Sou napisał(a):
Moze kiedy poprawia:p Ja lubie takie niszowe skille, czuje sie wtedy unikatowy ;]
A jak jest z bronia, czy bronie sie czyms roznia jesli chodzi o mechanike czy tylko wyglad i dmg? Rozumiem ze sa rozne armory ale czy np sa takie dziwne akcje jak zbijanie staminy mlotami czy szybsze niszczenie zbroi ?
Różnice w broniach są ale minimalne np. mace zabierają chyba więcej staminy, polarmy mają knockbaka. Bronie zadają też różny typ dmg, axe i swordy slashing, polearm piercing itp. Różnice są równiesz w powar atack" dla poszczególnych broni. Kiedyś wszyscy używali polarmów, ale obecnie jest to najgorsza broń mele (potwornie wolna + nkockback i rasowa broń alfarów
). Stan na dzień dzisiejszy to great swordy, szybkie niezły dmg lub great axe szybkie, nieco większy dmg niż GS i mniejszy zasięg (kąt) więc nieco trudniej nimi trafić. Niedługo era Sithras, ale może nie będzie tak źle, bo parowanie praktycznie nie istnieje.
Herbalism z tego co czytałem, nie będzie chyba modyfikowany, trochę szkoda. Temat unikatowości pominę, w kazdej grze bez klas jest zawsze tak samo. W DFO obecnie na topie jest mele/archer w dobrej zbroi
EDIT:
Każda rasa ma swoją broń rasową i jakiś mały bonus do tych broni (orki GA, alfary Polearm, reszty nie pamiętam). Bierz cokolwiek byle nie polarma
.
Generalnie wszystko co jest wrogie jest w kolorach czerwonym/pomarańczowym. W praktyce wrogie jest wszystko co nie jest zielone (członkowie gildi lub gildiowego alliance). Zabijając kogoś z przyjaznej rasy spada ci alingement, za zabicie lub zgankowanie wroga rosnie on o +1.