MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gdzie i jak kupic ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32333
Strona 10 z 37

Autor:  iniside [ 16 lut 2009, 21:03 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
iniside napisał(a):
coldzik napisał(a):
A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi...

Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota.

No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu

Silnik to nie tylko renderer, to tez edytory, a w mmo szczegolnie wazny jest serwer.
A darmowy silnik z serwerem to ja widzialem jeden specjalnie do mmo. Ale nie mial jakis super edytorow (o ile wogole mial).


Silnik to silnik, a edytor to narzedzie wiec mylisz pojecia troszeczke...
W jaki sposob chcesz stworzyc gre mmo na serwerze, ktory jest dostarczany do silnika? Przeciez w kazdej grze dane znaczaco sie od siebie roznia i nie widze mozliwosci stworzenia uniwersalnego serwera.

http://www.bigworldtech.com/index/index.php
www.heroengine.com

No to tyle jesli chodzi o universalne serwery.

Autor:  QFC [ 16 lut 2009, 21:04 ]
Tytuł: 

stop spam ! plZ :har:

Autor:  coldzik [ 16 lut 2009, 21:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
coldzik napisał(a):
iniside napisał(a):
coldzik napisał(a):
A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi...

Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota.

No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu

Silnik to nie tylko renderer, to tez edytory, a w mmo szczegolnie wazny jest serwer.
A darmowy silnik z serwerem to ja widzialem jeden specjalnie do mmo. Ale nie mial jakis super edytorow (o ile wogole mial).


Silnik to silnik, a edytor to narzedzie wiec mylisz pojecia troszeczke...
W jaki sposob chcesz stworzyc gre mmo na serwerze, ktory jest dostarczany do silnika? Przeciez w kazdej grze dane znaczaco sie od siebie roznia i nie widze mozliwosci stworzenia uniwersalnego serwera.

http://www.bigworldtech.com/index/index.php
www.heroengine.com

No to tyle jesli chodzi o universalne serwery.


I co w zwiazku z tym co podales? Wczytaj sie w to dokladnie, a i tak zobaczysz, ze bedzie przed Toba naprawde sporo kodu do napisania odnosnie serwera

EDIT:

Skoro istnieja uniwersalne serwery, to po jaka cholere kazda powazna firma inwestuje 1/3 calego budzetu na stworzenie aplikacji serwerowej?
Nie przecze, ze istnieja jakies gotowe rozwiazania, ale raczej w stylu game makerów w swiecie gamedevu

EDIT2:

A jak tak bardzo lubisz przyklady to ja Ci podam Gamebryo, ktore wykorzystane zostalo w kilku znanych MMO, w przeciwienstwie do Twoich przykladow. Silnik ten jedyne co nam daje to kilka ciekawym modulikow/narzedzi, ktore wspomagaja pisanie aplikacji serwerowej.
I pewnie podobnie jest w przypadku tych silnikow, ktore Ty podales

Autor:  Zarri [ 17 lut 2009, 00:43 ]
Tytuł: 

Ponizej symulacja wydarzen na dzien 25 lutego 2009 :

Kod:
On the 25th the game will go live. The servers will be open, the devs poised at their desks waiting for the first person to login. Somewhere about 15 minutes after they pushed the 'button' they will realize that something is wrong. Not one person has logged in yet, in fact the reports about not one soul buying a pre-order was in fact the truth and not a mistake...
At that point the president will come out of his office and go find Tasos...

Prez: "Hey tasos, why is no one in our game? We have been making this for 8 years now!"

Tas: "Dunno, everything is ready, I just checked with IT and the connection is solid..."

Prez: "Lemme ask you a really stupid question: You did actually keep the players informed about the release date, right?"

Tas: "Yup, sure did, here it is, right on our forums" *points to message from the 25th of January*

Prez: "Ok, so where is the information about the pre-orders? Or any of the other info you were supposed to release?"

Tas: " Uh..I forgot?"

Prez: *Facepalm*

Autor:  Mendol [ 17 lut 2009, 08:39 ]
Tytuł: 

zarri idz z tym do flames albo zabawnych, ok?

Autor:  Zarri [ 17 lut 2009, 08:41 ]
Tytuł: 

Mendol wstales lewa noga dzisiaj ?

Autor:  Mendol [ 17 lut 2009, 08:43 ]
Tytuł: 

nie. ale nudza mnie tutaj troche twoje debilne wstawki, ktore nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia i tylko tobie wydaja sie zabawne.

