MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 85 z 150

Autor:  smeagollum [ 11 maja 2013, 17:32 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Sou napisał(a):
co 3 dni obiecywać coś czego nawet nie mają w planach wprowadzić

Potrafisz wymienić kilka przykładów?

Tak myślałem. To następnym razem zachowaj swoje mądrości dla widowni twojego streamu.

Autor:  noasz [ 11 maja 2013, 18:30 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

lol koleś sobie sam zadaje pytanie i na nie odpowiada :)

Autor:  D3jviD [ 11 maja 2013, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Avatar zobowiazuje ^^

Autor:  TobiAlex [ 11 maja 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
lol koleś sobie sam zadaje pytanie i na nie odpowiada :)


Haha, dobre :)

Autor:  bre [ 12 maja 2013, 07:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Podobna sytuacja miała miejsce w DF1.
Przez pierwsze dwa miesiące było super, później już tak kolorowo nie było.
Nie zmienia to jednak faktu, że po raz kolejny znajdzie się grupka zapaleńców, która będzie grać niezależnie od zmian wprowadzonych przez AV.
Casualowi gracze będą przychodzić i odchodzić a core pozostanie.
Na tyle dobrze znamy AV, że nie wiem czego wy się po nich spodziewacie.

Autor:  rethel [ 12 maja 2013, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
Na tyle dobrze znamy AV, że nie wiem czego wy się po nich spodziewacie.


Spodziewam sie ze beda robic gre dla ludzi którym sie darkfall podobał a nie dla graczy kotrzy przyszli pograli troche pokrecili nosem bo sami nie wiedza czego chca i poszli wpizdu ukladac pasjansa albo wbijac pande na 80lvl.

Autor:  Teo [ 12 maja 2013, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

mentalność takich jak ty utwierdza tylko AV w przekonaniu ze robią zajebiste rzeczy, a tylko gracze mają to w dupie, chyba jest odwrotnie, zresztą nikt tu nie wytyka że DFO jest złe, tylko że AV to zjeby

Autor:  noasz [ 12 maja 2013, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No i te zjeby zrobiły jedyną grę pvp w którą daje fun.

Autor:  Highlander [ 12 maja 2013, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

tylko przydaloby sie by dfo oferowalo tez jakies alternatywy od pvp, a tak czesc quitnie bo jest "zbyt hardcorowa farma do pvp i nie mam czasu". Poza tym imo trial by wiecej pomogl niz zaszkodzil.

Autor:  smeagollum [ 12 maja 2013, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Highlander napisał(a):
Poza tym imo trial by wiecej pomogl niz zaszkodzil.

Mi się podoba pomysł, o którym pisał Mendol (może to nawet jego pomysł), z powiększeniem tutorial area i wpuszczeniem tam kont trialowych (jeśli chcesz użyć portalu musisz mieć jednak już kupioną grę).

Autor:  gosugamer1 [ 12 maja 2013, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Highlander napisał(a):
tylko przydaloby sie by dfo oferowalo tez jakies alternatywy od pvp, a tak czesc quitnie bo jest "zbyt hardcorowa farma do pvp i nie mam czasu". Poza tym imo trial by wiecej pomogl niz zaszkodzil.


Nie powiedziałbym, że farma jest hardcore'owa - safezony są duże, a za praktycznie każdą akcje w grze (np. zbieranie,rafinacja,crafting - na każdym etapie dostajesz punkciki) dostaje się Prowlesy.

Nie wiem co ty byś jeszcze chciał za "alternatywy", ale pewnie sam też nie wiesz, bo nie grasz. Craft jest ok, handle się kręcą, PvE + jakieś bosski są, szukanie skarbów zawsze na propsie, rózne random chesty wynagradzające eksploracje mapy.

Ma być więcej dungeonów, co osobiście nie do końca bym widział jako plus.

Autor:  Mendol [ 12 maja 2013, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

dungeony sa akurat zajekurwabiste do pvp :)
wez pod uwage, ze to nie sa instancje per grupa.
dobre akcje byly w df1 w dungeonkach :)

Autor:  gosugamer1 [ 12 maja 2013, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jakie są założenia to wiem, ale mimo wszystko podchodzę do tego trochę sceptycznie. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praniu.

