mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 16:35 
Cytuj  
zarri do ciebie mam prosbe. przestan fantazjowac i bujac w oblokach.
najpierw piszesz, ze skupisz sie na crafcie i budowie lodzi.
teraz piszesz, ze bede twoim miesem armatnim.
rozdwojenie jazni czy tez inne problemy z glowka masz?
chuja masz pojecie o dfo jak i o reszcie mmo a chcesz decydowac za mnie ile bede gral i w co?
wroc do przedszkola.


brazz combat system jest dobry. nie wiem co dla ciebie oznacza kazdy dobry fps, ale chyba tez cie troche poniosla fantazja.
to jest mmorpg nie fps wiec roznice musza byc.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 16:46 
Cytuj  
nie zrozumiałeś mnie. nie oczekuje, że combat system w DFO będzie porównywalny z tymi z FPSów. jeśli jednak wszystkie aspekty DFO miałyby być tylko tłem dla PvP, to nie widziałbym sensu grać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 16:53 
Cytuj  
Podstawa takiej gry zapewne bedzie kasa, masz kase to stac cie na pvp i na giniecie, na craft, na miasto, na wszystko.
Zapewne czesc ludzi bedzie pvp traktowac jako priorytet, czesc budowe gildii, czesc produkcje i co tam jeszcze bedzie, jednak jest jeden warunek, Aventurine musi wyciagac z tego wnioski i rozwijac gre dalej.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 17:04 
Cytuj  
brazz no tu masz racje. ale jesli masz czas grac 5h/7 to mozesz sie bawic 'cala' gra.
ja musze wybierac :)

combat idealny nie jest ale chyba nikt sie nie spodziewal, ze dostaniemy perfekcyjny produkt ;-)

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 17:45 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
coldzik napisał(a):
narazie ty nie bardzo rozumiesz pojecia sandbox...
A pvp w dfo do glowny cel, a reszta to tylko dodatki (bez ktorych pvp nie mialoby sensu) :) Jak to mowi Mendol, chodzi o to zeby napierdalac heady dla szatana


bez urazy ale troche pitolicie. glowny cel pvp... hmm czyli co gw2? budowa miasta, sojusze, crafting to tylko jakies tam male dodatki (znaczy zakladajac ze kiedys to wszystko tam bedzie)? no w sumie mozna to przedstawiac jako dodatki do pvp, ale z takim podejsciem rownie dobrze mozecie powiedziec ze istota dfo to crafting, fakt jest w nim duzo pvp, ale to po to aby crafterzy mieli zbyt na swoje towary...


Ze wszystkim tym co wymieniles wiaze sie pvp w duzym stopniu... Miasta beda mogly miec tylko dobre gildie pvp, bo kto je ochroni? sojusze - na chuj Ci sojusz w pve? Sojusz w pvp bedzie mial znaczenie. crafting - rowniez w duzym stopniu bedzie zwiazany z pvp. Oczywiscie nie znaczy to, ze nie mozna stac 24h na dobe i crafcic. Sam mialem craftera w
UO i bardzo milo wspominam nim gre. PvE w tej grze narazie jest mocno ograniczone wiec tak naprawde w tej chwili najwieksza frajde moze sprawic pvp... A dla wiekszosci bywalcow tego dzialu to najwieksza frajde sprawi zajebanie Zarriemu heada dla szatana.
Oczywiscie Zarri podzielisz sie nickiem z nami? W koncu taki mastah z Ciebie...

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 18:05 
Cytuj  
No nick i gildia Zarri...ladnie prosimy :lol:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 18:55 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
No nick i gildia Zarri...ladnie prosimy :lol:


czytajcie wczesniejsze posty, podawalem juz to dawno temu.
Nick Zarri, gildia SCUM (jest to gildia typu "Hardcore PK"), wiec macie juz przejebane.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 18:57 
Cytuj  
(S)CUMSHOT moze? normalnie, az strach sie bac

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 19:31 
Cytuj  
gildia turkow bulgarow etc ,dobra nazwe sobie dobraliscie -SCUM

btw wiadomo cos na temat pudelkowej wersji gry?
Wole miec namacalna gre,pomietosic opakowanie a pozniej je spalic w kominku ,pozatym na moim uber szybkim laczu sciaganie wiekszego pliku niz 700mb nie ma sensu

