MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 59 z 120

Autor:  Quetzacotl [ 3 sty 2009, 12:21 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
...ogarniecia? uczenie sie na pamiec cd i umiejetnosc szybkiego 'rzucania okiem' na pasek aby stwierdzic czy to aby na pewno juz czy za chwile, jak dla mnie ma niewiele wspolnego z jakimkolwiek skillem ;-)
a patrzenie na pasek many ma?

Autor:  Mendol [ 3 sty 2009, 12:30 ]
Tytuł: 

a czy ja powiedzialem, ze ma?
poza tym cd sa juz praktycznie w kazdym produkcie na rynku i w kazdym sa beznadziejnym rozwiazaniem.

Autor:  Shadhun [ 3 sty 2009, 12:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
...ogarniecia? uczenie sie na pamiec cd i umiejetnosc szybkiego 'rzucania okiem' na pasek aby stwierdzic czy to aby na pewno juz czy za chwile, jak dla mnie ma niewiele wspolnego z jakimkolwiek skillem


Rzucenie okiem na paski cooldownów przeciwnika i na podstawie tego podjęcie decyzji o dalszych działaniach, tak dla mnie do tego trzeba ogarnięcia, dla mnie to jest sztuka.

Własnie chciałbym żeby to decydowało zawsze o wyniku pojedyków w grach komputerowych, odpowiednie, szybkie reakcje na warunki które szybko i dynamicznie sie zmieniają. Pasków mogło by nie być, więcej funu.

Tak czy siak na pewno cooldowny nie popsują poziomu 'skillowości' walki, mogą go tylko ulepszyć, a na pewno pomogą w balansowaniu i wpłyną pozytywnie na różnorodność skillów używanych w walce.

Autor:  Quetzacotl [ 3 sty 2009, 12:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a czy ja powiedzialem, ze ma?
a ja nie powiedziałem, że Ty powiedziałeś :lol:
Mendol napisał(a):
poza tym cd sa juz praktycznie w kazdym produkcie na rynku i w kazdym sa beznadziejnym rozwiazaniem.

w takim razie podaj produkt w którym nie ma cooldownów i sprawdza się to tam świetnie. Chociaż wnioskując z Twojej wypowiedzi takiego nie ma

Autor:  Postal [ 3 sty 2009, 12:35 ]
Tytuł: 

nie zauwazylem zeby byly beznadziejnym rozwiazaniem

Autor:  Mendol [ 3 sty 2009, 12:37 ]
Tytuł: 

hewhehehe no ok. gra na pamiec nie ma nic wspolnego jak dla mnie ze skillem.
a cooldowny sa z dupy rozwiazaniem. dlaczego w single playerach nie mamy cooldownow? tak czy siak dla ciebie najlepsze by byly rozwiazania z wow'a w dfo. a co do ulepszania, i balansowania gry przy pomocy cooldownow to polecam pograc w war'a i potem wypowiadac sie w temacie.

Postal jak grasz w jedno mmo to masz prawo tego nie widziec.

Autor:  Postal [ 3 sty 2009, 12:40 ]
Tytuł: 

to czym dla ciebie jest skill? bo na to wychodzi ze nie ma gier w ktorych mozna sie wykazac skillem

btw: ta teraz gram tylko w tibie (serio. 96 master sorc xD) i tam jakos nie ma cooldownow

Autor:  Mendol [ 3 sty 2009, 12:43 ]
Tytuł: 

to, ze decyduje w pelni czego chce uzyc i w jaki sposob. a jest to ograniczone np. tym jakiej broni uzywam i jakiego skilla. chce miec mozliwosc uzycia kopniecia z polobrotu 3 razy pod rzad i wypstrykac sie z many, ewentualnie 10 razy walnac kogos w ryj piescia.
a nie kop, piesc, piesc, piesc, kop, piesc, piesc, piesc, kop...
gra w mount and blade = skill.

Autor:  Shadhun [ 3 sty 2009, 12:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
poza tym cd sa juz praktycznie w kazdym produkcie na rynku i w kazdym sa beznadziejnym rozwiazaniem.


Dobra, w jaki sposób więc chciałbyś ograniczać spamowanie mocniejszych skilli ?

Powiedzmy że masz uberrozkurwixspell, dla balansu najlepiej jakby nie mógł być używany częsciej niz raz na 30 sekund.

Żeby zatem uniemoliwić użycie go, powinien on kosztować tyle many ile nam sie nie odnowi przez 30 sekund, tak ?

No to powiedzmy że masz 50% many, walisz uberrozkurwixspell masz 0 many która ci powoli przyrasta. Przez xx następnych sekund nie użyjesz żadnego spella tylko i wyłącznie z tego powodu że trzeba bylo jakoś zbalansować ten czar. Czy walka nie była by ciekawsza gdyby był tu na przykład system z WHO czyli wydrainowało by ci na chwile AP, dało 30 sec cooldowna na uberrozkurwixspellu ?

Po prostu nie widze minusów takiego rozwiązania, może ktoś mi by podał, dokładnie na tym przykładzie, bo ' w UO tego nie było' jakoś do mnie, o dziwo, nie przemawia.