Autor:  Mendol [ 12 maja 2013, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a co ci nie pasi?

Autor:  Sou [ 12 maja 2013, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosugamer1 napisał(a):
Ma być więcej dungeonów


Są jakieś w ogóle?;p

Autor:  smeagollum [ 12 maja 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Sou napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Ma być więcej dungeonów


Są jakieś w ogóle?;p

Są, przypomnij sobie, na pewno o nich mówiłeś jak robiłeś wprowadzenie do df:uw na twoim kanale.

Autor:  Teo [ 12 maja 2013, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosugamer1 napisał(a):
Nie wiem co ty byś jeszcze chciał za "alternatywy", ale pewnie sam też nie wiesz, bo nie grasz. Craft jest ok, handle się kręcą, PvE + jakieś bosski są, szukanie skarbów zawsze na propsie, rózne random chesty wynagradzające eksploracje mapy.

ściągnij klapki i pomyśl nie o tym co dla ciebie jest fajne tylko co zrobić by w grze było 2x, 5x, 10x więcej ludzi, co ich może przyciągnąć hmm... bardziej rozbudowane crafty, niech siedzą przy kowadle i tłuką ile chcą, potem wyjda w teren w swoich zajebistych armorkach i będą padać od twoijego super zdobycznego miecza, sensowny housing, który przyciągnie jak w dfo1 gildie typu royal legion itd ale niech to będzie sensowne i przykuwające sporo uwagi jak i czasu, to tworzy mięsko, którego wam zabraknie szybko w grze bo jakieś zjeby po ponad 10 latach tworzenia gry nie potrafią tego zrozumieć bo myślą że są zajebisci, a utwierdzają ich w tym tacy gracze prawie fanboje jak ty.

Autor:  Sou [ 12 maja 2013, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A może po prostu serwery AV nie utrzymają więcej graczy niż jest obecnie. Poczekają, aż populacja trochę spadnie i wtedy zrobią triala albo jakąś promocje cenową. Myślę, że nie bez powodu cena gry jest z kosmosu. Zarobić swoje zarabiają, a zamiast masy narzekających casuali mają hardkorowych fanów Darkfalla ;)

Autor:  gosugamer1 [ 12 maja 2013, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

embe napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Nie wiem co ty byś jeszcze chciał za "alternatywy", ale pewnie sam też nie wiesz, bo nie grasz. Craft jest ok, handle się kręcą, PvE + jakieś bosski są, szukanie skarbów zawsze na propsie, rózne random chesty wynagradzające eksploracje mapy.

ściągnij klapki i pomyśl nie o tym co dla ciebie jest fajne tylko co zrobić by w grze było 2x, 5x, 10x więcej ludzi, co ich może przyciągnąć hmm... bardziej rozbudowane crafty, niech siedzą przy kowadle i tłuką ile chcą, potem wyjda w teren w swoich zajebistych armorkach i będą padać od twoijego super zdobycznego miecza, sensowny housing, który przyciągnie jak w dfo1 gildie typu royal legion itd ale niech to będzie sensowne i przykuwające sporo uwagi jak i czasu, to tworzy mięsko, którego wam zabraknie szybko w grze bo jakieś zjeby po ponad 10 latach tworzenia gry nie potrafią tego zrozumieć bo myślą że są zajebisci, a utwierdzają ich w tym tacy gracze prawie fanboje jak ty.



No, ale mnie gówno obchodzi co, np. dla Ciebie będzie fajne - jakie to ma znaczenie na mój odbiór gry ? Dlaczego ja mam niby myśleć, co zrobić, żeby w grze było więcej ludzi skoro moim zdaniem ludzi w chwili obecnej jest optymalnie, a w prime time nawet przyciasno?

2x,5x więcej graczy - na prawdę bym sobie tego nie życzył.

Autor:  Mendol [ 12 maja 2013, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

zmienisz zdanie za miesiac.
wiecej graczy to wieksza rotacja, na razie ludzie sa jeszcze troche 'napaleni', zostalo im troche featsow do skonczenia.
jak to zrobia to quitna bo bedzie nuda.

Strona 85 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team