MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 104 z 120

Autor:  Atherius [ 28 sty 2009, 10:01 ]
Tytuł: 

Te filmiki wyglądają jakby były nakręcone przez devsów, każdy w podobnym stylu i podobny czas trwania. AI stworków trochę z dupy, mogli by wreszcie pokazać więcej niż jednego gracza, bo na razie to jest to jakiś sandbox pve w roli głównej z graczem vs 1 mob... a nie mmo. ;<
Ale czekajcie, DNF też kiedyś wyjdzie. :)

Autor:  Viracept [ 28 sty 2009, 10:14 ]
Tytuł: 

Animacje z dupy ale nie można mieć wszystkiego. Imo jak na grę robioną w garażu wygląda dobrze :)

V.

Autor:  coldzik [ 28 sty 2009, 10:38 ]
Tytuł: 

DNF = darknonfail? :)

Mi animacje nie przeszkadzaja, bo mi zalezy na gameplayu, a nie na tym, zeby kapucyna trzepac spogladajac na plynnie animowana elfia dupeczke, no ale rozni ludzie - rozne potrzeby :)

Autor:  S@mael [ 28 sty 2009, 10:45 ]
Tytuł: 

Ja bym im proponowal wipe mape i zaczac robic nowa , ktora ma cos wiecej niz pole do biegania i bank.
Enviroment interaction -poor.
Nawet mapy FPSow sa bardziej rozwiniete , a to ma byc player freedom mmo. Zreszta to co mialo byc ,a co jest to juz inna bajka.

Autor:  coldzik [ 28 sty 2009, 11:42 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Ja bym im proponowal wipe mape i zaczac robic nowa , ktora ma cos wiecej niz pole do biegania i bank.
Enviroment interaction -poor.
Nawet mapy FPSow sa bardziej rozwiniete , a to ma byc player freedom mmo. Zreszta to co mialo byc ,a co jest to juz inna bajka.


A czemu od razu robic od nowa mapke? Przeciez mozna dokladac/zmieniac juz istniejaca... Mysle, ze tak wlasnie beda robili, czyli nowe elementy beda dodawane na bierzaco do istniejacej mapy

Autor:  exodus [ 28 sty 2009, 11:44 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
to nie były osobne servery, podzielenie na sektory jest zastosowane praktycznie w każdej grze, z tym, że w niektórych to widać w postaci "Loading level" a w innych nie. Ten "lag" podczas przechodzenia z sektora na sektor, to wgrywanie danych do pamięci, nie można załadować na raz całego świata, bo żaden komputer tego nie udźwignie.


Kazdy sektor to byl osobny server, przy przekraczaniu granicy nastepowala synch z innym serverem badz conlost. Wykorzystywane to bylo do miedzy innymi do dupeowania itemow. Client uo nie loadowal calej mapy tylko ja streamowal co ladnie widac na duzych rozdzielczosciach ktorych normalnie nie powinien obslugiwac.

Autor:  breez [ 28 sty 2009, 11:55 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
A czemu od razu robic od nowa mapke? Przeciez mozna dokladac/zmieniac juz istniejaca... Mysle, ze tak wlasnie beda robili, czyli nowe elementy beda dodawane na bierzaco do istniejacej mapy


I tak robia, w ostatnim newsie pisali o tym, ze dolozyli zwierzeta oraz wiecej mobow.. :P

Autor:  QFC [ 28 sty 2009, 12:06 ]
Tytuł: 

kto to jest AV ? zastanawialiscie sie nad tym ? po garazowej produkcji nie ma co sie cudow spodziewac, co do animacji i plynnosci poruszania sie "elfki" jak ktos wyzej wspomnial to jest czesc gameplay'a i to b.wazna czesc, macie hype sandbox'a a animacja przypominajaca sterowanie robotem by wam nie przeszkadzala ?

Autor:  Zarri [ 28 sty 2009, 13:12 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
Hehe po tych najnowszych video leakach naprawde jestem bardzo optymistycznie nastawiony do dfa...


Fakt, filmiki sa swietne, grafika wystarczajaca do dobrej zabawy, jesli jeszcze bedzie w grze to wszystko co devsi zapowiadali to bedzie hicior jak dla mnie. Animacja ujdzie, nie ma problemu, najwazniejsze ze gra jest swietnie zoptymalizowana. Ktos pisal ze ma na srednim sprzecie 100 fpsow, wiec ludzie na starszych kompach beda mieli spokojnie 50 fpsow. Zajebiscie jak dla mnie, wreszcie moze nie bedzie tak cielo i lagowalo jak w AoC czy WAR przy massive battles.

Autor:  coldzik [ 28 sty 2009, 13:17 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
kto to jest AV ? zastanawialiscie sie nad tym ? po garazowej produkcji nie ma co sie cudow spodziewac, co do animacji i plynnosci poruszania sie "elfki" jak ktos wyzej wspomnial to jest czesc gameplay'a i to b.wazna czesc, macie hype sandbox'a a animacja przypominajaca sterowanie robotem by wam nie przeszkadzala ?


Dobry gameplay to raczej podejscie indywidualne i dla mnie grafika w zadnym stopniu nie wplywa na to czy gra jest dla mnie grywalna, czy tez nie. Oczywiscie, jezeli mialbym doczynienia z gra o ptakach, a zamiast ptakow latalyby jezozwierze to cos jest nie teges i wplynie to na gameplay, jednak jezeli mamy doczynienia z animacja - ani troszke mi to nie przeszkadza

Autor:  Undmeen [ 28 sty 2009, 13:38 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
coldzik napisał(a):
Hehe po tych najnowszych video leakach naprawde jestem bardzo optymistycznie nastawiony do dfa...


Fakt, filmiki sa swietne, grafika wystarczajaca do dobrej zabawy, jesli jeszcze bedzie w grze to wszystko co devsi zapowiadali to bedzie hicior jak dla mnie. Animacja ujdzie, nie ma problemu, najwazniejsze ze gra jest swietnie zoptymalizowana. Ktos pisal ze ma na srednim sprzecie 100 fpsow, wiec ludzie na starszych kompach beda mieli spokojnie 50 fpsow. Zajebiscie jak dla mnie, wreszcie moze nie bedzie tak cielo i lagowalo jak w AoC czy WAR przy massive battles.


Po tych filmikach widać ze nie spiep**** gry, WoW w wczesnej fazie miał tak i same błędy a zostały poprawione. Po kilku patchach będzie ok ;d

Autor:  QFC [ 28 sty 2009, 13:51 ]
Tytuł: 

Roznica jest taka ze Blizz to wielka profesjonalna firma z wyrobiona marka z gornej polki a Aventurine to debiutant i do tego z chudym portfelem wiec zaufanie mam do nich takie jak do naszych politykow ;-)

Autor:  Zarri [ 28 sty 2009, 14:22 ]
Tytuł: 

QFC napisał(a):
Roznica jest taka ze Blizz to wielka profesjonalna firma z wyrobiona marka z gornej polki a Aventurine to debiutant i do tego z chudym portfelem wiec zaufanie mam do nich takie jak do naszych politykow ;-)


Tetrisa tez napisal nikomu nie znany biedny rusek a gra stala sie hitem swiatowym, bo miala grywalnosc. To samo bedzie z Darkfallem, nie kasa sie liczy a pomysly i grywalnosc gry.
Jesli chodzi o muzyke, to zawsze duzo bardziej mi sie podobaja niszowe kapele a nie jakas komercja promowana za ogromna kasiore (mimo ze jest chlamem). Tak samo w grach, te niszowe daja wiecej radochy niz komercyjne shity w stylu WoW.

Autor:  tiomor [ 28 sty 2009, 14:42 ]
Tytuł: 

Ku*wa !
A DFO to nie jest komercyjna gra... no jak jak kocham takie argumenty...;x

Autor:  Atherius [ 28 sty 2009, 15:00 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
QFC napisał(a):
Roznica jest taka ze Blizz to wielka profesjonalna firma z wyrobiona marka z gornej polki a Aventurine to debiutant i do tego z chudym portfelem wiec zaufanie mam do nich takie jak do naszych politykow ;-)


Tetrisa tez napisal nikomu nie znany biedny rusek a gra stala sie hitem swiatowym, bo miala grywalnosc. To samo bedzie z Darkfallem, nie kasa sie liczy a pomysly i grywalnosc gry.
Jesli chodzi o muzyke, to zawsze duzo bardziej mi sie podobaja niszowe kapele a nie jakas komercja promowana za ogromna kasiore (mimo ze jest chlamem). Tak samo w grach, te niszowe daja wiecej radochy niz komercyjne shity w stylu WoW.


Ale porównanie... jeśli dfo ma złożoność tetrisa (co widać na filmikach) to rzeczywiście będzie hitem na miarę tej gry.

Autor:  Viracept [ 28 sty 2009, 15:02 ]
Tytuł: 

Tak apropo's nowego filmiku ze spellcastingiem to życzę szczęścia z trafieniem kogokolwiek :lol:

V.

Autor:  Undmeen [ 28 sty 2009, 15:07 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Tak apropo's nowego filmiku ze spellcastingiem to życzę szczęścia z trafieniem kogokolwiek :lol:

V.


Jeśli będzie fail to możne wprowadza jakiś wspomagacz ;d No ale z drugiej strony prawie identyczny comabat jest w Darkk Messiah of M&M i da rade strzelać kulami itp nie zawsze trafiasz ale jak trafisz to porządnie zaboli ;d

Autor:  Postal [ 28 sty 2009, 16:08 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Tak apropo's nowego filmiku ze spellcastingiem to życzę szczęścia z trafieniem kogokolwiek :lol:

V.


bo ten tard co krecil fimik nie wie jak tego zaklecia uzywac. przeciez juz testerzy sie wypowiadali ze trzeba celowac w ziemie zeby mob sie nadzial na splash damage a nie celowac mu w glowke lol

Autor:  Viracept [ 28 sty 2009, 16:12 ]
Tytuł: 

Czytałem. Podobnie jak uważa, że serwer wciąż crashuje a ludzie wkleili posta z beta forum, że będą random bez ostrzeżenia wyłączenia serwa. Tak to jest z opiniami z bet.

Grunt, że od 2 dni jest masa leaków.

V.

Autor:  QFC [ 28 sty 2009, 16:18 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
Tetrisa tez napisal nikomu nie znany biedny rusek a gra stala sie hitem swiatowym, bo miala grywalnosc. To samo bedzie z Darkfallem, nie kasa sie liczy a pomysly i grywalnosc gry.


Takie cuda jak z tetrisem zdarzaja sie raz na 100 lat , skoro twierdzisz ze to samo bedzie z darkfalem to liczysz na cud i moge cie nazwac Fanbojem a jak wiadomo z fanbojami sie dogadac nie da.

Moim zdainem Grywalnosc > Pomysl , przyklad WoW gdzie ma mega grywalnosc ale pomysl jest chujowy , ale gralem w to prawie 3 lata z przerwami , przyciagnela mnie grywalnosc
btw. na raidach bylem moze z 10 razy

Na koniec wejdz na wikipedie i sprawdz co oznacza pojecie Komercja.

Strona 104 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team