MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dlaczego Darkfall umiera?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=36034
Strona 11 z 25

Autor:  Huragan [ 10 paź 2010, 09:40 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o zaraz po premierze dfo bylo zajebistym w chuj mmo. kazdy mial rowne szanse,


ROTFL, czy ty grales od poczatku w DFO czy tylko jaja sobie robisz? DFO na poczatku to jeden wielku exploit. Zero rownych szans.

Autor:  Aenima [ 10 paź 2010, 09:49 ]
Tytuł: 

mowimy o legit grze, a nie wykorzystywaniu bugow.

Autor:  Huragan [ 10 paź 2010, 10:01 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
mowimy o legit grze, a nie wykorzystywaniu bugow.


Nawet jesli, to DFO nigdy nie bylo gra rownych szans. Kto wiecej koksowal autoclickerem (nie zabronionym przez devsow) to mial wieksze szanse.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 10:22 ]
Tytuł: 

co ty znowu pierdolisz huragan? nie pisze o tym kto exploitowal i jak dlugo, tylko o tym jak wygladala gra po premierze a jak wyglada teraz.
nie masz kurwa pojecia o czym piszemy ale jak zwykle probujesz wpierdolic swoje debilne 3 grosze.
spierdalaj do flames bo juz mnie nie bawia twoje teksty i proby dyskusji na temat gier, o ktorych nie masz pojecia.

jakos przez pierwszy miesiac nie bylo widac takich strasznych roznic. poza tym wtedy to byly jednostki - exploitowanie i autocklikery zaczely sie po tym jak gildie zdobyly 'bezpieczne' miasta.

Autor:  Teo [ 10 paź 2010, 10:32 ]
Tytuł: 

Fakt że przez pierwszy miesiąc bardzo dobrze wspominam gre, wtedy jak ktoś grał dobrze to zwyczajnie miał większe umiejętności, gra zawsze była zręcznościowa ale większość miała szanse na gre.
Potem szybko pojawiły się wielkie ilości graczy koksających na exploitach, szybko tez okazało się że gra wymaga rożnych skryptów, klikerów, zaawansowanych makr, a to już dawało dużego boosta.
Niestety po 3-4 miesiącach nic nie zrobiono by zniwelować wyexploitowane postacie, które były poza zasięgiem zwyczajnie grających i wtedy już można było zauważyć że bardzo dużo ludzi odchodzi.
Po tych 3-4 miesiącach rzeczą oczywista byłby wipe serwera, część ludzi by płakała ale zatrzymałoby to sporo ludzi i może by gra nieopustoszała co dodatkowo zniechęcało innych.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 10:50 ]
Tytuł: 

wipe serwera nawet teraz mialby rece i nogi - w polaczeniu z dobra kampania reklamowa.
jakby nie patrzec na rynku sa dwa mmo pvp - eve i dfo.

Autor:  Sou [ 10 paź 2010, 11:55 ]
Tytuł: 

Mendol zdecydowanie masz problem ze soba. Bawisz sie dobrze w jakims MMO ? W czymkolwiek sie dobrze czujesz? Jesli masz do zycia takie podejscie jak do grania to musi ono byc dla ciebie bardzo smutne: /

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 12:09 ]
Tytuł: 

a mozesz przetlumaczyc swoje mysli na polski? bo chcialbym ci odpowiedziec, ale niestety nie bardzo wiem o co ci chodzi.
i daruj sobie te dziecinne wycieczki osobiste bo robisz sie tylko coraz bardziej chujowy.
chcesz podyskutowac powaznie na temat dfo - to podawaj fakty, przyklady, doswiadczenia.
a jak chcesz sobie 'popierdolic' to idz do flames, ok?

Autor:  eagleeyes [ 10 paź 2010, 12:11 ]
Tytuł: 

Jakby wipneli server i wprowadzili ostry rygor GMów to chętnie bym pograł. IMO to jedyna szansa dla DFO.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 12:13 ]
Tytuł: 

a po co rygor. dosc duzo exploitow juz usuneli, paru rzeczy pilnuja.
oczywiscie rownie czesto daja dupy ale to jak w kazdej grze.
mnie bardziej przeraza brak pomyslu na rozwoj tej gry, jak i brak jakichkolwiek wiekszych akcji promocyjnych.

Autor:  eagleeyes [ 10 paź 2010, 12:19 ]
Tytuł: 

W DFO brakowało jeszcze jakiegoś ogarniętego systemu PvE. Fajnie czasami byłoby iść na jakiś ciekawy rajd, który nie polegałby tylko na waleniu do mobka czym popadnie. Fajnie by było miec kilkanaście ciekawych i otwartych dungeonów. No i podstawa to ta cholerna ekonomia i crafting, z tego co czytam to w tej kwestii nic sie nie zmieniło. Ograniczyć loot mobków, zostawić tylko konkretny w przypadku jakiś bossów rajdowych i tyle by wystarczyło. Reszta otoczki DFO jest epicka

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 12:23 ]
Tytuł: 

no tak ale ty bys chcial ideal - zajebiste pve jak w lotro/ddo/wow plus zajebiste pvp jakie jest w dfo :)
z czegos musieli zrezygnowac ;) sa fajne mobki do bicia, dungeonki tez dawaly rade - tylko bylo ich za duzo, za latwe do exploitowania.
mobkow jest duzo, czesc 'wymagajacych, ale niestety nie do konca oplaca sie je zabijac.
ekonomia nie istnieje i to jest najwieksza bolaczka dfo imo. w eve mozesz sie pizgac zeby zarabiac, ale rownie dobrze mozesz sie bawic w handel.
oczywiscie w dfo nie wymagam zeby to bylo az tak rozbudowane - ale powinni to zmienic na tyle, by mialo rece i nogi.
tym bardziej, ze jedna postac na server umozliwia zrobienie calkiem fajnego systemu.

problem w tym, ze w tej chwili przeogromny swiat powoduje, ze ciezko go 'zapelnic'.
serio jak sobie przypomne jak wygladaly spoty goblinow, trolli na poczatku gry to az sie lezka w oku kreci :)

Autor:  Sou [ 10 paź 2010, 12:24 ]
Tytuł: 

Chyba troche lat juz masz i w pewnym momencie wydalo ci sie dziwne ze kiedys wszystko bylo super nawet wino za 3zl... dowiem sie z czego to wynika jak mi znajoma pani psycholog odpisze ;) Na szczescie wystarczy sobie poprostu zdawac sprawe z tego mechanizmu.

