MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Darfall - czy warto? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=35384 |
Strona 9 z 23 |
Autor: | Mendol [ 31 mar 2010, 22:00 ] |
Tytuł: | |
teraz wszyscy czekaja na patcha i zmiany. i mysle, ze chwilowo bedzie spokoj, bo jednak ludzie troche zmeczeni sa. od kilku dni dosc stresowo bylo, trzeba odpoczac. poza tym wrog musi sie troche 'odkuc' bo na koncu juz w jakis biednych armorkach biegali ![]() http://www.youtube.com/watch?v=F9YOzKB2M5s&hd=1 |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2010, 20:47 ] |
Tytuł: | |
Ja uwazam, ze problemem DFO skilowanie przez rozwijanie. To zaproszenie do makrowania Problemem jest bezsens rozdzielania walki/poruszania/craftu Problemem jest ubogi i brzydki swiat. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2010, 20:55 ] |
Tytuł: | |
rozdzielania? poruszania? craftu? ubogi i brzydki swiat? to ciekawe spostrzezenia. |
Autor: | tomugeen [ 17 kwi 2010, 20:58 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Problemem jest bezsens rozdzielania walki/poruszania/craftu
A po polsku? Co chcesz od swiata? Bardzo fajnie zrobiony. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2010, 20:59 ] |
Tytuł: | |
mysle, ze chcial tylko zwrocic na siebie uwage ![]() |
Autor: | Daktor [ 17 kwi 2010, 21:00 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Ja uwazam, ze problemem DFO skilowanie przez rozwijanie. To zaproszenie do makrowania zgadzam sie. Isengrim napisał(a): Problemem jest bezsens rozdzielania walki/poruszania/craftu nie bardzo rozumiem, co ma jedno do drugiego?? przeciez to są trzy kompletnie inne rzeczy. Isengrim napisał(a): Problemem jest ubogi i brzydki swiat.
nie zgadzam sie. Zdecydowanie dfo ma w tej chwili największy i najładnieszy(ale nie najkolorowszy na szczęście) świat z dostępnych gier. Z tym, że o gustach (ładniejszy/brzydszy) sie nie dyskutuje. Ale kwestia ubogości świata według mnie jest oceniona nieobiektywnie. |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): mysle, ze chcial tylko zwrocic na siebie uwage
![]() Powiedzial koles z tysiacami postow. Wez nie mendol Powiedz lepiej dlaczego DFO jest oparte o makrowanie? czemu nie motyw z EvE skilowanie w oplaconym czasie? |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2010, 21:12 ] |
Tytuł: | |
ty tak serio, czy jednak jaja sobie robisz? |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:18 ] |
Tytuł: | |
A nie jest oparte o makra? Patrz na EvE - tam wazny staz, nie musisz klikac skila, by go miec. |
Autor: | Daktor [ 17 kwi 2010, 21:19 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): czemu nie motyw z EvE skilowanie w oplaconym czasie?
Jak dla mnie pudło, system z EvE tez wcale nie jest szczegolnie udany. Niby miło, że robi sie samo ale jak dla mnie tez o wiele za długo i wolno. Jesli mam 24/7 na gre to powinienem mieć szanse robic skille szybciej niz to oferuje system eve. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2010, 21:23 ] |
Tytuł: | |
pudlem to jest raczej kierowanie tego pytania do nas. napisz do av to ci odpowiedza. system eve jest fajny, ale powinien byc zrobiony tak jak mowi daku. jestes online - skillujesz dwa razy szybciej. czy cos w ten desen. |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:28 ] |
Tytuł: | |
Z tego co czytam, to problem "starych makrerow" jest problemem w DFO - system z EvE to eleminuje, tu nie zrobisz magosordabowmana w tydzien, zajmie ci to kilka lat. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2010, 21:30 ] |
Tytuł: | |
tzn w jaki sposob eliminuje? bo chyba nie bardzo cie rozumiem. wedlug mnie nie ma wielkiej roznicy. i w eve i w dfo roczna postac ma przewage nad postacia miesieczna. |
Autor: | Daktor [ 17 kwi 2010, 21:35 ] |
Tytuł: | |
Isengrim zgodzilem sie ze wolno rosnace skille to problem. O EvE tu nie rozmawiamy bo to nie miejsce wiec juz tego tematu nie ciagnijmy. Ale co miales na mysli w swoim drugim stwierdzeniu to wciaz zagadka...[/i] |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:35 ] |
Tytuł: | |
To oczywiste ze stary wyjadacz jest lepszy.W EvE masz date poczatkowa, ship... oceniasz zagrozenie. W DFO tego nie zrobisz. Nic nie okresla stopnia zagrozenia |
Autor: | Daktor [ 17 kwi 2010, 21:40 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): To oczywiste ze stary wyjadacz jest lepszy.W EvE masz date poczatkowa, ship... oceniasz zagrozenie. W DFO tego nie zrobisz. Nic nie okresla stopnia zagrozenia
tu sie nie zgodze. Po pierwsze ocena przeciwnika po dacie stworzenia chara jest smutna bo bardzo sztuczna i eliminuje zaskoczenie obu stron co jak dla mnie = spory procent zabawy. A w dfo oceniam przeciwnika po tym czy go znam oraz po pierwszych 5 jego ruchach. To jest duzo ciekawsze i realniejsze. |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Sek w tym , ze w EvE gosciu sprzed 2 lat mogl zawiesic konto. Lata frytka - i pytanie, czy to uber takler, czy swierzak. W DFO to zazwyczaj "rozjebie cie frajerze" koles. Gildia i 0 wlasneych zagrywek |
Autor: | Teo [ 17 kwi 2010, 21:50 ] |
Tytuł: | |
Systemom skilowania w Eve jak i DFO daleko do ideału i przyciągania przypadkowych ludzi w dużej ilości, do tych gier idą głownie zainteresowani konkretnymi rozwiązaniami. Aventurine ma swoja wizje i ja realizują, a to ze nie trafiają do dużej ilości graczy i ze cały system kuleje, to wina tego ze w swoich szeregach maja za dużo partaczy i ludzi nie rozumiejących podstaw prowadzenia takiej firmy. Aventurine powinno nie tyle kopiować rozwiązania jakie CCP wprowadza w Eve bo to inne gry, co poprostu przyglądać sie po co są one wprowadzane i jaki maja cel. W DFO wiele rzeczy można było eliminować nawet na etapie bety bo większość baboli było wymieniane na forach przez testerow, mieli to w dupie nawet jak już z gry odchodzili masowo gracze. DFO ma świetnie zrobiony silnik graficzny, ładny duży świat, oczywiście jeśli ktoś stawia sobie za wzór grafe z aion czy innych kaczogownianych gier to już inna sprawa. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2010, 21:52 ] |
Tytuł: | |
jaka znowu gildia i 0 wlasnych zagrywek? my na pewno o darkfallu rozmawiamy? i kto cie tak skrzywdzil w tej grze isengrim? |
Autor: | tomugeen [ 17 kwi 2010, 21:52 ] |
Tytuł: | |
Imho problem (czesto poruszany) jest w tym, ze skille rosna liniowo w DFO. W eve wiele skilli robi sie na lvl IV dosc szybko, na V juz wolno. Dzieki temu vet ma swoja przewage, ale zmniejszenie roznicy przez nowego jest mozliwe w sensownym czasie. |
Strona 9 z 23 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |