MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch Notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33097
Strona 8 z 17

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 12:09 ]
Tytuł: 

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=240519

Autor:  Aenima [ 31 mar 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

takie male gownieka a ciesza:D

Autor:  tomugeen [ 31 mar 2010, 12:23 ]
Tytuł: 

przeklejcie plx.

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 12:24 ]
Tytuł: 

As promised last week, we would like to talk about deployable strongboxes today, another new feature of the upcoming patch.

These different types of strongboxes can be transported in your inventory then set down at a location of your choice. Once deployed you can add a set amount of items (based on overall weight) into the holding.

There are many uses to these strongboxes - the most obvious one being a local point to regear during a siege. Obviously a good place to put a strongbox (or several) might be your siegestone you have bound to during a specific siege.

On the other hand, if you are out and about harvesting you can hide a strongbox to store your items in between harvesting cycles. If you are lucky during your travels you might as well be able to stumble open a poor recently killed victim's left over strongbox somewhere out in the wild.

Strongboxes will have to be destroyed in order to get the items inside for everyone else but the owners. Much like Teleportation Chambers/Exits, you can use any kind of siege equipment to destroy these boxes. Once destroyed there is a timer to loot the items before they disappear.

There will be three different types of strongboxes available:
Personal ones, Group accessible strongboxes and clan strongboxes.
There is a limit on how many strongboxes you can deploy in an area. This means that deploying boxes of your own, if you get sieged, can even be a strategy to use against your enemies. However there are a few things to keep in mind for that:

* The boxes need to be crafted by using the construction skill
* Once deployed you can't get the box back in your inventory
* Strongboxes disappear from the world within a few hours.


Stay with us for our next spotlights about our plans and upcoming additions to Mounts, interesting PvE Changes and other goodies we have in the works!

Obrazek

Autor:  Aenima [ 31 mar 2010, 12:35 ]
Tytuł: 

teraz trzeba bedzie taragac ze soba wszedzie siege hammer.

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 12:36 ]
Tytuł: 

ale bedziesz mogl go trzymac w podrecznym banku :)

Autor:  tomugeen [ 31 mar 2010, 12:38 ]
Tytuł: 

A, to widzialem. Jeszcze troche i doczekamy sie siege campów z przwdziwego zdarzenia.

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 12:45 ]
Tytuł: 

Servers will go down at 2PM GMT for patching. ETA is 4 hours. Expect patch notes and any updates if needed. We appreciate your patience during the downtime.

Autor:  Mendol [ 1 kwi 2010, 22:08 ]
Tytuł: 

http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost4168352

Autor:  Mendol [ 21 kwi 2010, 13:23 ]
Tytuł: 

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=243776

Autor:  tomugeen [ 21 kwi 2010, 13:36 ]
Tytuł: 

Heh, 2 strony teksty, a nic nie napisal.

Autor:  Mendol [ 21 kwi 2010, 13:41 ]
Tytuł: 

napisal, ze napisze :)
ale nowe mounty wygladaja calkiem cool.

Autor:  Mendol [ 22 kwi 2010, 21:50 ]
Tytuł: 

http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost4221488


"They will be a part of Darkfall 2010 launching sometime during Q4 2010."

no to jednak nara. chyba nie mam cierpliwosci czekac znowu do grudnia.

Autor:  Daktor [ 22 kwi 2010, 23:41 ]
Tytuł: 

nie no oni są jacyć pojebani upośledzeni... nic dziwnego że ich kraj zbankrutował :/ zasrany free shard za kase sobie założyli

Autor:  Azdul [ 23 kwi 2010, 09:50 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
"They will be a part of Darkfall 2010 launching sometime during Q4 2010."

no to jednak nara. chyba nie mam cierpliwosci czekac znowu do grudnia.


Poprzednio CtS było planowane na październik 2009, tylko trochę się "obsunęło" i wydali je w grudniu. Poza tym, "DF 2010" to drugie rozszerzenie planowane na ten rok. Zgodnie z tym, co napisał Tasos, pierwsze rozszerzenie jest planowane na czerwiec 2010, a zmiany zależności Vitality / HP wejdą w ciągu najbliższych kilku tygodni w postaci "zwykłego" patcha.