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 20:26 
Cytuj  
Widzę że community DFO trzyma poziom.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 20:35 
Cytuj  
to raczej zarri trzyma poziom. brudasow :)
nie ma pudelek nie wiadomo kiedy beda ;-)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 21:24 
Cytuj  
Właściwie to po co komu pudełko z grą online :roll:

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 21:25 
Cytuj  
coldzik napisał(a):
Ze wszystkim tym co wymieniles wiaze sie pvp w duzym stopniu...


oczywiscie, ze sie wiaze i bardzo dobrze ze tak jest. problem w tym, iz stwierdzenie ze pvp jest glowna osia gry a reszta to dodatki zbyt wiele odbiera tej grze (zapedzam sie w sumie, powinienem napisac zalozeniom gry). DFO ponoc chce isc w slady UO - fakt tam pvp bylo bardzo fajne (choc obecnie wolalbym jakis inny system niz gonieniem za pileczka :/), ale nie trzeba sie bylo w nie bawic aby czerpac przyjemnosc z gry.

tak naprawde to chodzi o to, ze "dzieciak" napisal (o dziwo) jedno czy dwa sensowne zdania a Wy sprzeciwiacie sie im dla zasady.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 21:27 
Cytuj  
Kabu nie do konca. dfo duzo brakuje do uo. szczegolnie w aspektach poza 'pvp'.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 21:28 
Cytuj  
Ta cała "reszta" jest w rękach twórców gry jeśli pvm, crafting będzą ciekawe to znajdzie się miejsce dla różnych graczy.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 21:52 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Kabu nie do konca. dfo duzo brakuje do uo. szczegolnie w aspektach poza 'pvp'.


Mógłbyś coś szerzej napisać?
Chodzi o aspekty już włączone, słabo działające?, zbyt płytkie?
Czy chodzi o aspekty które nie zostały dotychczas włączone? A mogły by zmienić obraz gry? Upodobnić być może do UO.

Pozdro.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 21:57 
Cytuj  
niestety w tej chwili czy ktos chce czy nie, to pvp bedzie podstawa tej gry. Cala reszta musi zostac dopieszczona i mysle, ze wtedy kazdy* znajdzie dla siebie miejsce.

Podobnie jest z Eve Online. Gra opiera sie na PvP, cala reszta to tylko calkiem przyjemny dodatek. Ekonomia, ktora tworza gracze tylko napedza pociag zwany PvP i wzajemnie oczywiscie :)... Nie mozna napisac, ze Eve to gra PvE bo to by byla brednia nad bredniami, co nie znaczy, ze nie mozna sobie ponapieprzac do krzyzykow... NIkt nikomu nie zabrania zostawac producentem/haulerem czy kim tak jeszcze chce byc. Jednak nic nie zmieni faktu, ze w grze glownym priorytetem jest PvP.

*nie mam na mysli placzacych ciotek/botterow/cheaterow/gold sellerow/matek z dziecmi/itd.

A co do Zarriego, to nawet nie zwracam uwagi czy cos sensownego pisze, bo strata czasu. W tych xx postach, ktore napisal w dziale DFO moze jeden byl sensowny...


Ostatnio edytowano 20 lut 2009, 22:02 przez coldzik, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 22:00 
Cytuj  
tzn. mam wrazenie, ze 'zywi' gracze beda brali udzial wlasnie tylko w pvp.
jesli chodzi o harvesting, crafting to 80% ludzi macruje badz bedzie macrowac. nie wiem wiec czy mozna to zaliczyc do fajnych aspektow gry.
potem 20min dziennie sprzedawania i tyle na ta chwile.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 22:05 
Cytuj  
Eve Online to gra ekonomiczna z pvp :)

Zarri, nie daj sie tym rebelom z ulicy sezamkowej !!

Ja nie licze ze od premiery bedzie wszystko w DFO funkcjonowalo, ta gra ma sie rozwijac, jesli braknie tego to bye bye.
Stawiam na polityke, produkcje, handel i pvp na rowni, mam nadzieje ze nie znudze sie szybko jesli beda slamazarnie wprowadzac rozbudowywanie gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 22:19 
Cytuj  
Nie da sie "macrowac " na dużą skale w DFO. System wykrywania skryptów jest dobry. Pozostaje tylko autokilker, przy ktorym i tak musisz spredzac czas ( z 1 noda mozesz wykopac 40 surowców, pozniej masz coolddown na 2h, narzedzia sie niszcza no i stamina spada ). Do tego gankerzy a porzadne miejsca do kopania nie są strzeżone. Nie jest wiec tak łatwo.


_________________
OrleOko czuwa...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.