MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 51 z 120

Autor:  Postal [ 26 gru 2008, 21:56 ]
Tytuł: 

WYGRALEM TEN 1 KLUCZ YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT :(

Autor:  Pinki [ 26 gru 2008, 22:21 ]
Tytuł: 

Ekhm... Czy tu w ogóle są moderatorzy?
Ten temat jest o BECIE, a co wchodzę i widzę nowe posty, to TROLLE...
Czy te Trolle nie mogły by mieć trochę kultury i założyć sobie temat "whine/fail" i tam pisać bzdety nabijając _nic nie znaczący licznik postów_?

Sorry... ale przewracając kolejną stronę "o niczym" zaczynam się zastanawiać, czy to forum graczy, czy zagubionych sierotek szukających akceptacji i by inni skupiali na nich swój wzrok...

---
Co do DF jakiekolwiek porównania z WoW (czy też z innymi grami), co do ilości, jakości, serwerów - przed premierą są bezsensu.
Tak samo marudzenie na wąską betę jest co najmniej nieuzasadnione - bo szczerze? Po diabła w becie setki dzieciaków, z których połowa nie potrafi napisać sensownego zdania w swoim języku, a co dopiero po angielsku, a co dopiero(!) o TESTOWANIU gry? Dziesięciu opłaconych testerów zdziała i pomoże w projekcie więcej niż stado darmowych, niezidentyfikowanych kolesi.
Zamiast marudzić i marudzić dlaczego nie wspomożecie np tych biednych polskich portali o grze, które wyglądają na porzucone, bądź nie założycie czegoś własnego? Na zagranicznych forach jest setki postów ale nie marudzących, a już teraz rozwijających grę - poprzez budowanie polityki świata, kontaktów, itp. itd.
Wystarczy ruszyć wyobraźnią...

Choć może teraz to już inne pokolenie...

EDIT:
Edytuję, by dodać, że post _nie jest jakimkolwiek atakiem na moderatorów, którzy wykonują tutaj darmową pracę._
Pytanie miało mieć wydźwięk retoryczny i było skierowane bardziej do userów - bowiem moderatorem na forum tak na prawdę jest każdy z nas - sam w swoich postach. Dalsza część nawiązuje właśnie do tej idei. Nazwa trolle nie ma też na celu nikogo obrażać, to już ogólnie przyjęta metafora na pewien tym "pisarzy" udzielających się na forum.
Bardzo proszę nie komentować mego oburzenia, a kontynuować wątek o DF.

Autor:  brazz [ 26 gru 2008, 22:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ekhm... Czy tu w ogóle są moderatorzy?


Cytuj:
Dołączył: 12 Lis 2001

Autor:  Oyci3C [ 26 gru 2008, 23:09 ]
Tytuł: 

No i co Ty chcesz od Pinkiego brazz wtf?

Autor:  Kabu [ 26 gru 2008, 23:15 ]
Tytuł: 

.......
moderator sie lekko tutaj obija :/
forum to miejsce do dyskusji a nie czytania jakis durnuch wypowiedzi "pro masta pk prorokow" :/
(byw co do faila war i aoc-te dwie gry maja przynajmniej jakis tam end game-a wow nie ma :))

Autor:  murekx [ 26 gru 2008, 23:18 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
mnie już rozdawanie 1 kluczyka wkurwia. jeśli chcą ludzi wpuszczać wąskim strumykiem, niech wpuszczaja ludzi znanych w środowisku, a nie byle kogo, kto akurat miał szczęście i został wylosowany.

a ty jestes znany?kolega tasosa ze placzesz?

Autor:  Oyci3C [ 26 gru 2008, 23:18 ]
Tytuł: 

Moderatorzy tutaj sie nie obijaja, a czas przyjdzie na kazdego.

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe do czego sluzy forum/board i na jakiej zasadzie tworzy sie boardowa dyskusje - think again, yep Sherlock!

Wymiana suchych faktow z wiki/site/leak-info prowadzilaby do monotonnego slowotoku i topic mialby moze 5 stron.

Na ta chwile posrod agrujacych carebears, broniacych tytulu fanboyz i ludzi z tzw. szerokimi horyzontami ksztalsuje sie dyskusja jawnie ukazujaca: kto bedzie gral w DF a kto nie, kto jest tepym cepem a kto nie i na co mozna sie szykowac w DF a na co nie.

