MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
darkfall.mmorpg.pl - polski fansite https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771 |
Strona 14 z 41 |
Autor: | Aldatha [ 24 lis 2007, 14:17 ] |
Tytuł: | |
i tak zjebany wzrok ze nawet na Trident bedziesz mial rozmyte tekstury |
Autor: | SwenG [ 24 lis 2007, 15:17 ] |
Tytuł: | |
pełnoekranowe sprzętowe AAx16 |
Autor: | joshe [ 24 lis 2007, 17:03 ] |
Tytuł: | |
sweng: na 2 ekrany, z bezpośrednim ogniskowaniem na siatkówke ;D |
Autor: | brazz [ 25 lis 2007, 23:55 ] |
Tytuł: | |
czuli twierdzicie, że gdy dfo wyjdzie ludzkość wciąż będzie używać monitorów? ciekawa teoria. |
Autor: | Quetzacotl [ 10 gru 2007, 18:04 ] |
Tytuł: | |
http://www.warcry.com/articles/view/dev ... A-Round-Up |
Autor: | Mac [ 10 gru 2007, 18:37 ] |
Tytuł: | |
Jak zwykle zadnego info o beta testach, poza tym ze sa (jak zwykle) opoznieni |
Autor: | Oyci3C [ 10 gru 2007, 19:36 ] |
Tytuł: | |
Mac Ty zardzewiejesz w tym deep space |
Autor: | Eleeist [ 15 gru 2007, 19:32 ] |
Tytuł: | |
Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC. |
Autor: | Agat [ 15 gru 2007, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Helgard napisał(a): Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.
Helgard - jesteś mi winien czyszczenie monitora. Właśnie herbatę piłam A do tego mało z krzesełka ze śmiechu nie spadłam! |
Autor: | tomugeen [ 15 gru 2007, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Hehe, u mnie podobnie, tyle, ze ja zalalem pudelko czekoladek herbata. |
Autor: | Eleeist [ 17 gru 2007, 19:37 ] |
Tytuł: | |
A co w tym takiego śmiesznego? Może w czymś się pomyliłem? Ja nic takiego nie widzę. Podpowie ktoś? |
Autor: | Marti [ 17 gru 2007, 21:50 ] |
Tytuł: | |
ta gra wchodzi od dobrych kilku lat (8?) i ani widu ani slychu o betach etc ;] ale mimo wszystko kazdy chyba czeka na te gre ;D |
Autor: | Mac [ 17 gru 2007, 21:51 ] |
Tytuł: | |
Helgard napisał(a): Gierka wygląda na całkiem fajną. Z tego co widziałem na screenach to grafika podobna do tej z Lineage 2. teraz wyczekuję już na 2 gry: Dark fall i AoC.
Dark Fall: http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Fall Lineage 2: Darkfall: |
Autor: | Gothel [ 18 gru 2007, 16:54 ] |
Tytuł: | |
Nie widzisz tego uderzającego podobieństwa? Przecież obie gry są 3D:P |
Autor: | Mac [ 21 gru 2007, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Nowy dev journal: http://www.warcry.com/articles/view/dev ... creenshots Wreszcie jakis Alfar screenshot \o/ |
Autor: | Quetzacotl [ 22 gru 2007, 05:35 ] |
Tytuł: | |
całkiem niezły update, też miałem obawy, że walka będzie zbyt prosta i za dużo będzie zależało od pingu |
Autor: | S@mael [ 29 gru 2007, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Nic czego nie byłoby juz wiadomo. Fragment ktory wywolal najwiecej emocji to ten w ktorym Tasos oznajmia ze nie planuja "items on ground" Co rzeczywiscie ssie pauke, i czesc ludzi zaczela powątpiewać w DF player freedom. Wydaje mi sie ze zabardzo koncetruja sie na Mass battles ,powinni wlasnie pójść za przykladem UO i postawic na player freedom. A items on ground ktore maja generowac lag mozna zalatwic na 100 i jeden sposobow. PS: to mnie rozbawilo , LOL nasi trade mark. inc (Sad) http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=46654 |
Autor: | konrador [ 29 gru 2007, 19:51 ] |
Tytuł: | |
Pewnie beda zszokowani i zdruzgotani, gdy dowiedza sie, ze za gre w DFO trzeba bedzie wnosic comiesieczna oplate abonamentowa :( A no items on teh ground = failz0r. Kolejny przyklad jak technologia cofa sie do tylu. 10 lat temu w UO itemy kurwa byly na ziemi i w zasadzie jedyny lag jaki kojarze zwiazany z przeladowaniem itemami to byl ten, ktory pojawial sie przy wejsciu na schodki czyjegos uber udekorowanego keepa... A lag graficzny? Czy naprawde kilka/kilkanascie/(w ekstremalnych przypadkach) kilkadziesiat low poly lezacych na ziemi obiektow zownowaly by dzisiejsze karty graficzne? Dla mnie glupia wymowka + automatycznie staje sie niemozliwe dekorowanie itemami swoich domkow (jesli nie mozna ich dropnac) i w najlepszym przypadku pozostanie cos na ksztalt domkow w DAoC. |
Autor: | Randalf [ 29 gru 2007, 21:34 ] |
Tytuł: | |
instancjonowane domki |
Autor: | tomugeen [ 29 gru 2007, 21:41 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): A tam zaraz kilkanascie itemow, wystarzczy zeby sie bagi dropowaly tak jak w ncr.
Dokladnie, "worek placeholder" wystarczy jak dla mnie. No i co dzieje sie ze zwlokami (nawet creepa), po jakims czasie rozkladaja sie, znikaja, a taki miecz powinien miec dluzsza zywotnosc. Za duzo w roguelike (a to zwyczajne H&S) ostatnio pykam i wszystkie inne gry wydaja mi sie jakies takie uproszczone. |
Strona 14 z 41 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |