MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 69 z 120

Autor:  S@mael [ 14 sty 2009, 00:02 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Widzisz jestem na tyle rozgarniety, ze potrafie dobrac sobie rozrywke PVE(1) jak i poczekac na cos sensownego z PVP nie polegajacego tylko na target + click 1 + click 2 + click 3, teh score(2)

1=2

Oyci3C napisał(a):
Same rebele w ch. a pewnie przy pierwszym gankfescie w DFO i utracie wszystkiego co macie pospierdalacie do gierek gdzie sa safe zones i na UDERZENIE KOLEGI PEJCZYKIEM trzeba wyrazic zgode.

Dobrze ze nie po pierwszym 1 vs 1 10 do 0 solo rape uff


Oyci3C napisał(a):
S@mael wrote:
Twoje kryteria wydaja sie wazne od casual player strony patrzac, ktory przychodzi pobawic sie godzinke ze znajomymi i wrocic do pracy i nie wazne czy to bedzie rozbudowana wersja pacmana czy mmo

Oyci3C wrote:
Co ma piernik do wiatraka. Chyba sobie to ustawie w sigu. Co ma do cholery to, ze na rynku co chwile pojawiaja sie totalne gowna nie majace nic wspolnego z tym czym mialy byc? I co ma wspolnego casuality z bugami, crashami i totalna rozpierducha?

Prosze bardzo, w pelni sie z tym utozsamiam . dla mnie features > playability. Jak mam grac w gowniania gre w "miedzyczasie" to wole w nic nie grac albo grac w cos innego nie mmo.

Autor:  Mendol [ 14 sty 2009, 00:19 ]
Tytuł: 

sa przypuszczenia, sa i przypuszczenia.
samael polowa pospierdala narzekajac na gre, ze jest zle zrobiona.
lufanga mudy byly i sa. ale ile osob w nie gralo? ;-)

Autor:  sqall [ 14 sty 2009, 00:24 ]
Tytuł: 

Skonczcie dla dobra ogolu...

Darkfall bedzie tym na co czekamy, bedzie wyjebany tysiackrotnie, a 22 wsyzscy tutaj beda srac z zadowolenia.

Takie prorocze slowa, ot tak powiedziane. Ostatnio mam dziwne wrazenie ze tak wlasnie bedzie, nie wiem czemu. Warto ufac kobiecemu instynktowi.

Zacytuje ten post, zobaczycie, bedzie elegancja francja.

Autor:  Lufanga [ 14 sty 2009, 00:27 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
sa przypuszczenia, sa i przypuszczenia.
samael polowa pospierdala narzekajac na gre, ze jest zle zrobiona.
lufanga mudy byly i sa. ale ile osob w nie gralo? ;-)

w szczycie Arkadia miala chyba z 250+ (kolejki byly)
a to tylko Polska i gra bez grafiki :)

Autor:  Mendol [ 14 sty 2009, 00:32 ]
Tytuł: 

no na szwedzkich pare tysiecy gralo
ale to nadal niewiele :)

Autor:  brazz [ 14 sty 2009, 00:32 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
a 22 wsyzscy tutaj beda srac z zadowolenia.


ja nie będe, mam egzamin -.-

nienokurwa, jasne że gra będzie śliczna. choć nie, nie śliczna. hardcorowa, mroczna, krwista. o, tak lepiej. ale pozostał tylko tydzień z hakiem do release, jak teraz nie pozrzędzimy to kiedy? jak już DFO wyjdzie i wszyscy przkonamy się, jak jest zajebiste, tj nie będziemy mieli na co narzekać?

Autor:  sqall [ 14 sty 2009, 00:43 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze za jakis czas nie bede wspominal tak jak po wowie, "pierwsze 10 lvli bylo zajebiste, dalej nic"

Włączyłem przypadkiem film z mmorpg italia i tak wnioskuje ze musi byc dobrze.

PS. Zwrocil ktos uwage na zroznicowanie terenu pod wzgledem wysokosci? Zadko widzialem tak pochyle tereny i uskoki jak tutaj.

To bardzo wazne z wielu wzgledow, od estetycznych az po strategiczne.

