MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 89 z 120

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2009, 15:21 ]
Tytuł: 

H3h3h3 sweng, lepiej juz zdjecia mlodego wrzucaj ;]

A na temat - nie wiem jak mozna sie nudzi w grze ktora nic ci narzuca. Nawet jak nie masz pomyslu co zrobic z wolnym dniem/godzina to znajdzie sie jakis znajomy chcacy pomordowac/pozwiedzac/poplywac/nazbierac malin.
Jak mozecie nudzic sie grindem w grze ktorej jeszcze nie ma? :<

Autor:  Mendol [ 21 sty 2009, 15:21 ]
Tytuł: 

tak samo jak sie nim nudzimy w grach, ktore juz sa :p

Autor:  sqall [ 21 sty 2009, 15:23 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
nie, walka z żywym graczem to coś zupełnie inego. w cod4 wg. statystyk zdobyłem około 50k fragów, grając praktycznie na kilku różnych mapkach przy użyciu cału czas tego samego sprzętu i perków, a do nudy mi daleko.

w MMO, gdzie różnorodność kazdego aspektu gry jest znacznie wieksza niż w FPSie PvP praktycznie nie może się nudzić., jeśli tylko mechanika walki jest ciekawa.


Racja. Jak czlowiek przyssa do fpsa, np do coda 4 to mozna grac i grac, mimo tego ze co chwile na tych samych mapach i z tym samym ekwipunkiem. Ba, wedlug mnie przyjemnosc rosnie z czasem i lubie nawet zagrac iles razy z rzedu na tej samej mapie.

Autor:  konrador [ 21 sty 2009, 17:03 ]
Tytuł: 

Zapomniales dodac do listy pvp

Tak jak powyzej napisal brazz, walki z zywymi przeciwnikami nie sa monotonne, o ile combat system nie zasysa. Open PVP, wielki teren, walki 1v1, group vs group, zergowanie i uciekanie przed zergiem, przeciwnicy slabsi (ktorych mordowanie moze znudzic), przeciwnicy lepsi, z ktorymi walczy sie dlugo (oby) - jesli ktos jest z gory negatywnie nastawiony do jakiejkolwiek formy wspolzawodnictwa, to moze mu sie nie podobac, a innym moze sie po jakims czasie znudzic, ale na pewno znacznie pozniej niz zabijanie tego samego mobka ograniczonego kawalkiem kodu.

Autor:  Gerhardt [ 21 sty 2009, 18:45 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Tak jak powyzej napisal brazz, walki z zywymi przeciwnikami nie sa monotonne, o ile combat system nie zasysa. Open PVP, wielki teren, walki 1v1, group vs group, zergowanie i uciekanie przed zergiem, przeciwnicy slabsi (ktorych mordowanie moze znudzic), przeciwnicy lepsi, z ktorymi walczy sie dlugo (oby) - jesli ktos jest z gory negatywnie nastawiony do jakiejkolwiek formy wspolzawodnictwa, to moze mu sie nie podobac, a innym moze sie po jakims czasie znudzic, ale na pewno znacznie pozniej niz zabijanie tego samego mobka ograniczonego kawalkiem kodu.


Rzecz gustu
Gralem w pare MMO (najwiecej w UO i EVE) i jeszcze nie znalazlem takiego w ktorym pvp by jakos szczegolnie zachwycalo. Jak chce sobie pomordowac to wole CSa czy UT.
W grach MMO wole handel i rzemioslo, ktore dla mnie osobiscie sa wielokrotnie ciekawsze niz pvp ktore w MMO jest po prostu nudne jak flaki z olejem i nie kumam czym ludzie sie tak zachwycaja.

Autor:  Atherius [ 21 sty 2009, 18:49 ]
Tytuł: 

Tobie chyba potrzeba więcej rl a nie gry...

Autor:  Nokiu$ [ 21 sty 2009, 18:53 ]
Tytuł: 

Sam napisałeś, że to rzecz gustu.

Dla mnie PvP w MMO > FPS'y i tak dalej.

Wiesz, w dużej mierze PVP w MMO to tak jakby "dodatek". W CSie czy tam innym FPSie, cała gra się na tym opiera, i do tego jest przeznaczona. ( to są już logiczne i dawno odkryte rzeczy ; P )

Z tego co widziałem, to DFO ma trzymać poziom adrenaliny z FPSów podczas walk PvP. Jak jest naprawdę, nie wiem. Zobaczymy, to już jutro ; )

Autor:  sqall [ 21 sty 2009, 18:54 ]
Tytuł: 

Gerhardt napisał(a):
W grach MMO wole handel i rzemioslo, ktore dla mnie osobiscie sa wielokrotnie ciekawsze niz pvp ktore w MMO jest po prostu nudne jak flaki z olejem i nie kumam czym ludzie sie tak zachwycaja.


Chocby tym ze w fps pokonanie kogos to tylko frag, lub dodatkowo zmiana sytacji w danej roozgrywce, a tutaj, jeszcze przy full loocie, mozesz odjebac kogos i cieszyc sie z tego ze wlasnie zmarnowales mu 5 godzin grindowania golda etc. Jest masa powodow.

