MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 81 z 120

Autor:  mrynar [ 17 sty 2009, 21:09 ]
Tytuł: 

Obawiam sie, ze DFO nie bedzie mial tego problemu co WAR, ze wzgledu na brak reklamy, nieznany swiat i nieznanego producenta.
Jeden serwer z porzadna populacja bedzie sukcesem imo.

Autor:  Lufanga [ 17 sty 2009, 21:12 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Obawiam sie, ze DFO nie bedzie mial tego problemu co WAR, ze wzgledu na brak reklamy, nieznany swiat i nieznanego producenta.
Jeden serwer z porzadna populacja bedzie sukcesem imo.

no wlasnie tak mialo byc ale za bardzo sie rozeszlo info o DFO i jest zbyt duze hype
obawiam sie ze beda musieli postawic z 5 serwerow

Autor:  Razoth [ 17 sty 2009, 21:16 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Obawiam sie, ze DFO nie bedzie mial tego problemu co WAR, ze wzgledu na brak reklamy, nieznany swiat i nieznanego producenta.
Jeden serwer z porzadna populacja bedzie sukcesem imo.


Tak, DFO jest naprawdę nieznaną produkcją, co tłumaczy dlaczego na ich forum zarejestrowało się tylko trochę ponad 300k userów.

Oh wait...

Autor:  brazz [ 17 sty 2009, 21:26 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Obawiam sie, ze DFO nie bedzie mial tego problemu co WAR, ze wzgledu na brak reklamy, nieznany swiat i nieznanego producenta.
Jeden serwer z porzadna populacja bedzie sukcesem imo.


będzie i to znacznie większy niż w przypadku WAR, hype na DFO jest spory (mimo braku tradycyjnego marketingu). sęk w tym, że o ile ten pierwszy tytuł jest znacznie bliższy typowemu modelowi MMORPG, to DFO to już zupełnie inna bajka. jak pisał lufanga - ludzie zobaczą, że to nie WoW i odejdą z gry, szczególnie gdy stracą wdzianko i mieczyk

IMO staged realese, gdzie najpierw do gry weszliby posiadacze preorderów, mimo wszystko jednak fani gry, mający z reguły doświadczenie czy to z UO czy z eve, zminimalizuje problem masowej rezygnacji.

Autor:  Motopompa [ 17 sty 2009, 21:29 ]
Tytuł: 

Bardzo fachowe tlumaczenie tego co wszyscy wiedza, dzieki.

Autor:  brazz [ 17 sty 2009, 21:32 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Bardzo fachowe tlumaczenie tego co wszyscy wiedza, dzieki.


np.

Autor:  Kabu [ 17 sty 2009, 21:34 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Tak, DFO jest naprawdę nieznaną produkcją, co tłumaczy dlaczego na ich forum zarejestrowało się tylko trochę ponad 300k userów.

Oh wait...


tak dfo nie jest znane-popytaj znajomych w mmorpgach ilu wie co to dfo, o aoc/war wiedziala wiekszosc, natomiast o dfo wiekszosc nie wie

Autor:  Razoth [ 17 sty 2009, 21:40 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
popytaj znajomych w mmorpgach ilu wie co to dfo, o aoc/war wiedziala wiekszosc, natomiast o dfo wiekszosc nie wie


Oprócz tego, że nie wyszło ci za bardzo jasnowidzenie dotyczące moich znajomych, to dalej nie rozumiem, jak grupka parunastu osób miałaby być miarodajnym wynikiem dotyczącym popularności DFO. Następnym razem postaraj się bardziej, to może uda ci się napisać coś sensownego.

Autor:  QFC [ 17 sty 2009, 21:49 ]
Tytuł: 

imo Kabu ma racje

Autor:  Razoth [ 17 sty 2009, 21:53 ]
Tytuł: 

To fantastycznie. (c) cypis

Autor:  Aludan [ 17 sty 2009, 22:08 ]
Tytuł: 

Dyskusja na temat popularności DFO nie ma sensu - przecież wszyscy mamy dowód w postaci ilości kont na ich forum :)

A co do masowego odpływu ludzi po premierze ... nie byłbym taki pewny* :wink:
Po pierwsze nie wydaje mi się aby gracze "WoWolubni" musieli szukać innej gry i po drugie nie wierze ze większość tych co zapisali się na forum nie wie ze DFO odstaje od typowego schematu obecnych mmo - to logiczne ze zapisali się głownie ci, którzy szukają czegoś innego niż kolejny klon WoW'a.

