MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 14 z 41

Autor:  Aldatha [ 24 lis 2007, 14:17 ]
Tytuł: 

i tak zjebany wzrok ze nawet na Trident bedziesz mial rozmyte tekstury :)

Autor:  SwenG [ 24 lis 2007, 15:17 ]
Tytuł: 

pełnoekranowe sprzętowe AAx16

Autor:  joshe [ 24 lis 2007, 17:03 ]
Tytuł: 

sweng: na 2 ekrany, z bezpośrednim ogniskowaniem na siatkówke ;D

Autor:  brazz [ 25 lis 2007, 23:55 ]
Tytuł: 

czuli twierdzicie, że gdy dfo wyjdzie ludzkość wciąż będzie używać monitorów? ciekawa teoria.

Autor:  Quetzacotl [ 10 gru 2007, 18:04 ]
Tytuł: 

http://www.warcry.com/articles/view/dev ... A-Round-Up

Autor:  Mac [ 10 gru 2007, 18:37 ]
Tytuł: 

Jak zwykle zadnego info o beta testach, poza tym ze sa (jak zwykle) opoznieni :har:

Autor:  Oyci3C [ 10 gru 2007, 19:36 ]
Tytuł: 

Mac Ty zardzewiejesz w tym deep space :(

Autor:  Eleeist [ 15 gru 2007, 19:32 ]
Tytuł: 

Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.

Autor:  Agat [ 15 gru 2007, 19:42 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.

Helgard - jesteś mi winien czyszczenie monitora. Właśnie herbatę piłam :)
A do tego mało z krzesełka ze śmiechu nie spadłam!

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2007, 21:48 ]
Tytuł: 

Hehe, u mnie podobnie, tyle, ze ja zalalem pudelko czekoladek herbata.

Autor:  Eleeist [ 17 gru 2007, 19:37 ]
Tytuł: 

A co w tym takiego śmiesznego? Może w czymś się pomyliłem? Ja nic takiego nie widzę. Podpowie ktoś?

Autor:  Marti [ 17 gru 2007, 21:50 ]
Tytuł: 

ta gra wchodzi od dobrych kilku lat (8?) i ani widu ani slychu o betach etc ;]

ale mimo wszystko kazdy chyba czeka na te gre ;D

Autor:  Mac [ 17 gru 2007, 21:51 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.


Dark Fall:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Fall

Lineage 2:
Obrazek

Darkfall:
Obrazek

:har:

Autor:  Gothel [ 18 gru 2007, 16:54 ]
Tytuł: 

Nie widzisz tego uderzającego podobieństwa? Przecież obie gry są 3D:P

Autor:  Mac [ 21 gru 2007, 20:56 ]
Tytuł: 

Nowy dev journal:
http://www.warcry.com/articles/view/dev ... creenshots

Wreszcie jakis Alfar screenshot \o/

Autor:  Quetzacotl [ 22 gru 2007, 05:35 ]
Tytuł: 

całkiem niezły update, też miałem obawy, że walka będzie zbyt prosta i za dużo będzie zależało od pingu

Autor:  S@mael [ 29 gru 2007, 17:13 ]
Tytuł: 

Nic czego nie byłoby juz wiadomo.
Fragment ktory wywolal najwiecej emocji to ten w ktorym Tasos oznajmia ze nie planuja "items on ground"

Co rzeczywiscie ssie pauke, i czesc ludzi zaczela powątpiewać w DF player freedom.
Wydaje mi sie ze zabardzo koncetruja sie na Mass battles ,powinni wlasnie pójść za przykladem UO i postawic na player freedom.


A items on ground ktore maja generowac lag mozna zalatwic na 100 i jeden sposobow.



PS: to mnie rozbawilo , LOL nasi trade mark. inc (Sad)

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=46654

Autor:  konrador [ 29 gru 2007, 19:51 ]
Tytuł: 

Pewnie beda zszokowani i zdruzgotani, gdy dowiedza sie, ze za gre w DFO trzeba bedzie wnosic comiesieczna oplate abonamentowa :(

A no items on teh ground = failz0r. Kolejny przyklad jak technologia cofa sie do tylu. 10 lat temu w UO itemy kurwa byly na ziemi i w zasadzie jedyny lag jaki kojarze zwiazany z przeladowaniem itemami to byl ten, ktory pojawial sie przy wejsciu na schodki czyjegos uber udekorowanego keepa... A lag graficzny? Czy naprawde kilka/kilkanascie/(w ekstremalnych przypadkach) kilkadziesiat low poly lezacych na ziemi obiektow zownowaly by dzisiejsze karty graficzne? Dla mnie glupia wymowka + automatycznie staje sie niemozliwe dekorowanie itemami swoich domkow (jesli nie mozna ich dropnac) i w najlepszym przypadku pozostanie cos na ksztalt domkow w DAoC.

Autor:  Randalf [ 29 gru 2007, 21:34 ]
Tytuł: 

instancjonowane domki

Autor:  tomugeen [ 29 gru 2007, 21:41 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
A tam zaraz kilkanascie itemow, wystarzczy zeby sie bagi dropowaly tak jak w ncr.

Dokladnie, "worek placeholder" wystarczy jak dla mnie.
No i co dzieje sie ze zwlokami (nawet creepa), po jakims czasie rozkladaja sie, znikaja, a taki miecz powinien miec dluzsza zywotnosc.

Za duzo w roguelike (a to zwyczajne H&S) ostatnio pykam i wszystkie inne gry wydaja mi sie jakies takie uproszczone.

Strona 14 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team