mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 29 lip 2011, 08:11 
Cytuj  
Tylko trochę szkoda obecnej skórzanej czapy humanów. Czapka ze świeczką na głowie to jednak był strzał w dziesiątkę.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 10:39 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Tylko trochę szkoda obecnej skórzanej czapy humanów. Czapka ze świeczką na głowie to jednak był strzał w dziesiątkę.


zgadzam sie.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 11:35 
Cytuj  
Chce grać jeżem : >


_________________
Obrazek

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 12:11 
Cytuj  
A dlaczego nie mrowkojadem?

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 13:18 
Cytuj  
Bo zrobili skorzana zbroje jeza a nie pancerna zbroje mrowkojada.


_________________
Obrazek

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 13:21 
Cytuj  
W sumie mahirim w bone helmie ma ryj jak mrowkojad ;>

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 13:23 
Cytuj  
To teraz jeszcze tylko miecze wielkości postaci, jakaś nowa mała pedofilska rasa i DFO rusza na podbój Azji ;p

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 13:27 
Cytuj  
Havok napisał(a):
jakaś nowa mała pedofilska rasa



Podobno alfary przychodza po niegrzeczne dzieci w nocy...


_________________
Obrazek

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sie 2011, 13:50 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Podobno alfary przychodza po niegrzeczne dzieci w nocy...


Podobno alfar robil za swietego mikolaja na slasku ;>

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 20:23 
Cytuj  
Cytuj:
We’ve talked about Darkfall 2.0 and Darkfall 2.0 features on several occasions. We’ve explained that this is a new game created on top of the current game rather simply an expansion. We do not want to get too specific for several reasons including that we don’t want to give everything away, also doing so might lead people to draw the wrong kind of conclusions or get caught up in irrelevant speculations and debates. On the other hand there are things we need to present to you in order to get feedback and to inform you of the changes to come.

Today, we’ll talk a bit about some of the changes that are already implemented. This is far from everything that’s going in to Darkfall 2.0, or what is changing. These are some of the points we’ll be giving more details on and discussing with you in the weeks to come. Thanks to Adam, Elias, and George P. for the information and Vagelis for putting it together.

1. Character skill set customization and role selection through the implementation of Darkfall’s new armor system and through attribute boost via achievements: What armor you wear greatly affects which skills you can use effectively and it makes others ineffective. You’re highly specialized in one role making your character extremely efficient and effective in that role. The major attribute boost works exponentially to give your character access to special items and weapons setting him further apart from the hybrids. New skills are going to be added, and redundant ones will be removed from the game.

2. Skill and attribute gains have changed considerably. If a new player focuses on a single role, he will excel at that role in a relatively short time frame through casual play. More options and more roles will become available to him. Players can use one specialization at a time however.

3.Crafting System Overhaul: More customization options, visual cues as to what players are wielding as equipment rank is visually distinguishable. Increased importance of rare ores through infusion of other materials and closer correlation of ore rank and equipment rank. Gems are also a lot more important since they’ll be used in enchanting.

4. There’s a great increase in player housing spots and a more meaningful connection between villages and player holdings.

5. The world map has been completely changed. This isn’t simply about moving locations around, it’s about changing the geography of the world. Monster spawns have been redistributed so they are more relevant, and all NPC and player holdings have been completely redesigned.

6. Combat dynamics are much more tactical now. Changes affect several skills like blocking and disabling blow, and introduce new mechanics such as momentum and crosshair wobble.

7. Complete redesign of the magic schools and their physics with clearly defined roles to spells, opposing magic schools, ability to assume different roles in combination with the attribute boost system (damage dealer, healer etc.). The magic system is built to promote cooperation among players.

8. Complete redesign of most dungeons. New dynamic elements such as traps, moving objects and one-way doors have been implemented.

9. Changes to the grid of teleportation chambers. No chambers exist in player holdings anymore and they are strategically placed to enhance PvP tactics.

10. More changes to the Alignment system: Lawful areas are limited to the immediate vicinity of racial capitals and surrounding NPC faction cities. There’s an increase in the lawful area protection with increased tower coverage.

11. The incapacitation system (gank/decapitation/revive rules) is revised in order to improve player PvP and PvE experience.

12. There have been adjustments to physics to achieve more realistic results.

13. All item properties, numeric values, calculation formulas and the like are completely redone.

14. We’ve introduced a new Graphical User Interface which includes both new visual elements and new functionality. It offers a streamlined experience to the players alleviating all shortcomings of the previous one.

15. A new map tool with a lot of information added including vendor locations and items for sale.

16. Serious improvements to the new player experience, including training quests on all basic aspects of the game.

17. More changes to the new siege system we’ve already described.

18. Redesigned monsters, monster families, monster abilities, and all loot tables redone from scratch.

19. A new lighting system and new visual effects.

20. New environmental audio system and many additions and replacements to existing sounds. New area based music.

21. Changes in models, textures, animations and most visual aspects of the game.

These are just brief mentions on exciting and sweeping changes compared to the existing game. These changes, along with the ones we’re not talking about yet, are the products of years of experience with Darkfall, lessons learned, and thousands of pieces of feedback from the community. In the coming weeks we’ll present each of these points in depth, with specific information on the mechanics of each point.

As for our current activity, we’re fighting some bugs in the new siege system which are pushing our ETA back again. We’ll keep you posted on our progress with that.

Thank you for reading.

Pogrubienia moje. :)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 09:46 
Cytuj  
Dużo tekstu, jak zwykle nie raczyli napisać kiedy. Dalej nie wiadomo co z wipe :/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 11:29 
Cytuj  
Z tych zmian jasno wynika, że wipe nie będzie. Jest masa nowych feature-ów ale bazujących na tym co jest.
Jedyne co można nazwać wipe to to, że stara broń i armory będą pewnie bezużyteczne.

Do tego pytanie jak zawsze: "kiedy", a odpowiedz: "pewnie za rok" ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 08:19 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Dalej nie wiadomo co z wipe :/


Jakiś miesiąc temu Tasos wyraźnie napisał, że nie będzie wipe. A plebs swoje.

*

Posty: 71
Dołączył(a): 6.08.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 11:31 
Cytuj  
Cytuj:
introduce new mechanics such as momentum and crosshair wobble


mam złe przeczucia.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 19:39 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Havok napisał(a):
Dalej nie wiadomo co z wipe :/


Jakiś miesiąc temu Tasos wyraźnie napisał, że nie będzie wipe. A plebs swoje.


I tu chyba pierwszy raz się z tobą zgodzę. :lol:


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 sie 2011, 14:54 
Cytuj  
praca nad DF 2.0 potrwa pewnie jeszcze z rok, ale jak dla mnie to bomba jesli chodzi o to co juz napisali.

Co do wipe to mam to ogolnie narazie w dupie czy bedzie czy nie, bo ja pewnie i tak bede gral jesli nie zpierdola tego co napisali.
Faktem jest ze to jedyna gra pvp mi pasujaca i nie ma poprostu lepszych gier na rynku z tego rodzaju. Po Wipe pewnie strzele focha na chwille ale co zrobic...

life is brutal and full of dangerous zasadzkas... :)


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 05:23 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
praca nad DF 2.0 potrwa pewnie jeszcze z rok, ale jak dla mnie to bomba jesli chodzi o to co juz napisali.
[...]
Co do wipe to mam to ogolnie narazie w dupie czy bedzie czy nie, bo ja pewnie i tak bede gral jesli nie zpierdola tego co napisali.
Również przypuszczam, że DF 2.0 szybko nie ujrzy światła dziennego. :har:

Jeśli chodzi o ten wipe to wolałbym wiedzieć czy będzie czy nie i w jakiej formie. Na pewno będzie nowa mapa świata, czyli prawdopodobnie wipe holdingów. IMO wyczyszczą również banki, ale zostawią postacie. Ogólnie przez brak wiadomości ze strony AV co do wipe serwery robią się coraz bardziej puste.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 12:29 
Cytuj  
Chyba sprzataczka znowu zjebala kable w server room.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:13 
Cytuj  
to tekst jeszcze z UO :DD


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 18:25 
Cytuj  
x]


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.