GG.

Autor:  Sou [ 26 gru 2008, 23:25 ]
Tytuł: 

To ja taka refleksje napisze.

Beta w czasie sesji = fail :D

Autor:  lamoon [ 26 gru 2008, 23:27 ]
Tytuł: 

Pinki napisał(a):
Ekhm... Czy tu w ogóle są moderatorzy?
Ten temat jest o BECIE, a co wchodzę i widzę nowe posty, to TROLLE...
Czy te Trolle nie mogły by mieć trochę kultury i założyć sobie temat "whine/fail" i tam pisać bzdety nabijając _nic nie znaczący licznik postów_?

Sorry... ale przewracając kolejną stronę "o niczym" zaczynam się zastanawiać, czy to forum graczy, czy zagubionych sierotek szukających akceptacji i by inni skupiali na nich swój wzrok...

---
Co do DF jakiekolwiek porównania z WoW (czy też z innymi grami), co do ilości, jakości, serwerów - przed premierą są bezsensu.
Tak samo marudzenie na wąską betę jest co najmniej nieuzasadnione - bo szczerze? Po diabła w becie setki dzieciaków, z których połowa nie potrafi napisać sensownego zdania w swoim języku, a co dopiero po angielsku, a co dopiero(!) o TESTOWANIU gry? Dziesięciu opłaconych testerów zdziała i pomoże w projekcie więcej niż stado darmowych, niezidentyfikowanych kolesi.
Zamiast marudzić i marudzić dlaczego nie wspomożecie np tych biednych polskich portali o grze, które wyglądają na porzucone, bądź nie założycie czegoś własnego? Na zagranicznych forach jest setki postów ale nie marudzących, a już teraz rozwijających grę - poprzez budowanie polityki świata, kontaktów, itp. itd.
Wystarczy ruszyć wyobraźnią...

Choć może teraz to już inne pokolenie...


AMEN kolego...Ujales to w 100% prawidlowo:) Zajmijmy sie tworzeniem swiata a nie biadoleniem przez 50 stron o niczym defakto...bo jak to wystartuje to moze sie okazac ze jako PL jestesmy...daleko za gorami za lasami...a polska gildia bedzie wygladala...wlasciwie to nie bedzie wygladala....

Autor:  tomugeen [ 26 gru 2008, 23:34 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
a polska gildia bedzie wygladala...wlasciwie to nie bedzie wygladala....

"polska gildia" ? (zabrzmialo to troche jak polish-zerg-guild, no ale warcry juz jest)

Zapewniam Cie, ze osoby zainteresowane maja juz pewien plan na DFO. A ze ci bez planu nie moga sie ogarnac/odnalezc - coz, powinni chyba o wlasne interesy zadbac.

Autor:  Teo [ 26 gru 2008, 23:58 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
AMEN kolego...Ujales to w 100% prawidlowo:) Zajmijmy sie tworzeniem swiata a nie biadoleniem przez 50 stron o niczym defakto...bo jak to wystartuje to moze sie okazac ze jako PL jestesmy...daleko za gorami za lasami...a polska gildia bedzie wygladala...wlasciwie to nie bedzie wygladala....


Nie koniecznie, z tego co widze wiekszosc ludzi lubiaca organizowac sie w grach mmo jest wypalona, zawiodla sie na wielu poprzednich projektach takich jak Vangurad, WAR, AoC, PotBS, LotRO i teraz juz raczej oczekuje od gry "spokojnej" zabawy.
Sam nie mam sily w kolejnej grze zabierac sie za organizacje, zreszta zobaczymy co gra oferuje, jesli bedzie wymagala jakis poswiecen wielkich to olewam i nie bede gral.

edit: Tomugeen, zal dupe sciska ze mozemy w fajnej paczce bawic sie w roznych grach ?
Boli ze robimy organizaje gildii pod dana gre ?
Massowa czy ogolnie rekrutacja, a moze gra wlasnie w grupie znajomych, to jest nasza decyzja jak podchodzimy do gry.
Co do DFO mamy plany ale nie beda one zwiazane z mass rekrutacja bo ta gra nie wymaga tego.

