MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 60 z 150

Autor:  jachu [ 29 sty 2013, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie mówię, że mam spamować na lewo i prawo skillami, ale fajnie by było móc z nich efektywnie korzystać
bo na jakich chuj mi tak to salvo, trueshot np. ? dla lansu ? i przestańcie pieprzyć, bo teraz praktycznie każdy dłuższy fajt się kończy kombat restingiem i to bez większego spamowania skill-shotów
odnośnie performance
ja mykam na i5-2500k, jakiegoś kręconego 560GTX (o ile dobrze pamiętam), ssd intela, wsio na płycie Fatal1ty Z68 Professional Gen3 - i jakoś NIGDY nie miałem problemów z płynnością
odpalam DF:UW a tu ścina za ściną ostatnio, w party to już się zupełnie nie da siedzieć, walka kilka vs. kilka powoduje spadek FPS w niektórych momentach do 5-10 klatek, to ma być płynność ? wolne żarty, ich tweaki polegały na tym że ujebali zasięg dźwięków, że farmiąc moby cieżko jest nawet usłyszeć jak ktoś Ci na plecy włazi, obniżyli jakość tekstur i tyle.... a i tak gówno z tego wyszło

Autor:  gosti [ 29 sty 2013, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Maelstrom, stoic defence -> nieprzydatne w pvp ze wzgledu na koszt.
Stinging riposte - nieprzydatne w pvp, bo wystarczy poczekac x sekund, a efekt tego speciala az wali po oczach, wiec wiadomo, ze zostalo uzyte. W PVE _czasem_ sie przyda.
Roar - trwa 2 czy 3 min, czyli w cholere czasu w... DF1. W DF-UW niebardzo.

Nie wiem jak dziala Spellbane. Jezeli w podobny sposob jak stinging riposte, to mozna dodac dto listy. Jezeli jednak jest to lekki buff trwajacy 2min+, to ok.

Autor:  smeagollum [ 29 sty 2013, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
bo na jakich chuj mi tak to salvo, trueshot

Focus - jeden aoe drugi punktowy - na przykład na rozpoczęcie walki (mocno sytuacyjne). Jak do tej pory spotkaliśmy się tylko z jedną sytuacją, w której salvo zmieniłoby wiele - to, ze coś przydaje się rzadko, nie znaczy, że jest bezużyteczne. Na dodatek są to tak mocne skille, szczególnie w momencie gdy użyje ich kilka osób na raz, że gdyby miały mniejszy koszt nie dałoby się wygrać z grupą skirmisherów.

jachu napisał(a):
i przestańcie pieprzyć, bo teraz praktycznie każdy dłuższy fajt się kończy kombat restingiem i to bez większego spamowania skill-shotów

Widać inne miałeś fighty, innych przeciwników, inaczej sam grasz - ja na przykład nie combat restuję (nie zdarzyło mi się jeszcze ani razu). Warriorzy często próbują - trzeba ogarniać teraz kolejną akcję - restujących przeciwników (field awareness). ;)
EDIT: przypomniało mi się - raz combat restowałem - na początku gry. przy 2 vs 2. :) Ale wtedy jeszcze używałem za dużo skilli skirmishera w trakcie walki.

jachu napisał(a):
odnośnie performance

Ta, spoko, wierzę, byłem ciekawy czemu jest taka różnica w performance - może podkręć procesor? Czy podkręcony? Bo kartę masz o niebo lepszą niż ja. Twój procesor (podkręcony) też może chyba wyciągnąć o wiele więcej niż mój.

gosti napisał(a):
Maelstrom

Czyli whirlwind z df1 - chciałbyś, żeby był spamowalny? Sytuacyjny mocno, jak Salvo. ;)

gosti napisał(a):
stoic defence -> nieprzydatne w pvp ze wzgledu na koszt.

