MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 118 z 150

Autor:  Highlander [ 19 cze 2013, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a to nie jest tylko 4dmg wiecej? a punktow to bedzie od wuja ;<

Autor:  gosti [ 20 cze 2013, 05:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

W dexa laduj.
Tak, pod koniec 4 punkty dmg beda drogie, ale pod koniec te 4 pkt to bedzie roznica miedzy 25 a 29 dmg w klate, czyli procentowo sporo.

Autor:  Highlander [ 20 cze 2013, 06:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ok thx.

btw. skillowanie craftowania łukow to jakas masakra imo ;d a jak widze, ze sa nawet r80 łuki to omg... a ja poki co moge robic r10 ;d

Autor:  dawiss [ 20 cze 2013, 09:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mozna miec wiecej niz 1 postac? Bo chcialem wyprobowac jeszcze inne ;).

Autor:  Highlander [ 20 cze 2013, 09:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

1 postac na serwer.

w role management możesz zmieniac role/klasy, wiec możesz sobie przetestować.

Autor:  jachu [ 20 cze 2013, 09:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Highlander napisał(a):
ok thx.

btw. skillowanie craftowania łukow to jakas masakra imo ;d a jak widze, ze sa nawet r80 łuki to omg... a ja poki co moge robic r10 ;d

do 100 idzie szybko :P przecież to praktyczne tylko wood, którego masz pod dostatkiem, później są schody przez te 10k PP na masterkę
ja 100 wbiłem z 2 tygodnie temu a PP nie chce mi się farmić od miesiąca więc praktycznie stoję w miejscu :( chyba będę musiał przerobić się na czarnucha, przenieść się do safe zony i ładować opór cottona żeby wbić featy z tailoringu :)
a łuczek r80 czysta poezja 150 dura i 25dmg :)
choć w porównaniu do leenspara, który jest o niebo tańszy to wypada blado za te 2-3 dmg więcej

aha, nie żałuj żadnego punkcika na DEXa - pod-sta-wa !!

Autor:  Highlander [ 20 cze 2013, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ale porownujac to do skillowania armorkow to slabo ;p przynajmniej na początku. Ale pewnie mastarka to już masakra, koszt i czas. Chociaz już te armorki przed masterka sa dość drogie. No i nie chce mi się :D

a salvaging drogi się wydaje.

Autor:  jachu [ 20 cze 2013, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

leaherworking też mam wbite na 100
na każdy kolejny tier armora musisz skrafcić ok. 100+ części czyli robisz feat na cały set + feat na 100 partsów
przy łukach powiem szczerze nie liczyłem dokładnie ale wychodzi bardzo podobnie
salvaging wydaje się drogi ale taki nie jest - oczywiście nalepiej salvagować w holdinu (czas i kasa) i tylko r0 hehe ale wyższe też się opłaca - zbierasz ze 2 tony shitu - płacisz za to 2-3k, a matsów masz za prawie 2x więcej - więc to prosta matematyka :)
łuki wbiłem bo nie chce mi się szukać tanich na rynku a w gildiowym sklepie nie zawsze są
armory bo otwierają drogę do fajnych featów :)
odpowiednio za każde 500 części masz
700, 1000, 2000, 3400 pkt + niższe featy po 100 + pp z samego crafcenia i teraz policz że to samo robisz w tailoringu i armorsmith (choć nie wiem czy ilości PP są dokładnie takie same)

Autor:  gosti [ 20 cze 2013, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
przy łukach powiem szczerze nie liczyłem dokładnie ale wychodzi bardzo podobnie


Przy broniach (obojetnie jakich) nie masz dobrych featow. W sumie to dobrze, bo prawde mowiac featy armorowe (jakikolwiek rodzaj) psuja ekonomie - ludzie wbijaja na sile featy i sprzedaja sprzet za 2/3 ceny.