Z tego co pamietam gra na poczatku byla zjebana tak ze mimo czekania na nia kilku lat, odpuscilem sobie. Tobie sie pewnie podobaly piramidy z ludzi walacych w siebie czarami;]


Napisalem ci wczesniej czemu twoje "pomysly" sa do niczego. Chcesz wprowadzic sztuczne ograniczenia ktore gracze omina w ciagu 2h po zalogowaniu. Przy okazji uwalil bys grze mase rzeczy ( wyspy, podrozowanie ) bo jestes specjalista od MMO i zamiast zwiekszac ilosc graczy masz pomysl jak zmniejszyc swiat; ] Twoj target to pewnie 20 aren takich 8v8...

Gdyby twoje pomysly wprowadzic to albo nic by sie nie zmienilo albo gra sporo by stracila. Na pewno nie zyskalaby graczy. Rozumiem ze poswieciles na ich wymyslenie 5 minut albo kapiel w wannie wiec uwazasz ze sa tyle warte co 9 lat robienia Darkfalla :wink:

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 12:26 ]
Tytuł: 

a no to faktycznie przy twojej wiedzy na temat tej gry na poczatku, jak i ogolnego pojecia o tym co sie dzialo, dzieje - nie mamy o czym rozmawiac.
ale dzieki, ze poswieciles swoj cenny czas na wyjasnienie swoich uwag.

i tak, zawsze bylem wielkim fanem arenek, dlatego do tej pory gram w wow'a i gw.

Autor:  Sou [ 10 paź 2010, 12:28 ]
Tytuł: 

No to sie wyjasnilo. GW2 teraz wychodzi wiec bedziesz mial co robic.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 12:29 ]
Tytuł: 

fajnie, ze sie dogadalismy.

a, wez tylko pod uwage, ze ty wyrazasz swoje zdanie na temat gry, w ktora pograles 5 minut, a my poswiecilismy jej pare/parenascie miesiecy :)

Autor:  Azdul [ 10 paź 2010, 12:30 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Niestety po 3-4 miesiącach nic nie zrobiono by zniwelować wyexploitowane postacie, które były poza zasięgiem zwyczajnie grających i wtedy już można było zauważyć że bardzo dużo ludzi odchodzi.
Po tych 3-4 miesiącach rzeczą oczywista byłby wipe serwera, część ludzi by płakała ale zatrzymałoby to sporo ludzi i może by gra nieopustoszała co dodatkowo zniechęcało innych.


Nawet jeśli AV wysłałoby armię nazi GM-ów pilnujących każdego gracza, ci, którzy chcą się wykoksać, wykoksają się, nawet bez użycia Autoclickera.

Znam gościa, który zrobił greatsword 1-75, a później masterkę do 50 w jeden dzień, bez makr i bez zbugowanych mobów. Podejrzewam, że ten dzień zostawił trwałe ślady na jego psychice, ale to jest jak najbardziej do zrobienia, całkowicie "legit".

Od tego, czy coś jest fair, ważniejsze jest to, czy coś jest przyjemne - dlatego mamy HP patch, 6x skill gain magii, shared cooldown na nuke-i, shared cooldown na ray-e, nerf splash damage.

Wipe serwera spowodowałby jedynie konkurs "kto jest większym masochistą", i jeszcze bardziej zraziłby casualowych graczy.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2010, 12:32 ]
Tytuł: 

nie, nie zrazilby imo. bo takich pojebow byloby 10-20% populacji serwera.
i z moich doswiadczen z poczatku gry, moge stwierdzic, ze casualom na pewno graloby sie lepiej. nie wspominajac o nowych graczach, ktorzy po zalogowaniu sie widzieliby stolice pelne ludzi, zapchane spoty, o ktore trzeba walczyc itd. itp.

Autor:  Sou [ 10 paź 2010, 12:37 ]
Tytuł: 

Azdul napisał(a):
to jest jak najbardziej do zrobienia, całkowicie "legit".

Nie tylko to. Dostanie ziola to magie wszystkie wymaksuje w podobnym czasie. O craftingu nie ma co mowic.

O chyba przestane grac bo to jest takie niesprawiedliwe ze koles z top klanu moze sobie alta zrobic w tydzien :~~/ Ale mi zle wprowadzmy WIECEJ OPCJI dla osob ktore nie maja kolegow i MNIEJ OPCJI dla osob ktore moga grac 23/7.

Autor:  noasz [ 10 paź 2010, 12:57 ]
Tytuł: 

"Znam gościa, który zrobił greatsword 1-75, a później masterkę do 50 w jeden dzień, bez makr i bez zbugowanych mobów. Podejrzewam, że ten dzień zostawił trwałe ślady na jego psychice, ale to jest jak najbardziej do zrobienia, całkowicie "legit". "

Nie jest to mozliwe i nie wierz w bajki.

Strona 11 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team