MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darfall - czy warto?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=35384
Strona 9 z 23

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 22:00 ]
Tytuł: 

teraz wszyscy czekaja na patcha i zmiany.
i mysle, ze chwilowo bedzie spokoj, bo jednak ludzie troche zmeczeni sa.
od kilku dni dosc stresowo bylo, trzeba odpoczac.
poza tym wrog musi sie troche 'odkuc' bo na koncu juz w jakis biednych armorkach biegali :)


http://www.youtube.com/watch?v=F9YOzKB2M5s&hd=1

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2010, 20:47 ]
Tytuł: 

Ja uwazam, ze problemem DFO skilowanie przez rozwijanie. To zaproszenie do makrowania
Problemem jest bezsens rozdzielania walki/poruszania/craftu
Problemem jest ubogi i brzydki swiat.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2010, 20:55 ]
Tytuł: 

rozdzielania? poruszania? craftu?
ubogi i brzydki swiat?
to ciekawe spostrzezenia.

Autor:  tomugeen [ 17 kwi 2010, 20:58 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Problemem jest bezsens rozdzielania walki/poruszania/craftu


A po polsku?


Co chcesz od swiata? Bardzo fajnie zrobiony.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2010, 20:59 ]
Tytuł: 

mysle, ze chcial tylko zwrocic na siebie uwage :)

Autor:  Daktor [ 17 kwi 2010, 21:00 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ja uwazam, ze problemem DFO skilowanie przez rozwijanie. To zaproszenie do makrowania

zgadzam sie.
Isengrim napisał(a):
Problemem jest bezsens rozdzielania walki/poruszania/craftu

nie bardzo rozumiem, co ma jedno do drugiego?? przeciez to są trzy kompletnie inne rzeczy.
Isengrim napisał(a):
Problemem jest ubogi i brzydki swiat.

nie zgadzam sie. Zdecydowanie dfo ma w tej chwili największy i najładnieszy(ale nie najkolorowszy na szczęście) świat z dostępnych gier. Z tym, że o gustach (ładniejszy/brzydszy) sie nie dyskutuje. Ale kwestia ubogości świata według mnie jest oceniona nieobiektywnie.

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:08 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
mysle, ze chcial tylko zwrocic na siebie uwage :)

Powiedzial koles z tysiacami postow. Wez nie mendol
Powiedz lepiej dlaczego DFO jest oparte o makrowanie? czemu nie motyw z EvE skilowanie w oplaconym czasie?

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2010, 21:12 ]
Tytuł: 

ty tak serio, czy jednak jaja sobie robisz?

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:18 ]
Tytuł: 

A nie jest oparte o makra? Patrz na EvE - tam wazny staz, nie musisz klikac skila, by go miec.

Autor:  Daktor [ 17 kwi 2010, 21:19 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
czemu nie motyw z EvE skilowanie w oplaconym czasie?

Jak dla mnie pudło, system z EvE tez wcale nie jest szczegolnie udany. Niby miło, że robi sie samo ale jak dla mnie tez o wiele za długo i wolno.
Jesli mam 24/7 na gre to powinienem mieć szanse robic skille szybciej niz to oferuje system eve.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2010, 21:23 ]
Tytuł: 

pudlem to jest raczej kierowanie tego pytania do nas.
napisz do av to ci odpowiedza.

system eve jest fajny, ale powinien byc zrobiony tak jak mowi daku.
jestes online - skillujesz dwa razy szybciej. czy cos w ten desen.

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:28 ]
Tytuł: 

Z tego co czytam, to problem "starych makrerow" jest problemem w DFO - system z EvE to eleminuje, tu nie zrobisz magosordabowmana w tydzien, zajmie ci to kilka lat.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2010, 21:30 ]
Tytuł: 

tzn w jaki sposob eliminuje? bo chyba nie bardzo cie rozumiem.
wedlug mnie nie ma wielkiej roznicy.
i w eve i w dfo roczna postac ma przewage nad postacia miesieczna.

Autor:  Daktor [ 17 kwi 2010, 21:35 ]
Tytuł: 

Isengrim zgodzilem sie ze wolno rosnace skille to problem. O EvE tu nie rozmawiamy bo to nie miejsce wiec juz tego tematu nie ciagnijmy.
Ale co miales na mysli w swoim drugim stwierdzeniu to wciaz zagadka...[/i]

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:35 ]
Tytuł: 

To oczywiste ze stary wyjadacz jest lepszy.W EvE masz date poczatkowa, ship... oceniasz zagrozenie. W DFO tego nie zrobisz. Nic nie okresla stopnia zagrozenia

Autor:  Daktor [ 17 kwi 2010, 21:40 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
To oczywiste ze stary wyjadacz jest lepszy.W EvE masz date poczatkowa, ship... oceniasz zagrozenie. W DFO tego nie zrobisz. Nic nie okresla stopnia zagrozenia

tu sie nie zgodze.
Po pierwsze ocena przeciwnika po dacie stworzenia chara jest smutna bo bardzo sztuczna i eliminuje zaskoczenie obu stron co jak dla mnie = spory procent zabawy.
A w dfo oceniam przeciwnika po tym czy go znam oraz po pierwszych 5 jego ruchach. To jest duzo ciekawsze i realniejsze.

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2010, 21:48 ]
Tytuł: 

Sek w tym , ze w EvE gosciu sprzed 2 lat mogl zawiesic konto. Lata frytka - i pytanie, czy to uber takler, czy swierzak.
W DFO to zazwyczaj "rozjebie cie frajerze" koles. Gildia i 0 wlasneych zagrywek

Autor:  Teo [ 17 kwi 2010, 21:50 ]
Tytuł: 

Systemom skilowania w Eve jak i DFO daleko do ideału i przyciągania przypadkowych ludzi w dużej ilości, do tych gier idą głownie zainteresowani konkretnymi rozwiązaniami.
Aventurine ma swoja wizje i ja realizują, a to ze nie trafiają do dużej ilości graczy i ze cały system kuleje, to wina tego ze w swoich szeregach maja za dużo partaczy i ludzi nie rozumiejących podstaw prowadzenia takiej firmy.
Aventurine powinno nie tyle kopiować rozwiązania jakie CCP wprowadza w Eve bo to inne gry, co poprostu przyglądać sie po co są one wprowadzane i jaki maja cel.

W DFO wiele rzeczy można było eliminować nawet na etapie bety bo większość baboli było wymieniane na forach przez testerow, mieli to w dupie nawet jak już z gry odchodzili masowo gracze.

DFO ma świetnie zrobiony silnik graficzny, ładny duży świat, oczywiście jeśli ktoś stawia sobie za wzór grafe z aion czy innych kaczogownianych gier to już inna sprawa.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2010, 21:52 ]
Tytuł: 

jaka znowu gildia i 0 wlasnych zagrywek?
my na pewno o darkfallu rozmawiamy?
i kto cie tak skrzywdzil w tej grze isengrim?

Autor:  tomugeen [ 17 kwi 2010, 21:52 ]
Tytuł: 

Imho problem (czesto poruszany) jest w tym, ze skille rosna liniowo w DFO. W eve wiele skilli robi sie na lvl IV dosc szybko, na V juz wolno. Dzieki temu vet ma swoja przewage, ale zmniejszenie roznicy przez nowego jest mozliwe w sensownym czasie.

Strona 9 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team