Z reguly wygladalo to tak, plasko, plasko, plasko, jebitna gora na ktora nie da sie wejsc bo jest za stromo a potem znowu plasko.

Moze rzeczywiscie przejscie swiata zajmuje tyle ile mowiono, wlasnie ze wzgledu na zroznicowanie terenu, jak ktos wczesniej wspomnial, im wiecej pagorkow, gor, uskokowetc. tym lepiej.

Nie mowiac o tym ze nawet w ostatnich leakach mowiono o najlepiej zbudowanym swiecie dotychczas, choc to subiektywna ocena.

Autor:  sqall [ 14 sty 2009, 02:16 ]
Tytuł: 

Wszystko o czym mowisz to ogolne normy, ktore nie sa zadnym wymogiem.

Skad wiesz ze sobie nie poradza, ba nie wiesz tego, lecz uwazasz ze skoro nie powiedzieli jak to zrobia, to znaczy ze im nie wyjdzie?

A po co masz wiedziec, bo na stronie WoW informowali duzo wczesniej jakie beda skille? Co z tego... to nie zaden wyznacznik. Dostaniesz gre i juz wewnatrz dowiesz sie co sie czym i jak je.

Ogolnie rzecz biorac, zakladasz brak sukcesu GRY KOMPUTEROWEJ, poniewaz nie podoba Ci sie PR, ktory ja otacza, a to dlatego ze przyzwyczailes sie do pewnych form.

Na ciul mi piekne video journale w HD i podnoszenie hypu, skoro wychodzi kupa? Powiedzieli co mieli, zrobili gre, kupujesz albo nie... a ocenisz jak zagrasz, tyle.

Nie podpisales zadnej umowy, nie mozesz od nich niczego wymagac. Masz wolna reke. Mi wystarczy to ze powiedzieli, ' nie odpowiada nam to co jest na rynku, zrobimy to po swojemu w takiej i takiej formie ' , sprawdze i albo bedzie dobrze albo zle, nie ma filozofii.

Nie interesuje mnie jak gra jest promowana, premiera jest 22, wiec na pewno bedzie ja mozna kupic badz wyporobowac od 22 i wlasnei wtedy bede chcial ja sprawdzic.

Nie potrzebuje ogolna przyjetych form reklamy, promocji i opakowywania produktu zeby go SPRAWDZIC. Mam podstawowe informacje o tym co ma znalezc sie w produkcie i to mi wystarczy. Jak mi sie nie spodoba to co nahjwyzej wyrazic moja opinie.

Autor:  Khebeln [ 14 sty 2009, 02:53 ]
Tytuł: 

Niestety musze sie zgodzic w tej kwesti. Tak jak wielu czeka na Darkfall od dawien dawna to zagrywki jakie stosuja sa conajmniej ponizej pasa...

Cala ta sytuacje okreslil bym mianem ze cos tu smierdzi i chca zatuszowac sprawe... i licza ze ludzie kupia bubla...

Po raz pierwszy bedzie to gra mmo ktorej nie zaczne od retialu...
Innymi slowy poczekam zobacze czy da sie w to grac czy nie. Ostatni raz mialem takie przeczucie co do TR i po krotkiej OB doszedlem do wniosku gra bedzie failem poniewaz jest plytka jak brodzik dla dziecka... i wlasnie NC zamyka TR niedlugo ;)

W kazdym razie mam nadzieje ze sie mocno myle i gra bedzie hitem poniewaz narazie susza na rynku a na horyzoncie nic specjalnego nie widac w najblizszym czasie.

Autor:  Teo [ 14 sty 2009, 03:18 ]
Tytuł: 

Odpowiedz jest bardzo prosta, im moze wystarczyc tyle graczy co ma np eve online, wiec kazde dzialania podobne do tych jakie robil przed premiera Mythic i Funcom moga tylko i wylacznie spowodowac wzrost kosztow na starcie i potem po odplywie ludzi problemy z populacja na za duzej liczbie serwerow itd itp.