Autor:  Chrisq [ 17 lut 2009, 10:39 ]
Tytuł: 

Dlaczego nie maja zadnego zwiazku z rzeczywistoscia?
Mamy 17 Luty, gdyby nie to forum to o wyjsciu Darkfalla dowiedzialbym sie zapewne tydzien po premierze. Dlaczego na glownej stronie nie ma wielkiego napisu o Release Date? Dlaczego nie ma praktycznie zadnych informacji gdzie i za ile gre kupic?
Podstawy marketingu zakladaja ze produkt musi byc reklamowany, klient musi byc poinformowany o szczegolach produktu a tutaj? Nie mamy praktycznie zadnych informacji. Zarri trafil w samo sedno tym zabawnym tekstem i pasuje tutaj jak ulal, plus jest zabawny wiec jest nas dwoch.
Albo gra wyjdzie 25 lutego tego roku w sposow opisany wyzej, albo 25 lutego nastepnego prawidlowo rozreklamowana.

Mozna usprawiedliwiac ze maly zespol, i ze amatorszczyzna lekka ale dodanie paru newsow na glownej stronie nie jest zbyt kosztownym przedsiewzieciem, chyba ze sam dyrektor zmuszony jest do edytowania strony :P

Autor:  Atherius [ 17 lut 2009, 10:49 ]
Tytuł: 

Ktoś mówił, że dobry produkt się sam reklamuje, widocznie wychodzą z takiego założenia, że tacy fani full loota i open pvp jak my będą wiedzieli co i jak, a wow kids nie i nie zagrają, ehehhe.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2009, 10:51 ]
Tytuł: 

musi? a kto powiedzial, ze musi?
av stosuje polityke jaka stosuje. czy dobra czy zla nie mi oceniac.
odnioslem sie tylko do kolejnego postu zarri'ego, ktory powinien znalezc sie w 'zabawnych' a nie tutaj.
niestety kategorii 'zalosne' jeszcze sie nie dorobilismy.

Autor:  brazz [ 17 lut 2009, 10:55 ]
Tytuł: 

przecież już parokrotnie pisali, że zainteresowanie grą przerosło ich oczekiwania i nie są w stanie poradzić sobie z taką liczbą chętnych (staged release)

Autor:  Mark24 [ 17 lut 2009, 11:10 ]
Tytuł: 

dobrze, że w ogóle stronę internetową mają i forum. Informacja na stronie o realesie to imho juz przesada.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2009, 11:35 ]
Tytuł: 

hehehe najlepsze to jest to, ze 80% z was quitnie dfo po pierwszym tygodniu gry.

Autor:  Postal [ 17 lut 2009, 11:39 ]
Tytuł: 

no nic jutro info od tasosa i wsystko bedzie jasne :)

Autor:  Atherius [ 17 lut 2009, 11:42 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hehehe najlepsze to jest to, ze 80% z nas quitnie dfo po pierwszym tygodniu gry.


fix'd

Autor:  Mendol [ 17 lut 2009, 11:45 ]
Tytuł: 

no ja nie, wiec srednio ci to wyszlo. jak zawsze zreszta :)

Autor:  Zarri [ 17 lut 2009, 11:46 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):
Dlaczego na glownej stronie nie ma wielkiego napisu o Release Date?


Alez jest taka informacja

http://www.darkfallonline.com/news/news_1232042326.html

w.g. Aventurine gra wyjdzie 15 stycznia 2009 (informacja w newsach na ich stronie www)

To idealnie swiadczy o ich zupelnym nieprzygotowaniu i amatorszczyznie. Nic dziwnego, ze powstaja dowcipy na temat nieudolnosci Tasosa.
Mendol, w kategorii "zalosne" to powinny sie znalesc wszystkie dotychczasowe wypowiedzi Tasosa, ktory od 5 lat sciemnia cale community Darkfalla.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2009, 11:48 ]
Tytuł: 

hm. to juz zupelnie nie rozumiem twojego zainteresowania tym amatorskim produktem Zarri.

poza tym jak chcesz narzekac to:
http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=32079&start=60

jak sam powiedziales to tylko gra. co wiec interesuje cie jakies sciemnianie tasosa? jak dfo w koncu wyjdzie to bedziesz mogl narzekac na calosc zamiast teraz sie umartwiac.
to tylko gra.

Autor:  Zarri [ 17 lut 2009, 11:49 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hm. to juz zupelnie nie rozumiem twojego zainteresowania tym amatorskim produktem Zarri.


Sam produkt nie jest zly, tylko jego cala otoczka to fail.

Autor:  Viracept [ 17 lut 2009, 11:51 ]
Tytuł: 

Zarri czytaj ze zrozumieniem co ?:)

V.

Strona 10 z 37 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team