MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Athens Event https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=31564 |
Strona 8 z 12 |
Autor: | joshe [ 22 paź 2008, 10:09 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): oby dfo nie stał się darkfail , bo twórcy za dużo obiecują i za szybko chcą ją wydać, co nie wychodzi za dobrze jak to było z aoc
Jak na ~8 lat developingu już najwyższy czas żeby podjąć bardziej zdecydowane kroki. |
Autor: | dark_lord [ 22 paź 2008, 10:16 ] |
Tytuł: | |
aoc też długo robili i go nie dorobili |
Autor: | smeagollum [ 22 paź 2008, 10:24 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): a mam pytania : w dfo będzie fullloot z postaci jak się ją dobije, czyli będzie można jej wszystko zabrać nawet broń którą nosi ??
Czy każdego będzie można atakować czy będzie podział na strony jak w war ?? ad1. dokladnie, fulloot. ad2. dokladnie, fullloot. ad3. kazdego bedzie mozna atakowac, pomimo tego, ze bedzie podzial na strony. edit: polecam http://www.darkfallonline.com/features/ |
Autor: | dark_lord [ 22 paź 2008, 10:44 ] |
Tytuł: | |
trochę szkoda bo będą gankowali niektórzy tak jak w aoc |
Autor: | sqall [ 22 paź 2008, 10:47 ] |
Tytuł: | |
nie bardzo, bo relasujesz sie w innym miejscu niz lezy corpse |
Autor: | konrador [ 22 paź 2008, 15:06 ] |
Tytuł: | |
trochę szkoda bo będą gankowali niektórzy tak jak w aoc Tak, zdecydowanie za duzo jest gier z hardcore PVP w chwili obecnej. Mysle, ze przydaloby sie w koncu cos, gdzie w spokoju mozna pojsc do instancji, porobic questy, a potem wyjsc i cieszyc sie nowymi przedmiotami pod bankiem, nie stresujac sie na kazdym kroku, ze ktos mnie zabije tak jak stresowalem sie w EQ2, WOW, VG, FFXI, EQ, AOC, LOTRO, UO, COX, SWG, WAR itp. *rence* |
Autor: | sqall [ 22 paź 2008, 15:33 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): trochę szkoda bo będą gankowali niektórzy tak jak w aoc
Tak, zdecydowanie za duzo jest gier z hardcore PVP w chwili obecnej. Mysle, ze przydaloby sie w koncu cos, gdzie w spokoju mozna pojsc do instancji, porobic questy, a potem wyjsc i cieszyc sie nowymi przedmiotami pod bankiem, nie stresujac sie na kazdym kroku, ze ktos mnie zabije tak jak stresowalem sie w EQ2, WOW, VG, FFXI, EQ, AOC, LOTRO, UO, COX, SWG, WAR itp. *rence* wlasnie dla tego od paru lat w nic nie gram, nigdzie nie dadza sie nacieszyc z gry |
Autor: | dark_lord [ 22 paź 2008, 15:35 ] |
Tytuł: | |
wiesz Kond w aoc było o tyle beznadziejnie że jak robiłeś quest a nie miałeś odkrytego blisko respointa to biegłeś potem przez pięć minut aby tego questa dokończyć - i to najbardziej denerwowało - a gdyby tylko wszystkie rp były automatycznie odkryte po wejściu na dany teren to ułatwiło by to życie |
Autor: | sqall [ 22 paź 2008, 15:37 ] |
Tytuł: | |
albo jest risk -> reward albo nie ma imprezy |
Autor: | joshe [ 22 paź 2008, 15:40 ] |
Tytuł: | |
sqall napisał(a): albo jest risk -> reward albo nie ma imprezy
to jest tzw. "chwila strachu w hipermarkecie" |
Autor: | konrador [ 22 paź 2008, 16:03 ] |
Tytuł: | |
No tak, to dobieganie z respointow po smierci w AOC to byla prawdziwa mordega - troche przesadzili z penalties. Wydaje mi sie, ze DFO nie jest gra dla ciebie. |
Autor: | Postal [ 22 paź 2008, 18:11 ] |
Tytuł: | |
lol narzekanie na corpse runa w dziale gry ktora ma fullloota... c |
Autor: | Oyci3C [ 22 paź 2008, 18:39 ] |
Tytuł: | |
No niestety ale tacy ludzie wlasnie psuja gre bo naciskaja na devsow. Jak cos sie nie podoba - nie graj. |