Autor:  bloob [ 14 sty 2009, 04:28 ]
Tytuł: 

bla bla bla.
Ja tam nie musze miesiac przed premiera uczyc sie skilli na pamiec.
Jak wyjdzie to szybko sie dowiecie co i jak.
Po co tyle emocji ;o

Autor:  tomugeen [ 14 sty 2009, 08:22 ]
Tytuł: 

bloob napisał(a):
Ja tam nie musze miesiac przed premiera uczyc sie skilli na pamiec.

Ja musze ;]

Autor:  Kaczy [ 14 sty 2009, 08:31 ]
Tytuł: 

A gdzies slyszalem ze bedzie po release jakas mozliwosc free playa, prawda to?

Autor:  QFC [ 14 sty 2009, 08:39 ]
Tytuł: 

zastanawia mnie z kad u was ten optymizm do tej gry , imo ta gra nie moze byc hitem (za 10mln eu to sie nieda) ,max to sredniak

Autor:  Gerhardt [ 14 sty 2009, 08:43 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
zastanawia mnie z kad u was ten optymizm do tej gry , imo ta gra nie moze byc hitem (za 10mln eu to sie nieda) ,max to sredniak


Zapominasz, ze to co dla jednego jest max sredniakiem dla innej osoby jest super hitem.
To jak kto gre odbierze zalezy od gustow danej osoby, a o gustach sie nie dyskutuje :P
Nie widze wiec obecnie sensu toczenia dyskusji o tym czy gra bedzie dobra czy zla. Trzeba po prostu poczekac albo na wiecej materialow odnosnie gry, albo na UP i wypowiedzi pierwszych graczy

Autor:  Oyci3C [ 14 sty 2009, 09:31 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
zastanawia mnie z kad u was ten optymizm do tej gry , imo ta gra nie moze byc hitem (za 10mln eu to sie nieda) ,max to sredniak


Widzisz, da sie.

Tak wygladalo EVE w momencie powstawania ~2000 rok.

Obrazek

Jak wyglada teraz kazdy wie.

Gre zaczelo robic kilku kolegow. Ale oni pomimo podobnej daty rozpoczecia prac co Aventurine (a moze nawet pozniejszej) dali rade gre wypuscic, ba nawet juz ladne pare lat buja sie na rynku i zachwyca fanow s-f.

Autor:  Lufanga [ 14 sty 2009, 10:19 ]
Tytuł: 

ale Panowie podstawowe info mielismy w zeszly czwartek po wywiadzie
jak widac Tasos podajac 10-11 E abonament nie ma pewnosci ile dokladnie
widocznie sprawe wydania zostawili na koniec (jako najmniej wazna) i mozliwe ze jeszcze ustalaja szczegoly
a co do samej premiery - nie kazdy musi zagrac od 1 dnia
udostepnienie np klienta w nastepna srode wydaje sie po czesci dobrym posunieciem
pamietacie ostatnie starty gier gdzie serwery mialy chore kolejki
rozbicie startu na 2/3 dni moze byc dobrym rozwiazaniem - ofc wkurwie sie jak mi przyjdzie zaczac tego 3 dnia ;P i mam nadzieje ze to trafi na ktoregos z Was nie mnie ;)
no albo to moze byc faktycznie kupa - ale jakos nie sadze - w sumie duzo pozytywnych beta leakow

Autor:  Kaczy [ 14 sty 2009, 10:23 ]
Tytuł: 

A czy sadzicie ze bedzie tam klimat RP jak np w UO?Czy w dzisiajeszych czasach jest to niemozliwe?

Autor:  tiomor [ 14 sty 2009, 10:26 ]
Tytuł: 

a co za problem zrobic gildie rp? Na serwery RP jak w takim stopniu np. w shadowbane nie masz raczej co liczyc(bo bedzie tyklo jeden;p)

Autor:  Lufanga [ 14 sty 2009, 10:40 ]
Tytuł: 

chyba w kazdym mmo ostatnio byly serwery/gildie rp
zreszta takowe gildie sie oglaszaly na forum dfo
ja osobiscie siedzac juz od lat na vencie nie potrafie wczuc sie w klimat rp
chociaz czesc z mojego elfo-fobowego rp zostalo ;) elfy to pedaly a mroczne elfy to mroczne pedaly ;)

Strona 69 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team