MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 89 z 150

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

co powtarzam? to co sie na 'system' pokazalo? wez sie jebnij w leb :)
wystarczylo wyjasnic, tak jak teraz, bo inaczej wyglada to weak w chuj.

Autor:  bre [ 14 maja 2013, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Tak właściwie to jest sens bić się o holdingi ?

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 13:44 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie :)
sa z dupy, drogie w chuj, trzeba miec naprawde ogromna gildie zeby cos sensownie pobudowac.
zamiast wydawac tony materialow na budowe stacji crafterskich, lepiej to robic w safe zonie...

Autor:  Niah [ 14 maja 2013, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a dla prestiżu?

Autor:  Mormo Blastbeat [ 14 maja 2013, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol wystarczylo zapytac... :wink:

Combat nawet daje rade, co do balansu to nigdy nie bedzie w 100%.. ale jest dobrze bo nie ma OP Buildu.
Kazda klasa jest w stanie kazda inna pokonac wszystko kwestia ogrania i strategii. Mam wrazenie ze DF:UW trzeba juz przed walka wrecz zaplanowac fighta na nastepne kilka minut, trzeba sie bardziej ogarnac i ustawic sobie ilosc zuzytej many / staminy na fale ataku i obrony w bitwie. Najczesciej gine przez zle rozporzadzanie mana i stamina niz przez brak HP.
Poty i zarcie to podstawa.

Autor:  vilhelm [ 14 maja 2013, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
nie :)
sa z dupy, drogie w chuj, trzeba miec naprawde ogromna gildie zeby cos sensownie pobudowac.
zamiast wydawac tony materialow na budowe stacji crafterskich, lepiej to robic w safe zonie...


Pobudują kopalnie i inne stacje z zasobami to zobaczysz jaki jest sens ;-)

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

kopalnie sa zjebane. i duzo ludzi pisze, ze nie ma to sensu, lepiej siedziec w safe zonie i opierdalac nody.

Autor:  jachu [ 14 maja 2013, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

wioski miały boostować złoża w miastach ale to chyba wszystko jeszcze nie działa w pełni
AQ robinhoodzi ;) nie dość że rozwaliliście największy zerg w jedynce to teraz nie pozwalacie skamować mniejszych klanów i jeszcze rozdajecie holdingi za darmo :)

Autor:  vilhelm [ 14 maja 2013, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

sie wie ;-)

Autor:  jachu [ 14 maja 2013, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vilhelm napisał(a):
sie wie ;-)

w sumie jebać foggena, należą mu się poranne siege hehe

Autor:  noasz [ 14 maja 2013, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
kopalnie sa zjebane. i duzo ludzi pisze, ze nie ma to sensu, lepiej siedziec w safe zonie i opierdalac nody.

Mendol znow cos gdzies uslyszal i przyszedl sie podzielic faktami z 3reki ;-)

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no zawsze mozesz przeciez napisac, w ktorym momencie sie myle.
oh wait, ty nie masz o tym pojecia, ale wydaje ci sie, ze nie mam racji :)

Autor:  noasz [ 14 maja 2013, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Wydaje mi sie ze lepiej pisac sprawdzone info

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no ja pisze na podstawie tego co zbudowalismy, ile wydalismy, co to daje, ile kosztuja nastepne.

Autor:  Azdul [ 14 maja 2013, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mormo Blastbeat napisał(a):
nie dalismy poprostu foggenowi opierdolic nastepny maly klan na 300k
PS: oddamy ten hamlet temu klanowi za darmoche.


Podejrzewam, że temu małemu klanowi nie wyjdzie na zdrowie zaoszczędzenie 300k.
Ale przynajmniej będzie się coś działo :D

Autor:  [AQ]KoLi [ 14 maja 2013, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Hehe smieszne troche jest to wasze narzekanie na AV za brak contentu miesiac po releasie (czy tam troszke wiecej)...

Patrzac na to co zrobili od releasa to jak dla mnie:
- Brak load laga
- Brak skoku pinga
- Poprawki w balansie pvp
- rozne drobne niby "nic nie znaczace" pierdoly

Imo ustabilizowanie gry jest / grywalnosc jest duzooo wazniejsza od contentu.

Co do malej ilosci ludzi ... to chyba pisza to ci ktorzy nie graja ... jak mormo napisal idz pofarm po godzinie 18 majac okolo 30k prawlesow ... powodzenia ... to samo pokop rude czy cokolwiek innego albo poszukaj mapik w "spokoju"

Ciekaw jestm ilu z was dobilo do 90k prawlessow (jak ja) i ma fully build postac ze narzekaja na brak "roboty"
Ilu z was zabilo krakena dragona badz demona ....

Ilu z was chociazby zaczelo farmic hard / end game mobki ....

Ilu z was lata / posiada jak ja sprzet R70 badz 130 zbrojki ....

No ale tak nie ma co robic i ludzie quituja .....


Dungeony dostaniecie jeszcze w tym tygodniu co zapewne da troszke dodatkowej rozrywki.

Nastepne wieksze patche zapewne wprowadzane beda co miesiac z kolejnym contetnem (towery , market itp itd). Jak dla mnie to bardzo dobrze, wlasnie to zatrzyma graczy jak by dali wszystko naraz ludzie znudzili by sie jeszcze szzybciej.
Ktos pisal o zbyt slabej reklamie. Ja mam dziwne wrazenie ze chlopaki z AV maja za duzo ludzi so far i zbieraja kase na upgrade servera potem zacznie sie reklama :}


ps.
Sry za bledy ciezko pisze sie z koma :}

ps2.

Nie mam pojecia dlaczego zdublowalo posta ... jakis mod usun powyzszy prosze :}

Autor:  Aenima [ 14 maja 2013, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ciekaw jestm ilu z was dobilo do 90k prawlessow (jak ja) i ma fully build postac ze narzekaja na brak "roboty"
Ilu z was zabilo krakena dragona badz demona ....


niekotrzy maja prace i zycie:D ale nice

Autor:  [AQ]KoLi [ 14 maja 2013, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jak wiesz jak bic da rade zrobic szybko :}

Tez mam prace i zycie :} ale mialem 3 tyg zaleglego urlopu :}

Autor:  Highlander [ 14 maja 2013, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ale tu chodzi o to jaki poziom graczy utrzyma gra, w kazdym mmo na poczatku jest duza populacja.

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ty koli wpadasz tu zeby nas rozsmieszyc czy jak?
bo innego sensu twojej wypowiedzi nie widze.
i serio, 3 tygodnie urlopu poswiecic na farmienie w grze...

w df1 problem z desync'iem rozwiazali po 4 dniach, nie bylo skokow w pingu, nie bylo takiej ilosci crashy w przypadku wiekszej liczby ludzi.
wiekszosc z nas odnosi sie do wersji 2.0, po tym jak gralismy w 1.0.
i juz dawno zakonczylismy etap 'wiary w av'.

i tak, ludzie quituja.

Strona 89 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team