MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 14 z 150

Autor:  smeagollum [ 29 paź 2012, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Dziękuję guys, to bardzo miłe.

Autor:  Ossur [ 29 paź 2012, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jachu napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Dodatkowo sprawę komplikuje fakt, że nikt nie chce grać ze mną.

oj tam, oj tam, nie przesadzaj :lol:


dokładnie, Diva...jesteś, upierdliwy...jesteś, ale w sumie nie jest z Tobą jeszcze źle... :p

Autor:  smeagollum [ 29 paź 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mendol napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Ja bym pogral, gdybym wracal (jeszcze nie wiem, inny stuff na glowie a nie tam granie w komputer).


ty? od kiedy robisz cos innego niz granie :P

Tomu się zakochał, Tomu się zakochał..

Autor:  Aenima [ 30 paź 2012, 08:45 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

czemu z noaszem nie?

Autor:  noasz [ 30 paź 2012, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Bo mu wymoderowalem wjazdy na ludzi na podforum i sie chlopak fochnol

Autor:  Rzeznik [ 30 paź 2012, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Na bycie Diva pomaga Snickers...tak slyszalem

Autor:  smeagollum [ 30 paź 2012, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Aenima napisał(a):
czemu z noaszem nie?

Bo go nie lubię.

Autor:  visilis85 [ 30 paź 2012, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Q&A z 15 pytaniami: http://www.mmorpg.com/blogs/Paragus1/10 ... Aventurine

Autor:  Havok [ 31 paź 2012, 00:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Szkoda czasu na czytanie i hype ;)

Autor:  ShadeKnight [ 31 paź 2012, 06:31 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Havok napisał(a):
Szkoda czasu na czytanie i hype ;)

Akurat w tym wywiadzie jest dość szokujące info. :o

Autor:  smeagollum [ 31 paź 2012, 06:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
All the racial capitals and satellite faction cities as well as surrounding areas where players will make their initial steps have all PvP actions disabled. Even players belonging to enemy clans will be unable to damage each other in those areas.

Autor:  gosti [ 31 paź 2012, 07:20 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

All other boats and ships will be added post launch.

Siege weaponry falls under the same category as ships. It’s a mechanic we think needs a lot of work and discussion before we add it to the game.

To keep things more balanced, city player controlled towers will also not be included at launch.



ehehehehe

Autor:  noasz [ 31 paź 2012, 07:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Zaraz sie dowiemy ze skile wejda po premierze.

Autor:  jachu [ 31 paź 2012, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

status quo - dalej będzie "płatna beta" - ufff dobrze wiedzieć, że to wciąż ta samo AV, bo już się bałem, że ktoś inny przejął tam stery

Autor:  tomugeen [ 31 paź 2012, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

gosti napisał(a):
All other boats and ships will be added post launch.

Siege weaponry falls under the same category as ships. It’s a mechanic we think needs a lot of work and discussion before we add it to the game.

To keep things more balanced, city player controlled towers will also not be included at launch.


Trololololol aventurine ;]]]

Autor:  Ossur [ 31 paź 2012, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Cytuj:
All the racial capitals and satellite faction cities as well as surrounding areas where players will make their initial steps have all PvP actions disabled. Even players belonging to enemy clans will be unable to damage each other in those areas.


Czyli robią eve w świecie fantasy...

Autor:  Drelungar [ 31 paź 2012, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

coraz bardziej mnie zaczynaja martwic te informacje, zobaczymy ile darkfalla bedzie w darkfallu :/

Autor:  Ossur [ 31 paź 2012, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie no nie ma co płakać, to ma zapewnić minimum bezpieczeństwa świerzakom

Autor:  jachu [ 31 paź 2012, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

też jestem tego zdania,
poza tym generalna koncepcja gry i klimat zostanie chyba utrzymany :D (bazując na tych krótkich filmikach)
community będzie praktycznie to samo więc pod tym względem też możemy być spokojni, no chyba że zaleje nas fala chińskich farmerów i gimbusów :lol:

Autor:  smeagollum [ 31 paź 2012, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ossur napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Cytuj:
All the racial capitals and satellite faction cities as well as surrounding areas where players will make their initial steps have all PvP actions disabled. Even players belonging to enemy clans will be unable to damage each other in those areas.


Czyli robią eve w świecie fantasy...

Hm? Jak ja grałem w Eve to można było atakować wszędzie.

Strona 14 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team