MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Gdzie i jak kupic ? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32333 |
Strona 8 z 37 |
Autor: | Mendol [ 15 lut 2009, 20:32 ] |
Tytuł: | |
a ktore produkcje byly tak wydane ostatnio? |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 15 lut 2009, 20:56 ] |
Tytuł: | |
DF moze byc wydane w znacznie gorszym stanie niz inne mmoprg w zeszlym roku. Chociaz wolabym bym wierzyc, ze kolejne obsuwy w dacie premiery zwiazane sa z dopieszczaniem tytulu. Na rynku jest nisza, ktora chca zapelnic, a te kilkanascie tysiecy graczy na start moze sie bawic w platne beta testy. Wszystkie obecne mmorpg na rynku sa nudne i wtore w ch, a eve nie jest dla kazdego. |
Autor: | Havok [ 15 lut 2009, 23:07 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): dla mnie wazne jest zeby gra nie wypierdalala sie co 15 minut i nie bylo jakis znacznych lagow. z drugiej strony, nie bede tez siedzial i gral 10h dziennie.
Jeśli w ogóle będziesz mógł po premierze zakupić grę ![]() |
Autor: | Mark24 [ 15 lut 2009, 23:22 ] |
Tytuł: | |
Mendol jeżeli tobie podobało sie "PvP" w WAR-ze tzn. albo ustawki-scenaria, albo latanie z grupą 50+ osób od keepa do keep-a to sorry, ale ja znam mnóstwo mmo, gdzie właśnie PvE jest bardziej wymagające. I owszem PvE też lubie, nie tyle zresztą PvE co tryb cooperative, jeżeli jest wymagający i wymaga zgrania, planu i jakiejś namiastki skilla to dlaczego nie. Lepsze to niż bieganie w zergu w tą i z powrotem lub napierdalanie się 10 vs 10 po raz tysięczny w tej samej instancji. |
Autor: | Mendol [ 15 lut 2009, 23:59 ] |
Tytuł: | |
podobalo mi sie pvp w war'ze w zgranej grupie. bez znaczenia czy bylo to orvr, scenario czy cokolwiek. no ja nie znam zadnego mmo z 'wymagajacym' pve. |
Autor: | QFC [ 16 lut 2009, 00:26 ] |
Tytuł: | |
WoW , wymaga poswiecenia polowy life'a zeby miec uber pro epixy hhehe |
Autor: | mr.Henky [ 16 lut 2009, 00:42 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): Mark24 napisał(a): cała gra jest amatorska.. Ja bym raczej powiedzial, ze gra jest oldchoolowa i tylko dla garstki oldschoolowych graczy ![]() Bedzie gralo tylko 10 tys ludzi i koniec kropka. Reszta niech spada do innych gier. Darkfall jest tylko dla elity. Tylko jaki to sens jest ? Gdybys np na polce w sklepie znalazl batoniki o smaku psiej kupy tez powiedzial bys/pomyslal ze to dla garstki oldschoolowych smakoczy/elity ? reszta niech spada do czekoladowych snikersow ? No sorry ale jesli beda problemy z zakupem samej gry bardz wogole zagraniem - to sami skazuja gre na zapomnienie. A szkoda wielka by byla gdyby podzielilo to los np vanguarda. |
Autor: | konrador [ 16 lut 2009, 03:17 ] |
Tytuł: | |
AV caly czas szkodzi sobie brakiem informacji, bo ludzie zaczynaja spekulowac i wymyslac historie rodem z Archiwum X. Watpie, zeby DFO bylo produktem dla elit. Po prostu nalezy sie spodziewac kolejek na serwer, zeby jakos rozladowac tlok w strefach startowych, w ekstremalnym przypadku moze byc to ograniczenie sprzedazy na pewien czas. Uganianie sie w 10 za jednym mobem czy deathmatch w wersji rpg to zadna przyjemnosc. O ile dobrze pamietam, to kiedystam zabraklo pudelek do jakiejs innej gry i chyba nikt z tego powodu nie skoczyl, na zawal nie zszedl i zadna gildia tez sie raczej nie rozpadla... Jesli EA nie potrafilo sobie wywrozyc, ilu klientow po premierze zatrzyma ich wersja WOW i strzelilo kula w plot jesli chodzi o liczbe serwerow, to tym bardzej z takimi przewidywaniami nie poradzi sobie malutka firemka, ktora raczej nie moze sobie pozwolic na kupowanie zbyt duzej ilosci sprzetu w ciemno - latwiej jest dokupic, jesli gra okaze sie sukcesem i bedzie coraz wieksze zapotrzebowanie. Ale to tylko kolejne spekulacje... |
Autor: | Zarri [ 16 lut 2009, 07:33 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Watpie, zeby DFO bylo produktem dla elit.
To byla lekka ironia z mojej strony. Tak jak napisalem wczesniej, pewnie nie maja kasy na drugi server i doloza go pozniej, ewentualnie maja inna koncepcje gry, czyli podobna do EvE, ze chca wszystkich zmiescic na jednym serverze. |
Autor: | Kabu [ 16 lut 2009, 09:03 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): konrador napisał(a): Watpie, zeby DFO bylo produktem dla elit. To byla lekka ironia z mojej strony. Tak jak napisalem wczesniej, pewnie nie maja kasy na drugi server i doloza go pozniej, ewentualnie maja inna koncepcje gry, czyli podobna do EvE, ze chca wszystkich zmiescic na jednym serverze. raczej jeczenie dla jeczania ee tez sobie nabije posta ![]() |
Autor: | iniside [ 16 lut 2009, 09:51 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Mendol jeżeli tobie podobało sie "PvP" w WAR-ze tzn. albo ustawki-scenaria, albo latanie z grupą 50+ osób od keepa do keep-a to sorry, ale ja znam mnóstwo mmo, gdzie właśnie PvE jest bardziej wymagające.
I owszem PvE też lubie, nie tyle zresztą PvE co tryb cooperative, jeżeli jest wymagający i wymaga zgrania, planu i jakiejś namiastki skilla to dlaczego nie. Lepsze to niż bieganie w zergu w tą i z powrotem lub napierdalanie się 10 vs 10 po raz tysięczny w tej samej instancji. No gdyby moby w MMO byly rownie inteligentne jak Boty na poziomie Godlike z UT3 to PvE w mmo bylby fajne. EDIT: Bo tak naprawde cala inteligencja i trudnosc encounterow w 99% opiera sie na: a) moby maja pierdyliard HP b) moby robia pierdyliard dmg |
Autor: | Zychoo [ 16 lut 2009, 09:58 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): A nie "mareczkowanie" ?
[ot]Newfag, mareczkowanie jest o uber UK i failz0r poland ![]() |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2009, 10:06 ] |
Tytuł: | |
pve mmo mamy juz na peczki. a z dobrym pvp mamy w tej chwili 2? eve i ~war. naprawde mam ogromna nadzieje, ze av nie zbankrutuje i dfo bedzie chociaz troche zarabiac. inaczej przez najblizsze 10 lat bedziemy skazani na wowowe produkcje. |
Autor: | iniside [ 16 lut 2009, 10:09 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): pve mmo mamy juz na peczki.
a z dobrym pvp mamy w tej chwili 2? eve i ~war. naprawde mam ogromna nadzieje, ze av nie zbankrutuje i dfo bedzie chociaz troche zarabiac. inaczej przez najblizsze 10 lat bedziemy skazani na wowowe produkcje. Policzmy 100k subskrybcji X 15$ to 1.5mln dochodow brutto na miesiac. Oczywiscie o ile gra nie bedzie failem. |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2009, 10:20 ] |
Tytuł: | |
policzmy 50. |
Autor: | eagleeyes [ 16 lut 2009, 10:20 ] |
Tytuł: | |
Według mnie dfo osiągnie sukces na poziomie a liczba subskrybcji ustabilizuje się na 300 tys stałych i wiernych graczach. Początek to będzie olbrzymi przemiał, duzo ludziom się nie spodoba, bo nie kolorowe, bo inne, bo toporne. Gra jest świetna i sama się obroni. Będzie brakowało miejsca - tym lepiej - reklama sama się napędzi. Juz o tym wszedzie ludzie dyskutują i chyba bardziej o to chodziło producentom. |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2009, 10:29 ] |
Tytuł: | |
no pomimo tego, ze chcialbym to jednak nie wierze w 300k stalych subskrypcji. pvp jest w stanie przyciagnac 50-100k wedlug mnie, a to i tak bedzie duzo. |
Autor: | mr.Henky [ 16 lut 2009, 10:45 ] |
Tytuł: | |
eagleeyes@ Jak mozesz okreslic czy gra jest swietna skoro w nia nie grasz - a wiekszosc informacji o grze wymyslaja ludzie bo producenci za bardzo sie nie rozpisuja.... Warhammer AoC tez byl swietny.. ale na screenach i trailerach. |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2009, 11:02 ] |
Tytuł: | |
moze widzial u kolegi. skad wiesz, ze nie gra? |
Autor: | Zarri [ 16 lut 2009, 11:06 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Policzmy 100k subskrybcji X 15$ to 1.5mln dochodow brutto na miesiac. Oczywiscie o ile gra nie bedzie failem.
Z tym ze Aventurine ma z tego tylko 65%, a 35% bierze wydawca czyli Audiovisual. Ciekawe co im ten AUdiovisual naobiecywal, ze dali im taki duzy procent. Normalnie daje sie wydawcy jakies 10-15% |
Strona 8 z 37 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |