MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 94 z 150

Autor:  bre [ 17 maja 2013, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Highlander napisał(a):
Ale dalej w dfo mozna zagrac na smierc i zycie 1vs1 czy zagrac po prostu ugadanego duela. Chodzi o wyłonienie lepszego gracza.


Mogę postnąć video gdzie 1/1 jakiś primalista mnie jedzie bez mydła : <

Uważam, że prawda leży gdzieś po środku. Zajebisty gracz 1/1 nie musi być zajebisty w TDM'ach i odwrotnie.

Autor:  tomugeen [ 17 maja 2013, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Highlander napisał(a):
Ale dalej w dfo mozna zagrac na smierc i zycie 1vs1 czy zagrac po prostu ugadanego duela.


Ha, duele w DFO tez osobna historia. Zawsze ktoś ma przewage (bo teren, bo mozna sie przygotowac, bo zaczyna sie z takiej, a nie innej odległosci). I potem płacz, ze nie było równo ;]

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
no ja juz sie zgubilem w tym co opisujesz :)
dla mnie liczy sie skill zarowno w 1v1 jak i w teamowych walkach, gdzie dochodzi ci w chuj wiecej zmiennych - i wtedy okazuje sie, kto tak naprawde ma skilla.

Żeby nie bylo, dla mnie tez liczy sie skill solo i w team. Tylko imo 1vs1 jest bardziej swiadczy o indywidualnych umiejetnosciach, i tyle ;] ze wzgledu na bardziej wyrownane szanse (bardziej, bo jak tomuggen pisze, zawsze mozna o cos plakac). I latwiej to zmierzyc. jesli mam to zobrazowac to chodzilo mi bardziej o cos w stylu duela.

W teamie czesto patrzy sie na pro gankera, a zapomina sie, ze ktos mogl miec pro support.

bre- wierze, ze balans moze byc taki sobie. Z drugiej strony niekoniecznie super balans jest dobry. Gra taka jak mmo powinna kiedys wymuszac interakcje z innymi graczami. Z ostatnim zdaniem pewnie masz racje ;)

Autor:  Mendol [ 17 maja 2013, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ale tak w sumie, to powiedz, na chuj zes wyjechal z tym 1v1?
rozmawialismy o czyms zupelnie innym, a ty dojebales jakies smuty :)

Autor:  tomugeen [ 17 maja 2013, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ma taki kuchenny minutnik i jesli przez godzine nie napisze jakiegos posta to musi sie biczować. A juz prawie zadzwonil, to musial szybko coś sklecić.

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisal, ja nawiazalem do tego.
pewnie gdybys nie marudzil moznaby normalnie pogadac, zgredzie ;d

jak nie ma czasu na gre, to musze grac w forum.

PS. Mendol szybciej odpisuje ;p

Autor:  noasz [ 17 maja 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No to wracamy do starego ass to ass ;-)

Autor:  Mendol [ 17 maja 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz pisal na temat dfo, ty z dupy.
i tu oczywiscie, ze mozemy normalnie pogadac, ale nie pitolic glupoty :)
indywidualne umiejetnosci to rowniez umiejetnosc odnalezienia sie w zespole.
bo rozmawiamy o mmo a nie kurwa fpsach :)

ty noasz nie fikaj, bo bartus juz sie na ciebie szykuje :)

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

fpsy tez masz w teamie ;d

Autor:  Mendol [ 17 maja 2013, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

w dupie chyba :)
w kazdej grze licza sie tez w duzej mierze inne rzeczy poza samym skillem.
w fps'ach jest troche latwiej - bo ogranicza sie to w duzej mierze do 'strzelania'.
chociaz juz w armie oprocz skilla musisz tez zwracac uwage na kilka innych szczegolow.
a w dfo team fighty roznia sie zdecydowanie od tych w bf3/cs.

sie znasz na tych grach, jak niahu na komediach ;p

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie zgodze sie z tym "latwiej", jest wiecej do ogarniania niz Ci sie wydaje.
Team fighty zdecydowanie roznia sie w bf3 od tych w CS, bo w tym pierwszym przypadku trudno nazwac bf3 grą w teamie. A wrzucasz to do jednego wora.

Ale moj powyzszy post to juz bylo zwykle trololo ;)
sie znasz na tych fpsach, jak tczewiak na kobietach ;p

PS. w Q w 1vs1 wiecej trzeba ogarniac nic w teamowym fps.

Autor:  Mendol [ 17 maja 2013, 13:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jak dla mnie to bf3 wlasnie jest w duzej mierze gra teamowa.
cs tez, roznia sie oczywiscie wykonaniem.
i tu i tu aby wygrac, musisz spelnic okreslone wymagania i tyle.
latwiej i chuj. w cs/bf3 wystarczy jeden strzal zeby wyeliminowac przeciwnika, healing nie istnieje, nie ma takiego wplywu gear'u na wynik starcia, mapy kazdy zna na pamiec, snajperzy kampia, pojazdy zabijaja :)

Autor:  bre [ 17 maja 2013, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

W comptetitive fps'ach przewagę daje miejsce pierwszego respawnu!

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

W mmo masz gildie, ktore maja wspolne nastawienie na jakis cel, przez to walka z inna gildia jest ciekawsza. W bf3 tego nie ma, to zgraja randomow, ktory team wygra to przypadek. A liczy sie zgranie.

W CS masz klany, cale mnostwo klanow. Sam public przez to nawet jest lepszy. Jesli chodzi o kwestie zgrania to mozna mowic o CS. A o bf3 nie ma co wspominac, bo tam zgranie nie istnieje.

fpsy są pozornie łatwe, szczegolnie niektore. Myslalem podobnie, dopoki sam sie nei przekonalem.

bre- kazdy spawn determinuje inne zachowanie ;]

Autor:  Mendol [ 17 maja 2013, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no ale teraz nie rozmawiamy o community high :)
znowu ci sie pitoli we lbie ;p
w cs'ie masz klany, BA nawet w dayz masz teamy.

no ale co uwazasz za 'trudne' w fpsach?

z brejkerem nie dyskutuj bo ci dojebie do zera w dowolnym fpsie :)

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

No to bf3 jest zwyczajnie zlym przykladem. Te teamy z dayz maja wiecej zgrania niz zgraja z bf3. Jaka gra, takie community. BF3 nie nadaje sie do takiego grania. Gildie siedza na TS, teamy w DayZ tez, klany w CS tez. Randomy z bf3... moze siedza 5 osob z serwera kazdy na swoim ts, nie zagrasz 32 vs 32 teamem.

nie chce mi sie rozpisywac, mozesz sobie rzucic okiem np. na guidy w quaku:
http://www.quakelive.com/forum/showthre ... Duel-Guide
Dosc obszerne... do CS, ET tez troche znajdziesz. Jakby bylo tak latwo, to nikt by tego nie pisal.
A po krotce, bardzo szerokie pojecia: aim, movement, timing, positioning, w zaleznosci od gry teamplay (pod czym kryje sie naprawde duzo). Im wiecej grasz w cos, znasz wiecej detali i szczegolow. te szczegoly w fpsach odgrywaja duza role. By je poznac to mozna chyba porownac do przyjemniejszej wersji farmienia i grindu w mmo ;P

Mozliwe, ze mi dojebie, bo jestem przecietniak ;]

Autor:  Mendol [ 17 maja 2013, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no wlasnie, a w mmo do tego dochodzi ci jeszcze pare innych rzeczy ;p
i te szczegoly w dfo tez sa wazne :)
a no i w przypadku fps'ow dosc czesto jest o tyle latwo, ze masz te same mapy, ktorych szybciej sie nauczysz na pamiec.

anyway i tak teraz wszyscy czekamy czy tym razem av uda sie wywiazac z tego co przedstawili.
mam nadzieje, ze to nie sciema i za chwile nie pojawia sie newsy o przesunieciu terminow.

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
no wlasnie, a w dfo do tego dochodzi ci jeszcze pare innych rzeczy ;p

fixed. i to mnie sie podoba. Ale wwiekszosci mmo nei masz powyzszych aspektow. Poza tym miedzy jedna gra fps a druga jest przepasc jesli chodzi o powyzsze elementy. Np. movement, bronie z Quake a z CSa. Te szczegoly robia roznice.

Tak, są ważne, ale z fpsami jest taka kwestia, ze posiadaja raczej takie detale i szczegoly, ktore mozna kontrolowac co ciezko osiagnac. W DFO dochodzi znacznie wiecej niekontrolowanych. Ale w tym przypadku to jest na plus tej gry, bo to mmo.

Bedzie trzeba kupic to DFO, żeby chociaż lamętować, że nie moge w niego grac ;p
bo tak-> lubie fpsy, pvp oraz mmo. Czyli niby powinienem byc w niebie hehe
W sumie myslalem, ze szybko bedzie mozna kupic jakies tanie konto, ale jakos sie nie zanosi. W sumei dobrze.

Autor:  bre [ 17 maja 2013, 14:04 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Moim zdaniem DFO nie różni się wiele od reszty generic shooterków a'la Quake.
Ktoś powie, że przecież są statystyki i gear, ok ale koniec końców różnice wynikające z tych aspektów będą się zacierały.

Autor:  Aenima [ 17 maja 2013, 14:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

bre napisał(a):
Moim zdaniem DFO nie różni się wiele od reszty generic shooterków a'la Quake.
Ktoś powie, że przecież są statystyki i gear, ok ale koniec końców różnice wynikające z tych aspektów będą się zacierały.


Troche potrwa zanim te roznice sie zatra, ale duele w quake imo mocno sie roznia od tych w dfo, dochadza jakies poty, brak opanowania mapy.
I np. czy pomiedzy 90k prowessow warriorem a 130k prowessow skirmem jest taka roznica?

Strona 94 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team