Autor:  Pinki [ 27 gru 2008, 02:25 ]
Tytuł: 

Bardzo proszę nie kontynuować mojej anegdoty dotyczącej kultury na forum, a rozprawiać o DF (też o tym pisałem ;)
Pozwoliłem sobie dodać EDIT w moim wyżej postawionym poście i zainteresowani tym tematem znajdą tam pewne wyjaśnienia.
Jakby ktoś chciał kontynuować wątek - możemy założyć jakiś temat gdzieś w ogólnym dziale i spróbować znaleźć jakieś wyjście z sytuacji.


---
Beta w sesji? Chyba otwarcie gry w czasie sesji ;)
Jednak to nie fail... Nie, nie :) Twórcy nie mogą brać pod uwagę akurat sytuacji polskich studentów... To by był nonsens - nigdy nie dogodzisz każdemu (a Ziemia jest duża).
Wszystko się okaże dopiero po otwarciu.
Ja osobiście liczę na UO v2, zobaczymy...
Jak gra nie wypali, to wrócę do LoTRO i będę grał casualowo 2x2h/tydzień (kiedys znalazłem tam świetną, zgraną gildię ludzi z całego świata i mimo iż spędziłem na graniu z nimi 2 miesiące, to wspomnienia po roku nie zaginęły).

Trudno pisać coś nowego o samej grze, bowiem wszystko już powiedziane zostało. Teraz pozostaje tylko czekać i ew. poczynić jakieś przygotowania (pograć np. w quake'a czy Mount and Blade), potrenować refleks, spostrzegawczość, pracę ręki (bez skojarzeń), czy też przygotować sprzęt :)

Autor:  y3l33t4 [ 27 gru 2008, 13:00 ]
Tytuł: 

Wiele sie pisze o tym ze DFO ma byc failem w stylu AoC i WAR. Pamietam, ze po obydwu tytulach obiecywalem sobie wiele z tego co w DFO ma stanowic idee fixe. A, ze nic z tego nie wyszlo wiedzialem juz po obejrzeniu filmow z bet i o grach praktycznie zapomnialem. Nie wiem, pewnie zaraz mnie ktos poprawi, ale devsi z wymienonych gier, chyba tak mocno nie akcentowali inspiracji jakimi mialy byc dla nich gry sandboxowe, szczegolnie UO. W DFO w tym miejscu wlasnie polozony jest najmocniejszy nacisk i to juz stawia ta gre w innym szeregu niz WOW, WAR czy masa azjatyckiego szajsu.

Jesli chodzi o samo DFO to animacje postaci i grafika to rzecz drugo- czy trzeciorzedna dla mnie. Ta gra ma byc platforma na praktyczny roleplaying, tzn. w momencie w ktorym robisz log in, stajesz sie czescia wiekszej polityki, ruszajac kursorem i klikajac podejmujesz decyzje, ktore rzadko pozostaja bez echa. W dodatku ten full loot.. w mudach, to juz byly emocje, a wiadomo ze to z lekka prymitywna platforma. Jesli tylko devsom uda sie doszlifowac 'gameplay' to o reszte sie nie boje bo z tego co widze gra ma swietna baze graczy.

Co do cwiczen przed premiera/sesja to polecam Rune/ksiazki. Podobienstwa w systemie walki potwierdzone przez devsow, takze warto sprobowac.

Autor:  Teo [ 27 gru 2008, 13:20 ]
Tytuł: 

Warto dodac ze jesli producent gry nie jest molochem w stylu EA, Blizz itp to wystarcza im 100 tysiecy graczy by zarabiac calkiem dobrze, jesli juz maja 300 tysiecy jak eve online to spokojnie jest kasa na rozwijanie gry, wiec nie musza to byc miliony graczy by sie oplacalo.

Blizz ma podobno 11,5 miliona graczy, a rozwija gre jakby nad tym pracowala grupka chinczykow za cieply posilek, wiec widac ze ilosc graczy nie przeklada sie na jakosc.

Ja licze ze gra bedzie miala spokojna premiere, bez emocji i przyciagnia tysiecy graczy z WoW-a, mam tez nadzieje ze beda slowni i nie zagladna do tej gry, a ci co beda chcieli grac moze doczekaja sie tego na co czekaja tyle lat.

