MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Darkfall: Unholy Wars https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675 |
Strona 60 z 150 |
Autor: | jachu [ 29 sty 2013, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
nie mówię, że mam spamować na lewo i prawo skillami, ale fajnie by było móc z nich efektywnie korzystać bo na jakich chuj mi tak to salvo, trueshot np. ? dla lansu ? i przestańcie pieprzyć, bo teraz praktycznie każdy dłuższy fajt się kończy kombat restingiem i to bez większego spamowania skill-shotów odnośnie performance ja mykam na i5-2500k, jakiegoś kręconego 560GTX (o ile dobrze pamiętam), ssd intela, wsio na płycie Fatal1ty Z68 Professional Gen3 - i jakoś NIGDY nie miałem problemów z płynnością odpalam DF:UW a tu ścina za ściną ostatnio, w party to już się zupełnie nie da siedzieć, walka kilka vs. kilka powoduje spadek FPS w niektórych momentach do 5-10 klatek, to ma być płynność ? wolne żarty, ich tweaki polegały na tym że ujebali zasięg dźwięków, że farmiąc moby cieżko jest nawet usłyszeć jak ktoś Ci na plecy włazi, obniżyli jakość tekstur i tyle.... a i tak gówno z tego wyszło |
Autor: | gosti [ 29 sty 2013, 12:33 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Maelstrom, stoic defence -> nieprzydatne w pvp ze wzgledu na koszt. Stinging riposte - nieprzydatne w pvp, bo wystarczy poczekac x sekund, a efekt tego speciala az wali po oczach, wiec wiadomo, ze zostalo uzyte. W PVE _czasem_ sie przyda. Roar - trwa 2 czy 3 min, czyli w cholere czasu w... DF1. W DF-UW niebardzo. Nie wiem jak dziala Spellbane. Jezeli w podobny sposob jak stinging riposte, to mozna dodac dto listy. Jezeli jednak jest to lekki buff trwajacy 2min+, to ok. |
Autor: | smeagollum [ 29 sty 2013, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
jachu napisał(a): bo na jakich chuj mi tak to salvo, trueshot Focus - jeden aoe drugi punktowy - na przykład na rozpoczęcie walki (mocno sytuacyjne). Jak do tej pory spotkaliśmy się tylko z jedną sytuacją, w której salvo zmieniłoby wiele - to, ze coś przydaje się rzadko, nie znaczy, że jest bezużyteczne. Na dodatek są to tak mocne skille, szczególnie w momencie gdy użyje ich kilka osób na raz, że gdyby miały mniejszy koszt nie dałoby się wygrać z grupą skirmisherów. jachu napisał(a): i przestańcie pieprzyć, bo teraz praktycznie każdy dłuższy fajt się kończy kombat restingiem i to bez większego spamowania skill-shotów Widać inne miałeś fighty, innych przeciwników, inaczej sam grasz - ja na przykład nie combat restuję (nie zdarzyło mi się jeszcze ani razu). Warriorzy często próbują - trzeba ogarniać teraz kolejną akcję - restujących przeciwników (field awareness). EDIT: przypomniało mi się - raz combat restowałem - na początku gry. przy 2 vs 2. Ale wtedy jeszcze używałem za dużo skilli skirmishera w trakcie walki. jachu napisał(a): odnośnie performance Ta, spoko, wierzę, byłem ciekawy czemu jest taka różnica w performance - może podkręć procesor? Czy podkręcony? Bo kartę masz o niebo lepszą niż ja. Twój procesor (podkręcony) też może chyba wyciągnąć o wiele więcej niż mój. gosti napisał(a): Maelstrom Czyli whirlwind z df1 - chciałbyś, żeby był spamowalny? Sytuacyjny mocno, jak Salvo. gosti napisał(a): stoic defence -> nieprzydatne w pvp ze wzgledu na koszt. A gdybys był pierwszą sfocusowaną osobą w PvP grupowym? Atakującym na siegu? Nie wiem, trzeba zaczekać, nie wszystkie z tych skilli są stworzone do small scale PvP. gosti napisał(a): Stinging riposte - nieprzydatne w pvp, bo wystarczy poczekac x sekund, a efekt tego speciala az wali po oczach, wiec wiadomo, ze