Autor:  QFC [ 21 sty 2009, 18:57 ]
Tytuł: 

jak dokladnie ten full loot ma funkcjonowac ? poprostu zabijasz goscia i czyscisz go do cna ?

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2009, 18:59 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
jak dokladnie ten full loot ma funkcjonowac ? poprostu zabijasz goscia i czyszcisz go do cna ?

Tak, dlatego nazywamy to "full loot".


PS. 3 startowych broni nie tracisz.

Autor:  QFC [ 21 sty 2009, 19:07 ]
Tytuł: 

to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......

Autor:  coldzik [ 21 sty 2009, 19:09 ]
Tytuł: 

to nie wow, gdzie trzeba bedzie farmic kilka miesiecy aby miec jakis tam stuff...
To nie Item, a Skill based mmo

Autor:  Shadhun [ 21 sty 2009, 19:13 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


Ograniczony wow plajer jest ograniczony.

Autor:  Lufanga [ 21 sty 2009, 19:14 ]
Tytuł: 

no i wlasnie aby to bolalo aby gosciu tracil te 5h czy abys Ty sie bal pasc musi byc grind - cos malo przyjemnego
w zasadzie tylko taki mechanizm jest dostepny w grach
moze kiedys jak wprowadza bol do gry to sie zmieni - a narazie pozostaje nam grind ;)
pamietam jak na MUDzie padles a miales wysoki poziom to bywalo ze wracales po 2 dniach do gry - jak nerwy przeszly
poznawales ludzi na ktorych mozesz polegac i takich ktorych nalezy omijac bo wiesz ze spierdola i zostawia Cie "wycienczonego" (tam bylo cos takiego jak zmeczenie) na trakcie
piekne PvP ktorego juz od tamtych czasow chyba nie doswiadczylem

Autor:  QFC [ 21 sty 2009, 19:21 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


Ograniczony wow plajer jest ograniczony.



ty jestes chory !

Autor:  coldzik [ 21 sty 2009, 19:22 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
Shadhun napisał(a):
QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


Ograniczony wow plajer jest ograniczony.



ty jestes chory !


hehe... o Tobie mozna podobnie powiedziec, bo wpadles na forum odjebales jakiegos posta, ktory potwierdza, ze kompletnie nic nie wiesz o grze... Wyglada to na proby zwrocenia na siebie uwagi, a to tez jest chore :D

Oczywiscie, ze nie powinno byc tak, ze stuff jest rozdawany za darmo i smierc w ogole nie boli, ale trzeba wtedy znalezc zloty srodek. To bedzie jedna z trudniejszych rzeczy do wykonania przez tworcow gry, poniewaz zle dobranie tych czynnikow spowoduje spadek grywalnosci...

Autor:  QFC [ 21 sty 2009, 19:25 ]
Tytuł: 

itemy nie powinny byc rozdawane ale tez nie powinny byc hardcorowe do zdobycia bo smierc 1,2,3 i depresja gptpwa po czym quit game


@Coldzik

malo wiem bo nie napalam sie na cos co prawdopodobnie moze byc failem ( AoC, WAR czegos mnie nauczylo) a forum jest od tego zebym zadawal pytania i ktos na nie odpowiadal co nie ? forum to nie tylko dla super poinformowanych nolife'ow, zrozumiales ?

Autor:  sqall [ 21 sty 2009, 19:28 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
to przewiduje ze zdecydowana wieszosc ludzi w high end epixorach bedzie skutecznie ucikac np 1v1 z niepewna szansa na wygranie , bo np. 4 miesiace farmy na itemy i stracic to w 2 min ? i znowu 4 miechy by odrobic straty ? troszke to czasochłonne bedzie......


.. i wlasnie w tym momencie pojawia sie mozliwosc gonienia celu, jak ktos juz tu cytowal pewna piosenke, "Nie o to chodzi by złowić króliczka
Ale by gonić go"... a jak juz zlapiemy to jeszcze wieksza przyjemnosc, po dluzszej gonitwie, albo zaskoczenie kiedy to on nas pokona, moze chocby zawolac znajomych itd. itd. Rozwiazan jest multum, to wlasnei dzieki open pvp i full lootowi.

Juz nie nawiazujac do tego farmienia

Autor:  mrynar [ 21 sty 2009, 19:29 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze itemy mimo wszystko beda trudne do zdobycia/scraftowania, bo co to za przyjemnosc loolotoac ciagle jakis crap, a jak ktos po stracie paru pikseli jest gotowy quitnac gre to mysle, ze sa fajniejsze gry dla niego.

Autor:  Lufanga [ 21 sty 2009, 19:31 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
itemy nie powinny byc rozdawane ale tez nie powinny byc hardcorowe do zdobycia bo smierc 1,2,3 i depresja gptpwa po czym quit game

DFO to nie je bajka nie glaszcze cie po jajkach
od tego masz inne gierki - mase gierek

Strona 89 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team