MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 90 z 150

Autor:  gosti [ 14 maja 2013, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
w df1 problem z desync'iem rozwiazali po 4 dniach, nie bylo skokow w pingu, nie bylo takiej ilosci crashy w przypadku wiekszej liczby ludzi.


Mylisz sie.

Autor:  bre [ 14 maja 2013, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

[AQ]KoLi napisał(a):
ciach


Jedyne co przychodzi mi do głowy to: "nie mierz ludzi swoją miarą"

Wymieniłeś aktywności, które sprawiają ci frajdę - świetnie. Jest cała masa ludzi, która nie dba o 90k prowess'ow czy farmowanie high-endowych mobów.

Autor:  Mendol [ 14 maja 2013, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
Mylisz sie.


to mnie i popraw i wyjasnij.
a potem jeszcze wytlumacz jak mozna jarac sie tym, ze av cos zrobilo?

Autor:  Aenima [ 14 maja 2013, 23:07 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

bre napisał(a):
[AQ]KoLi napisał(a):
ciach


Jedyne co przychodzi mi do głowy to: "nie mierz ludzi swoją miarą"

Wymieniłeś aktywności, które sprawiają ci frajdę - świetnie. Jest cała masa ludzi, która nie dba o 90k prowess'ow czy farmowanie high-endowych mobów.



chcialbym miec 90k prowessow, ale to farmowanie high endowych mobow mi nie pasuje:D

Autor:  Nefastus [ 14 maja 2013, 23:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

[AQ]KoLi napisał(a):
Jak wiesz jak bic da rade zrobic szybko :}

Tez mam prace i zycie :} ale mialem 3 tyg zaleglego urlopu :}


Jakbyś miał życie to byś nie brał urlopu żeby robić sieges o 4 rano. Już w jedynce Wściekłe Pedały robiły z siebie idiotów razem z NoCry, ale tu już naprawdę robicie popis.

Autor:  Kabraxis [ 14 maja 2013, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Siege o 4 rano... lollololo

Autor:  Teo [ 14 maja 2013, 23:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

[AQ]KoLi napisał(a):
Hehe smieszne troche jest to wasze narzekanie na AV za brak contentu miesiac po releasie (czy tam troszke wiecej)...

Aventurine przejęło/kupiło projekt w 2003 roku i pracuje nad nim jak widać już 10 lat, po drodze były zmiany silnika, alpha, beta i premiera DFO 1, potem DFO 2012 :lol: i teraz DFO 2.

Autor:  gosti [ 15 maja 2013, 06:13 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
gosti napisał(a):
Mylisz sie.


to mnie i popraw i wyjasnij.


ok

Mendol napisał(a):
w df1 problem z desync'iem rozwiazali po 4 dniach


Moze o innym desyncu myslimy, ale jeden z nich byl gwozdziem do trumny DF1. Trwal wiele miesiecy, a liczba graczy spadla o polowe (dane: mapa Urme).

Mendol napisał(a):
nie bylo skokow w pingu


Byly

Mendol napisał(a):
nie bylo takiej ilosci crashy w przypadku wiekszej liczby ludzi.


Nie wiem o jakiej ilosci crashy piszesz, ale mi gra od realeasa crashnela raz. No ale ok, widzialem filmiki jak cale siege force "wisza", tyle ze poczatkowe siege w DF1 wygladaly podobnie.

Mendol napisał(a):
a potem jeszcze wytlumacz jak mozna jarac sie tym, ze av cos zrobilo?


Nie wiem.

Autor:  noasz [ 15 maja 2013, 06:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Poczatkowe siege w dfo wygladaly tak ze jak nie miales dedykowanego kompa pod gre to sie nie ruszales. Tutaj na siege mialem ping 30k przez okolo minute, potem wrocilo do normy. Crasha mialem 2x przez miesiac. Ping srednio 40, w dfo1 80-90. Walka nie wymaga miliard makr co daje rowne szanse osoba nie bedacym programistami. Rare rudy kopiesz wszedzie a nie tylko w miastach kopalniach, zwiekszony droprate na runki i shardy co jest imo duzym plusem. Jedyne co mi sie nie podoba a podobalo w dfo1 to sound.

Autor:  gosti [ 15 maja 2013, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

O wlasnie, o dzwieku zapomnialem. Obecnie jest on sporo gorszy niz pod koniec DF1, ale czy pamietacie poczatku DF1? Trzeba bylo blokowac dzwiek w DF1, zeby w ogole pograc na siegach. :D

Autor:  tomugeen [ 15 maja 2013, 08:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
O wlasnie, o dzwieku zapomnialem. Obecnie jest on sporo gorszy niz pod koniec DF1, ale czy pamietacie poczatku DF1? Trzeba bylo blokowac dzwiek w DF1, zeby w ogole pograc na siegach. :D


Za to dzwiek acid arrow - gitara elektryczna, czy Shards - zbita szklanka, to było to!
+ buffy slyszalne zza 2 ekranów, tak ze trzeba było wiedzieć kiedy buffować (albo slyszalo sie nagle gdzies 5 skrzeków sokoła - czas sie bronić).

