mrynar napisał(a):
Ziolo napisał(a):
Swietny start WaR + AoC moze i byl, ale koncowke jaka maja widac.
Embe mowil ze wow na poczatku byl tragedia - a teraz ? miliony graczy.
Taka przewrotna hipoteze jebne teraz. Skoro DFO ma hujowy start ( jak wow kiedys ) to zycze DFO fixow i sukcesu na miare wowa :>
May the force be with DFO.
Cos w tym jest. Mmo poznaje sie po tym jak konczy, a nie jak zaczyna jak mawial Leszek Miller, wujek Rudej.
Widzialem pare premier mmo przez ostatnie lata i najlepiej wypadl LOTRO (brak wiekszych bugow, dzialalo w grze to wszystko co devsi obiecywali), a najgorzej WoW (w ktorego praktycznie wogole nie dalo sie grac...).
Chcialem tez zobaczyc premiere DFO, ale nie jestem fanboyem, zeby klikac milion razy w zjebany link.
Napewno DFO warto wesprzec placonym abonamentem, nawet jesli jest to gleboka beta, bo tylko dzieki temu ta gra ma szanse sie wybic z tlumu wszechobecnych klonow EQ. Jesli projekt padnie to ludzie dalej beda klonowac biednego everquesta i ci ktorzy nie lubia tego typu rozrywki beda mogli olac fajny gatunek gier, ktory zwie sie Massively Multiplayer Online Role Playing Game i ktory jeszcze pare lat temu wydawal sie miec nieograniczone perspektywy rozwoju...
to ja wam podam numer mojego konta
wpłacajcie mi po 50 EUR ja wam zrobie kiedyś tak zajebistego mmorpg że mucha nie siada,
tylko funduszy potrzebuje
a główne założenia już mam:
open pvp połączone z interakcją z NPC, budowanie domów, zamków i maszyn, statków,
a także robudowane profesje- na przykład kupuje się ziarenko i nawóz tip
oczywiście FOOL's LOOT,
brak PK
możliwośc stworzenia postaci od 4 lat w górę
zakładanie rodzin i SEX
czekam