MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 83 z 150

Autor:  Havok [ 9 maja 2013, 23:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

tomugeen napisał(a):
Zeby gra sie rozwijala powinien byc bardziej poziomy rozwój (albo mocny soft cap i alty) + zeby bylo co robic i rzeczywiscie czuć dominacje nad fragmentem mapy. Trzeba czerpać z tego korzyści. Wtedy core graczy posiedzi ponad pol roku, okaze sie ze gra sie w sumie kręci i dopiero wtedy suby zaczną rosnąć.

Bo tak to sie ludzie zmaxują, pobiegają do znudzenia i znow sie DFO skonczy. A trzeba było iść drogą EVE i budować gre.

W eve są powerblocki i poza nimi nikt nie liczy się w polityce. Zresztą w dfo było podobnie ostatecznie mapa została podzielona przez kilka dużych gildi. Czerpanie korzyści z miasta oznacza jednocześnie brak miejsca dla mniej zorganizowanych czy też mniejszych grup graczy. W efekcie mogą być przydupasami jakiejś większej gildi lub zrobić quit. Zobaczymy jak będzie tym razem ;)

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 06:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

tym razem jest tak samo, nie ma zadnych bonusow oraz opcji dla malych clanow :)

Autor:  noasz [ 10 maja 2013, 06:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ale w df1 byli tak samo. Swiat sie podzieli. Moze kontynent mniej ale wyspy bankowo wpadna w lapy jakiegos sojuszu i beda pilnowac. Juz powoli zaczyna sie kocil (na wyspach ofc)

Autor:  noasz [ 10 maja 2013, 06:36 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Hehe jakby byly bonusy to by ludzie podzielili zergi na male klany i grali by tak samo. A opcji jest w chui szczegolnie jak ludzie farmia caly czas i spawny pelne.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 06:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a co jak juz skoncza farmic?

Autor:  noasz [ 10 maja 2013, 06:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

To juz dawno quitniesz ;-)

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 06:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

w dfo jest fun jak sa ludzie.
po 12 czerwca moze sie zrobic pusto.

Autor:  noasz [ 10 maja 2013, 07:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No bez ludzi ta gra nie ma sensu. Ale jest na steamie to daje nadzieje na staly doplyw nowych.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 07:20 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a widziales ile osob ze steama gra?
parenascie/dziesiat.
zero reklamy, zero spotow. wystarczy popatrzec na wot'a czy eve. wszedzie rzucaja sie w oczy.
a dfo jak zwykle niewidoczne. sam steam im nie pomoze.
nie wspominajac o tym, ze ten tutorial spierdolili na maxa.
wystarczylo wydluzyc go o pare spotow z mobami i dac jako trial.
jak chcesz uzyc portalu i zaczac grac - musisz kupic gre.
a tak niestety ale niewiele osob decyduje sie wydac kase patrzac na same screeny.

Autor:  Azdul [ 10 maja 2013, 07:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
a widziales ile osob ze steama gra?
parenascie/dziesiat.

http://steamcharts.com/app/227400

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 07:35 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no, faktycznie w chuj :)
i jeszcze pojawia sie pytanie czy to tylko eu, czy tez eu/us.

Autor:  noasz [ 10 maja 2013, 08:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

2k luda i jest git

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 08:16 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

2k luda to jest nic.
biorac pod uwage, ze ludzie graja w roznych godzinach, pracuja, wyjezdzaja na weekendy, wakacje.

Autor:  Teo [ 10 maja 2013, 09:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Brakuje takiej popularności jak przy pierwszej premierze.
Ta gra nie może opierać się tylko na veteranach z super skilem pvp ponieważ z czasem będą się szukać na siłę po mapie, musi być mięsko zajmujące się różnymi pierdołami, a tych nigdy w tej grze nie będzie bo robią ją partacze.

Autor:  Aenima [ 10 maja 2013, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ile razy bylo mowione ze jak by grecy mieli poukladane w glowie to DFO lekko by powtorzyl sukces EVE ktore w swoich zalozeniach i spojnosci devow jest zajebiste. Tyle te leniwe greckie pizdy sa i tu nie wiem za glupie? zbyt pazerne na kase? wypuszczaja cos innego ok? bardziej casual friendly ale nadal z ustawiona data waznosci powyzej ktorej nawet najwieksi fanboye quitna.

Wszyscy sie wykoxuja zacznie sie napierdalanie zergow, ktos podbije wszystkich jak ostatnio SUN. Ludzie zaczna sie nudzic i quitowac i bedzie game over.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no na vetsach juz srednio sie moze opierac, bo teraz slyszy sie glosy, ze combat zostal uproszczony na maxa i nie wszystkim to pasuje.
ale juz nawet teraz maja dla noobaskow cos do zaproponowania. zanim sie ktos wkreci w combat/harvesting/crafting to naprawde chwila mija.
ale ludzie musza wiedziec o tej grze z reklam, informacji - a nie dowiadywac sie przez przypadek.

Autor:  Highlander [ 10 maja 2013, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

troche tez lipa, a moze to dobrze? ze beda mieli konkurencje, Mortal Online tez wypusci dodatek i tez pchaja sie na steama (chyba, ze ich nei wpuszcza bo juz jest indie dfo na steam). Czyli wtedy pewnie tez ludzie, ktorzy przyszli z mortala (czyli w miare potencjalni stali gracze) wroca do MO.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 09:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie, nikt nie wroci do chujowego mortala i nikt z toba nie bedzie w niego gral.
bo nastapiloby to juz dawno temu :)

Autor:  Highlander [ 10 maja 2013, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie gram w Mortala i tym bardziej nie każe nikomu ze soba w niego grac. Ale mylisz sie mowiac, ze nikt nei gra w niego. Mozna tak samo napisac, ze nikt juz nie gral w "zjebane dfo" ale pojawilo sie dfo uw.

Mowie tylko, ze czesc graczy przeszla z MO do DFO, skoro dawali rade nolific w MO to byliby stalymi graczami w dfo.

dziad.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie grasz ani w mo, ani w dfo a pieprzyc glupoty.
w mo grala garstka, ludzi wiec jak przeszla 'czesc' to faktycznie ma zajebisty wplyw na populacje.

glupi mlokos.

Strona 83 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team