MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 131 z 150

Autor:  duszkin [ 5 paź 2013, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

az przykro patrzec na tego ban hammera. Bądzcie potępieni na wieki żałosni nedznicy bez moralnych kregosłupów i zdrowego nastawienia do gry.

Autor:  Teo [ 5 paź 2013, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

graty sylas, to jest właśnie cały darkfall, banda chiterów, 30 banów za cheating to pewnie spory procent populacji

Autor:  Mormo Blastbeat [ 6 paź 2013, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

embe napisał(a):
graty sylas, to jest właśnie cały darkfall, banda chiterów, 30 banów za cheating to pewnie spory procent populacji



100% populacji wurma.

Autor:  smeagollum [ 6 paź 2013, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mormo Blastbeat napisał(a):
embe napisał(a):
graty sylas, to jest właśnie cały darkfall, banda chiterów, 30 banów za cheating to pewnie spory procent populacji



100% populacji wurma.

:)

Autor:  gosti [ 7 paź 2013, 08:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Sun, Oct 6, 2013

Bubel Genetyczny


Cheating


A to kto? :D

Autor:  jachu [ 7 paź 2013, 09:56 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

haha :) no to się wysypało Polaków na banhammerze
można powiedzieć, że co się odwlecze to nie uciecze
graty Panowie

Autor:  jachu [ 7 paź 2013, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

i kolejny "out"
https://forums.darkfallonline.com/showthread.php?381081-Lux-Arcana
jak tak dalej pójdzie to nawet gans i jemu podobni psychopaci przestaną grać

Autor:  noasz [ 7 paź 2013, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Potracili holdingi juz jakis czas temu. Od dawna nie graja. Taka moda zeby pisac epickie pozegnania a potem beda ninja commebacki :-)

Autor:  jachu [ 7 paź 2013, 14:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
... a potem beda ninja commebacki :-)

"nie wydaje mnie się" :P ale kciuki trzymam jak zawsze

Autor:  Teo [ 7 paź 2013, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Mormo Blastbeat napisał(a):
embe napisał(a):
graty sylas, to jest właśnie cały darkfall, banda chiterów, 30 banów za cheating to pewnie spory procent populacji



100% populacji wurma.

:)


:lol:

Autor:  Oyci3C [ 7 paź 2013, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jeden serwer i 2k players? Nice mmo.

Autor:  noasz [ 7 paź 2013, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

2 serwery

Autor:  Oyci3C [ 7 paź 2013, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

O kurwa to daje 4k players. Nice.

Autor:  noasz [ 7 paź 2013, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ale ja wcale nie chce zeby Ci stanol ;)

Autor:  Oyci3C [ 7 paź 2013, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

To dobrze bo już myślałem, że stanął.

Autor:  vilhelm [ 7 paź 2013, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Oyci3C napisał(a):
jeden serwer i 2k players? Nice mmo.

A po co Ci więcej graczy na serwerze? w WoWie masz 2-3k na serwerze to po chuj te miliony...
Dziwne, że gracze tak przywiązują wagę do ogólnej liczny graczy.

Liczy się to z iloma na raz jesteś w stanie nawiązać interakcje. W takim przykładowym WoW miałeś miliony i 40 osób na AV....

A w DFO setki na jednym placu boju na Siege...

Co to za argument?? Liczba graczy których nigdy nie zobaczysz na raz.

Autor:  gosti [ 8 paź 2013, 06:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Daj mu zyc, po prostu musi nadmiar jadu upuscic.

Autor:  noasz [ 8 paź 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Czisas pacz today..

Autor:  jachu [ 8 paź 2013, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

noasz napisał(a):
Czisas pacz today..

patch notesy dość ciekawie się prezentują - napiszcie jak w praktyce

co do tej frekwencji to może i jest 2,5k ludzi w klanach, ale de facto aktywnie gra pewnie 15-25%
2,5k aktywnych na serwer DFUW to już byłaby dość konkretna populacja, 3-4k to byłoby optimum, więcej imo nie bo tłok by był hehe

Autor:  Mormo Blastbeat [ 8 paź 2013, 23:43 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Patch dosc dobry, walki sa dynamiczne i dlugie w porownaniu do tego jak bylo. Jest fun z walki i czasami nawet przypomina troche DFO...
W koncu mozna sie wykaraskac jak ktos cie napadnie na mobkach albo jak ktos cie outnumberuje. Teraz jestes w stanie sie wytransferowac. Redukcja dmg z guard towerow tez okey lecz dla mnie to nie jest rozwiazanie, ja sie pytam gdzie arcane ringi i naszyjniki do chuja pana.

Co do balansu to tez nie jest zle, ale wydaje mi sie ze przesadzili z nerfem warkow, ciezko teraz bedzie bo dmg z luku jest naprawde kiepski. A walka w meele to wogole jakas sztuka dla siebie, jak ktos gral w DF to wie o czym pisze.

Ogolnie ida w dobra strone, pytanie tylko czy juz nie za pozno.

Strona 131 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team