MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 7 z 150

Autor:  Ultr4 [ 10 paź 2012, 23:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Wróżbita Maciej się znalazł xD Wiadomo, że ta gra rekordów bić nie będzie.

Autor:  Havok [ 11 paź 2012, 06:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie chodzi o bicie rekordów, a o wydawcę, który już raz zrobił graczy w ch**. Myślisz, że tym razem będzie inaczej bo AV zmieniło logo :). Fajnie mi się grało w dfo, ale tym razem nie ma się co napalać.

Autor:  Undmeen [ 11 paź 2012, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Raczej większość z nas liczy na replay z 2009, fajnie się pogra 1 miesiąc a potem można sobie już darować.

Autor:  vilhelm [ 11 paź 2012, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Fajnie grało się również w 2010 i 2011, bo w 2012 populacja nie pozwalała juz na swobodną grę.

A to, że wiele osób zakończy na 1 miesiącu to pewne:
Full Loot to nie jest gra dla miekkich faj.

Autor:  jachu [ 11 paź 2012, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Undmeen napisał(a):
Raczej większość z nas liczy na replay z 2009, fajnie się pogra 1 miesiąc a potem można sobie już darować.


Ja zacząłem grać miesiąc po premierze i mam zupełnie inne odczucia, fajnie się grało dopóki serwer nie opustoszał - dokładnie jak vilhelm napisał, a swoją drogą nawet przy populacji 300+ osób było co robić i DF dalej nie miał sobie równych. Więc to raczej kwestia tego czy ten system Ci odpowiada czy nie. Z tego co piszesz to nie, więc nie wiem po co zamierzasz odpalać DFUW w pierwszym rzędzie.... ja np. liczę na to że serwer pozostanie zaludniony tak długo jak to tylko będzie możliwe.

Autor:  Ultr4 [ 12 paź 2012, 09:16 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mi wystarczyło by z 3k ludzi, żeby dobrze się bawić ale av potrzebuje dużo więcej.
Pewnie około 30k+ ludzi na 3 servy żeby jako tako coś zarabiać. Może ten azjatycki
ich uratuje ;p

Autor:  Undmeen [ 12 paź 2012, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Po miesiącu mnie odstraszyło markowanie, hacki, i konieczność bycia mago-luczniko-mieczo napierdalaczem sprintuajcym w kolko i skaczącym jak pojebany. No takie coś po prostu nie dawało funu po zabiciu kogoś. Pierwszy miesiąc się tego tak nie odczuwało było nowo i świeżo, drugi już ciężko się logowało patrząc na to wszystko. No i masowe walki.. ehh jakby ktoś atakował hogward.

Autor:  Ultr4 [ 12 paź 2012, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Undmeen napisał(a):
Po miesiącu mnie odstraszyło markowanie, hacki, i konieczność bycia mago-luczniko-mieczo napierdalaczem sprintuajcym w kolko i skaczącym jak pojebany. No takie coś po prostu nie dawało funu po zabiciu kogoś. Pierwszy miesiąc się tego tak nie odczuwało było nowo i świeżo, drugi już ciężko się logowało patrząc na to wszystko. No i masowe walki.. ehh jakby ktoś atakował hogward.


Hmm dziwne, bo przez pierwsze 4 miechy dominowali łucznicy, później ludzie zaczęli dochodzić do lepszych magi i już tylko magia się liczyła,
czasy w których rządziły hybrydy to jakiś rok po premierze - więc pewnie jak się biłeś na spawnie goblinów z jakimś łucznikiem to shaman strzelił w ciebie i się osrałeś ze strachu.
Hacki, exploity owszem zniszczyły tą grę, ale już się z nimi uporali i wątpię żeby powtarzali stare błędy w UW.

Autor:  vilhelm [ 12 paź 2012, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Hmm dziwne, bo przez pierwsze 4 miechy dominowali łucznicy, później ludzie zaczęli dochodzić do lepszych magi i już tylko magia się liczyła,
czasy w których rządziły hybrydy to jakiś rok po premierze - więc pewnie jak się biłeś na spawnie goblinów z jakimś łucznikiem to shaman strzelił w ciebie i się osrałeś ze strachu.


No przyjebała mu wielka hybryda z lesser magic z Renda xD czy Mana Missla albo uleczyła się transferem po 1 miesiącu gry ^^ to się osrał.

Autor:  jachu [ 12 paź 2012, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vilhelm napisał(a):
Ultr4 napisał(a):
Hmm dziwne, bo przez pierwsze 4 miechy dominowali łucznicy, później ludzie zaczęli dochodzić do lepszych magi i już tylko magia się liczyła,
czasy w których rządziły hybrydy to jakiś rok po premierze - więc pewnie jak się biłeś na spawnie goblinów z jakimś łucznikiem to shaman strzelił w ciebie i się osrałeś ze strachu.


No przyjebała mu wielka hybryda z lesser magic z Renda xD czy Mana Missla albo uleczyła się transferem po 1 miesiącu gry ^^ to się osrał.


muahahah :D dobre, dobre
Fakt, przez miesiąc to ciężko było lesser magic wbić.
Jakieś 3-4 miesiące po premierze pierwszy raz spotkaliśmy kolesia z necro pod sandstone, to się podjaraliśmy boltem (o kurwa, o kurwa widzieliście ten spell?), pamiętam jak dziś, tak to spam mana missli + rendy + łuki i nic więcej na mass PvP, więc gadka o hybrydach po miesiącu gry jest mooocno przesadzona
Co do hacków i exploitów, no to racja - były, ale nie na taką skalę jak ludzie o tym piszą, uważam je za bardzo mały margines. Exploity owszem, każdy się o to otarł, co do hacków, to razy czy dwa spotkałem ludzi wyskakujących spod ziemi itp. kwestia radarów - ciężko stwierdzić czy ktoś używał czy nie, no chyba że screena wkleił :D lub sam się przyznał... Generalnie to nie to zniszczyło DF

