MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 114 z 150

Autor:  noasz [ 18 cze 2013, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Zawsze jak bedzie kicha na eu mozna z bramki na us pograc. Imo warto bo pierwszy miech to farma i im mniej ludzi na spotach tym szybciej zrobisz postac. A pvp zawsze znajdziesz.

Autor:  Highlander [ 18 cze 2013, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja nie skonczylem jeszcze farmic, ale podoba mi się i polecam.

Autor:  Aenima [ 18 cze 2013, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja robie sobie tydzien wolnego, jade na krotki urlop lapsa biore, ale raczej bede tylko rybki lowil.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 18 cze 2013, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ej no nie wiem ale jak na moj gust to mi sie wydaje ze populacja na EU jest bardzo OKEY.

My mieszkamy w Darkmoore czyli w centrum agonu i co chwile ktos przylazi nam do miasta, co chwile jakies walki wokol na spotach.
Blisko mamy tez NPC miasta i safezony i tam to tlumy, niema skalki ani krzaka.

Mamy tez hamlet kolo dungeona z trollami i tam to juz wogole farmic sie nie da, niewazne o ktorej godzinie zawsze tam ktos jest lub roamuje wokol portala.
Ja aktualnie wbijam jeszcze 200 Terrorow na Ruby no i o farmie wieczorem moge zapomniec, nawez z rana ciezko zabic kilka spawnow.
moze przeniescie sie gdzies indziej, i tam sprobojcie szczescia.

Fakt faktem AV leci w chuja i jak zwykle klamie, taki potencjal gry i znowu wszystko spierdolone.

Autor:  jachu [ 18 cze 2013, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mormo Blastbeat napisał(a):
Ej no nie wiem ale jak na moj gust to mi sie wydaje ze populacja na EU jest bardzo OKEY.

My mieszkamy w Darkmoore czyli w centrum agonu i co chwile ktos przylazi nam do miasta, co chwile jakies walki wokol na spotach.
Blisko mamy tez NPC miasta i safezony i tam to tlumy, niema skalki ani krzaka.

Mamy tez hamlet kolo dungeona z trollami i tam to juz wogole farmic sie nie da, niewazne o ktorej godzinie zawsze tam ktos jest lub roamuje wokol portala.
Ja aktualnie wbijam jeszcze 200 Terrorow na Ruby no i o farmie wieczorem moge zapomniec, nawez z rana ciezko zabic kilka spawnow.
moze przeniescie sie gdzies indziej, i tam sprobojcie szczescia.

Fakt faktem AV leci w chuja i jak zwykle klamie, taki potencjal gry i znowu wszystko spierdolone.


Ja 2 czy 3 dni temu w trakcie dnia kopałem mapę u Was w mieście (na jednym z tych strzelistych płaskowyżów) o dziwo spokojnie wskoczyłem do miasta, wykopałem, zlazłem sobie kulturalnie, wskoczyłem na mounta zostawionego pod murami i w jeszcze większym spokoju odjechałem - a myślałem że ciężko będzie pod mur podjechać i będę musiał odpuścić mapę - żywego ducha w mieście i na jego obrzeżach - dopiero długo, długo później wpadłem na 3 AQ farmiących gnolle pod miastem
Też mieszkam praktycznie w centrum agonu, mieszkam na yssam, mieszkam u wolfów, mieszkam na niflu i z moich obserwacji: robi się coraz gorzej. Ok z waszej strony u wolfów rzeczywiście jakby więcej ludzi, ale i tak widać tendencję spadkową.
Co do dungeonu - ok tu się zgodzę - jest jeden na mapie więc jest okupowany 24/7 (powód ? ponad 5kk PP)

co do braku skałek, krzaków itd. - też się nie zgodzę, non stop kopię altem i jest tego od chuja - sytuacja o jakiej mówisz ok miała miejsce 3-4 tygodnie temu, mam spoty na których kopię też mainem żelazo, jakiś czas temu nie dało się wykopać 2-3 skałek zanim ktoś nie przyjechał - teraz po 400 żelaza napierdalam i nic

piszę wyłącznie moje obserwacje od release po dzień dzisiejszy - fakt jest jeden niezaprzeczalny - przez opieszałość AV co raz więcej ludzi quituje i to widać gołym okiem - nikt mi nie wmówi że jest inaczej

póki co jest jeszcze OK :) idzie znaleźć rozrywkę ale obawiam się że jest spore ryzyko że ta tendencja się utrzyma jeśli AV nie przyśpieszy wprowadzania contentu, musi być więcej dung, muszą porawić wisoki, muszą wprowadzić daily featsy MUSZĄ MUSZĄ MUSZĄ :lol: :lol: :lol:

i w sumie zwrócę gostiemu honory - powinni jednak poprawić transfery - nie aż tak mocno jak przez tą ostatnią pomyłkę ale boost by się jednak przydał.

Autor:  Aenima [ 18 cze 2013, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Z zapowiedzianych patchow wprowadzili tylko dwa przez ponad miesiac.

Autor:  Highlander [ 18 cze 2013, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja tam w AQ darkmoore widze caly czas dużo ludzi, a wchodzę nieraz o nienormalnych porach. W sumie to jak jest 1 wrog pod murami to chyba często jest zlewana :P

Ale generalnie to mam troche przeciwne odczucia co jachu lol, bo wokół darkmoore caly czas ostatnio biegalo mnóstwo ludzi. A ze często bije sam moby, to dla mnie az za tłoczno ;)

A przy hamlecie zabiłem kilka spawnow ostatnio bez problemow :P

Autor:  jachu [ 18 cze 2013, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

wprowadzają powoli, zawsze trzeba było brać na nich sporą poprawkę, pechowo - nie wiem jak im to mogło nie wyjść - nie ma takich ostrych wojen jak w jedynce, przez co ludzie którzy grali w wiekszości dla mass pvp - mają mało do roboty
mniej rzeczy dzieję się " on a daily basis" - harasowanie miast, które chcesz siegowac, asset destruction, napierdalanie wiosek/hamletów (czy to młotkami, granatami czy z morza) itd.
jest sporo zajebistych spotów - nawet u wilków, które stoją puste i praktycznie nikt na nie nie wpada ;/ bo albo nie ma na nie featów, albo zostały już dawno skończone.

spoko, wiem że 1 wróg to nie jest w sumie sens go szukać o ile nie napierdala w bank explosivem - tylko że z tego co się rozglądałem to w mieście nikogo nie było

nie wiem high, może ja mam zwyczajnie pecha i ostatnio spotykam coraz mniej ludzi hehe

Autor:  Mormo Blastbeat [ 18 cze 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

:] haha Jachu wiem kiedy kopales bo ktos na TS3 mowil ze jakis SUN w miescie i patrzymy na loga a to wlasnie Jachu 8) ... wiec nawet nie mielismy ochoty wracac lub cie szukac, bylismy sami na pvp w wiekszej grupie, pewnie dlatego nikogo nie bylo w miescie.

Wiesz mi tez sie powoli nudzi, ale ja nadal przyzwyczajony jakos do DF1, gdzie trzeba bylo wybierac konkretny cel gdzie sie jedzie by wogole kogos spotkac / zabic.

Widac i czuc ze populacja spada, ale tylko przez to ze duzo hardcorow ma po 100 ready bagow i 150k PP i poprostu nie ma co robic.
Zwykle rozjebanie banku komus w hamlecie jest w solo nieoplacalne bo kurwa ceny battlespikow sa za wysokie..
Walk morskich nie ma bo nie ma statkow, a i do miasta niema jak wejsc bo po pierwsze mury sa czesto za wysokie a po drugie nawet jak po mountach wejdziesz to cie guard tower zajebie bo nie ma arcane ressa z ringow.
Grze potrzeba wiecej contentu, z biegiem czasu bedzie lepiej.

Autor:  Mendol [ 18 cze 2013, 15:28 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jak z biegiem czasu? mieli czas i co zrobili? praktycznie nic.
ja juz nie mam ochoty czekac pol roku az powoli bedzie wiecej contentu, bo za 3 miesiace nikt nie bedzie gral i tak.

Autor:  dawiss [ 18 cze 2013, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Kupiłem. Mam nadzieję, że wypełni pustkę po Ultimie Online ;).

Autor:  lamoon [ 18 cze 2013, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

dawiss napisał(a):
Kupiłem. Mam nadzieję, że wypełni pustkę po Ultimie Online ;).


:lol:

Autor:  Morn [ 18 cze 2013, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

też kupiłem mam taką samą nadzieję jak ty ale raczej nic UO nie zastąpi
napisz na pw jaki masz nick zawsze można razem pobiegać

Autor:  jachu [ 18 cze 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mormo Blastbeat napisał(a):
:] haha Jachu wiem kiedy kopales bo ktos na TS3 mowil ze jakis SUN w miescie i patrzymy na loga a to wlasnie Jachu 8)

:lol: :lol: cholera :P wydało się hehe
nie no spoko nie wjeżdżam na Was, że mało kto akurat w mieście siedział, sam też staram się tam spędzać jak najmniej czasu.
zobaczymy jak będzie, mam nadzieję że będzie dobrze

Autor:  gosti [ 18 cze 2013, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Co do aktywnosci - aktualnie 30/86 online z AQ, czyli szalu bez, ale tragedii chyba tez nie ma.

Autor:  Ossur [ 18 cze 2013, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti podziel te 86 przez 2...
po drugie sezon urlopowy sie zaczał, ja wracam dopiero w poniedziałek...

Autor:  jachu [ 18 cze 2013, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
Co do aktywnosci - aktualnie 30/86 online z AQ, czyli szalu bez, ale tragedii chyba tez nie ma.

e no to można powiedzieć, że w normie mid dfo czyli poniżej połowy roostera (zakładając że alty też w klanie)
podejrzewam, że w większości klanów sytuacja tak wygląda
ilu polaków aktywnych ?

+ dla chłopaków, że jednak zdecydowali się obadać grę - nie będziecie raczej żałować wydanej kasy

Autor:  Highlander [ 18 cze 2013, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

bicie mobow w 3os party + 10 do komfortu, i fragi wlecialy ;)

Autor:  Ossur [ 18 cze 2013, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
ilu polaków aktywnych ?

pewnie bedzie tak 15-20 sztuk ale bliżej 20 niż 15-tki

Autor:  noasz [ 19 cze 2013, 03:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Muszę coś zmienić w sprzęcie bo przy większych walkach mi fpsy wariują mam to:
-procek amd athlon 64 3200mhz
-grafa Nvidia Geforce GTX 560
-ram ddr3 4x po 2 mb
-płyta asrock m3n78d

Co jest najsłabszym ogniwem, co zmienić koniecznie przy low budżecie, powiedzmy 1-1.5k

Strona 114 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team