Autor:  lamoon [ 27 gru 2008, 14:29 ]
Tytuł: 

No ale sami powiedzcie szczerze...ten brak jakichkolwiek informacji (nie chodzi mi o sama gre bo to jak ladnie okreslili devsi ma byc odkrywane przez samych graczy po rilejsie) o dystrybucji tegoz produktu jest delikatnie mowiac conajmniej dziwnie...nie wiemy nic...ile bedzie kosztowala gdzie ja bedzie mozna nabyc...o polsce nie wspomne....pewnie jak gra wyjdzie i okaze sie fenomenem to polskie firmy dystrybucyjne rzuca sie na nia jak szakale na padline:) Ale halo...budzimy sie...zostal niecaly miesiac do premiery!:)

Autor:  Sou [ 27 gru 2008, 14:32 ]
Tytuł: 

Tylko ze taki brak informacji itp jest czyms nienormalnym w przypadku duzych firm z doswiadczeniem ;) Ci do falla maja jakies dziwne podejscie do sprawy o_O Nie wiadomo czego sie mozna spodziewac;p

Autor:  lamoon [ 27 gru 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

Z drugiej strony jak na taka mala firemke sa bardzo butni:)) Wypowiedzi Tasosa i reszty....no no no...pozyjemy zobaczymy:) A ich polityka...faktycznie udziwniona:P

Autor:  Pinki [ 27 gru 2008, 14:47 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się, że w tym (możliwe, że już było podawane, nawiązuję gdy tu tkwi odpowiedź na jedno z pytań) wywiadzie jest wystarczająco wytłumaczony powód braku hiper promocji i wielkiej bety.
W wielkim skrócie:
- firma nie chce tracić pieniędzy na wielkie reklamy, które pozwolą sprzedać im kilka setek pudełek więcej,
- chce zostawić sobie "zabezpieczenie" (kapitałowe) do czasu wydania gry,
- grę promują aktywne środowiska graczy, a oni skupiają się na razie na promocji internetowej,
- przyznają się też, że nie mają super wielkich środków - zresztą jak porównamy tą promocję z Ultimą Online i jej narodzinami, to nie widzimy za wielkich różnicy. Dopiero w późniejszym czasie Blizzard zaczął szastać kasą...
- "Najlepszym marketingiem dla nas jest posiadanie wspaniałej gry, która zatrzyma graczy."

Można tu postawić porównanie do wielkich "hiciorów" filmowych - porównać wydane pieniądze na produkcję i reklamę i efekt końcowy, który nie zawsze był taki jak zakładano... :)

Nie ma się czego bać, trzeba czekać cierpliwie. Można spekulować, robić badania jednak finalnego odzewu ekonomicznego, takiego na sto procent, nigdy nie można przewidzieć.


lamoon - ależ powiedzieli jak będzie można kupić grę - na pewno direct download (i to sugerują), na pewno wydanie klasyczne (acz nie w super kosmicznych ilościach), cena nie będzie się różnić od innych tytułów, sądzę że będzie to w przeliczeniu na złotówki 100-180zł. Akurat tym nie ma co się martwić.

Autor:  lamoon [ 27 gru 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

Tak czytalem ten ostatni wywiad dla curse.com...ale jak ladnie to zauwazyles to tylko spekulacje:( Po prostu czytamy pomiedzy wierszami i wyciagamy wnioski...ale nie sa to konkretne deklaracje...a takich tutaj wlasnie brakuje:( Dokladnie z Direct Download mozna "wyspekulowac" ze tak bedzie z jednej wypowiedzi Clausa...no zobaczymy:)

Autor:  Kassei [ 27 gru 2008, 16:05 ]
Tytuł: 

Pinki napisał(a):
Można tu postawić porównanie do wielkich "hiciorów" filmowych - porównać wydane pieniądze na produkcję i reklamę i efekt końcowy, który nie zawsze był taki jak zakładano... :)
Albo przykład bardziej bliższy temu tematowi - Tabula Rasa. Znane nazwisko, wielka kampania promocyjna (trailery puszczano m.in. na MTV), włączając lot Gariota w kosmos.... i zamykanie serwerów z początkiem lutego 2009.

Strona 51 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team