Autor:  Havok [ 12 paź 2012, 12:41 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Generalnie to grind, ale teraz będą mikropłatności więc pewnie nie będzie to problemem :lol:

Autor:  Undmeen [ 12 paź 2012, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie mówiłem ze tak było po miesiącu tylko ze własnie po nim zaczynało być widać co się z tego robi i jak się skończy, więc jak dla mnie nie było sensu grac zęby potem mieć jakieś szanse to muszę koxac wszystko. To są dla mnie jedyne minusy DFO, może teraz jak będzie jakiś podział to będzie lepiej ale raczej tasos i ekipa nie zaskoczy nas bardzo. Idealna sytuacja by była jak miało by się do wybory albo koxasz tylko magie a im cięższa zbroja tym bardziej ogranicza sile tej magii albo melee z słabawym dmg z bowa mogli by tez dać kusze np albo bow z średnia zbroja i lekka bronią typu miecz czy dagger.

Autor:  jachu [ 12 paź 2012, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Undmeen napisał(a):
Idealna sytuacja by była jak miało by się do wybory albo koxasz tylko magie a im cięższa zbroja tym bardziej ogranicza sile tej magii albo melee z słabawym dmg z bowa mogli by tez dać kusze np albo bow z średnia zbroja i lekka bronią typu miecz czy dagger.


Czy to ograniczy grind to nie wiem, weź pod uwagę fakt, że zmiany roli będą mogły być dość elastycznie przeprowadzane (jak napisali nawet kilka razy dziennie) więc koksy pewnie i tak będą grindować wszystko np. dla zabawy, oczywiście łatwiej będzie sięgnąć "capa" jeśli skupisz się na 1 roli (tak to przynajmniej wygląda teraz, bazując na info od AV) miejmy na uwadze, że zmienione/dodane/usunięte zostały poszczególne czary i szkoły magii, system skilli, statystyki więc rzeczywistość może wyglądać zupełnie inaczej hehe
Napisali również, że celem było ułatwienie graczom dojścia do PvP viable, co moim zdaniem odstraszało rzeszę graczy po roku od premiery, no i niby im się to udało, zobaczymy...

Autor:  vilhelm [ 12 paź 2012, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Undmeen napisał(a):
Nie mówiłem ze tak było po miesiącu tylko ze własnie po nim zaczynało być widać co się z tego robi i jak się skończy, więc jak dla mnie nie było sensu grac zęby potem mieć jakieś szanse to muszę koxac wszystko.


No lepiej jak w WoW- tydzień i wbity max lvl, czy tam 48h jak to robią koxy co dodatek.
Gra bazuje na Ultimie, a tam grind był jeszcze większy niż w DFO ;-)

Zresztą koksanie skilli to był dopiero początek gry, umieć je używać to był prawdziwy skill który grindowało się miesiącami. Wielu graczy nawet zmaxowani nic nie potrafiło zdziałać.

Autor:  duszkin [ 12 paź 2012, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cos podobnego do Villa chcialem wlasnie napisac. Co to za gry w ktorych nic nie trzeba robic by ci szlo. Bez pracy nie ma kołaczy, byli gracze ktorzy przez 2 lata mieli wylane na kox i sobie swietnie radzili. Ty ani nie chciales koxac ani nauczyc sie grac tylko "miec szanse" przeciw komus kto albo poswiecil grze sporo czasu albo nauczyl sie grac. Co ten fejsbook i MTV robi z dzisiejsza mlodzieza. Dzisiaj czytalem review jakiejs gry w necie i zobaczylem ze recenzent na gamespocie obsmarowal swietna gre i napisal w wadach ze jest za trudna i nawet na normalu trzeba za duzo mysleć. Ręce mi opadły.

Autor:  smeagollum [ 12 paź 2012, 21:48 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

duszkin napisał(a):
byli gracze ktorzy przez 2 lata mieli wylane na kox i sobie swietnie radzili.

To o mnie. :]

Autor:  Undmeen [ 12 paź 2012, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A kto powiedział ze mam coś przeciw grindowaniu skilli ? Chodziło o konieczność używania wszystkiego a nie tylko 1 stylu gry. Zmienień sobie mogą styl gry co 10 minut nawet byle nie w trakcie walki,

Autor:  Mortimer [ 12 paź 2012, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie wiem o czym mowa. Ja grałem bardzo rzadko używanym stylem przez większość czasu - czyli łucznik z debuffami. Nie powiedziałbym żeby mi jakoś źle szło szczerze mówiąc. Oczywiście, grałem wszystkimi buildami w grze, ale ten najbardziej mi odpowiadał bo bycie łucznikiem lubiłem najbardziej w darkfallu. To i wbijanie w meele gdy wroga jest więcej, ale to już bardziej zrycie beretu tudzież walka psychologiczna jakby ktoś to nazwał :wink:

Miałem też fajnego builda na earth magie z earth transmute staffem, wygrywałem tym buildem niesamowite walki, 1v2 to był pikuś, najwięcej co wygrałem to 1v6, miałem też pare 1v4.

W darkfallu sam robiłeś sobie builda, niestety niektórzy nawet tego nie potrafili. Takich nie rekrutujemy jak coś :wink:

Autor:  Aenima [ 13 paź 2012, 00:02 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a ja moge? miala łotrzyka w plate z daggerami! z goblinami solowki wygrywalem

Autor:  smeagollum [ 13 paź 2012, 00:20 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Aenima napisał(a):
a ja moge?

A potrafisz robic STFU na zawołanie?

Strona 7 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team