Z tego, co napisał wcześniej, wynika, że zmienili priorytety na skutek masowego narzekania na forum. Na "prestige classes" i DirectX 11 poczekamy dłużej, a zrobienie czegoś z "grindem" dostało priorytet. Pewnie gracze ze "skończoną" postacią woleliby odwrotnie :)

Autor:  Daktor [ 23 kwi 2010, 09:56 ]
Tytuł: 

Azdul napisał(a):
... zrobienie czegoś z "grindem" dostało priorytet. Pewnie gracze ze "skończoną" postacią woleliby odwrotnie :)

Właśnie wręcz przeciwnie, starzy gracze grający naprawde dla pvp najbardziej chcą dużej ilości ludzi na servie z jak najlepszymi charkami. Była wczoraj dyskusja na chacie clanowym i wszyscy zgodzili sie co do jednego. Olać ewentualny whine tych co już wymaxowali skille/staty, grunt żeby Ci nowi co przyjdą zostali jak najdłużej i szybko mogli zrobić postać, żeby dać tym "starym" jak najrówniejszych przeciwników. Przecież poza statami i tak pozostaje jeszcze ogarniecie gry. Co komu po 100 we wszystkim jeśli będzie musiał czekać rok aż pojawią się jacyć nowi przeciwnicy, z którymi będzie można ciekawie powalczyć.

Autor:  lamoon [ 23 kwi 2010, 10:11 ]
Tytuł: 

Może ktoś na szybko wyłożyć co Tasos przekazał narodowi? Nie chce mi się tego wszystkiego czytać.

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2010, 10:54 ]
Tytuł: 

niestety zapewnienia, ze sluchaja, patrza, czytaja, testuja i planuja zmiany juz powoli przestaja mnie zadowalac. fakt, patch w 2009 byl fajny, pokazal, ze jednak chca cos zmienic ale niestety zbyt powoli to wszystko idzie.
coraz wiecej ludzi robi sobie przerwe w oczekiwaniu na '2010', small scale pvp przestaje powoli istniec. nie wspominajac o tym, ze nikt nie wie co zjebali ale siege powoli przestaja byc grywalne i dosc czesto powoduja crash servera. nie jest to zacheta dla malych gildii do siegowania bo av nie zwraca kosztow siegestone'ow.
i tak jak podoba mi sie combat, swiat, mozliwosci w dfo, to lenistwo oraz brak konkretnych informacji ze strony grekow zaczyna porzadnie wkurzac.
znowu jakies 'szepty' ze juz 'niedlugo' bla bla.
niech dadza konkretne informacje - w czerwcu zmienimy to i to, bedzie tak i siak.
wtedy wiadomo, albo canceluje sub'a - albo zaczynam namawiac znajomych zeby sprobowali/powrocili do dfo.

Autor:  Azdul [ 23 kwi 2010, 11:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie wspominajac o tym, ze nikt nie wie co zjebali ale siege powoli przestaja byc grywalne i dosc czesto powoduja crash servera. nie jest to zacheta dla malych gildii do siegowania bo av nie zwraca kosztow siegestone'ow.


Siege przestają być grywalne, bo przymierza urosły. Serwer jest w stanie przeżyć Cairn vs. CRANG, ale nie siege "Jungle Warriora" (300+), na które zjawia się Cairn, CRANG i cała reszta serwera. Klany, które nie pojawiły się na ostatnim siege, można policzyć na palcach. Jeśli przez 30 min przychodzą komunikaty, kto sprzymierzył się z kim, wiadomo, że serwerowi nie będzie łatwo ...

Poza tym chodzą słuchy, że najlepszym momentem na duplikowanie przedmiotów jest czas, kiedy serwer dostaje po dupie z powodu siege. AV nie lubi takich numerów - i kładzie serwer robiąc kilkuminutowy rollback, tak aby zduplikowane przedmioty zniknęły.

Gdyby nie to, że trzeba płacić - to wyglądałoby zupełnie jak "beta" przed wydaniem wersji pudełkowej ... Ale ostatnio pojęcie "beta" bardzo się zdewaluowało :]

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2010, 11:45 ]
Tytuł: 

no wlasnie nie do konca.
bo po premierze, kiedy gralo zdecydowanie wiecej ludzi takich problemow nie bylo.
a ostatnio serwer crashnal kiedy na siegu bylo ze 160 osob.

Strona 8 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team