Cytuj:
poza tym cd sa juz praktycznie w kazdym produkcie na rynku i w kazdym sa beznadziejnym rozwiazaniem.
Dobra, w jaki sposób więc chciałbyś ograniczać spamowanie mocniejszych skilli ?
Powiedzmy że masz uberrozkurwixspell, dla balansu najlepiej jakby nie mógł być używany częsciej niz raz na 30 sekund.
Żeby zatem uniemoliwić użycie go, powinien on kosztować tyle many ile nam sie nie odnowi przez 30 sekund, tak ?
No to powiedzmy że masz 50% many, walisz uberrozkurwixspell masz 0 many która ci powoli przyrasta. Przez xx następnych sekund nie użyjesz żadnego spella tylko i wyłącznie z tego powodu że trzeba bylo jakoś zbalansować ten czar. Czy walka nie była by ciekawsza gdyby był tu na przykład system z WHO czyli wydrainowało by ci na chwile AP, dało 30 sec cooldowna na uberrozkurwixspellu ?
Po prostu nie widze minusów takiego rozwiązania, może ktoś mi by podał, dokładnie na tym przykładzie, bo ' w UO tego nie było' jakoś do mnie, o dziwo, nie przemawia.
Cytuj:
chce miec mozliwosc uzycia kopniecia z polobrotu 3 razy pod rzad i wypstrykac sie z many, ewentualnie 10 razy walnac kogos w ryj piescia.
No pewnie, przecież nie wszystkie skille muszą posiadać cooldown.