Autor: | S@mael [ 22 paź 2008, 18:43 ] |
Tytuł: | |
- PvP poor . Naciskasz fire i gosc zaczyna wyprowadzac cios jak w momencie jego konczenia celownik znajduje sie na przeciwniku ,obrywa. Cale pvp...[ o yea skill lol] Widzialem lepsze w grach z przed 10 lat, ktore na dodatek maja hit boxy i inne bajery. Umiejetnosc poruszania < ping . Ping bedzie gora bez wzgledu na umiejetnosci gracza 3rd person view jest wlasciwie tak zrobiony iz wyglada jak koslawy FPP , celownik jest na szyji postaci , Trzeba bedzie godzinami gapic sie na plecy postaci ktora bedzie zaslaniac co jest pod nogami. [ realistic view like hell] - Realistic stealth - lol nagle znika gdy jestesmy konno, [albo ktos stoi za naszymi plecami] mozemy sobie jezdzic kamerka gdzie chcemy. [ Kamerki sa zj^%$ne no brain at all] - Lucznictwo - poor , mozemy sobie latac z nabitymi lukiem , reka nam nawet nei zadrzy [ check M&B] , nie wspominajac o animajach nawet czy zasadzie na jakiej nastepuje trafienie. [wydaje sie nawet miec time bar jak w castingu rofl] - Muzyka sucks nie oddaje klimatu lokacji - not a big deal but still. - Lokacje - Poszczegolne budynki czy statici nei wygldadaja zle , ino swiat jest pusty malo przemyslany pod wzgledem interaktywnosci , a miasta to jakies wioski , nie wyobrazam sobie zlodziejstwa w czyms co wyglada jak koszary+ bank. [ no town play at all] We will run our ass off przez bezsensowne pustkowia na ktorych nie mozna bedzie podjac zadnej interakcji -climb, mining, item drop , hide , ambush etc etc. Casting z FPP - nie dosc ze nic nei widac bo zaslaniaja ci widok jakas zjebana rozdzka i reka [tak jakby nie moglybyc nizej i tylko wystawac] to sprowadza sie to do obserwowania swojego casting bar , miejmy nadzieje ze cel jeszcze tam bedzie jak ping pozwoli No timing [oprocz vs ping] no spell disturb .Nic tylko czekac na back kille since u cant fucking see a shit. [implent precast FFS] Nie moge sie doczekac bety, zeby przekonac sie czy sie myle. But SIR wTF do u want this game has fool loot and open PVP LAWL. nie nie ma full loot , nie moge lootowac nic ziemi to nie jest to full loot . po 8 latach UO oczekuje czegos wiecej. |
Autor: | konrador [ 22 paź 2008, 19:08 ] |
Tytuł: | |
Troche krecisz. Przy castowaniu FPP view jest be, bo widok zaslaniaja w miare statyczne rozdzki, co nie bardzo ma znaczenie, bo cel i tak bedzie musial byc mniej wiecej na srodku ekranu, a jak wejdzie nam w ryj, to wielkosc naszej rozdzki nie bedzie juz raczej miala znaczenia, ale ok... W melee combat TPP view jest be, bo nie ma FPP view, ktory jest be przy castowaniu, mimo, ze w melee combat bron bedzie (miecze, halabardy, maczugi i w koncu wielkie tarcze) zdecydowanie wieksza od jakiejstam magicznej rozdzki. I wiadomo, ze wszystko rozbija sie o ping - jak w kazdej grze online, w ktorej wymagane sa szybkie reakcje i celowanie, ale nie liczylbym na to, ze w DFO bedzie pixel-perfect aiming, unikanie ciec mieczem poprzez szybkie kucniecie zaraz pod ostrzem czy poruszanie sie z jakimis niewyobrazalnymi jak dla dzisiejszego gracza predkosciami. Hitboxy sa i collision boxy tez, wiec nie wiem o czym mowisz. Jesli spieprza kod sieciowy ,to wtedy bedzie powod do placzow i narzekania. Na razie nie ma sie nad czym zachwycac, ani nad czym lamentowac. Poza tym to za wiele wymagasz. To ma byc gra MMORPG z duzym naciskiem na PVP i tutaj nikogo nie obchodzi immersion czy realism. Melee w FPP sie slabo sprawdza, kropka. Na plaskim monitorku mozesz sie pobawic w symulatory lotu albo wyscigi co najwyzej, bo w symulatury walki to niestety jeszcze dlugo, dlugo nie. |
