mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 31 mar 2011, 22:04 
Cytuj  
Nie zawsze sie ma holdingi na calej mapie;p


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 mar 2011, 22:23 
Cytuj  
Ogólnie to zjebali ten system. W grze, w której z założenia każdy jest wrogiem każdego czekanie 50 dni na zostanie blue jest zupełnie bezsensu. O tym, że reda można "złapać" zupełnie przypadkiem latając w grupie nie wspomnę.

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 06:13 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Ogólnie to zjebali ten system. W grze, w której z założenia każdy jest wrogiem każdego czekanie 50 dni na zostanie blue jest zupełnie bezsensu. O tym, że reda można "złapać" zupełnie przypadkiem latając w grupie nie wspomnę.


A po co ci "blue", skoro chodzisz na open world PvP w grupie z "reds" ?

"Blue" jest dla:
- noobków
- traderów / crafterów
- klanów role-playing, takich jak kiedyś Yew Militia, Wessex, etc.

W poprzednim systemie każdy był czasami red, czasami blue - aż w końcu kolory straciły jakiekolwiek znaczenie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 06:50 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Ogólnie to zjebali ten system. W grze, w której z założenia każdy jest wrogiem każdego czekanie 50 dni na zostanie blue jest zupełnie bezsensu. O tym, że reda można "złapać" zupełnie przypadkiem latając w grupie nie wspomnę.


Nowy system dotknie każdego, nie tylko Ciebie. Na początku z tą zmianą może być trochę problemów, ale już niedługo sytuacja się unormuje. Będziesz atakowany przez redów. Będziesz spotykał redów w przypadkowym PvP. To pozwoli Ci walczyć bez straty allignmentu. Jeżeli jednak to Ty jesteś osobą szukającą PvP i bijącą każdego, to nie widzę powodu dla którego miałbyś być pod koniec dnia blue.
Na dodatek moim zdaniem system idealnie się uzupełnia z wprowadzoną opłatą za prowadzenie wojen (bez tej opłaty pewnie mielibyśmy teraz cotygodniowy spam wypowiadania wojen). Wreszcie wypowiadanie wojen będzie miało jakiś sens, a ludzie szukający jakiegoś porządku (niekoniecznie spokoju) wrócą do gry. Mam przynajmniej taką nadzieję.

*

Posty: 63
Dołączył(a): 3.09.2010
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 08:37 
Cytuj  
Czy ktoś jeszcze stracił fpsy po tym patchu?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2011, 13:16 
Cytuj  
Azdul napisał(a):

A po co ci "blue", skoro chodzisz na open world PvP w grupie z "reds" ?


- klanów role-playing, takich jak kiedyś Yew Militia, Wessex, etc.


Obecnie Wessex to nie tacy PvE-erzy ;> dobrze walczą


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2011, 10:11 
Cytuj  
Cytuj:
Darkfall will also get more utility out of multiprocessor systems.


Oby kurna. Oby.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 15:21 
Cytuj  
Patch Notes 11/05/2011


Today’s patch is mostly about the changes in the alignment system. You can see a map overview highlighting the changes further down. We’re interested in your feedback on how it’s working out since this is a major change in the gameplay and to day-to-day life in Agon.
•The loot drop from fishing has been doubled
•The ship’s fish box can now hold up to 2000 items
•The ship’s fish box is now indestructible
•The ship’s fish box can now be deployed together with the ship’s strongbox (on ships that support both)
•Some melee weapon sounds have been adjusted
•Mana pray requirement has been lowered from 150 to 140
•Added some more pray notifications
•Mysterious essences can now be gained from monster loot
•Fixed an issue with the rogue system where you wouldn’t stay grey after entering a clan city
•The world has now been divided into lawful and lawless areas. Read more about the background of these changes in our lore section. Additionally, you can find more information about alignment in our new alignment help section.
•A lawless area is one where there is no alignment penalty
•When entering a lawless area a player will get a 30 second grace period before turning rogue
•Clan city owners will always be able to decide how visitors and their actions are treated within the city’s perimeter regardless of the surrounding area being lawful or lawless

Mapka:
http://www.darkfallonline.com/blog/wp-content/uploads/2011/05/darkfall_map_lawful-lawless_areas.jpg

Orginal:
http://www.darkfallonline.com/blog/patch-notes-may-11th-2011/


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 17:55 
Cytuj  
Zajebiscie ktos wykrakal. Jak przez weekend wbilem sobie na niffie -46 alignmentu to teraz wprowadzili nowy system... moglaby byc jakas amnestia bo nie widzi mi sie odrabianie tego przez nastepny miesiac:/


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 18:05 
Cytuj  
olej. Prawie cały mainland to "lawfull" area więc nawet jak sobie odbijesz to na niewiele się to zda. Miałem nadzieję, że zrobią to tylko w okolicy startowych miast, a zrobili jak zwykle.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 18:26 
Cytuj  
W sumie chyba racja. I tak na mainlandzie sie straci:/


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 11 maja 2011, 18:35 
Cytuj  
e tam mam od 4 miesięcy -100 i raczej do końca gry nie będę na + ;-)