Cytuj:
chce miec mozliwosc uzycia kopniecia z polobrotu 3 razy pod rzad i wypstrykac sie z many, ewentualnie 10 razy walnac kogos w ryj piescia.


No pewnie, przecież nie wszystkie skille muszą posiadać cooldown.

Autor:  MagPS [ 3 sty 2009, 12:47 ]
Tytuł: 

Idziesz zmęczony mentalnie :wink: ulicą i używasz nagle potężnego czaru który wymaga skupienia i koncentracji, powiedz jakim cudem sekundę później masz prawo użyć trochę mniej potężnego czaru? Odpocznij trochę, skup myśli i możesz czarować dalej

Autor:  Shadhun [ 3 sty 2009, 12:49 ]
Tytuł: 

Nie wiem jakim cudem, nie czarowałem nigdy, może ty magicznypsie kiedyś używałeś magii ? :)

Autor:  RoozTer [ 3 sty 2009, 12:53 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Nie wiem jakim cudem, nie czarowałem nigdy, może ty magicznypsie kiedyś używałeś magii ? :)


Bardzo interesujace tbh.

Autor:  konrador [ 3 sty 2009, 12:54 ]
Tytuł: 

nie zauwazylem zeby (...)

Ogolnie srednio spostrzegawczy jestes.

Chodzi o dlugie CD na umiejetnosci, DFO to nie sa arenki. Jesli komus kto ma "fajnego" spella zablokowanego przez 10 CD na 5 minut po zakonczeniu walki z kimstam wyskoczy nastepny przeciwnik, to bedzie mial problem. Sa inne sposoby na balansowanie gry, jesli ktos chce dwa razy castnac cos, co castuje sie dlugo i przez co od razu na starcie wysra sie z calej many, to powinien miec taka mozliwosc. Nie liczcie na istnienie skilli typu silence, fear, mez, stun, w/e. To nie ta gra, gdzie ktos/cos gra za was wasza postacia. Uberrozkurwixspelli byc nie powinno, a jesli beda to zle, bo one hit kille som fajne i wogle, ale nie w DFO.

Autor:  Mendol [ 3 sty 2009, 12:57 ]
Tytuł: 

o i kon wyjasnil wam wprost o co mi chodzilo a czego nie potrafiles pojac z mojej wypowiedzi shad :)
chce miec wybor ciasny ale wlasny. a nie ograniczony przez jakies czasowki, zeby zachowac balans...

Autor:  Shadhun [ 3 sty 2009, 12:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Uberrozkurwixspelli byc nie powinno, a jesli beda to zle, bo one hit kille som fajne i wogle, ale nie w DFO.


Megarozkurixspell to nie musi być spell typu DD.

Cytuj:
Nie liczcie na istnienie skilli typu silence, fear, mez, stun, w/e. To nie ta gra, gdzie ktos/cos gra za was wasza postacia


Czyli nie ma w DFO cc, silenców, interuptów, rozumiem że jedyne skille do walki to te typu dd ?

Autor:  Quetzacotl [ 3 sty 2009, 13:00 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Idziesz zmęczony mentalnie :wink: ulicą i używasz nagle potężnego czaru który wymaga skupienia i koncentracji, powiedz jakim cudem sekundę później masz prawo użyć trochę mniej potężnego czaru? Odpocznij trochę, skup myśli i możesz czarować dalej
a czemu nie tracimy postaci gdy ta zginie? bo inaczej niewielu osobom by się chciało grać. To jest gra komputerowa i trzeba iść na jakies kompromisy.

Autor:  Mendol [ 3 sty 2009, 13:02 ]
Tytuł: 

ale za to jest friendly fire :-)
Shad z tego co widze to nie masz serio pojecia za bardzo o DFO...
po co ci silence skoro mozesz 'uciec w bok' przed wrogim spellem...?
ehhhhh

Autor:  Quetzacotl [ 3 sty 2009, 13:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale za to jest friendly fire :-)
Shad z tego co widze to nie masz serio pojecia za bardzo o DFO...
po co ci silence skoro mozesz 'uciec w bok' przed wrogim spellem...?
ehhhhh
może ma mega cieżką zbroje i wie, że nie da rady unikać spelli wiec potrzebuje alternatywy

Autor:  Mendol [ 3 sty 2009, 13:08 ]
Tytuł: 

ok poddaje sie.
jeszcze tylko parenascie dni...

Autor:  Shadhun [ 3 sty 2009, 13:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
po co ci silence skoro mozesz 'uciec w bok' przed wrogim spellem...?


Bo na przykład chce uniemożliwić heala ?

Chyba że healów też nie ma :))

Friendly fire jest ok, akurat.

Nie widze jednak nic fajnego w spłaszczaniu combatu do zwykłego spamowania DD spelli.

A o DFO mam marne pojęcie, bo sie mało interesuje, zawsze uważałem że ta gra nigdy nie wyjdzie, zresztą chyba nadal tak uważam :)

Strona 59 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team