Autor: | iniside [ 22 paź 2008, 19:22 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Melee w FPP sie slabo sprawdza,
Klocilbym sie. W Dark Messiah grało mi sie bardzo przyjemnie. Ale faktycznie. Jak ktos chce FPS w settingu fantasy nie poprostu czeka na Project Offest. Jako i ja tez czekam z utesknieniem :<. |
Autor: | S@mael [ 22 paź 2008, 19:23 ] |
Tytuł: | |
@konrador Jak juz wspomniales o tarczach . Zaloze sie ze wlasnie w czasach gdy mieli FPP w melee zorientowali sie ze tarcze zaslaniaja im polowe ekranu i nic nie widac , dlatego zmienili na pseudo TPP. O castingu zapomnieli . I nie maja pomyslu na pvp. Nie dokonca mnie zrozumiales . W zadnym wypadku nei jestem zwolennikiem FPP w melee ani tez w range nawet. Ich implementacja jest niesety failem [Postaram sie potem zademonstrowac widoczki z paru gier gdzie FPP i TPP sa o klase lepiej zriobione zarowno w melee jak i range, i wszystkie zachowuja realistyczne kąty widzenia o ktore tak sie spinali a i tak ich nie ma. Ping nie dlatego bedzie mial ogromne zanczenie "bo zawsze" ma a dlatego ze nie ma mozliwosci wyprowadzenia ataku wtedy kiedy sie chce , pre-cast i pre-hit nawet na bliskie odleglosci by zalatwil sprawe , bo uwolnienie ataku prawie instant ma duzo wieksze szanse trafic cel niz cala sekwencja ruchow , pozatym daje mozliwosc dodania innych timmerow do walki , roznych recoverow zaleznych od rodzaju broni itp a i powinno byc parowanie bronia... unikanie crouchem , odskokiem czy innym poruszaniem , sprawdza sie w bardziej dynamicznych FPSach to i powinno sprawdzac sie w wolniejszym mmorgu. |
Autor: | brazz [ 22 paź 2008, 20:17 ] |
Tytuł: | |
zapomnieli zmienić kamerkę na TPP w castingu? a czy to jakaś wielka filozofia? widać nie chcieli, być może są zwolennikami FPP i chcieli go zostawić ile tylko się da? tak czy owak jestem im za to wdzieczny. |
Autor: | konrador [ 22 paź 2008, 21:03 ] |
Tytuł: | |
W jakim sensie pseudo TPP? Zakleciami/strzalami musisz celowac, wiec przydaje sie wieksza precyzja, stad tryb FPP. W melee przyda sie wieksze rozeznaniu na polu walki (walka z kilkoma przeciwnikami, ktorzy zaslanialiby caly ekran), stad tryb FPP. Nie masz informacji o grze, nie wiesz jak bedzie dzialala, nie wiesz jak to zorganizowali, nie wiesz tak naprawde czy ta gra w ogole istnieje i czy serwery nie padaja przy 20+ klientach, bo wszystkie informacje nt. tytulu docieraja do ciebie od ludzi, ktorzy staraja sie sprzedac swoj produkt. Nad czym tu dramatyzowac? Kolejna sprawa, ze wymagasz niemozliwego. Programisci z ledwoscia radza sobie z implementacja kolizji postaci, a ty chcialbys, zeby do tego doszla kolizja broni (parowanie). Nie wydaje mi sie, aby na chwile obecna tego typu bajerki byly mozliwe w grze MMORPG z wielkimi bitwami. |
Autor: | sqall [ 22 paź 2008, 21:50 ] |
Tytuł: | |
Mysle ze te pare tygodni mozecie poczekac z tak szczegolnymi spekulacjami i wszystko bedzie jasne, albo bedziemy zalowac ze czekalismy i pierdzielilsimy glupoty, albo nie bedziemy mieli na to czasu bo zajmie nam go ownowanie innych w zajebistej grze ;] btw. tryb FPP wyglada wedlug mnie ok, co do TPP to mam mieszane uczucia JEDNAK zeby to ocenic, trzeba najpierw zagrac, samo patrzenie nie moze oddac tego w pelni |
Strona 8 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |