MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gdzie i jak kupic ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32333
Strona 8 z 37

Autor:  Mendol [ 15 lut 2009, 20:32 ]
Tytuł: 

a ktore produkcje byly tak wydane ostatnio?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 lut 2009, 20:56 ]
Tytuł: 

DF moze byc wydane w znacznie gorszym stanie niz inne mmoprg w zeszlym roku. Chociaz wolabym bym wierzyc, ze kolejne obsuwy w dacie premiery zwiazane sa z dopieszczaniem tytulu. Na rynku jest nisza, ktora chca zapelnic, a te kilkanascie tysiecy graczy na start moze sie bawic w platne beta testy. Wszystkie obecne mmorpg na rynku sa nudne i wtore w ch, a eve nie jest dla kazdego.

Autor:  Havok [ 15 lut 2009, 23:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
dla mnie wazne jest zeby gra nie wypierdalala sie co 15 minut i nie bylo jakis znacznych lagow. z drugiej strony, nie bede tez siedzial i gral 10h dziennie.

Jeśli w ogóle będziesz mógł po premierze zakupić grę :D.

Autor:  Mark24 [ 15 lut 2009, 23:22 ]
Tytuł: 

Mendol jeżeli tobie podobało sie "PvP" w WAR-ze tzn. albo ustawki-scenaria, albo latanie z grupą 50+ osób od keepa do keep-a to sorry, ale ja znam mnóstwo mmo, gdzie właśnie PvE jest bardziej wymagające.

I owszem PvE też lubie, nie tyle zresztą PvE co tryb cooperative, jeżeli jest wymagający i wymaga zgrania, planu i jakiejś namiastki skilla to dlaczego nie. Lepsze to niż bieganie w zergu w tą i z powrotem lub napierdalanie się 10 vs 10 po raz tysięczny w tej samej instancji.

Autor:  Mendol [ 15 lut 2009, 23:59 ]
Tytuł: 

podobalo mi sie pvp w war'ze w zgranej grupie.
bez znaczenia czy bylo to orvr, scenario czy cokolwiek.
no ja nie znam zadnego mmo z 'wymagajacym' pve.

Autor:  QFC [ 16 lut 2009, 00:26 ]
Tytuł: 

WoW , wymaga poswiecenia polowy life'a zeby miec uber pro epixy hhehe

Autor:  mr.Henky [ 16 lut 2009, 00:42 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
Mark24 napisał(a):
cała gra jest amatorska..


Ja bym raczej powiedzial, ze gra jest oldchoolowa i tylko dla garstki oldschoolowych graczy :)
Bedzie gralo tylko 10 tys ludzi i koniec kropka. Reszta niech spada do innych gier. Darkfall jest tylko dla elity.



Tylko jaki to sens jest ? Gdybys np na polce w sklepie znalazl batoniki o smaku psiej kupy tez powiedzial bys/pomyslal ze to dla garstki oldschoolowych smakoczy/elity ? reszta niech spada do czekoladowych snikersow ?
No sorry ale jesli beda problemy z zakupem samej gry bardz wogole zagraniem - to sami skazuja gre na zapomnienie. A szkoda wielka by byla gdyby podzielilo to los np vanguarda.

Autor:  konrador [ 16 lut 2009, 03:17 ]
Tytuł: 

AV caly czas szkodzi sobie brakiem informacji, bo ludzie zaczynaja spekulowac i wymyslac historie rodem z Archiwum X. Watpie, zeby DFO bylo produktem dla elit. Po prostu nalezy sie spodziewac kolejek na serwer, zeby jakos rozladowac tlok w strefach startowych, w ekstremalnym przypadku moze byc to ograniczenie sprzedazy na pewien czas. Uganianie sie w 10 za jednym mobem czy deathmatch w wersji rpg to zadna przyjemnosc. O ile dobrze pamietam, to kiedystam zabraklo pudelek do jakiejs innej gry i chyba nikt z tego powodu nie skoczyl, na zawal nie zszedl i zadna gildia tez sie raczej nie rozpadla...

Jesli EA nie potrafilo sobie wywrozyc, ilu klientow po premierze zatrzyma ich wersja WOW i strzelilo kula w plot jesli chodzi o liczbe serwerow, to tym bardzej z takimi przewidywaniami nie poradzi sobie malutka firemka, ktora raczej nie moze sobie pozwolic na kupowanie zbyt duzej ilosci sprzetu w ciemno - latwiej jest dokupic, jesli gra okaze sie sukcesem i bedzie coraz wieksze zapotrzebowanie. Ale to tylko kolejne spekulacje...

Autor:  Zarri [ 16 lut 2009, 07:33 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Watpie, zeby DFO bylo produktem dla elit.


To byla lekka ironia z mojej strony. Tak jak napisalem wczesniej, pewnie nie maja kasy na drugi server i doloza go pozniej, ewentualnie maja inna koncepcje gry, czyli podobna do EvE, ze chca wszystkich zmiescic na jednym serverze.

Autor:  Kabu [ 16 lut 2009, 09:03 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
konrador napisał(a):
Watpie, zeby DFO bylo produktem dla elit.


To byla lekka ironia z mojej strony. Tak jak napisalem wczesniej, pewnie nie maja kasy na drugi server i doloza go pozniej, ewentualnie maja inna koncepcje gry, czyli podobna do EvE, ze chca wszystkich zmiescic na jednym serverze.


raczej jeczenie dla jeczania
ee tez sobie nabije posta :D

Autor:  iniside [ 16 lut 2009, 09:51 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Mendol jeżeli tobie podobało sie "PvP" w WAR-ze tzn. albo ustawki-scenaria, albo latanie z grupą 50+ osób od keepa do keep-a to sorry, ale ja znam mnóstwo mmo, gdzie właśnie PvE jest bardziej wymagające.

I owszem PvE też lubie, nie tyle zresztą PvE co tryb cooperative, jeżeli jest wymagający i wymaga zgrania, planu i jakiejś namiastki skilla to dlaczego nie. Lepsze to niż bieganie w zergu w tą i z powrotem lub napierdalanie się 10 vs 10 po raz tysięczny w tej samej instancji.

No gdyby moby w MMO byly rownie inteligentne jak Boty na poziomie Godlike z UT3 to PvE w mmo bylby fajne.
EDIT:
Bo tak naprawde cala inteligencja i trudnosc encounterow w 99% opiera sie na:
a) moby maja pierdyliard HP
b) moby robia pierdyliard dmg

Autor:  Zychoo [ 16 lut 2009, 09:58 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
A nie "mareczkowanie" ?

[ot]Newfag, mareczkowanie jest o uber UK i failz0r poland ;-)[/ot]

Autor:  Mendol [ 16 lut 2009, 10:06 ]
Tytuł: 

pve mmo mamy juz na peczki.
a z dobrym pvp mamy w tej chwili 2? eve i ~war.
naprawde mam ogromna nadzieje, ze av nie zbankrutuje i dfo bedzie chociaz troche zarabiac.
inaczej przez najblizsze 10 lat bedziemy skazani na wowowe produkcje.

Autor:  iniside [ 16 lut 2009, 10:09 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
pve mmo mamy juz na peczki.
a z dobrym pvp mamy w tej chwili 2? eve i ~war.
naprawde mam ogromna nadzieje, ze av nie zbankrutuje i dfo bedzie chociaz troche zarabiac.
inaczej przez najblizsze 10 lat bedziemy skazani na wowowe produkcje.

Policzmy 100k subskrybcji X 15$ to 1.5mln dochodow brutto na miesiac. Oczywiscie o ile gra nie bedzie failem.

Autor:  Mendol [ 16 lut 2009, 10:20 ]
Tytuł: 

policzmy 50.

Autor:  eagleeyes [ 16 lut 2009, 10:20 ]
Tytuł: 

Według mnie dfo osiągnie sukces na poziomie a liczba subskrybcji ustabilizuje się na 300 tys stałych i wiernych graczach. Początek to będzie olbrzymi przemiał, duzo ludziom się nie spodoba, bo nie kolorowe, bo inne, bo toporne. Gra jest świetna i sama się obroni. Będzie brakowało miejsca - tym lepiej - reklama sama się napędzi. Juz o tym wszedzie ludzie dyskutują i chyba bardziej o to chodziło producentom.

Autor:  Mendol [ 16 lut 2009, 10:29 ]
Tytuł: 

no pomimo tego, ze chcialbym to jednak nie wierze w 300k stalych subskrypcji.
pvp jest w stanie przyciagnac 50-100k wedlug mnie, a to i tak bedzie duzo.

Autor:  mr.Henky [ 16 lut 2009, 10:45 ]
Tytuł: 

eagleeyes@
Jak mozesz okreslic czy gra jest swietna skoro w nia nie grasz - a wiekszosc informacji o grze wymyslaja ludzie bo producenci za bardzo sie nie rozpisuja.... Warhammer AoC tez byl swietny.. ale na screenach i trailerach.

Autor:  Mendol [ 16 lut 2009, 11:02 ]
Tytuł: 

moze widzial u kolegi.
skad wiesz, ze nie gra?

Autor:  Zarri [ 16 lut 2009, 11:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Policzmy 100k subskrybcji X 15$ to 1.5mln dochodow brutto na miesiac. Oczywiscie o ile gra nie bedzie failem.


Z tym ze Aventurine ma z tego tylko 65%, a 35% bierze wydawca czyli Audiovisual. Ciekawe co im ten AUdiovisual naobiecywal, ze dali im taki duzy procent. Normalnie daje sie wydawcy jakies 10-15%

Strona 8 z 37 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team