MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 63 z 150

Autor:  smeagollum [ 6 mar 2013, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nowy system rozwoju postaci:
Poza Craftingiem skille nie rozwijają się już przez wykonywanie danej czynności. Teraz zbierasz punkty doświadczenia w dowolny sposób i przydzielasz je do dowolnych skilli.

Koniec makrowania w DFO.

Autor:  Havok [ 6 mar 2013, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Koniec makrowania w DFO.

Nawet niegłupie. Jak obecnie wygląda performance?

Autor:  smeagollum [ 6 mar 2013, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Havok napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Koniec makrowania w DFO.

Nawet niegłupie. Jak obecnie wygląda performance?


Procesor: i5@3400
Karta: GTS450
W pełni płynna rozgrywka przy small scale PvP. Przy siege niestety już nie.

Ponoć jest wciąż włączony debug mode (w końcu to wciąż beta). AV informowało, że po jego wyłączeniu performance ZNACZNIE wzrośnie.

Autor:  vilhelm [ 6 mar 2013, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Nowy system rozwoju postaci:
Poza Craftingiem skille nie rozwijają się już przez wykonywanie danej czynności. Teraz zbierasz punkty doświadczenia w dowolny sposób i przydzielasz je do dowolnych skilli.

Koniec makrowania w DFO.


Albo po prostu nowy wymiar makrowania;-)
Macro na gathering z tego są punkty, macro na bicie mobow z tego sa punkty itp.
Community jest utalentowane na pewno coś znajdzie ;-)

Co by nie bylo ciekawy krok.

Autor:  smeagollum [ 7 mar 2013, 07:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vilhelm napisał(a):
Albo po prostu nowy wymiar makrowania;-)
Macro na gathering z tego są punkty, macro na bicie mobow z tego sa punkty itp.

Za bicie mobów nie ma punktów, żadnych. Tylko za zabijanie i skinowanie. Powodzenia z takim botem w DFO.
Już szybciej napiszesz bota do harvestu, ale jak zostawisz go w safe zone, to cię ludzie zaraportuję, a jak poza - proszę bardzo - myślę, że nikt nie będzie miał nic przeciwko.

Nie widzisz różnicy, pomiędzy powyższym a makrami, przy pomocy których ludzie makrowali wszystko po kolei (pod teksturami, na altach, gdzieś na tratwach na środku oceanu) zostawiając normalnie grających daleko z tyłu?

Autor:  gosti [ 7 mar 2013, 07:52 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Czy nadal najszybszym sposobem nabijania prowessu jest gathering/craftting?

Jesli tak, to system wciaz posysa.

Autor:  smeagollum [ 7 mar 2013, 08:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
Czy nadal najszybszym sposobem nabijania prowessu jest gathering/craftting?

Jesli tak, to system wciaz posysa.

Chyba tak.
Na początku gathering jest dobry - bo jest dużo featsów. Ale szybko się kończą, potem gathering daje tyle co nic. Co do craftu - hm - bez golda nic nie wycrafcisz - więc bić moby/oddawać klucze i mapy i tak musisz. Ale jak już masz gold, to teraz z Salvaging jest trochę łatwiej craft rozwinąć (a z rozwijania craftingu sporo prowess leci).
Z drugiej strony jest bardzo dużo featsów za moby i skinning. Nie mam pewności, dupa ze mnie a nie tester. ;) Nie chce mi się. :)

Autor:  smeagollum [ 7 mar 2013, 11:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jeśli ktoś chciałby trochę pograć w dfo to polecam teraz. Wczoraj był wipe, nie ma już makrowania, ludzie są na spotach, niedługo nowa rola - primalist. Ogólnie zaczyna to jakoś wyglądać wreszcie.

Autor:  gosti [ 7 mar 2013, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja tam poczekam do releasa. Tez kijowy ze mnie beta tester ;>

Autor:  smeagollum [ 7 mar 2013, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Już kilka osób potwierdziło, że zabijanie i skinowanie mobów daje o wiele więcej/szybciej prowess points niż gathering/crafting. Med/High mobs (więc poza safe zone).

Autor:  gosti [ 7 mar 2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No wlasnie przeczytalem to w patch notach. Dobra zmiana.

Ciekaw jestem wygladu primalisty, moze do kwietnia sie zobaczy. :P

Autor:  smeagollum [ 7 mar 2013, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
No wlasnie przeczytalem to w patch notach. Dobra zmiana.

Ciekaw jestem wygladu primalisty, moze do kwietnia sie zobaczy. :P

Myślę, że dodadzą tę rolę w ten weekend, najpóźniej w przyszłym tygodniu.

Autor:  gosti [ 7 mar 2013, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Szkoda, ze nie jest 28 lutego, bo bym napisal ze dodadza 29ego. Ba, 30ego nawet. ;)

Autor:  smeagollum [ 7 mar 2013, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
Szkoda, ze nie jest 28 lutego, bo bym napisal ze dodadza 29ego. Ba, 30ego nawet. ;)

Pure organizował turniej 29 lutego i ludzie się zapisywali. :)

Autor:  gosti [ 7 mar 2013, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ahaha

Autor:  vilhelm [ 7 mar 2013, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Widzę widzę, może coś z tego będzie ;-) i makr będzie mniej.
Pożyjemy zobaczymy.

Autor:  ShadeKnight [ 7 mar 2013, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Już myślałem, że z tego nowego DF nic nie będzie - a tymczasem robi się ciekawie. Będzie trzeba obadać w weekend.

Autor:  Nefastus [ 7 mar 2013, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
gosti napisał(a):
Szkoda, ze nie jest 28 lutego, bo bym napisal ze dodadza 29ego. Ba, 30ego nawet. ;)

Pure organizował turniej 29 lutego i ludzie się zapisywali. :)


Pure to zawzięty exploiter, na poziomie Fusion i jego brata.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 16 mar 2013, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

kto gra ? jak cos to pm - Mormo Blastbeat
podobno farmienie mobkow w grupie daje bonus na punkty

Autor:  gosti [ 21 mar 2013, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

New Role: Primalist Description

In today's patch the Primalist was added to the game. The Primalist is the new and anticipated Darkfall Unholy Wars Role. More than just a support role, he is the healer and protector of his group and can help turn the tide of any battle with his interventions. Below you will find a breakdown of the Primalist’s Life and Law school, complete with the descriptions of the spells each school features.

Life School


Exalted Sacrifice: Give of your own health to heal another. You will lose 70% of the health your ally is healed for.

Consecrate: Tap into the very essence of life and consecrate the ground you stand on. Everyone in range will have their health and stamina restored over time.

Resuscitation: Quickly bring an ally back from the brink of death!

Healing Blast: An explosive and powerful burst of rejuvenating life force centered at your target point. This missile of healing energies is affected by gravity.

Spirit Bond (Ultimate): Channel a primal, life-giving bond between yourself and an ally. While you maintain this link, your ally will gain any health he loses directly from your mana-pool. You can maintain this link indefinitely.





Law School:


Virtuous Wrath: With the righteous speed of justice this spell has a small impact and a long range!


Invigoration: Let the forces of righteous law command your wound's to bind and your body to recover quickly.


Bastion: The zeal of your faith creates a palpable aura of protection to all forms of harm for you.


Primal Surge: A ray of righteous energy strengthens your target's resolve. Their maximum health, stamina, and mana pools are increased for its duration.


Wall Of Righteous Force (Ultimate): Your faith is a palpable barrier. Your allies can see enemies through the barrier, but your foes will only see a confusing blur of movement and their projectiles, both magical and mundane, will bounce harmlessly off the barrier.



With the addition of the Primalist, there are now 4 roles in the game for players to choose from.



-------

Ktos juz testowal? :p

Strona 63 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team