A zmiany spoko. Na pewno na duuzy + dla nowo zaczynających. Zresztą DFO jest już zajebiście nob-friendly obecnie w porównaniu do początków.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 12:13 
Cytuj  
Havok napisał(a):
olej. Prawie cały mainland to "lawfull" area więc nawet jak sobie odbijesz to na niewiele się to zda. Miałem nadzieję, że zrobią to tylko w okolicy startowych miast, a zrobili jak zwykle.


this

Fail patch niestety.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 12:36 
Cytuj  
Najwiekszym failem jest to, ze portujac sie z lawless zone do npc miasta jest sie szarym przez 2 minuty co rowna sie smierci od wierzyczek. Jezeli ktos mial jakies zludzenia ze AV ma cos takiego jak server testowy to chyba wlasnie sie rozwialy :D.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 13:01 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Najwiekszym failem ... wierzyczek


Ale do rzeczy:

Drelungar napisał(a):
Najwiekszym failem jest to, ze portujac sie z lawless zone do npc miasta jest sie szarym przez 2 minuty co rowna sie smierci od wierzyczek. Jezeli ktos mial jakies zludzenia ze AV ma cos takiego jak server testowy to chyba wlasnie sie rozwialy :D.


A jak Ty byś to rozwiązał? Jakie sensowne rozwiązanie mogłoby temu zapobiegać? (nie żebym uważał, że się nie da, po prostu jestem ciekaw)
I czemu uważasz obecne rozwiązanie za fail?

*

Posty: 108
Dołączył(a): 13.09.2002
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 13:09 
Cytuj  
weak trolling...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 13:20 
Cytuj  
Jery napisał(a):
weak trolling...


Nie, zwyczajne pytania. I nie do Ciebie.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 13:30 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Drelungar napisał(a):
Najwiekszym failem ... wierzyczek


Coz bledy mi sie zdarzaja.
Od tego zeby to rozwiac jest AV a nie ja, przygotowanie tego patcha zajelo im 6 tygodni. Dlaczego uwazam to za faila ? Brakuje jakiegokolwiek ostrzezenia ze po sportowaniu sie do miasta zostaniemy zaatakowani przez wiezyczki, wczoraj ludzie padali w npc miastach portujac sie prosto z farmy.
Zobacz na miasto npcowe mahirimow Stonehold, nowy gracz idzie sobie na nifll pobic snowclan huntery portuje sie z lootem do miasta i pada od wiezyczek. Niewiem nawet czy musialby sie portowac, mozliwe ze na kozie daloby sie dobiec i zginac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 13:47 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Coz bledy mi sie zdarzaja.
Od tego zeby to rozwiac jest AV a nie ja, przygotowanie tego patcha zajelo im 6 tygodni. Dlaczego uwazam to za faila ? Brakuje jakiegokolwiek ostrzezenia ze po sportowaniu sie do miasta zostaniemy zaatakowani przez wiezyczki, wczoraj ludzie padali w npc miastach portujac sie prosto z farmy.
Zobacz na miasto npcowe mahirimow Stonehold, nowy gracz idzie sobie na nifll pobic snowclan huntery portuje sie z lootem do miasta i pada od wiezyczek. Niewiem nawet czy musialby sie portowac, mozliwe ze na kozie daloby sie dobiec i zginac.


Nigdy takiego ostrzeżenia nie było. A od początku mogłeś się recallować jako rogue do miasta NPC (tym bardziej wbiec) i zginąć. Więc tu się nic nie zmieniło.
A sprawa łapania statusu rogue na terenie lowles - poinformowali o tym w patch notes (pisali właściwie tylko o tym).

Wystaczyło dadać dwa do dwóch i tyle. Z rozpędu się niektórzy poprzenosili, co zrozumiałe, ale czemu narobili takiego lamentu? Pewnie z powodu przyzwyczajenia do przemieszczania się w sposób natychmiastowy. A to akurat lipa, która miała istnieć tylko w becie. Została i wyludniła Agon zupełnie wraz z wprowadzeniem portali w miastach graczy.
Moim zdaniem zmiana na plus. Mniej instant przenoszenia -> więcej ludzi podróżujących -> więcej random PvP. A że powrót na mouncie z lootem to większe ryzyko niż natychmiastowy recall - hm, chyba dla tego ryzyka gramy w tę grę (full loot)?

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2011, 13:54 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Mniej instant przenoszenia -> więcej ludzi podróżujących -> wiecej random PvP. A żę powrót na mouncie z lootem to większe ryzyko - hm, chyba dla tego ryzyka gramy w tę grę (full loot)?

Ja sie zgadzam ze im mniej portowania recalowani itp tym lepiej, ale sa lepsze sposoby zeby to osiagnac i jak widac do tej pory AV nie idzie w tym kierunku, dlatego wydaje mi sie ze to raczej ich niedopatrzenie niz zamierzony feature majacy zwiekszyc ilosc podrozujacych. Tego typu niedopatrzenie w tak malym patchu, ktorego przygotwanie trwalo 6 tygodni = fail i wracamy do punktu wyjscia.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.