A gdybys był pierwszą sfocusowaną osobą w PvP grupowym? Atakującym na siegu? Nie wiem, trzeba zaczekać, nie wszystkie z tych skilli są stworzone do small scale PvP.

gosti napisał(a):
Stinging riposte - nieprzydatne w pvp, bo wystarczy poczekac x sekund, a efekt tego speciala az wali po oczach, wiec wiadomo, ze zostalo uzyte. W PVE _czasem_ sie przyda.

Czyli ma zastosowanie.

gosti napisał(a):
Roar - trwa 2 czy 3 min, czyli w cholere czasu w... DF1. W DF-UW niebardzo.

Grałeś tylko na początku, teraz niektóre walki trwają niewiele dłużej. Dzikun zadaje po 40-60 dmg na przykład.
I pamiętam, że wiele osób narzekało, że w dfo1 debuffy trwały za długo i były spamowalne.

Ale masz rację, ja tych skilli, o których pisałeś w small scale nie widzę. Ale skoro jeden z nich jest do PvE to chyba nie dziwne? Trol. ;) Jest tylko kilka skilli, których warrior używa w small scale PvP - Stampede, to przyciąganie, bandaż - ale nie znaczy to, że reszta skilli jest bezużyteczna. Bo nie wszystkie skille muszą służyć PvP a jeśli nawet, to niekoniecznie small scale PvP.

Autor:  gosti [ 29 sty 2013, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ta, to proponuje, zeby polowa skilli sluzyla jedynie do zwiedzania lasu. ;)

Autor:  jachu [ 29 sty 2013, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jestem świadom działania obydwu skilli (tj. true shota i salvo) i ciekaw jestem jak się będą sprawdzały w praktyce na siegach.

odnośnie kombat restingu - po patchu z uwaleniem transferów - to będzie norma, ja pierwszy raz restowałem wczoraj jak się laliśmy z sebą z 3 później 4 warriorami.

perfmormance - budę i osprzęt mam przygotowaną by go przekręcić do tych 4,4 herca (czy ile tam wyciśnie) tyle że do tej pory jakoś nie było mi to potrzebne :P nie wiem też czy cokolwiek to da - wydaje mi się, że to wina silnika i wsparci danych procków.
Jak odpalam maina i alta to wszystkie proce zapychają się na 100% - do tej pory nie miałem jeszcze takiej sytuacji z tym sprzętem.

debuffy - i bardzo dobrze że nie wygląda to tak jak w DF1 bo jakbym jeszcze debuffy dostawał to bym padał od terminatora na 3 hity a nie 4 :lol: :lol:

a do zwiedzania lasu to jest combo dash z jumpem + evade :P

Autor:  smeagollum [ 29 sty 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
Ta, to proponuje, zeby polowa skilli sluzyla jedynie do zwiedzania lasu. ;)

Ech, więcej elementów sandboxowych (albo jakieś w ogóle) na pewno by się przydało, ale wszyscy tylko o tym PvP gadają.

Autor:  Ultr4 [ 29 sty 2013, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Ech, więcej elementów sandboxowych (albo jakieś w ogóle) na pewno by się przydało, ale wszyscy tylko o tym PvP gadają.

Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem.

Ponoć miała być jakaś łudź którą się pływa po dnie morza i wydobywa "skarby" xD
Chyba nie chodziło im o to że jak typ co jest kapitanem się wylogowuje za sterem to statek spada na dno ?
A skarby to zbugowane nagrobki co zostają na dnie morza ;p hłe hłe hłe

Autor:  smeagollum [ 29 sty 2013, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem.

Ja zawsze chciałem mieć ogródek.

Autor:  jachu [ 29 sty 2013, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Ultr4 napisał(a):
Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem.

Ja zawsze chciałem mieć ogródek.


Znajdziesz deeda i odpowiedni station to będziesz miał hehe

Autor:  gosti [ 29 sty 2013, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Ultr4 napisał(a):
Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem.

Ja zawsze chciałem mieć ogródek.


Rozumiem, ze po wprowadzeniu ogrodkow, jednego ze skilli smirkmishera zamieniamy na uprawianie ziemniakow? :P
Nie wszystko musi byc przeciez pod pvp, rajt? :)

Autor:  jachu [ 29 sty 2013, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Ultr4 napisał(a):
Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem.

Ja zawsze chciałem mieć ogródek.


Rozumiem, ze po wprowadzeniu ogrodkow, jednego ze skilli smirkmishera zamieniamy na uprawianie ziemniakow? :P
Nie wszystko musi byc przeciez pod pvp, rajt? :)


nee, jeden ze skilli będzie do ganiania i eliminowania kretów :p

Autor:  smeagollum [ 30 sty 2013, 00:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Spokojnie oddam wszystkie skille skirmishera poza evade za:
lokalne banki, lokalne surowce -> transport surowców (logistyka) -> KARAWANY/STATKI pełne towarów!
Kurcze w sumie za powyższe oddałbym nawet evade (i zmienił klasę).

Autor:  jachu [ 30 sty 2013, 11:14 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

na maga ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Nefastus [ 30 sty 2013, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja i tak się wpierdole w wasze ogródki.

Autor:  jachu [ 1 lut 2013, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nefastus napisał(a):
Ja i tak się wpierdole w wasze ogródki.


eh, chyba nie będzie co deptać ;/ bo Av jakby coraz bardziej nabiera wody w usta...
najpierw napisali że nie będzie patcha bo dyski padły (swoją drogą kiedyś już zastosowali tą ściemę haha jeśli ktoś pamięta)
później przez tydzień+ zero słowa, patch z partyzanta, kolejne szybkie poprawki bez wyjaśnień i znów totalna cisza w eterze
nie wróży to dobrze, zwłaszcza, że ta cała beta jest w tym momencie praktycznie martwa
a dziś mamy kolejny piątek bez jakiegokolwiek update

Autor:  Ultr4 [ 1 lut 2013, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja w becie przetestowałem już praktycznie wszystko co chciałem zobaczyć ;p Nawet jakie mobki są w niektórych dungeonach dzisiaj zobaczyłem (na forum bety ktoś napisał jak to zrobić). Teraz dopóki nie dodadzą więcej contentu robię sobie przerwę żeby się nie wypalić przed premierą- nie ma sensu koxać postaci/craftów skoro i tak będzie wipe.

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2013, 17:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
Nefastus napisał(a):
Ja i tak się wpierdole w wasze ogródki.


eh, chyba nie będzie co deptać ;/ bo Av jakby coraz bardziej nabiera wody w usta...
najpierw napisali że nie będzie patcha bo dyski padły (swoją drogą kiedyś już zastosowali tą ściemę haha jeśli ktoś pamięta)
później przez tydzień+ zero słowa, patch z partyzanta, kolejne szybkie poprawki bez wyjaśnień i znów totalna cisza w eterze
nie wróży to dobrze, zwłaszcza, że ta cała beta jest w tym momencie praktycznie martwa
a dziś mamy kolejny piątek bez jakiegokolwiek update


Obrazek

AV przecież jest solidne.

Autor:  rethel [ 1 lut 2013, 17:59 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nom tylko patrzec az zdecyduja sie kickstartera zrobic

Autor:  jachu [ 1 lut 2013, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Oyci3C napisał(a):
AV przecież jest solidne.


czy ja wiem, znam bardziej solidnych, np. blizzard który zrobił w chuja kilka ładnych milionów ludzi, idąc torem - jak kraść to miliony - fakt AV rzeczywiście zostaje w tyle

Ultr4 napisał(a):
Ja w becie przetestowałem już praktycznie wszystko co chciałem zobaczyć ;p


a large scale PvP ? jeszcze chyba nie :P

Autor:  smeagollum [ 1 lut 2013, 22:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Oyci3C napisał(a):
Obrazek

AV przecież jest solidne.

Fail. Nie przypominam sobie by ktokolwiek kiedykolwiek napisał o AV, że są solidni.

Strona 60 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team