Dla mnie wszystkie takie male rzeczy budowaly klimat, trzeba bylo sie tych drobnostek trzymać a nie ujednolicać wszystko. Np. nigdy nie zrozumiem dlaczego fixneli unholy bolta i po pol roku nagle przestał być niewidzialny ;]]]

Imho systemowo najgorszy w tej grze byl brak jakiegoś soft capa i magic restrictions jak w becie. Bo najfajniej gralo mi sie w DFO w momencie gdy spora cześć ludzi wyskillowala sobie jedna szkole magii albo bron to zajebistego poziomu, ale (poza jednostkami) nie bylo jeszcze tak, ze wszyscy mieli wszystko.
Ja tam byłem od fire magic, aoe (bo nie trzeba trafiać) i knockboackowania 2 czarami i czasem biega z buffnietym fire swordem i udawania ze coś robie -fire resistnietemu przeciwnikowi.

Jak blinda/kulke mialy 3-4 osoby w raidzie ktore poswiecily sie zeby to wymaxowac to kazdy cast mial spore znaczenie strategiczne. Jak wszyscy mieli wszystko to konczylo sie na bunnyhoppingu i spamie +twitch celowanie.

Z drugiej strony w DF:UW klasy wydaja mi sie zbyt zamkniete na mozliwosci i za malo elastyczne zeby coś fajnego zrobic, moc zaskoczyc przeciwnika buildem.

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 08:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

desyc parosekundowy byl przez pierwsze pare dni. potem fixneli i nie pamietam wiekszych problemow nawet przy duzych siege'ach.
gralismy od dnia premiery.
skokow w pingu nie kojarze w ogole, poza tym, ze faktycznie byl troche wyzszy niz teraz.
dfuw crashowalo na potege i to nie tylko w trakcie siegowania - mi sie przydazyly wielokrotnie, podobnie jak osobom z clanu.

poza tym proponuje przeczytac to co embe napisal.
na ta chwile powinny juz byc dungeonki, market i pare innych rzeczy. a nie walka z crashami, lagami i 'roznymi drobnymi pierdolami'.
mieli 4 lata zeby to dopracowa, rok zeby wypolerowac.
a tymczasem dostajemy dfuw w wersji alpha.

Autor:  duszkin [ 15 maja 2013, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jak zwykle widze tutaj najwiecej w temacie darkfalla wypowiadaja sie osoby które w darkfalla nie grały. Kazdy kto gral wie jakie byly problemy. Mendol podejzewam ze nie grales nawet 1% tego co Gosti, nikt nie wie kim jestes poza forum a z twoich postów wnosze iz podobnie jak nefastus w darkfallu scinales tylko krzaki i gówno wiesz o tym co sie działo za krzakiem pod którym kucałeś.

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

hehe kolejny zabawny wpadl :)
zachowaj jednak swoje podejrzenia i przemyslenia dla siebie na ta chwile.
ale przyznaje, w dfuw, glownie scinam krzaczki bo nie mialem czasu na gre.
za to jesli chodzi o dfo to skoncz pierdolic juz.

Autor:  bre [ 15 maja 2013, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Zgodzę się z embe i mendolem, że do tej pory powinni byli wprowadzić część "nowego" contentu. Pamiętajmy, że UW powstawało na długo przed zamknięciem serwerów DF1 więc podejrzewam, że czasu im nie brakowało.

Edit:

Nigdy nie zrozumiem dlaczego AV postanowiło wywalić część dobrze działających features'ów.

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 10:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

zeby mieli co do kolejnych patch notes wpisywac, 'robiac' wrazenie, ze ciezko pracuja :)
ot, grecy.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 15 maja 2013, 10:59 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jak to typowo polskie... "...Za komuny było lepiej..." :lol:

Dlugo po releasie DFO nie dalo sie grac przez desynchra i wieczne crashe clienta.. dlugo mowie tu o miesacach.
Powiem wiecej w kulminacyjnych siegach 100 vs 100 crashowal klient nawet juz pod koniec ery DFO1 czyli koniec 2012, wiedza to ci co grali i brali udzial, ci co nie grali nie maja poco sie wypowiadac bo niemaja pojecia. Nie raz zdarzylo mi sie w full infernalu pojsc na siega wbic sie w walke i zcrashowac budzac sie przy bindstonie, wiec silnik gry byl nawet pod koniec takze zjebany jak na poczatku. AV poprostu nie dalo rady.

Niewiem ilu z was bylo wstanie zagrac jakies 30 vs 30 w DF:UW i docenic przyjrzystosc w walce jaka jest teraz. Jak dla mnie bomba, kazdy ma swoje zadanie niema juz napierdalania 4x AoE, flooda kolorow spelli, baniek, oslepien i Rambo-Kamikaze mordercow wbijajacych na pale w 40 osob. Teraz trzeba wiecej pokombinowac chociaz kilka skillow wiecej wcale by nie zaszkodzilo.

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no ja nie pamietam, zeby po premierze przez dlugie miesiace nie dalo sie grac, a wrecz przeciwnie.
to, ze pod koniec zjebali to prawda - i tym bardziej to dziwi.

combat jest dla mnie lepszy, tez sie zgodze.
ale mam wrazenie, ze jest zdecydowanie bardziej gear/prowess based niz w 1.

Autor:  noasz [ 15 maja 2013, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
no ja nie pamietam, zeby po premierze przez dlugie miesiace nie dalo sie grac

Jak po 1 miesiącu quitnołeś to jak masz pamiętać ? ;)

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

problem z toba jest taki, ze w przeciwienstwie do reszty, jestes tylko glupi :)
bo juz nawet nie zabawny :)

Strona 90 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team