zostalo uzyte. W PVE _czasem_ sie przyda. Czyli ma zastosowanie. gosti napisał(a): Roar - trwa 2 czy 3 min, czyli w cholere czasu w... DF1. W DF-UW niebardzo. Grałeś tylko na początku, teraz niektóre walki trwają niewiele dłużej. Dzikun zadaje po 40-60 dmg na przykład. I pamiętam, że wiele osób narzekało, że w dfo1 debuffy trwały za długo i były spamowalne. Ale masz rację, ja tych skilli, o których pisałeś w small scale nie widzę. Ale skoro jeden z nich jest do PvE to chyba nie dziwne? Trol. Jest tylko kilka skilli, których warrior używa w small scale PvP - Stampede, to przyciąganie, bandaż - ale nie znaczy to, że reszta skilli jest bezużyteczna. Bo nie wszystkie skille muszą służyć PvP a jeśli nawet, to niekoniecznie small scale PvP. |
Autor: | gosti [ 29 sty 2013, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ta, to proponuje, zeby polowa skilli sluzyla jedynie do zwiedzania lasu. |
Autor: | jachu [ 29 sty 2013, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
jestem świadom działania obydwu skilli (tj. true shota i salvo) i ciekaw jestem jak się będą sprawdzały w praktyce na siegach. odnośnie kombat restingu - po patchu z uwaleniem transferów - to będzie norma, ja pierwszy raz restowałem wczoraj jak się laliśmy z sebą z 3 później 4 warriorami. perfmormance - budę i osprzęt mam przygotowaną by go przekręcić do tych 4,4 herca (czy ile tam wyciśnie) tyle że do tej pory jakoś nie było mi to potrzebne nie wiem też czy cokolwiek to da - wydaje mi się, że to wina silnika i wsparci danych procków. Jak odpalam maina i alta to wszystkie proce zapychają się na 100% - do tej pory nie miałem jeszcze takiej sytuacji z tym sprzętem. debuffy - i bardzo dobrze że nie wygląda to tak jak w DF1 bo jakbym jeszcze debuffy dostawał to bym padał od terminatora na 3 hity a nie 4 a do zwiedzania lasu to jest combo dash z jumpem + evade |
Autor: | smeagollum [ 29 sty 2013, 15:25 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
gosti napisał(a): Ta, to proponuje, zeby polowa skilli sluzyla jedynie do zwiedzania lasu. Ech, więcej elementów sandboxowych (albo jakieś w ogóle) na pewno by się przydało, ale wszyscy tylko o tym PvP gadają. |
Autor: | Ultr4 [ 29 sty 2013, 15:44 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): Ech, więcej elementów sandboxowych (albo jakieś w ogóle) na pewno by się przydało, ale wszyscy tylko o tym PvP gadają. Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem. Ponoć miała być jakaś łudź którą się pływa po dnie morza i wydobywa "skarby" xD Chyba nie chodziło im o to że jak typ co jest kapitanem się wylogowuje za sterem to statek spada na dno ? A skarby to zbugowane nagrobki co zostają na dnie morza ;p hłe hłe hłe |
Autor: | smeagollum [ 29 sty 2013, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ultr4 napisał(a): Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem. Ja zawsze chciałem mieć ogródek. |
Autor: | jachu [ 29 sty 2013, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): Ultr4 napisał(a): Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem. Ja zawsze chciałem mieć ogródek. Znajdziesz deeda i odpowiedni station to będziesz miał hehe |
Autor: | gosti [ 29 sty 2013, 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
smeagollum napisał(a): Ultr4 napisał(a): Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem. Ja zawsze chciałem mieć ogródek. Rozumiem, ze po wprowadzeniu ogrodkow, jednego ze skilli smirkmishera zamieniamy na uprawianie ziemniakow? Nie wszystko musi byc przeciez pod pvp, rajt? |
Autor: | jachu [ 29 sty 2013, 22:09 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
