MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Darkfall: Unholy Wars https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675 |
Strona 94 z 150 |
Autor: | bre [ 17 maja 2013, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Highlander napisał(a): Ale dalej w dfo mozna zagrac na smierc i zycie 1vs1 czy zagrac po prostu ugadanego duela. Chodzi o wyłonienie lepszego gracza. Mogę postnąć video gdzie 1/1 jakiś primalista mnie jedzie bez mydła : < Uważam, że prawda leży gdzieś po środku. Zajebisty gracz 1/1 nie musi być zajebisty w TDM'ach i odwrotnie. |
Autor: | tomugeen [ 17 maja 2013, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Highlander napisał(a): Ale dalej w dfo mozna zagrac na smierc i zycie 1vs1 czy zagrac po prostu ugadanego duela. Ha, duele w DFO tez osobna historia. Zawsze ktoś ma przewage (bo teren, bo mozna sie przygotowac, bo zaczyna sie z takiej, a nie innej odległosci). I potem płacz, ze nie było równo ;] |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 12:10 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Mendol napisał(a): no ja juz sie zgubilem w tym co opisujesz ![]() dla mnie liczy sie skill zarowno w 1v1 jak i w teamowych walkach, gdzie dochodzi ci w chuj wiecej zmiennych - i wtedy okazuje sie, kto tak naprawde ma skilla. Żeby nie bylo, dla mnie tez liczy sie skill solo i w team. Tylko imo 1vs1 jest bardziej swiadczy o indywidualnych umiejetnosciach, i tyle ;] ze wzgledu na bardziej wyrownane szanse (bardziej, bo jak tomuggen pisze, zawsze mozna o cos plakac). I latwiej to zmierzyc. jesli mam to zobrazowac to chodzilo mi bardziej o cos w stylu duela. W teamie czesto patrzy sie na pro gankera, a zapomina sie, ze ktos mogl miec pro support. bre- wierze, ze balans moze byc taki sobie. Z drugiej strony niekoniecznie super balans jest dobry. Gra taka jak mmo powinna kiedys wymuszac interakcje z innymi graczami. Z ostatnim zdaniem pewnie masz racje ![]() |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2013, 12:15 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
ale tak w sumie, to powiedz, na chuj zes wyjechal z tym 1v1? rozmawialismy o czyms zupelnie innym, a ty dojebales jakies smuty ![]() |
Autor: | tomugeen [ 17 maja 2013, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ma taki kuchenny minutnik i jesli przez godzine nie napisze jakiegos posta to musi sie biczować. A juz prawie zadzwonil, to musial szybko coś sklecić. |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
noasz napisal, ja nawiazalem do tego. pewnie gdybys nie marudzil moznaby normalnie pogadac, zgredzie ;d jak nie ma czasu na gre, to musze grac w forum. PS. Mendol szybciej odpisuje ;p |
Autor: | noasz [ 17 maja 2013, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
No to wracamy do starego ass to ass ![]() |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2013, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
noasz pisal na temat dfo, ty z dupy. i tu oczywiscie, ze mozemy normalnie pogadac, ale nie pitolic glupoty ![]() indywidualne umiejetnosci to rowniez umiejetnosc odnalezienia sie w zespole. bo rozmawiamy o mmo a nie kurwa fpsach ![]() ty noasz nie fikaj, bo bartus juz sie na ciebie szykuje ![]() |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
fpsy tez masz w teamie ;d |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2013, 12:54 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
w dupie chyba ![]() w kazdej grze licza sie tez w duzej mierze inne rzeczy poza samym skillem. w fps'ach jest troche latwiej - bo ogranicza sie to w duzej mierze do 'strzelania'. chociaz juz w armie oprocz skilla musisz tez zwracac uwage na kilka innych szczegolow. a w dfo team fighty roznia sie zdecydowanie od tych w bf3/cs. sie znasz na tych grach, jak niahu na komediach ;p |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Nie zgodze sie z tym "latwiej", jest wiecej do ogarniania niz Ci sie wydaje. Team fighty zdecydowanie roznia sie w bf3 od tych w CS, bo w tym pierwszym przypadku trudno nazwac bf3 grą w teamie. A wrzucasz to do jednego wora. Ale moj powyzszy post to juz bylo zwykle trololo ![]() sie znasz na tych fpsach, jak tczewiak na kobietach ;p PS. w Q w 1vs1 wiecej trzeba ogarniac nic w teamowym fps. |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2013, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
jak dla mnie to bf3 wlasnie jest w duzej mierze gra teamowa. cs tez, roznia sie oczywiscie wykonaniem. i tu i tu aby wygrac, musisz spelnic okreslone wymagania i tyle. latwiej i chuj. w cs/bf3 wystarczy jeden strzal zeby wyeliminowac przeciwnika, healing nie istnieje, nie ma takiego wplywu gear'u na wynik starcia, mapy kazdy zna na pamiec, snajperzy kampia, pojazdy zabijaja ![]() |
