się pytanie czy np. skille związane z magią wpływają w jakiś sposób niekorzystnie na skile odpowiedzialne za machaniem bronia?

Ad. Statystyk. No nie do końca jak w każdej. W eve wpływają chyba tylko na czas nauki skilla. W innych np. str wpływa na ilość HP, może modyfikować siłę ciosu itp. Taki wpływ miałem na myśli.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 23:40 
Cytuj  
to oficjalne info ze ma nie być skillcapa?? Według mnie to spory minus, chociaż cieżko się wypowiadać nie grając w gre.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 00:45 
Cytuj  
Co do softcapa, to jest to raczej tylko teoria. Na chwile obecna nie wiadomo, czy jest jakikolwiek cap. Osobiscie wolalbym normalny, z gory okreslony cap i mozliwosc zrzucania skilli wedle uznania, tak jak w UO. Nie wyobrazam sobie sytuacji, w ktorej na poczatku, bedac newbiesem, ktos robi sobie jakies bezuzyteczne skille, po czym decyduje sie jak ukierunkowac postac i nagle okazuje sie, ze przez zrobienie mining i paru innych skilli, ktore mu sie nie przydadza, air magic bedzie rozwijal wieki. Reroll mocno rozbudowanej postaci z obecna predkoscia przyrostu umiejetnosci to zajecie dla wyjatkowo zdegenerowanych masochistow.

Statystyki maja wplyw na melee / ranged / spell dmg, ilosc many, hp, staminy itd. itp. Problem w tym, ze rosna w niewiarygodnie wolnym tempie. Nie wiadomo, jaki ustalono na nie cap, ale jesli jest to 100 (jak ze skillami), to w przypadku niektorych mogloby to zajac lata.

czy np. skille związane z magią wpływają w jakiś sposób niekorzystnie na skile odpowiedzialne za machaniem bronia?

Nie maja one na siebie zadnego wplywu.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 00:59 
Cytuj  
To jeszcze jedno pytanie w takim razie, ale związane z craftem. Czy ktoś z beta testerów miał wysoko rozwiniete blacksmithy oraz mining. I czy podobnie jak w uo wydobywamy rózne rodzaje oresów dzięki którym jedna zbroja rózni sie od drugiej??


Posty: 5
Dołączył(a): 20.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 03:58 
Cytuj  
Witam.

Czy podczas walki melee jest dostepny tryb widzenia z pierwszej osoby? Z tego co widzialem na filmach po wyciagnieciu broni widok automatycznie zmienial sie na 3rd.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 04:23 
Cytuj  
nie ma widoku fpp przy melee - co jest dobre - jeszcze podziękujesz za melee tpp, bo jeśli chodzi o sam widok fpp to dezorientacja przy castowaniu/ranged (które są fpp) jest całkiem zajebista, jeśli ktoś cie akurat pizga melee to nawet nie wiesz dokładnie gdzie stoi itd.

nie wiem może za mało grałem w obliviony srony ale nie wyobrażam sobie biegać w fpp z mieczykiem cały czas, tpp ftw jednak


_________________
you are already dead

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 07:43 
Cytuj  
Jakby podniesli angle kamerki o jakis centymetr nad glowe [teraz jest na szyji i szyja zaslania ci to w co celujesz :>]

i dorzucili toggle tpp na ranged z zachowaniem tych samych kontow bocznych co ma melee to bylo by ladnie . Z tak wolnym poruszaniem na strefy fpp jest znacznym utrudnieniem wstosunku do melle tpp.
Fpp atm prawie uniemozliwia jakis powazny group fight.

Devsi powinni sciagnac sobie ten trialik i uczyc sie rofl

http://www.taleworlds.com/mb_download.html

gram w to od najstarszej wersji i ta gra robi niesamowite postepy takze w combacie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 08:20 
Cytuj  
uniemozliwia? nie sadze. kwestia przyzwyczajenia i wprawy. tak samo z bow'em i spellami. nie jest idealnie ale tragedii jakiejs wielkiej tez nie ma.

no mb robi postepy w combacie ale jest przeznaczona dla single playera.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 08:29 
Cytuj  
Kuzwa konto zalozylem, ale za cholere nie potrafie sie dostac do ekranu logowania, zeby zlozyc orderek...

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 09:26 
Cytuj  
Mendol popadl w epos mentora.

Nie czytajcie co wypisuje:D

*

Posty: 137
Dołączył(a): 14.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 13:47 
Cytuj  
W jednym ze starszych wywiadów mowa była o skillcapie miało być 100 na skill i coś koło 600-700 na skile główne.

Ciekawe czy coś takiego jest dla statsów?


Ostatnio edytowano 20 lut 2009, 15:58 przez Hab-KJ, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 14:52 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
uniemozliwia? nie sadze. kwestia przyzwyczajenia i wprawy. tak samo z bow'em i spellami. nie jest idealnie ale tragedii jakiejs wielkiej tez nie ma.

no mb robi postepy w combacie ale jest przeznaczona dla single playera.

Trwa development multiplayera ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 15:28 
Cytuj  
Oby. pare osob by wkoncu STFU.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 16:29 
Cytuj  
FPP FOV to jakies 60-70. W kazdym razie DUZO za niski, aby byc w stanie celowac w sprintujacego dookola przeciwnika. Poruszanie sie na boki/do tylu jest wolniejsze niz do przodu, wiec nie ma mozliwosci trzymania go na dystans, a przy tym fovie przeciwnik z bronia biala na odpowiednim dla niego dystansie = praktycznie caly ekran zasloniony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 16:37 
Cytuj  
joshe no to fajnie. ale wole dfo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 17:08 
Cytuj  
M&b też będzie fajne, można wpaść na chwilę ponakurwiać się i nie liczy się, kto więcej wyfarmił skilla i xp, tylko każdy na starcie ma równe szanse. :]


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.