gosti napisał(a): smeagollum napisał(a): Ultr4 napisał(a): Nom fajnie by było jakby dodali siatkę na motyle i by się je zbierało do klasera - zawsze było to moim marzeniem. Ja zawsze chciałem mieć ogródek. Rozumiem, ze po wprowadzeniu ogrodkow, jednego ze skilli smirkmishera zamieniamy na uprawianie ziemniakow? Nie wszystko musi byc przeciez pod pvp, rajt? nee, jeden ze skilli będzie do ganiania i eliminowania kretów |
Autor: | smeagollum [ 30 sty 2013, 00:23 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Spokojnie oddam wszystkie skille skirmishera poza evade za: lokalne banki, lokalne surowce -> transport surowców (logistyka) -> KARAWANY/STATKI pełne towarów! Kurcze w sumie za powyższe oddałbym nawet evade (i zmienił klasę). |
Autor: | jachu [ 30 sty 2013, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
na maga ? |
Autor: | Nefastus [ 30 sty 2013, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ja i tak się wpierdole w wasze ogródki. |
Autor: | jachu [ 1 lut 2013, 16:28 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Nefastus napisał(a): Ja i tak się wpierdole w wasze ogródki. eh, chyba nie będzie co deptać ;/ bo Av jakby coraz bardziej nabiera wody w usta... najpierw napisali że nie będzie patcha bo dyski padły (swoją drogą kiedyś już zastosowali tą ściemę haha jeśli ktoś pamięta) później przez tydzień+ zero słowa, patch z partyzanta, kolejne szybkie poprawki bez wyjaśnień i znów totalna cisza w eterze nie wróży to dobrze, zwłaszcza, że ta cała beta jest w tym momencie praktycznie martwa a dziś mamy kolejny piątek bez jakiegokolwiek update |
Autor: | Ultr4 [ 1 lut 2013, 17:11 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ja w becie przetestowałem już praktycznie wszystko co chciałem zobaczyć ;p Nawet jakie mobki są w niektórych dungeonach dzisiaj zobaczyłem (na forum bety ktoś napisał jak to zrobić). Teraz dopóki nie dodadzą więcej contentu robię sobie przerwę żeby się nie wypalić przed premierą- nie ma sensu koxać postaci/craftów skoro i tak będzie wipe. |
Autor: | Oyci3C [ 1 lut 2013, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
jachu napisał(a): Nefastus napisał(a): Ja i tak się wpierdole w wasze ogródki. eh, chyba nie będzie co deptać ;/ bo Av jakby coraz bardziej nabiera wody w usta... najpierw napisali że nie będzie patcha bo dyski padły (swoją drogą kiedyś już zastosowali tą ściemę haha jeśli ktoś pamięta) później przez tydzień+ zero słowa, patch z partyzanta, kolejne szybkie poprawki bez wyjaśnień i znów totalna cisza w eterze nie wróży to dobrze, zwłaszcza, że ta cała beta jest w tym momencie praktycznie martwa a dziś mamy kolejny piątek bez jakiegokolwiek update AV przecież jest solidne. |
Autor: | rethel [ 1 lut 2013, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
nom tylko patrzec az zdecyduja sie kickstartera zrobic |
Autor: | jachu [ 1 lut 2013, 18:33 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Oyci3C napisał(a): AV przecież jest solidne. czy ja wiem, znam bardziej solidnych, np. blizzard który zrobił w chuja kilka ładnych milionów ludzi, idąc torem - jak kraść to miliony - fakt AV rzeczywiście zostaje w tyle Ultr4 napisał(a): Ja w becie przetestowałem już praktycznie wszystko co chciałem zobaczyć ;p a large scale PvP ? jeszcze chyba nie |
Autor: | smeagollum [ 1 lut 2013, 22:24 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Oyci3C napisał(a): AV przecież jest solidne. Fail. Nie przypominam sobie by ktokolwiek kiedykolwiek napisał o AV, że są solidni. |
Strona 60 z 150 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |