Acha... bo gdzieś na forum DF beta trafiłem kiedyś na wątek że ma być opcja naprawy która ma obcinać max durability o 10 czy 20% i ma mieć szansę rozwalenia przedmiotu ale widać to pozostało w sferze planów
Kabraxis napisał(a):
hmmm... czyli wychodzi na to ze caly oslawiony skill system moga sobie w
dupe wsadzic bo jesli to jest 25/50/75/100 to rownie dobrze mogloby to sie nazywac lvl1, 2, 3 i 4. hehe
Mi się chyba wczoraj zmienił skill MM z 49 na 50% i róznica w zadawanym dmg wzrosła "skokowo" praktycznie niezuważalnie (raz na 10-15 czarów walę za 12 dmg a wcześniej max miałem 11) więc chyba to nie jest takie super ważne.
Zresztą osławiony skill system to "przyrost umiejętności od ich używania" a nie liniowy przyrost efektywności.
Anyway... nie wiem jak to jest zrobione ale efektywnie jest to tak samo jak było w UO - 10 newbie goni jednego wyskilowanego PK, on zabija połowę a reszta ucieka. Tyle że róznica skili raczej jest wieksza niż 74=>75