MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

A takie dywagacje o tym wszystkim...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32802
Strona 2 z 2

Autor:  Zarri [ 26 lut 2009, 14:11 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Przede wszystkim to WARa mozna bylo w dniu premiery kupic, odpoakowac, zainstalowac, spatchowac i (z mniejszymi lub wiekszymi problemami) grac. GRAC panowie - gry sa do grania. :-).


Grac powiadasz ? Ja nie moglem sie wbic na server K8P bo byly kilkugodzinne kolejki a jak w czasie czekania dostalem DC to musialem czekac od nowa. Dopiero po tygodniu sytuacja sie unormowala ze moglem grac.

Autor:  Teo [ 26 lut 2009, 14:18 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Przede wszystkim to WARa mozna bylo w dniu premiery kupic, odpoakowac, zainstalowac, spatchowac i (z mniejszymi lub wiekszymi problemami) grac. GRAC panowie - gry sa do grania. :-).


Grac powiadasz ? Ja nie moglem sie wbic na server K8P bo byly kilkugodzinne kolejki a jak w czasie czekania dostalem DC to musialem czekac od nowa. Dopiero po tygodniu sytuacja sie unormowala ze moglem grac.

Tak, a inne serwery byly w tym czasie medium i mozna bylo grac bez problemu.

Autor:  Kabraxis [ 26 lut 2009, 14:19 ]
Tytuł: 

Ale mogles grac na jednym z kilkudziesieciu innych serwerow.
Tak samo jak w godzinach szczytu mozesz probowac jechac przez zatloczone miasto albo probowac je ominac polnymi drogami. :-P

Jest lekka roznica miedzy niemozliwoscia gry WOGOLE (ba... nawet kupic sie jej nieda) a niemozliwoscia gry na danym serwerze.

Zreszta tak jak mowie nie ma co porownywac problemow z obsluzeniem 500 000 napalonych ludzi przobujacych sie wbic na jeden serwer a obsluzeniem 5k szczesliwcow ktorzy naciskali F5 wystarczajaco szybko zeby po 6 godzinach w koncu kupic gre. :-)

Autor:  Kleiv [ 26 lut 2009, 15:11 ]
Tytuł: 

ehh nędza i płacz ,zaczynam się zastanawiać nad tymi 50 euro ,dziś rano próbowałem się zalogować ,zanim spatchowałem klienta to już był queneing na serwie i nawet postaci mi sie nie udało zrobić mimo czekania pół nocy.

Autor:  konrador [ 26 lut 2009, 16:04 ]
Tytuł: 

Nie porozrzucali, rozrzucanie sugeruje jakas losowosc. wprowadzasz ludzi w blad specjalnie?

Jesli nie robili tego losowo, to planowal to jakis skonczony debil, bo niektore wiezyczki siegaja praktycznie spawnow (np. ta u elfikow, kolo spawna z orkami) i pozwalaja na bezstresowe farmienie golda w grze hardcore PVP. Nonstop spawn calkiem niezlych mobkow na poczatkowe farmienie stuffiku + bank oddalony o 10s biegu, a do tego ochrona wiezyczki. W teorii mozesz sobie zabic kazdego i wszedzie, ale obaj wiemy jakie sa realia (a jesli ty tego nie wiesz, to lognij sie i sprawdz), wiec przestan opowiadac bajki. Jesli ktos wejdzie w range wiezyczki i natychmiastowo zareaguje zwrotem o 180 stopni i ucieczka, to ucieknie z ~40% hp. Jesli dodatkowo na plecy siadzie mu paru npk guard zone huggerkow, jakich po premierze bedzie zatrzesienie, to w momencie wejscia w range wiezyczki moze sie od razu zaczac zastanawiac, w ktora strone biec po respawnie, zeby miec najblizej do banku. Ty mi tlumaczyles o klanach, a ja tobie tlumaczylem, ze wcale nie musisz byc w klanie, zeby grac w DFO.

moze kiedys cos zrobia jak wiekszasc bedzie sugerowac ich zlikwidowanie

Bylo glosowanie w becie w topicu zalozonym przez jednego z testerow, bo AV o zdanie nikogo nie pytalo. Niby nie musialo - w koncu to ich gra. afair jakies 80% glosujacych opowiadalo sie za usunieciem wiezyczek, reszta probowala fanboiowac i naginac fakty jak smeagollum powyzej. Wspomniany "oficjalny komunikat"l byl - standardowo - reakcja na masowy ryk ze strony testerow i jakies 5489535438538 tematow poswieconych nowym towerkom wlasnie, bo niestety w zaden inny sposob nie da sie "oficjalnego komunikatu" od AV wyrwac.

Autor:  Teo [ 26 lut 2009, 16:35 ]
Tytuł: 

Wiezyczki musza zniknac, nie widze sensu dla takiego rozwiazania w tej grze, niby safe spot w stolicach powinien byc ale tylko tam.

Autor:  Indoctrine [ 26 lut 2009, 18:31 ]
Tytuł: 

Nie jestem fanem DFO, ale nurtuje mnie jedna kwestia.
Gra miała być full loot open ffa pvp, a tu czytam, że są alignmenty, wieżyczki itp... Czyli tak naprawdę nie można bezkarnie zabijać kogo się chce, bo sama gra będzie karać?

Zawiedzionych zapraszam zatem do WurmOnline na server Wild, gdzie takich ograniczeń nie ma (choć jest parę innych ;) ).

Autor:  Undmeen [ 26 lut 2009, 18:54 ]
Tytuł: 

Indoctrine napisał(a):
Zawiedzionych zapraszam zatem do WurmOnline na server Wild, gdzie takich ograniczeń nie ma (choć jest parę innych ;) ).


Nieważne ile byś postów takich samych nie napisał nikt w to grac nie będzie.


Mówią ze jutro sklep otworzą czyli po jutrze w ich języku ;/

Autor:  MagPS [ 26 lut 2009, 18:56 ]
Tytuł: 

Undmeen napisał(a):
Mówią ze jutro sklep otworzą czyli po jutrze w ich języku ;/


no ale ja chce grać zaraz, teraz, natychmiast! :wink:

Autor:  Mendol [ 26 lut 2009, 18:58 ]
Tytuł: 

gobosy daja rade hehehe

Autor:  brazz [ 26 lut 2009, 18:58 ]
Tytuł: 

gra jest open PvP, nie zmieni tego parę wieżyczek w stolicach i wokół nich. alignment system ogranicza walkę wśród własnej rasy nakierowując ją bardziej na ataki na lore'owych wrogów. gracz ze złym alignment nie ponosi większuch konsekwencji, ot nie może wejść do stolic i inni gracze mogą go zgankować bez alignment penalty.

mimo całego whine'u wokół tego systemu, jest IMO całkiem dobry.

Autor:  Mendol [ 26 lut 2009, 18:59 ]
Tytuł: 

alfary i tak moga pizgac kazdego ;-)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team