*oczywiście mam na myśli "odpływ" z powodu schematu odstającego od WoW'a.

Autor:  y3l33t4 [ 17 sty 2009, 22:13 ]
Tytuł: 

Tez sie zgadzam z Kabu.


Ok, 300k zarejestrowanych uzytkownikow, ale ilu z nich jest jeszcze aktywnych, i ile kont zostalo stworzonych tylko do bety?

dla porownania
http://siteanalytics.compete.com/tibia.com/

http://siteanalytics.compete.com/darkfa ... ?metric=uv


25 k unikalnych wejsc w grudniu, miesiacu releasu?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 sty 2009, 22:19 ]
Tytuł: 

Czyli DF jest jak Tibia? Wiedzialem od poczatku, ze to podejrzana produkcja.

Autor:  y3l33t4 [ 17 sty 2009, 22:22 ]
Tytuł: 

no na pewno blizej jej do Tibii niz do wowa

http://siteanalytics.compete.com/worldofwarcraft/


edit: buzke dodam ;)

Autor:  Aludan [ 17 sty 2009, 22:29 ]
Tytuł: 

y3l33t4 napisał(a):
edit: buzke dodam ;)
:lol:
No ok te statystyki są dość przekonujące, co nie zmienia faktu, że i tak jest to więcej niż 10 tys osób, a gdy gra w końcu ujrzy światło dzienne to za pewne pojawi się ich więcej :)

edit1:
Ej sekunda a ten napis ...
Kod:
Compete triangulates multiple data sources, including ISP, Panel & Toolbar to estimate U.S. traffic
Czy to przypadkiem nie ilość wejść tylko z USA ?

edit2:
No znalazlem w FAQ
Kod:
Compete allows non-U.S. residents to join the Compete community, but we don't currently use this information to calculate site projections. All licensed ISP and ASP data is U.S. only
No to sory, ale twoje statystyki są niekompletne :wink:

Autor:  QFC [ 18 sty 2009, 00:05 ]
Tytuł: 

Aludan napisał(a):
A co do masowego odpływu ludzi po premierze ... nie byłbym taki pewny* :wink:


*oczywiście mam na myśli "odpływ" z powodu schematu odstającego od
WoW'a.


1.ja nie bylbym taki pewny jak ty wkoncu to jest firma bez wyrobionej marki

2.imo schemat wowa jest chujowy ale to malo wazne , ale jesli Gameplay ( mechanika gry) bedzie zjebany to najlepszy schemat tej grze nie pomoze.

Autor:  Lufanga [ 18 sty 2009, 00:17 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
2.imo schemat wowa jest chujowy ale to malo wazne , ale jesli Gameplay ( mechanika gry) bedzie zjebany to najlepszy schemat tej grze nie pomoze.

powiem tak - pare miechow bym powiedzial tak samo
ale... ale juz to pisalem i to chyba tez jakos Tobie
powiem w skrocie - ze gowno prawda ;)

Autor:  QFC [ 18 sty 2009, 00:20 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
gowno prawda ;)


moze dla ciebie :) bo dla mnie to najwazniejsze

Autor:  Quetzacotl [ 18 sty 2009, 01:07 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
Aludan napisał(a):
A co do masowego odpływu ludzi po premierze ... nie byłbym taki pewny* :wink:


*oczywiście mam na myśli "odpływ" z powodu schematu odstającego od
WoW'a.


1.ja nie bylbym taki pewny jak ty wkoncu to jest firma bez wyrobionej marki

2.imo schemat wowa jest chujowy ale to malo wazne , ale jesli Gameplay ( mechanika gry) bedzie zjebany to najlepszy schemat tej grze nie pomoze.
a czym jest schemat gry?

Autor:  Oyci3C [ 18 sty 2009, 01:08 ]
Tytuł: 

Ludzie nie sa przyzwyczajeni, ze dobra gra mmo jest sterowana przez pomysly ludzi, nie schematy.

Strona 81 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team