Autor: | bre [ 17 maja 2013, 13:22 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
W comptetitive fps'ach przewagę daje miejsce pierwszego respawnu! |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 13:24 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
W mmo masz gildie, ktore maja wspolne nastawienie na jakis cel, przez to walka z inna gildia jest ciekawsza. W bf3 tego nie ma, to zgraja randomow, ktory team wygra to przypadek. A liczy sie zgranie. W CS masz klany, cale mnostwo klanow. Sam public przez to nawet jest lepszy. Jesli chodzi o kwestie zgrania to mozna mowic o CS. A o bf3 nie ma co wspominac, bo tam zgranie nie istnieje. fpsy są pozornie łatwe, szczegolnie niektore. Myslalem podobnie, dopoki sam sie nei przekonalem. bre- kazdy spawn determinuje inne zachowanie ;] |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2013, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
no ale teraz nie rozmawiamy o community high ![]() znowu ci sie pitoli we lbie ;p w cs'ie masz klany, BA nawet w dayz masz teamy. no ale co uwazasz za 'trudne' w fpsach? z brejkerem nie dyskutuj bo ci dojebie do zera w dowolnym fpsie ![]() |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
No to bf3 jest zwyczajnie zlym przykladem. Te teamy z dayz maja wiecej zgrania niz zgraja z bf3. Jaka gra, takie community. BF3 nie nadaje sie do takiego grania. Gildie siedza na TS, teamy w DayZ tez, klany w CS tez. Randomy z bf3... moze siedza 5 osob z serwera kazdy na swoim ts, nie zagrasz 32 vs 32 teamem. nie chce mi sie rozpisywac, mozesz sobie rzucic okiem np. na guidy w quaku: http://www.quakelive.com/forum/showthre ... Duel-Guide Dosc obszerne... do CS, ET tez troche znajdziesz. Jakby bylo tak latwo, to nikt by tego nie pisal. A po krotce, bardzo szerokie pojecia: aim, movement, timing, positioning, w zaleznosci od gry teamplay (pod czym kryje sie naprawde duzo). Im wiecej grasz w cos, znasz wiecej detali i szczegolow. te szczegoly w fpsach odgrywaja duza role. By je poznac to mozna chyba porownac do przyjemniejszej wersji farmienia i grindu w mmo ;P Mozliwe, ze mi dojebie, bo jestem przecietniak ;] |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2013, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
no wlasnie, a w mmo do tego dochodzi ci jeszcze pare innych rzeczy ;p i te szczegoly w dfo tez sa wazne ![]() a no i w przypadku fps'ow dosc czesto jest o tyle latwo, ze masz te same mapy, ktorych szybciej sie nauczysz na pamiec. anyway i tak teraz wszyscy czekamy czy tym razem av uda sie wywiazac z tego co przedstawili. mam nadzieje, ze to nie sciema i za chwile nie pojawia sie newsy o przesunieciu terminow. |
Autor: | Highlander [ 17 maja 2013, 13:53 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Cytuj: no wlasnie, a w dfo do tego dochodzi ci jeszcze pare innych rzeczy ;p fixed. i to mnie sie podoba. Ale wwiekszosci mmo nei masz powyzszych aspektow. Poza tym miedzy jedna gra fps a druga jest przepasc jesli chodzi o powyzsze elementy. Np. movement, bronie z Quake a z CSa. Te szczegoly robia roznice. Tak, są ważne, ale z fpsami jest taka kwestia, ze posiadaja raczej takie detale i szczegoly, ktore mozna kontrolowac co ciezko osiagnac. W DFO dochodzi znacznie wiecej niekontrolowanych. Ale w tym przypadku to jest na plus tej gry, bo to mmo. Bedzie trzeba kupic to DFO, żeby chociaż lamętować, że nie moge w niego grac ;p bo tak-> lubie fpsy, pvp oraz mmo. Czyli niby powinienem byc w niebie hehe W sumie myslalem, ze szybko bedzie mozna kupic jakies tanie konto, ale jakos sie nie zanosi. W sumei dobrze. |
Autor: | bre [ 17 maja 2013, 14:04 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Moim zdaniem DFO nie różni się wiele od reszty generic shooterków a'la Quake. Ktoś powie, że przecież są statystyki i gear, ok ale koniec końców różnice wynikające z tych aspektów będą się zacierały. |
Autor: | Aenima [ 17 maja 2013, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
bre napisał(a): Moim zdaniem DFO nie różni się wiele od reszty generic shooterków a'la Quake. Ktoś powie, że przecież są statystyki i gear, ok ale koniec końców różnice wynikające z tych aspektów będą się zacierały. Troche potrwa zanim te roznice sie zatra, ale duele w quake imo mocno sie roznia od tych w dfo, dochadza jakies poty, brak opanowania mapy. I np. czy pomiedzy 90k prowessow warriorem a 130k prowessow skirmem jest taka roznica? |
Strona 94 z 150 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |