MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 98 z 150

Autor:  gosugamer1 [ 20 maja 2013, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie ma, może i szkoda.

Chętnie bym sobie harvestował offline, bo w sumie i tak większość ludzi harvestuje semi-afk, gdyż nie jest to element gry, który rozpierdala wartką akcją. :p

Autor:  noasz [ 20 maja 2013, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosugamer1 napisał(a):
Nie ma, może i szkoda.

Chętnie bym sobie harvestował offline, bo w sumie i tak większość ludzi harvestuje semi-afk, gdyż nie jest to element gry, który rozpierdala wartką akcją. :p

Zacznij kopac poza save zonami.

Autor:  Kuciak [ 20 maja 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
Rethel ma perma-sraczke i sra gdzie popadnie. :P


Ale dalej sra ogniem.... ? :lol:

Autor:  Ossur [ 20 maja 2013, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no ba...

Autor:  Mormo Blastbeat [ 20 maja 2013, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nefarius wyszedles juz z safe zony ?:)

@Mendol - jak pisalem, hamlet oddany za friko, foggen pewnie sie wkurwil ;D

Autor:  noasz [ 21 maja 2013, 06:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Nie wiem jak ludzie ogarniaja 150 hill gigantow. Dla mnie 30 to wyczyn. Clubery madafaka masakratory

Autor:  gosti [ 21 maja 2013, 06:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Dlatego nie robi sie clubberow, tylko sluggery.
Ale fakt, zamiast 30+150 powinno byc 30+60+90.

Autor:  noasz [ 21 maja 2013, 06:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

@gosti ale clubersy daja do horrorow wiec i tak musisz zrobic

Autor:  rethel [ 21 maja 2013, 07:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Kod:
@gosti ale clubersy daja do horrorow wiec i tak musisz zrobic



do terrorow ktorych potrzeba tylko 440 razem z dune shaperami i fire giantami.

Autor:  noasz [ 22 maja 2013, 07:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Co tak cicho?

Autor:  vilhelm [ 22 maja 2013, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
Co tak cicho?


No przerwę ciszę ;-)

Kod:
May Week 3:

The third week of May we’re adding our first major Dungeon and addressing a several community issues we had prioritized. This update among other things will include:

New Troll monsters
New Zombie monsters
New Troll Lord monster
New Cave Troll Monsters
New Dungeon: Iriendir


Dodali to już ? :evil:

Kod:
May, week 4:

This is the week where the 3d Elementalist School is completed and added to the game. Also some more of the scheduled additions include:

New Malaut Monsters
Monster boss for Broadherne, called “Below Whisperer”
Monster boss for Broadherne called “Below Nightmare”


A o tym już coś słychać ? bo czas już blisko ;-)

Autor:  jachu [ 22 maja 2013, 09:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

na pierwsze suki mają czas do końca tygodnia :] pewnie zaplanowali patch na sobotę po czym stwierdzą, że coś nie wyszło i żeby nie robić burdelu to wprowadzą 2 patche na raz na koniec miesiąca :lol: :lol:

Autor:  Aenima [ 22 maja 2013, 11:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

taa akurat jak sie subsrybcja bedzie ludzia konczyc.

Autor:  noasz [ 22 maja 2013, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

juz się pokończyła, i jakoś pustek nie widać..

Autor:  Highlander [ 22 maja 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
Co tak cicho?

to mam robic sztuczny tlum czy nie ? ;]

Autor:  bre [ 22 maja 2013, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie

Autor:  Aenima [ 23 maja 2013, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

omg omg omg patch?

Autor:  Mendol [ 23 maja 2013, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gdzie gdzie gdzie

Autor:  Aenima [ 23 maja 2013, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a nie jakas chujnia jak zwykle. tylko nowe lobby

Autor:  jachu [ 23 maja 2013, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Aenima napisał(a):
omg omg omg patch?

to sobie pograłem dzisiaj :x

@edit
aaa, uff

Strona 98 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team