Autor:  jachu [ 20 cze 2013, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
jachu napisał(a):
przy łukach powiem szczerze nie liczyłem dokładnie ale wychodzi bardzo podobnie


Przy broniach (obojetnie jakich) nie masz dobrych featow. W sumie to dobrze, bo prawde mowiac featy armorowe (jakikolwiek rodzaj) psuja ekonomie - ludzie wbijaja na sile featy i sprzedaja sprzet za 2/3 ceny.


tak, mi chodziło o ilości jakie musisz skrafcić - featy są rzeczywiście lipne. Na kazdy grade (skrafć z danego grade łuk kazdego rodzaju) i tyle.
też jestem zdania że te featy armorowe popsuły ekonomię ale cóż - życie hehe ludzie porobią featy, pozbędą się sprzętu = sytuacja powinna się ustabilizować (przynajmniej mam taką nadzieję). Jak się kogoś pytam czy by nie chciał kupić prócz łuków studdedów i rzucam cęnę przykładowo 1,2k golda co i tak jest sporo poniżej kosztów to odpowiedzi są typu "e, myślałem że robiłeś feata na 500 i chcesz sprzedać za bezcen" - kurwa za bezcen to Ci mogę strzałę w dupę sprzedać, robię feata ale sam je wole zużyć niż opierdalać za pół ceny - w sumie to tylko 50 full setów :P
pogoń za PP zniszczyła ekonomię - współczuję crafterom bo jak się okazało znów w DF nie mają czego szukać

Autor:  noasz [ 20 cze 2013, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

na bron featów nie ma, można na tym nieźle zarobić ;)

Autor:  jachu [ 20 cze 2013, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
na bron featów nie ma, można na tym nieźle zarobić ;)

a feat skrafć selentynowy łuk każdego rodzaju to nie jest feat ?
skrafć selentynowy miecz każdego rodzaju itd. ?
chuj że bodajże 63 pkt z tego ale biorąc pod uwagę ilość rodzajów broni to paręset PP masz :wink:

Autor:  gosti [ 20 cze 2013, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
to paręset PP masz :wink:


Masz tez mase praktycznie nieuzywanej broni. :p

Autor:  jachu [ 20 cze 2013, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
jachu napisał(a):
to paręset PP masz :wink:


Masz tez mase praktycznie nieuzywanej broni. :p

czy aż taką masę ? 8 rodzajów x 3 sztuki = 24 szt. :P
weź pod uwagę że nie musisz wbijać masterki na każdy rodzaj broni hehe tylko weaponsmith

Autor:  Morn [ 20 cze 2013, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

idzie jakoś kolejkować salvage bo trwa to wielki co chwila dodawać itemzor
edit już wiem wystarczy cały worek dodać zaraz to obadam:)

Autor:  jachu [ 20 cze 2013, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Morn napisał(a):
idzie jakoś kolejkować salvage bo trwa to wielki co chwila dodawać itemzor

tak, wkładasz wszystko do torby, toreb możesz mieć nawet kilka warstw (jedna w drugiej) po czym przeciągasz torbę i masz skolejekowane
nie musisz się przejmować żeby wkładać tylko te rzeczy które możesz salvagować - tych co nie możesz nie będzie liczył w kolejce i nic się nie zatnie

Autor:  Morn [ 20 cze 2013, 14:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

dzięki fajna sprawa

Autor:  jachu [ 21 cze 2013, 09:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Morn napisał(a):
dzięki fajna sprawa

dobrze, że wprowadzili coś takiego, bo kiedyś albo trzeba było kasować cały ten krap albo sprzedawać u vendora za grosze.
teraz na niektórych spotach, leci tego naprawdę sporo i wbrew pozorom opłaca się to zbierać i salvagować

Autor:  Yesus [ 21 cze 2013, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
na bron featów nie ma, można na tym nieźle zarobić ;)


jest jakis gowniany feat na kazdym tier na zrobienie po jednej broni z kazdego stylu PFF

Autor:  Highlander [ 6 lip 2013, 10:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

wlasnie GM gadal sporo na czacie. Mowil o 2 patchach, jeden w poniedzialek z marketem, drugi z transferami i balancem w ciagu tygodnia. Sporo bug fixow, chyba optymalizacja tez. Na przyszlosc wspominal o elementach sandox i sea. Chyba tez sea towers, a towerki z miast mozliwe, ze dostana nerfa. Jakies rzeczy dla sieges, katapulty czy cus. Logi dla banku? ale nie wiem czy dobrze spamietalem. Zmiana loot tables.

czyli... w poniedzialek markety, tydzien pozniej transfery i byloby na tyle ;p

Strona 118 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team